quote:Op maandag 15 maart 2010 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
kort haar is goeddan hangt het niet in mijn gezicht als je boven hangt
elastiekjes???quote:Op maandag 15 maart 2010 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
kort haar is goeddan hangt het niet in mijn gezicht als je boven hangt
MI's?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
elastiekjes???
of je houdt de haren gewoon vast met je handen
![]()
en nou kappen... krijg MI's
Mental imagesquote:
mental imagesquote:
welk spel?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:51 schreef Giertje het volgende:
zoo eindelijk door mijn level heen
wat een moeilijk spel
nu al??quote:
Ze gebruikte ook een schaar, dus tondeuse was alleen voor zij- en achterkant...quote:Op maandag 15 maart 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
tondeuse kapsels mag imo alleen als je OF helemaal geen geld te besteden hebt, OF kaal wordt/bent..
Thnxquote:
kan ik nog net op tijd zeggen: mogguh!quote:
Ook goeiesmorgens!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kan ik nog net op tijd zeggen: mogguh!
dan is het goed, ik was komen klagen hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ze gebruikte ook een schaar, dus tondeuse was alleen voor zij- en achterkant...
[..]
Thnxik dacht al in die richting, maar wilde het gewoon ff weten...
Ik heb het 10 jaar lang zelf gedaan met een tondeusequote:Op maandag 15 maart 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
tondeuse kapsels mag imo alleen als je OF helemaal geen geld te besteden hebt, OF kaal wordt/bent..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat weet ik jullie zijn erg liev!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan is het goed, ik was komen klagen hoor
we leggen het je wel uit, no problem
* MaleDuck moet dat voorbeeld ook eigenlijk volgen!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar es wat doen ofzo
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het 10 jaar lang zelf gedaan met een tondeuse
Op je zak mag je datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
rainbow six vegas 2quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat weet ik jullie zijn erg liev!
Ach, ik zou het niet erg vinden heur... een keertje kaal... lekker makkelijk smorgens...
nee dat vind ik dan weer niksquote:Op maandag 15 maart 2010 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sexy, maar niets voor mij
hey schatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |