in de horeca hebben ze het er wel overquote:Op maandag 15 maart 2010 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoeveel woorden heb je eigenlijk nodig voor iets waar je NOOIT echt NOOIT over praat?
quote:
"Ah daar is Flessepes. Serveer hem even wat zouwel, vindtie lekker"?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in de horeca hebben ze het er wel over
quote:
nee, meer als: " heb je de bak met koffiedras al leeg gemaakt?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ah daar is Flessepes. Serveer hem even wat zouwel, vindtie lekker"?
hmmkay
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, meer als: " heb je de bak met koffiedras al leeg gemaakt?
onwetendenquote:
preciesquote:
precies en dat je pas om half 9 begint met werkenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:02 schreef Ladylike het volgende:
zelfde mensen die denken dat als de zaak om 4 uur sluit, ik ook om 4 uur klaar ben met werken
whehehee dat is nooit zoquote:Op maandag 15 maart 2010 13:02 schreef Ladylike het volgende:
zelfde mensen die denken dat als de zaak om 4 uur sluit, ik ook om 4 uur klaar ben met werken
juistquote:Op maandag 15 maart 2010 13:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies en dat je pas om half 9 begint met werken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Kôffiedraos. Jeweets.quote:
Nogal jaoquote:
en ik werk ook nooit ik zit alleen maar aan de bar wat te drinkenquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik werk ook nooit ik zit alleen maar aan de bar wat te drinken![]()
dat klopt ook wel vanaf 10 uur
MPGquote:
koffiequote:
en af en toe de deur open doenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik werk ook nooit ik zit alleen maar aan de bar wat te drinken![]()
dat klopt ook wel vanaf 10 uur
niet eens red bull?quote:
en geld tellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |