Er zijn twee mogelijke typische Alonso-overwinningenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat heb je met een technische sport, dat er wel eens iemand uitvalt. De rest zat wel achter hem.
sjalalie sjalalaquote:Op zondag 14 maart 2010 14:52 schreef ChatGirl het volgende:
Het Italiaanse volkslied klinkt net als een draaiorgel
kereltje, doe maar rustigquote:Op zondag 14 maart 2010 14:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Er zijn twee mogelijke typische Alonso-overwinningen
1) Hij kan geen potje breken op de tweede plek maar wint door uitval van de nummer 1.
2) Hij rijdt een prima race en loopt nog meer punten uit omdat mensen achter hem uitvallen.
De punten die hij op eigen kracht pakt zijn beperkt. Ook hier krijgt ie zo 15 punten in zijn schoot geworpen.
Het klinkt bijna als een ringtonequote:Op zondag 14 maart 2010 14:52 schreef ChatGirl het volgende:
Het Italiaanse volkslied klinkt net als een draaiorgel
Staat er wel in toch? Als laatstequote:Op zondag 14 maart 2010 14:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is Trulli nou uitgevallen, of staat hij nog wel in het klassement?
Precies het juiste woord: profiterende coureur.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
kereltje, doe maar rustig. Als Ferrari een goede auto bouwt, mag Alonso daar dan niet van profiteren?!
Gefrustreerd figuur.
Het kan m.i. alleen beter worden.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Netjes van Alonso.
Maar wat een teleurstellend begin van het seizoen op een zielloos circuit. Stiekem op close racing gehoopt tussen 4 top teams.
In plaats daarvan was het weer de bekende optocht.
Ik hoop op beterschap. Dit was echter niet hoopgevend.
Nee, niet!quote:
Dat is matig voor m'n managerquote:Op zondag 14 maart 2010 14:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, niet!
Niet gefinisht
16 S. Buemi Scuderia Toro Rosso + 3 ronde(n)
17 J. Trulli Lotus F1 + 3 ronde(n)
Och ja, en Hill profiteerde natuurlijk in België '98, dat Schumi tegen Coulthard aanknalde, Fisichella profiteerde in 2003 in brazilië toen alonso en co allemaal een huge crash hadden en blabla.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Precies het juiste woord: profiterende coureur.
Als je kampioen wilt worden in F1 dan moet je opportunistisch zijn. Degene die het meest profiteert van de fouten van anderen blijft over.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Precies het juiste woord: profiterende coureur.
Ook voor de mijne inderdaad, gelukkig dat de andere Lotus nog wel gefinisht isquote:
14:36:53 Een van de bargeboards is weg bij de Braziliaan!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat was er btw met de kar van Massa? Smedley riep zoiets op BBC maar ik kon het net niet op tijd horen...
Een overwinning halen is wat anders dan een way-of-racing om je titel binnen te halen. Een overwinning zoals Schumacher in Hongarije in 1998, in Aida in 1995 of in Spa 1997 deed tegen snellere auto's (om er zo maar drie te noemen) heb ik Alonso nog nooit zien binnenhalen.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Och ja, en Hill profiteerde natuurlijk in België '98, dat Schumi tegen Coulthard aanknalde, Fisichella profiteerde in 2003 in brazilië toen alonso en co allemaal een huge crash hadden en blabla.
Zo kun je iedere coureur wel een profiteur noemen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bargeboard_(aerodynamics)quote:Op zondag 14 maart 2010 15:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
14:36:53 Een van de bargeboards is weg bij de Braziliaan!
14:36:37 Massa heeft problemen om zijn auto te controleren!
Ik heb alleen geen idee wat bargeboards zijn...
Ach man laat het.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een overwinning halen is wat anders dan een way-of-racing om je titel binnen te halen. Een overwinning zoals Schumacher in Hongarije in 1997, in Aida in 1995 of in Spa 1997 deed tegen snellere auto's (om er zo maar drie te noemen) heb ik Alonso nog nooit zien binnenhalen.
http://f1.gpupdate.net/nl/livefeed/3551/1139/quote:Op zondag 14 maart 2010 15:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bargeboard_(aerodynamics)
Waar haal je die updates trouwens vandaan?
Dank. Even in mijn bookmarks gegooid.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
http://f1.gpupdate.net/nl/livefeed/3551/1139/
Ik kon geen tv kijken, dan maar een livefeed live-commentaar dus
Ook livereports van de kwalificaties etc, de trainingen, altijd handig als je ergens zit en er is geen tv in de buurtquote:Op zondag 14 maart 2010 15:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dank. Even in mijn bookmarks gegooid.
hij klonk wat zuurquote:Op zondag 14 maart 2010 15:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Schumacher ook niet optimistisch over de nieuwe regels zo te horen.
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:13 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben ook niet tevreden over de nieuwe regels. Het heeft niets toegevoegd, alleen maar weggenomen.
Terug naar een uur lang kwalificeren voor iedereen. Geen Q1, Q2, Q3 rotzooi en alle verschillende strategieën toestaan. Geen gezeik met je moet 1x die set en 1x die set banden gebruiken. En gewoon weer tanken met z'n allen. Veel leuker.
Het is dat Vettel terug viel maar anders was er volgens mij op de start na geen inhalen geweest!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:13 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben ook niet tevreden over de nieuwe regels. Het heeft niets toegevoegd, alleen maar weggenomen.
Terug naar een uur lang kwalificeren voor iedereen. Geen Q1, Q2, Q3 rotzooi en alle verschillende strategieën toestaan. Geen gezeik met je moet 1x die set en 1x die set banden gebruiken. En gewoon weer tanken met z'n allen. Veel leuker.
Het kwalificeren vind ik eigenlijk wel prima. Vroeger had je kwalificaties waar je pas in de laatste 10 minuten auto's op de baan zag. Maar de races moeten echt weer terug naar vroeger: gassen en rammen, nieuwe brandstof en nieuwe banden, en weer gassen en rammen.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:13 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben ook niet tevreden over de nieuwe regels. Het heeft niets toegevoegd, alleen maar weggenomen.
Terug naar een uur lang kwalificeren voor iedereen. Geen Q1, Q2, Q3 rotzooi en alle verschillende strategieën toestaan. Geen gezeik met je moet 1x die set en 1x die set banden gebruiken. En gewoon weer tanken met z'n allen. Veel leuker.
Sutil heeft meerdere mensen ingehaaldquote:Op zondag 14 maart 2010 15:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het is dat Vettel terug viel maar anders was er volgens mij op de start na geen inhalen geweest!
Hij reed toch ook de snelste ronde?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Er zijn twee mogelijke typische Alonso-overwinningen
1) Hij kan geen potje breken op de tweede plek maar wint door uitval van de nummer 1.
2) Hij rijdt een prima race en loopt nog meer punten uit omdat mensen achter hem uitvallen.
De punten die hij op eigen kracht pakt zijn beperkt. Ook hier krijgt ie zo 15 punten in zijn schoot geworpen.
Jenson die een dikke kerel kustequote:
Barrichello toch ook?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Sutil heeft meerdere mensen ingehaald.
![]()
Er was wel wat maar niets spannends inderdaad.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het is dat Vettel terug viel maar anders was er volgens mij op de start na geen inhalen geweest!
Als ik zo terugkijk naar een uur kwalificeren vind ik zelfs die laatste 10 spannende minuten veel leuker dan de gehele kwalificatie zoals die nu is.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Het kwalificeren vind ik eigenlijk wel prima. Vroeger had je kwalificaties waar je pas in de laatste 10 minuten auto's op de baan zag. Maar de races moeten echt weer terug naar vroeger: gassen en rammen, nieuwe brandstof en nieuwe banden, en weer gassen en rammen.
nou nou... als we het daarvan moeten hebben...quote:
Beter dat Barri inhaalt dan dat niemand het doet.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:23 schreef nils7 het volgende:
[..]
nou nou... als we het daarvan moeten hebben...
Jah het is dat hij het deed!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Beter dat Barri inhaalt dan dat niemand het doet.
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:13 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben ook niet tevreden over de nieuwe regels. Het heeft niets toegevoegd, alleen maar weggenomen.
Terug naar een uur lang kwalificeren voor iedereen. Geen Q1, Q2, Q3 rotzooi en alle verschillende strategieën toestaan. Geen gezeik met je moet 1x die set en 1x die set banden gebruiken. En gewoon weer tanken met z'n allen. Veel leuker.
Kunnen we die niet beter een jaar de tijd geven voor we ze af gaan kraken?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:27 schreef SoldMayor het volgende:
Kunnen die niet beter met de GP2 mee doen?![]()
Idd, in de jaren 90 had je meer kleine teams als Forti, Larrousse en dat soort shit. het is imo al mooi dat er eindelijk een paar teams bijgekomen zijn. En dat het even kan duren voor ze op snelheid zijn, tsja. Gewoon afwachten.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kunnen we die niet beter een jaar de tijd geven voor we ze af gaan kraken?
Ach man kom op zeg,quote:Op zondag 14 maart 2010 15:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kunnen we die niet beter een jaar de tijd geven voor we ze af gaan kraken?
dat waren ook allemaal geen nieuwe teamsquote:Op zondag 14 maart 2010 15:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach man kom op zeg,
Force India, RedBull, Toro Rosso en dat soort teams waren ook niet zo slecht in hun debut..
dit is gewoon echt dramatisch![]()
10 seconden langzamerleuk opvulsel die extra teams maar wtf
Oke overgenomen dan,,,quote:Op zondag 14 maart 2010 15:40 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat waren ook allemaal geen nieuwe teams
Moet jij niet mensen gaan neerschieten ofzoquote:Op zondag 14 maart 2010 15:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach man kom op zeg,
Force India, RedBull, Toro Rosso en dat soort teams waren ook niet zo slecht in hun debut..
dit is gewoon echt dramatisch![]()
10 seconden langzamerleuk opvulsel die extra teams maar wtf
Dat waren geen nieuwe teams.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach man kom op zeg,
Force India, RedBull, Toro Rosso en dat soort teams waren ook niet zo slecht in hun debut..
dit is gewoon echt dramatisch![]()
10 seconden langzamerleuk opvulsel die extra teams maar wtf
Nee hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 15:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Moet jij niet mensen gaan neerschieten ofzo![]()
![]()
kijk een paar posts boven jequote:Op zondag 14 maart 2010 15:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat waren geen nieuwe teams.
Force india kwam van Spyker, kwam van Midland wat weer kwam van Jordan.
Red Bull kwam van Jaguar, wat weer kwam van Stewart
Toro Rosso = Minardi
Dan heb je wel wat gemistquote:Op zondag 14 maart 2010 15:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee hoor
F1![]()
Ik ben zelfs niet naar de topper FC Oss - Fc Den Bosch gegaan omdat F1 er op kwam
Goh, ik zag jouw post als laatste en moest even opzoeken waar Midland uit voort kwam.quote:
Oke top,quote:Op zondag 14 maart 2010 15:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Goh, ik zag jouw post als laatste en moest even opzoeken waar Midland uit voort kwam.
Daarom is de mijne een paar minuten later dan de jouwe.
Eens, ik geef Virgin dan nog meer kans dan HRT eigenlijk... na 4/5 races denk ik dat ik wel een goed beeld hebquote:Op zondag 14 maart 2010 15:54 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind alleen Lotus van de nieuwe teams niet hopeloos. De rest is echt shit. Wat doen ze hier? Lotus heeft nou ook niet echt goed gepresteerd maar daar zit potentie in. In de andere teams zie ik helemaal niets meer nu.
Ja vind ik dus ook,quote:Op zondag 14 maart 2010 15:54 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind alleen Lotus van de nieuwe teams niet hopeloos. De rest is echt shit. Wat doen ze hier? Lotus heeft nou ook niet echt goed gepresteerd maar daar zit potentie in. In de andere teams zie ik helemaal niets meer nu.
Begin maar alvast te huilen danquote:Op zondag 14 maart 2010 15:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
ssssssssssst...
oss
verder zeg ik niks
Proberen op te bouwen met beperkte middelen wat zeker lovenswaardig is.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:54 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind alleen Lotus van de nieuwe teams niet hopeloos. De rest is echt shit. Wat doen ze hier?
Maximaal haalbare voor Schumacher denk ik wel!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:41 schreef Zwansen het volgende:
Hoe moet ik de zesde plek van Schumacher inschatten? Boven verwachting of maximaal haalbare in deze auto?
quote:Schumacher klaagt over gebrek aan actie
Het op z'n zachtst gezegd tamme verloop van de Grand Prix van Bahrein is ook niet voorbij gegaan aan Michael Schumacher. de zevenvoudig wereldkampioen finishte zijn eerste race voor Mercedes op de zesde plaats, maar vond het verloop van de wedstrijd niet bijzonder spannend.
"Je start en daarna ga je je eigen tempo rijden en probeer je geen fouten te maken", aldus Schumacher tegenover de BBC. "Inhalen is praktisch onmogelijk, behalve als iemand een fout maakt. Lewis maakte een klein foutje en dus kon Nico er langs, maar bij de pitstop werd dat weer ongedaan gemaakt. Dat was het wel zo'n beetje. Dat is de actie die we helaas gaan krijgen met dit soort strategieën."
"Maar goed, ik heb het naar mijn zin gehad. Zeker in het begin en nu gaan we werken om de teams voor ons te pakken."
Nee, pas na de 10e motor die je gebruikt.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:29 schreef Arcee het volgende:
Ook Alonso krijgt nieuwe motor van Ferrari
Heeft het wisselen van motor nog consequenties?
En welke is dat dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nee, pas na de 10e motor die je gebruikt.
Na de negende dacht ik. In elk geval is de straf dan vijf plaatsen terugzetting op de grid.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee, pas na de 10e motor die je gebruikt.
Ik hoop het niet, maar ben er wel bang voorquote:Op zondag 14 maart 2010 16:51 schreef Fir3fly het volgende:
Maar de races zelf... nee dat blijven gewoon optochten als deze.
Het enige dat ik nog kan bedenken is inhaalacties omdat degene voor je een fout maakt omdat hij bandenproblemen heeft ofzo.... maar zo zou de F1 niet moeten zijn. Ik vind het een blamage.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar ben er wel bang voor
Maar deze die ze eruit hebben gehaald mogen ze nog wel gebruiken.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Na de negende dacht ik. In elk geval is de straf dan vijf plaatsen terugzetting op de grid.
Dat dus.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:25 schreef Waffle het volgende:
Het is gewoon wachten op de betere circuits in Europa. Al vind ik Melbourne meestal ook wel tof.
Klopt, alsof bahrein vorig jaar een leuke race wasquote:Op zondag 14 maart 2010 17:39 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Dat dus.
Het is voor de teams ook allemaal nieuw
Wel apart dat juist Schumacher erover klaagt. Ik ben op een gegeven moment afgehaakt bij de F1 omdat Schumi de hele tijd van start tot finish leidde en je bovendien wist dat Barrichello hem niet voorbij mochtquote:
Dat was de afgelopen jaren op vrijwel alle Tilke-circuits het geval.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Hopelijk is deze race geen indicatie voor de rest van het seizoen. Allemaal dezelfde strategie, allemaal netjes achter elkaar aanrijden en bijna overal zitten zulke grote gaten dat er weinig spannend in beeld te brengen valt.
Alleen voor de vrijdagtraining maar niet voor races.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar deze die ze eruit hebben gehaald mogen ze nog wel gebruiken.
Je doet hier een heel belangrijk detail wel erg makkelijk af.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oke overgenomen dan,,,
maar dan nog..
na de 9e jaquote:Op zondag 14 maart 2010 16:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Na de negende dacht ik. In elk geval is de straf dan vijf plaatsen terugzetting op de grid.
over 2 weken alquote:Op zondag 14 maart 2010 18:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was de afgelopen jaren op vrijwel alle Tilke-circuits het geval.
of het in australie nou beter word of niet, tilke heeft er iig voor gezorgd dat de races op zijn circuits echt NOOIT tof zijn. net alsof het een verassing is dat bahrein een saaie gp isquote:Op zondag 14 maart 2010 22:28 schreef Fir3fly het volgende:
Al die mensen die denken dat het in Australië anders wordt.
Ik snap het wel, ontkennen is altijd makkelijker.
Ik kan me anders genoeg memorabele races herinneren op Sepang (en dan nog afgezien van regen), de baan in China (denk 2008) etc.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:34 schreef Schunckelstar het volgende:
of het in australie nou beter word of niet, tilke heeft er iig voor gezorgd dat de races op zijn circuits echt NOOIT tof zijn. net alsof het een verassing is dat bahrein een saaie gp is
voor de traditionele circuits heb ik veel hoop, die zijn bijna altijd tof
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan me anders genoeg memorabele races herinneren op Sepang (en dan nog afgezien van regen), de baan in China (denk 2008) etc.
Maar goed dat Silverstone, Monza, Suzuka en Spa zo spanned waren vorig jaar he.
Misschien wordt het dan eens tijd om wat objectiever naar de races te gaan kijken.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
echt?
ik vind dat allemaal ondergeschikte races waarvan ik er geen een voor de geest kan halen die onder normale weersomstandigheden herinneringswaardig is
ik doe mijn best, maar er is gewoon geen sfeer....quote:Op zondag 14 maart 2010 22:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan eens tijd om wat objectiever naar de races te gaan kijken.
Wat boeit sfeer, het gaat toch om het racenquote:Op zondag 14 maart 2010 22:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik doe mijn best, maar er is gewoon geen sfeer....
Nooit een topic noemen naar iemand die wint of voorligtquote:Op zondag 14 maart 2010 14:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Een typische Alonso-overwinning: de auto voor hem valt uit. Hoe verrassend.
Je hebt niet veel gemist. Ik had er echt zin in, maar om nou te zeggen dat het een spannende wedstrijd was, nee. Dus in dat opzicht viel het enigsinds tegen.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Nooit een topic noemen naar iemand die wint of voorligt![]()
![]()
En nu blader ik weer naar pagina 1 van dit topic, heb de race niet gezien dus lees hier 'live' mee
quote:
Tuurlijk jongequote:Op maandag 15 maart 2010 00:43 schreef vosss het volgende:
Ja het is toch gewoon zo? Die vent moeten ze ver van de F1 houden en al zijn kutcircuits platwalsen en er wat flats op flikkeren ofzoTilke
Jawel:quote:Op zondag 14 maart 2010 14:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, niet!
Niet gefinisht
16 S. Buemi Scuderia Toro Rosso + 3 ronde(n)
17 J. Trulli Lotus F1 + 3 ronde(n)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 17 18 J. TRULLI ITA Lotus Racing 46 1:39:11.141 DNF 175.130 2:02.930 34 NOT CLASSIFIED 22 P. DE LA ROSA ESP BMW Sauber F1 Team 28 58:23.188 DNF 180.993 2:01.650 27 21 B. SENNA BRA HRT F1 Team 17 38:07.731 DNF 168.119 2:09.127 14 24 T. GLOCK GER Virgin Racing 16 34:43.727 DNF 173.696 2:07.062 11 12 V. PETROV RUS Renault F1 Team 13 27:15.943 DNF 179.656 2:04.307 7 23 K. KOBAYASHI JPN BMW Sauber F1 Team 11 23:09.944 DNF 178.823 2:05.044 4 25 L. DI GRASSI BRA Virgin Racing 2 4:28.475 DNF 165.628 2:09.361 2 20 K. CHANDHOK IND HRT F1 Team 1 2:34.479 DNF 141.059 |
Dat is elke race een andere linkquote:Op zondag 14 maart 2010 15:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dank. Even in mijn bookmarks gegooid.
Jawel.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Alleen voor de vrijdagtraining maar niet voor races.
Nee, met de 9e. 8 (nieuwe) motoren mag je ongestraft wisselen.quote:
Maar het is nog steeds DNF, maar wel classified?quote:Op maandag 15 maart 2010 01:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Jawel:
Officieel van de FIA: http://fia.com/en-GB/medi(...)e-classification.pdf
[ code verwijderd ]
Nou, eigenlijk is het beide. Trulli is niét gefinisht (DNF ook achter z'n naam), maar wél geclassificeerd.quote:Op maandag 15 maart 2010 01:26 schreef Sally het volgende:
Jawel:
Ah, ik heb het maar even nagezocht in de Sporting Regulations 2010, ik had het niet helemaal goed, geloof ik.quote:Op maandag 15 maart 2010 01:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Jawel.
Red Bull zat vorig jaar al tegen de 8e motorwissel aan, maar de eerder gebruikte motoren mochten wel weer in de wagens gelegd worden, zonder straf.
En dat klopt dus welquote:[..]
Nee, met de 9e. 8 (nieuwe) motoren mag je ongestraft wisselen.
Voor de F1-manager houden we (in principe) Formula1.com aan, ook daar is Trulli geclassificeerd.quote:Op maandag 15 maart 2010 01:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk is het beide. Trulli is niét gefinisht (DNF ook achter z'n naam), maar wél geclassificeerd.Als je in de zoveel laatste procent van de race crasht dan krijg je dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |