dat waren ook allemaal geen nieuwe teamsquote:Op zondag 14 maart 2010 15:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach man kom op zeg,
Force India, RedBull, Toro Rosso en dat soort teams waren ook niet zo slecht in hun debut..
dit is gewoon echt dramatisch![]()
10 seconden langzamerleuk opvulsel die extra teams maar wtf
Oke overgenomen dan,,,quote:Op zondag 14 maart 2010 15:40 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat waren ook allemaal geen nieuwe teams
Moet jij niet mensen gaan neerschieten ofzoquote:Op zondag 14 maart 2010 15:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach man kom op zeg,
Force India, RedBull, Toro Rosso en dat soort teams waren ook niet zo slecht in hun debut..
Dat waren geen nieuwe teams.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach man kom op zeg,
Nee hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 15:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Moet jij niet mensen gaan neerschieten ofzo![]()
![]()
kijk een paar posts boven jequote:Op zondag 14 maart 2010 15:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat waren geen nieuwe teams.
Force india kwam van Spyker, kwam van Midland wat weer kwam van Jordan.
Red Bull kwam van Jaguar, wat weer kwam van Stewart
Toro Rosso = Minardi
Dan heb je wel wat gemistquote:Op zondag 14 maart 2010 15:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee hoor
F1![]()
Ik ben zelfs niet naar de topper FC Oss - Fc Den Bosch gegaan omdat F1 er op kwam
Goh, ik zag jouw post als laatste en moest even opzoeken waar Midland uit voort kwam.quote:
Oke top,quote:Op zondag 14 maart 2010 15:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Goh, ik zag jouw post als laatste en moest even opzoeken waar Midland uit voort kwam.
Daarom is de mijne een paar minuten later dan de jouwe.
Eens, ik geef Virgin dan nog meer kans dan HRT eigenlijk... na 4/5 races denk ik dat ik wel een goed beeld hebquote:Op zondag 14 maart 2010 15:54 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind alleen Lotus van de nieuwe teams niet hopeloos. De rest is echt shit. Wat doen ze hier? Lotus heeft nou ook niet echt goed gepresteerd maar daar zit potentie in. In de andere teams zie ik helemaal niets meer nu.
Ja vind ik dus ook,quote:Op zondag 14 maart 2010 15:54 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind alleen Lotus van de nieuwe teams niet hopeloos. De rest is echt shit. Wat doen ze hier? Lotus heeft nou ook niet echt goed gepresteerd maar daar zit potentie in. In de andere teams zie ik helemaal niets meer nu.
Begin maar alvast te huilen danquote:Op zondag 14 maart 2010 15:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
ssssssssssst...
oss
verder zeg ik niks
Proberen op te bouwen met beperkte middelen wat zeker lovenswaardig is.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:54 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind alleen Lotus van de nieuwe teams niet hopeloos. De rest is echt shit. Wat doen ze hier?
Maximaal haalbare voor Schumacher denk ik wel!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:41 schreef Zwansen het volgende:
Hoe moet ik de zesde plek van Schumacher inschatten? Boven verwachting of maximaal haalbare in deze auto?
quote:Schumacher klaagt over gebrek aan actie
Het op z'n zachtst gezegd tamme verloop van de Grand Prix van Bahrein is ook niet voorbij gegaan aan Michael Schumacher. de zevenvoudig wereldkampioen finishte zijn eerste race voor Mercedes op de zesde plaats, maar vond het verloop van de wedstrijd niet bijzonder spannend.
"Je start en daarna ga je je eigen tempo rijden en probeer je geen fouten te maken", aldus Schumacher tegenover de BBC. "Inhalen is praktisch onmogelijk, behalve als iemand een fout maakt. Lewis maakte een klein foutje en dus kon Nico er langs, maar bij de pitstop werd dat weer ongedaan gemaakt. Dat was het wel zo'n beetje. Dat is de actie die we helaas gaan krijgen met dit soort strategieėn."
"Maar goed, ik heb het naar mijn zin gehad. Zeker in het begin en nu gaan we werken om de teams voor ons te pakken."
Nee, pas na de 10e motor die je gebruikt.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:29 schreef Arcee het volgende:
Ook Alonso krijgt nieuwe motor van Ferrari
Heeft het wisselen van motor nog consequenties?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |