hij klonk wat zuurquote:Op zondag 14 maart 2010 15:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Schumacher ook niet optimistisch over de nieuwe regels zo te horen.
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:13 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben ook niet tevreden over de nieuwe regels. Het heeft niets toegevoegd, alleen maar weggenomen.
Terug naar een uur lang kwalificeren voor iedereen. Geen Q1, Q2, Q3 rotzooi en alle verschillende strategieën toestaan. Geen gezeik met je moet 1x die set en 1x die set banden gebruiken. En gewoon weer tanken met z'n allen. Veel leuker.
Het is dat Vettel terug viel maar anders was er volgens mij op de start na geen inhalen geweest!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:13 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben ook niet tevreden over de nieuwe regels. Het heeft niets toegevoegd, alleen maar weggenomen.
Terug naar een uur lang kwalificeren voor iedereen. Geen Q1, Q2, Q3 rotzooi en alle verschillende strategieën toestaan. Geen gezeik met je moet 1x die set en 1x die set banden gebruiken. En gewoon weer tanken met z'n allen. Veel leuker.
Het kwalificeren vind ik eigenlijk wel prima. Vroeger had je kwalificaties waar je pas in de laatste 10 minuten auto's op de baan zag. Maar de races moeten echt weer terug naar vroeger: gassen en rammen, nieuwe brandstof en nieuwe banden, en weer gassen en rammen.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:13 schreef Desunoto het volgende:
Sutil heeft meerdere mensen ingehaaldquote:Op zondag 14 maart 2010 15:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het is dat Vettel terug viel maar anders was er volgens mij op de start na geen inhalen geweest!
Hij reed toch ook de snelste ronde?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Er zijn twee mogelijke typische Alonso-overwinningen
1) Hij kan geen potje breken op de tweede plek maar wint door uitval van de nummer 1.
2) Hij rijdt een prima race en loopt nog meer punten uit omdat mensen achter hem uitvallen.
De punten die hij op eigen kracht pakt zijn beperkt. Ook hier krijgt ie zo 15 punten in zijn schoot geworpen.
Jenson die een dikke kerel kustequote:
Barrichello toch ook?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Sutil heeft meerdere mensen ingehaald.
![]()
Er was wel wat maar niets spannends inderdaad.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het is dat Vettel terug viel maar anders was er volgens mij op de start na geen inhalen geweest!
Als ik zo terugkijk naar een uur kwalificeren vind ik zelfs die laatste 10 spannende minuten veel leuker dan de gehele kwalificatie zoals die nu is.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Het kwalificeren vind ik eigenlijk wel prima. Vroeger had je kwalificaties waar je pas in de laatste 10 minuten auto's op de baan zag. Maar de races moeten echt weer terug naar vroeger: gassen en rammen, nieuwe brandstof en nieuwe banden, en weer gassen en rammen.
nou nou... als we het daarvan moeten hebben...quote:
Beter dat Barri inhaalt dan dat niemand het doet.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:23 schreef nils7 het volgende:
[..]
nou nou... als we het daarvan moeten hebben...
Jah het is dat hij het deed!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Beter dat Barri inhaalt dan dat niemand het doet.
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:13 schreef Desunoto het volgende:
Kunnen we die niet beter een jaar de tijd geven voor we ze af gaan kraken?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:27 schreef SoldMayor het volgende:
Kunnen die niet beter met de GP2 mee doen?![]()
Idd, in de jaren 90 had je meer kleine teams als Forti, Larrousse en dat soort shit. het is imo al mooi dat er eindelijk een paar teams bijgekomen zijn. En dat het even kan duren voor ze op snelheid zijn, tsja. Gewoon afwachten.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kunnen we die niet beter een jaar de tijd geven voor we ze af gaan kraken?
Ach man kom op zeg,quote:Op zondag 14 maart 2010 15:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kunnen we die niet beter een jaar de tijd geven voor we ze af gaan kraken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |