En welke is dat dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nee, pas na de 10e motor die je gebruikt.
Na de negende dacht ik. In elk geval is de straf dan vijf plaatsen terugzetting op de grid.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee, pas na de 10e motor die je gebruikt.
Ik hoop het niet, maar ben er wel bang voorquote:Op zondag 14 maart 2010 16:51 schreef Fir3fly het volgende:
Maar de races zelf... nee dat blijven gewoon optochten als deze.
Het enige dat ik nog kan bedenken is inhaalacties omdat degene voor je een fout maakt omdat hij bandenproblemen heeft ofzo.... maar zo zou de F1 niet moeten zijn. Ik vind het een blamage.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar ben er wel bang voor
Maar deze die ze eruit hebben gehaald mogen ze nog wel gebruiken.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Na de negende dacht ik. In elk geval is de straf dan vijf plaatsen terugzetting op de grid.
Dat dus.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:25 schreef Waffle het volgende:
Het is gewoon wachten op de betere circuits in Europa. Al vind ik Melbourne meestal ook wel tof.
Klopt, alsof bahrein vorig jaar een leuke race wasquote:Op zondag 14 maart 2010 17:39 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Dat dus.
Het is voor de teams ook allemaal nieuw
Wel apart dat juist Schumacher erover klaagt. Ik ben op een gegeven moment afgehaakt bij de F1 omdat Schumi de hele tijd van start tot finish leidde en je bovendien wist dat Barrichello hem niet voorbij mochtquote:
Dat was de afgelopen jaren op vrijwel alle Tilke-circuits het geval.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Hopelijk is deze race geen indicatie voor de rest van het seizoen. Allemaal dezelfde strategie, allemaal netjes achter elkaar aanrijden en bijna overal zitten zulke grote gaten dat er weinig spannend in beeld te brengen valt.
Alleen voor de vrijdagtraining maar niet voor races.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar deze die ze eruit hebben gehaald mogen ze nog wel gebruiken.
Je doet hier een heel belangrijk detail wel erg makkelijk af.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oke overgenomen dan,,,
maar dan nog..
na de 9e jaquote:Op zondag 14 maart 2010 16:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Na de negende dacht ik. In elk geval is de straf dan vijf plaatsen terugzetting op de grid.
over 2 weken alquote:Op zondag 14 maart 2010 18:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was de afgelopen jaren op vrijwel alle Tilke-circuits het geval.
of het in australie nou beter word of niet, tilke heeft er iig voor gezorgd dat de races op zijn circuits echt NOOIT tof zijn. net alsof het een verassing is dat bahrein een saaie gp isquote:Op zondag 14 maart 2010 22:28 schreef Fir3fly het volgende:
Al die mensen die denken dat het in Australië anders wordt.
Ik snap het wel, ontkennen is altijd makkelijker.
Ik kan me anders genoeg memorabele races herinneren op Sepang (en dan nog afgezien van regen), de baan in China (denk 2008) etc.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:34 schreef Schunckelstar het volgende:
of het in australie nou beter word of niet, tilke heeft er iig voor gezorgd dat de races op zijn circuits echt NOOIT tof zijn. net alsof het een verassing is dat bahrein een saaie gp is
voor de traditionele circuits heb ik veel hoop, die zijn bijna altijd tof
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan me anders genoeg memorabele races herinneren op Sepang (en dan nog afgezien van regen), de baan in China (denk 2008) etc.
Maar goed dat Silverstone, Monza, Suzuka en Spa zo spanned waren vorig jaar he.
Misschien wordt het dan eens tijd om wat objectiever naar de races te gaan kijken.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
echt?
ik vind dat allemaal ondergeschikte races waarvan ik er geen een voor de geest kan halen die onder normale weersomstandigheden herinneringswaardig is
ik doe mijn best, maar er is gewoon geen sfeer....quote:Op zondag 14 maart 2010 22:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan eens tijd om wat objectiever naar de races te gaan kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |