Volgende race is volgens mij ook aardig vroegquote:Op zondag 14 maart 2010 14:45 schreef dronkeykong het volgende:
Volgende keer kijk ik wel de uitslagen
Dat wel, het enige nieuwe team dat nog op de baan was! HRT daarentegenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind dat lotus het nog best respectabel gedaan heeft
Dat heb je met een technische sport, dat er wel eens iemand uitvalt. De rest zat wel achter hem.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Godverdomme...daar komt dat kuthandje ook weer. Rot op, nepcoureur: je wint omdat er iemand voor je uitvalt.
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Godverdomme...daar komt dat kuthandje ook weer. Rot op, nepcoureur: je wint omdat er iemand voor je uitvalt.
Idd. Red Bull wist hoe kut de Renault-motoren waren in hun auto als het om betrouwbaarheid ging. En blijkbaar heeft Newey daar niks aan verbeterd..quote:Op zondag 14 maart 2010 14:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat heb je met een technische sport, dat er wel eens iemand uitvalt. De rest zat wel achter hem.
Er zijn twee mogelijke typische Alonso-overwinningenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat heb je met een technische sport, dat er wel eens iemand uitvalt. De rest zat wel achter hem.
sjalalie sjalalaquote:Op zondag 14 maart 2010 14:52 schreef ChatGirl het volgende:
Het Italiaanse volkslied klinkt net als een draaiorgel
kereltje, doe maar rustigquote:Op zondag 14 maart 2010 14:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Er zijn twee mogelijke typische Alonso-overwinningen
1) Hij kan geen potje breken op de tweede plek maar wint door uitval van de nummer 1.
2) Hij rijdt een prima race en loopt nog meer punten uit omdat mensen achter hem uitvallen.
De punten die hij op eigen kracht pakt zijn beperkt. Ook hier krijgt ie zo 15 punten in zijn schoot geworpen.
Het klinkt bijna als een ringtonequote:Op zondag 14 maart 2010 14:52 schreef ChatGirl het volgende:
Het Italiaanse volkslied klinkt net als een draaiorgel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |