Wellicht maar misschien door track position verlies een groter risico?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Als dat zo veel scheelt zou het toch lonend zijn om een extra pitstop te maken?
ik vind dat lotus het nog best respectabel gedaan heeftquote:
Volgende race is volgens mij ook aardig vroegquote:Op zondag 14 maart 2010 14:45 schreef dronkeykong het volgende:
Volgende keer kijk ik wel de uitslagen
Dat wel, het enige nieuwe team dat nog op de baan was! HRT daarentegenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind dat lotus het nog best respectabel gedaan heeft
Dat heb je met een technische sport, dat er wel eens iemand uitvalt. De rest zat wel achter hem.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Godverdomme...daar komt dat kuthandje ook weer. Rot op, nepcoureur: je wint omdat er iemand voor je uitvalt.
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Godverdomme...daar komt dat kuthandje ook weer. Rot op, nepcoureur: je wint omdat er iemand voor je uitvalt.
Idd. Red Bull wist hoe kut de Renault-motoren waren in hun auto als het om betrouwbaarheid ging. En blijkbaar heeft Newey daar niks aan verbeterd..quote:Op zondag 14 maart 2010 14:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat heb je met een technische sport, dat er wel eens iemand uitvalt. De rest zat wel achter hem.
Er zijn twee mogelijke typische Alonso-overwinningenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat heb je met een technische sport, dat er wel eens iemand uitvalt. De rest zat wel achter hem.
sjalalie sjalalaquote:Op zondag 14 maart 2010 14:52 schreef ChatGirl het volgende:
Het Italiaanse volkslied klinkt net als een draaiorgel
kereltje, doe maar rustigquote:Op zondag 14 maart 2010 14:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Er zijn twee mogelijke typische Alonso-overwinningen
1) Hij kan geen potje breken op de tweede plek maar wint door uitval van de nummer 1.
2) Hij rijdt een prima race en loopt nog meer punten uit omdat mensen achter hem uitvallen.
De punten die hij op eigen kracht pakt zijn beperkt. Ook hier krijgt ie zo 15 punten in zijn schoot geworpen.
Het klinkt bijna als een ringtonequote:Op zondag 14 maart 2010 14:52 schreef ChatGirl het volgende:
Het Italiaanse volkslied klinkt net als een draaiorgel
Staat er wel in toch? Als laatstequote:Op zondag 14 maart 2010 14:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is Trulli nou uitgevallen, of staat hij nog wel in het klassement?
Precies het juiste woord: profiterende coureur.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
kereltje, doe maar rustig. Als Ferrari een goede auto bouwt, mag Alonso daar dan niet van profiteren?!
Gefrustreerd figuur.
Het kan m.i. alleen beter worden.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Netjes van Alonso.
Maar wat een teleurstellend begin van het seizoen op een zielloos circuit. Stiekem op close racing gehoopt tussen 4 top teams.
In plaats daarvan was het weer de bekende optocht.
Ik hoop op beterschap. Dit was echter niet hoopgevend.
Nee, niet!quote:
Dat is matig voor m'n managerquote:Op zondag 14 maart 2010 14:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, niet!
Niet gefinisht
16 S. Buemi Scuderia Toro Rosso + 3 ronde(n)
17 J. Trulli Lotus F1 + 3 ronde(n)
Och ja, en Hill profiteerde natuurlijk in België '98, dat Schumi tegen Coulthard aanknalde, Fisichella profiteerde in 2003 in brazilië toen alonso en co allemaal een huge crash hadden en blabla.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Precies het juiste woord: profiterende coureur.
Als je kampioen wilt worden in F1 dan moet je opportunistisch zijn. Degene die het meest profiteert van de fouten van anderen blijft over.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Precies het juiste woord: profiterende coureur.
Ook voor de mijne inderdaad, gelukkig dat de andere Lotus nog wel gefinisht isquote:
14:36:53 Een van de bargeboards is weg bij de Braziliaan!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat was er btw met de kar van Massa? Smedley riep zoiets op BBC maar ik kon het net niet op tijd horen...
Een overwinning halen is wat anders dan een way-of-racing om je titel binnen te halen. Een overwinning zoals Schumacher in Hongarije in 1998, in Aida in 1995 of in Spa 1997 deed tegen snellere auto's (om er zo maar drie te noemen) heb ik Alonso nog nooit zien binnenhalen.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Och ja, en Hill profiteerde natuurlijk in België '98, dat Schumi tegen Coulthard aanknalde, Fisichella profiteerde in 2003 in brazilië toen alonso en co allemaal een huge crash hadden en blabla.
Zo kun je iedere coureur wel een profiteur noemen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bargeboard_(aerodynamics)quote:Op zondag 14 maart 2010 15:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
14:36:53 Een van de bargeboards is weg bij de Braziliaan!
14:36:37 Massa heeft problemen om zijn auto te controleren!
Ik heb alleen geen idee wat bargeboards zijn...
Ach man laat het.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een overwinning halen is wat anders dan een way-of-racing om je titel binnen te halen. Een overwinning zoals Schumacher in Hongarije in 1997, in Aida in 1995 of in Spa 1997 deed tegen snellere auto's (om er zo maar drie te noemen) heb ik Alonso nog nooit zien binnenhalen.
http://f1.gpupdate.net/nl/livefeed/3551/1139/quote:Op zondag 14 maart 2010 15:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bargeboard_(aerodynamics)
Waar haal je die updates trouwens vandaan?
Dank. Even in mijn bookmarks gegooid.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
http://f1.gpupdate.net/nl/livefeed/3551/1139/
Ik kon geen tv kijken, dan maar een livefeed live-commentaar dus
Ook livereports van de kwalificaties etc, de trainingen, altijd handig als je ergens zit en er is geen tv in de buurtquote:Op zondag 14 maart 2010 15:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dank. Even in mijn bookmarks gegooid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |