Wellicht maar misschien door track position verlies een groter risico?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Als dat zo veel scheelt zou het toch lonend zijn om een extra pitstop te maken?
ik vind dat lotus het nog best respectabel gedaan heeftquote:
Volgende race is volgens mij ook aardig vroegquote:Op zondag 14 maart 2010 14:45 schreef dronkeykong het volgende:
Volgende keer kijk ik wel de uitslagen
Dat wel, het enige nieuwe team dat nog op de baan was! HRT daarentegenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind dat lotus het nog best respectabel gedaan heeft
Dat heb je met een technische sport, dat er wel eens iemand uitvalt. De rest zat wel achter hem.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Godverdomme...daar komt dat kuthandje ook weer. Rot op, nepcoureur: je wint omdat er iemand voor je uitvalt.
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Godverdomme...daar komt dat kuthandje ook weer. Rot op, nepcoureur: je wint omdat er iemand voor je uitvalt.
Idd. Red Bull wist hoe kut de Renault-motoren waren in hun auto als het om betrouwbaarheid ging. En blijkbaar heeft Newey daar niks aan verbeterd..quote:Op zondag 14 maart 2010 14:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat heb je met een technische sport, dat er wel eens iemand uitvalt. De rest zat wel achter hem.
Er zijn twee mogelijke typische Alonso-overwinningenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat heb je met een technische sport, dat er wel eens iemand uitvalt. De rest zat wel achter hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |