Ja dat zie ik net ook... Naja ik heb vrij weinig te doen dus ik zal het wel even fixenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Staan niet alle mensen in zo te zien, is niet up to date.
Hier nog 1.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:57 schreef cerror het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel bout met dit spel, maar ik vind het gewoon leuk.
Veel je squad helpen met ammo, medic en assists.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hier nog 1.
Overigens gaat dat levellen ook weer tergend traag zoals bij alle eerder battlefield games.
Iemand nog tips? Heb nog geen pistol of knife only servers gevonden.
Ik vind het op zich aardig (speelde bf2 en bf2142), en ik had de download versie voor veel minder geld..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Is dit spel een beetje vergelijkbaar met BF2? Qua spelen et cetera? En wat is precies de 50 euro waard? Aangezien ik BF2 ook nog steeds tof vind!
Ja was wel weer lachen. Dat ik dat met die mijnen heb gemist! Moet er wel komisch uitgezien hebben. Maar wat een zooi campers en noobs in die server zeg, hoop niet dat het overal zo wordt. Dat jij via de ingame chat om ammo moest vragenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Heerlijk gespeeld net weer met InFreddable.
Net een tank gekilled op een prachtige wijze met mijnen.De tank zat voor mij voor een hekje. Ik pak zo de AT mijnen erbij en gooi ze over het hekje tegen ze zijkant van de tank aan. Stuk of 2. Na de mijnen neer geplempt te hebben gooide ik een granaat tegen de zijkant van de tank aan waarbij de granaat op de mijnen stuiterde, en hoppa!, Triple kill!
Geweldige actie. Had hem wel op kunnen nemen.
Dat was wel erg ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:57 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Ja was wel weer lachen. Dat ik dat met die mijnen heb gemist! Moet er wel komisch uitgezien hebben. Maar wat een zooi campers en noobs in die server zeg, hoop niet dat het overal zo wordt. Dat jij via de ingame chat om ammo moest vragenUiteindelijjk ben ik maar als assault gaan rondrennen want met die squadmates van ons schoot het niet erg op.
Squad van ons faalde hardquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat was wel erg ja.Veel campers...
Ja. Ik rende elke keer die gast na, maar hij snapte het maar niet. Squad van ons stonk.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:02 schreef TwenteFC het volgende:
ff snel door lulle zodat we op pagina 2 zitten
Ja, dat had ik ook, maar ik had de knoop doorgehakt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:57 schreef cerror het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel bout met dit spel, maar ik vind het gewoon leuk.
Keith Bakkerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:18 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook, maar ik had de knoop doorgehakt.
...of toch niet?
Edit: zou ik verslaafd zijn?
[ afbeelding ]
Ik had juist gelezen dat die probeerde hem te helpen, maar dat ie na een dag weer was ontsnapt uit de kliniek en nu ergens in een penitentiaire inrichting in Zwitserland zit.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:30 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Keith Bakker![]()
Wat is het toch ook een vuile junk![]()
Daarin doet ie ook net of ie de Angry German Kid van zijn gameverslaving heeft geholpen. Iedereen weet dat die jongen een geniale grap had gemaakt![]()
M'n humeur, wat doe jequote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:18 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
...of toch niet?
[ afbeelding ]
Wat is aardig? Bedoel is het minstens gelijk kwa gameplay aan BF2 als je praat over opties en beschikbare servers met voldoende spelers? AIX heeft anders ook heel veel opties en is wat Bf2 eigenlijk had moeten zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik vind het op zich aardig (speelde bf2 en bf2142), en ik had de download versie voor veel minder geld..Kuch.
Overigens ligt naar mijn idee het tempo wel wat hoger dan in eerdere BF games.
Nee, gewoon borderlinequote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:18 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
...of toch niet?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Dan mag je eigenlijk niet ontbreken in de OP!quote:
Uiteraard doe ik meequote:Op zondag 14 maart 2010 00:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja was leuk
Zullen we trouwens morgen ff fun maken? Even lege server zoeke en gaan we voertuigen de lucht in blazen! Wie doet er mee?![]()
Ben aanwezigquote:Op zondag 14 maart 2010 00:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja was leuk
Zullen we trouwens morgen ff fun maken? Even lege server zoeke en gaan we voertuigen de lucht in blazen! Wie doet er mee?![]()
Leuk!quote:Op zondag 14 maart 2010 11:30 schreef silentnl het volgende:
om een beetje los te rukke van al het multiplayer geweld hier een filmpje van de singleplayer.
Mijn servers? Ik volg meestal andere Fokkersquote:Op zondag 14 maart 2010 11:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoelaat zullen we afspreken? Zullen we afspreken in één van jouw servers solique?
Haha, geen probleem. Hadden wel servers gehad als het gewoon gehost mocht worden. Onze serverhost ondersteund alleen geen EA vanwege de vele eisen.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Ow. Foutje ik bedoelde de @Super servers, volgens mij van incolumis?
Overkomt mij ook heel vaak.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:56 schreef neo2000 het volgende:
Ligt het overigens aan mij dat ik bij heel veel servers niet kan connecten? Je ziet de server, klikt ze aan, klikt op join, krijgt het mooie zandlopertje en daarna niks.Geen foutmelding of whatever. Da's meestal bij een aantal servers zo, totdat er eentje wel spontaan goed connect. Kies meestal servers uit met lange ping die niet full of passworded zijn dus dat kan het niet zijn. Bij servers die vol zijn, krijg ik ook gewoonweg de melding server full. Zijn dit de geplaagde connection issues of is er iets anders aan de hand? (misschien extra ports open zetten op router of wat dan ook?) Bugs?
Ik heb dit ook te vaak.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:56 schreef neo2000 het volgende:
Ligt het overigens aan mij dat ik bij heel veel servers niet kan connecten? Je ziet de server, klikt ze aan, klikt op join, krijgt het mooie zandlopertje en daarna niks.Geen foutmelding of whatever. Da's meestal bij een aantal servers zo, totdat er eentje wel spontaan goed connect. Kies meestal servers uit met lange ping die niet full of passworded zijn dus dat kan het niet zijn. Bij servers die vol zijn, krijg ik ook gewoonweg de melding server full. Zijn dit de geplaagde connection issues of is er iets anders aan de hand? (misschien extra ports open zetten op router of wat dan ook?) Bugs?
Idd, totdat je de m60 krijgt en je beter kan snipen dan een sniperquote:Op zondag 14 maart 2010 14:29 schreef neo2000 het volgende:
Overigens is spelen als medic zonder unlocks echt crap.![]()
![]()
Zit je in een team als medic, kan je geen medpacks uitdelen en niemand ressen zonder defib. Allemaal squadmates die verwachten dat je ze wel shocked, kan je het heul niet. De hele tijd kits oppakken van neergeschoten medics sucked.
En je elke assault kan pwnen door heen en weer te springen als een malle terwijl je blijft sprayen met je M60quote:Op zondag 14 maart 2010 14:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Idd, totdat je de m60 krijgt en je beter kan snipen dan een sniper![]()
Als je rechtsboven kijkt, zie je ook dat je naam + rank weggaan, je verliest volgens mij dus contact met EA login server ofzo.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:19 schreef neo2000 het volgende:
Bevestiging is goed, ligt dus in ieder geval niet aan mij..
Misschien dat de pings die de serverbrowser ophaalt dan niet helemaal juist blijken te zijn of zo.
Tsjah, dan zou ik dus niet meer als medic spelen als het zo unbalanced is. Moet nml nog wel een beetje een uitdaging blijven.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:43 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
En je elke assault kan pwnen door heen en weer te springen als een malle terwijl je blijft sprayen met je M60
Tsjah.. Ik ben nog n00b in deze game, maar bij de eerdere battlefields was het gewoon zo dat als ik in een squad zat waarbij iedereen zijn eigen weg ging, ik nooit lang in de squad zat. Of, je begint zelf een squad. Nu weet ik niet of je in BFBC2 ook zelf commands e.d. uit kan delen als squadleader aan je members..?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Het enigste wat ik hoop is dat het respect een beetje teruggaat keren zoals dat in BF2 was. BF2 community was top. Niemand cared about K/D ratio en gewoon lekker een potje gamen met je squad. Helpen, vraag om ammo enzo.
Nu is dat minder door de (no offense) gerelateerde MW2 spelers en/of CS spelers.
ik ben vanavond van de partijquote:Op zondag 14 maart 2010 19:04 schreef TwenteFC het volgende:
Dadelijk allemaal effe een servertje pakken ?:P
1 |
Is het ook.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:31 schreef neo2000 het volgende:
Moet overigens wel zeggen dat ik de socialize button wel erg kut vind binnen de game..
In 2142 was de command rose toch wel een heel stuk handiger. Gewoon kant en klare commands bij elkaar, ingame met 1 beweging te issuen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goed bezigquote:Op zondag 14 maart 2010 22:50 schreef TwenteFC het volgende:
Zal ik morgen de plaatjes uit de OP even samenvoegen in 1 groot plaatje?
dus dat je bijv. bij de recon geen 7 losse plaatjes hebt van ~220KB maar 1 plaatje van 300KB
Na 24 uurquote:Op zondag 14 maart 2010 22:54 schreef Olle. het volgende:
[..]
goed bezig
en hoevaak worden trouwens de stats geupdate?
want als ik nu online mijn stats bekijk dan zie ik nog geen verandering vergeleken met gisteren .
In de SP is dat UAV'tje een stuk beter als online. In MP kan je niet inzoomen en duurt het reloaden ongeveer 6 uur. Wel kan je met de Alternative fire perkding een onboard machingun krijgen, dan kan je met je rechtermuisknop ook nog een machinegun afvuren. Is wel een chill ding als je het een beetje onder de knie hebt.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:32 schreef Razorback het volgende:
[ afbeelding ]
(iemand die hem kan toevoegen in de OP)
Hoe zit het eigenlijk met dat UAV Helicoptertje,
in de SP (als ik het me goed herinner) kon je daar ook mee inzoomen en ook andere dingen als raketten mee afschieten maar op de een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar in de MP.
Verder een erg leuk spelalleen vind ik het dan wel weer jammer dat de noobtubers zichzelf kunnen resupplyen.
En in een server waarbij je team kills kan maken kan je volgens mij erg snel punten halen door een team mate neer te halen en hem daarna te reviven en hem dan weer neer te halen etc...
2 keer per ongeluk een team kill gemaakt omdat er iemand voor me langs kwam dus dan krijg je -15 maar door hem te reviven +50 en bij een squad member +80
quote:Victor: Hi, my name is Victor. How may I help you?
You: hi
You: i have a problem with my limited edition bonus key
Victor: Elaborate please?
You: i have entered it and still havent received my unlocks
You: it said valid code and i still cant use the tracerdart gun etc.
You: and yesterday i talked to a collegue of yours and they would email me back but they arent replying
You: so i would like to know if you can help me
You: because i have paid extra for something i still cant use
Victor: This is a known issue, the veteran status feature is facing some issues and this is also affecting the game unlocks for some customers. We would request you to please visit the below given FAQ and click on the "Notify Me by Email" BUTTON, you would receive an email once the issue is resolved.
httpYou: //support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_li=&p_sid=1g1-smWj&p_sp=&p_faqid=46458
You: ok but its just a mather of time that i will unlocks the limited edition stuff by gaining progress in the game
You: what is EA gonna do about the fact that i paid extra for nothing?
Victor: Some of the stuffs yes.
You: some of the stuff?
You: no i will unlock it all
Victor: Some unlocks.
You: and what does it has to do with my vetereran status?
You: i can use the M1 Garand if i want but it sucks
You: and all of the rest i will unlock between tonight and tommorownight
Victor: It is also effected to the Veteran site.
You: so the code you have to redeem for limited edition is effected by the veterans stuff?
Victor: Only the in game unlocks.
You: the unlocks like the tracer dart and the alternative fire for vehicles?
Victor: Yes.
You: how did u guys managed to link those 2 things up...
Victor: They are in the hand of the developers.
You: but ok, ill have to wait and see my money go down the drain
Victor: No, it will not. It will fixed soon.
You: yea but SOON I will unlock all the stuff myself by being full of win
Victor: Hope it will resolve today only.
You: so then my spend money will be no use
You: you think they gonna resolve it today?
You: and only today?
You: not for tomorrow?
Victor: I hope so.
You: that kinda sucks...
You: then i will be able to use my tracer dart today and tommorow it will be gone...?
Victor: Just wait for the fix and you all the issue will be solved.
You: just wait?
Victor: Yes.
Victor: *your
You: I paid 50 euros for this game, waited another week before i could play online without being disconnected within 3 seconds and you tell me to "just wait"?
You: thats not so nice...
You:
You: i dont like waiting
You: i have choppers flying over my head all the time
You: only thing i can do now is watch them flying by
You: you know what i would like?
You: take out my fucking tracerdart, pin that motherfucker up and take i down with my big ass RPG!
You: and dance around my room when the show is over
You: but now im just sitting here and "waiting" for you guys to "fix" stuff
You: you know what Victor?
You: im gonne fap myself to sleep while I cry
You: thanx for your support
You: tell your boss you do a pretty fine job
Victor: I apologize for any inconvenience.
Victor: I can understand the frustration.
You: inconvenience, you can say that yea
You: bye victor
Victor: Thank you for your participation. Have a wonderful day.
For future reference, a transcript of this chat can be found within the ‘My Stuff’ above.
You: Yea I would like to read this epic conversation again after i get owned by some Apache or Havoc
You: makes me cry less
You have disconnected.
Ok, voor de duidelijkhied. Captain Slow is GEEN kloon van mij!quote:
mja moet je iedereen even toevoegen als friend, kun je waarschijlijk ook in dezelfde server komenquote:Op maandag 15 maart 2010 09:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Hm ik moet maar eens vaker op TS komen iig Fokkers in een squad is wel zo prettig
Ik had TS3 laatst aanstaan, maar niemand die erin kwam...quote:Op maandag 15 maart 2010 09:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Hm ik moet maar eens vaker op TS komen iig Fokkers in een squad is wel zo prettig
Ik baal nogal van de helihuggers. Van die lui die gewoon de hele tijd bij de helipad campen om elke keer de heli voor je ogen weg te kapen.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik had TS3 laatst aanstaan, maar niemand die erin kwam...
Van het weekend de shock paddles unlocked eindelijk! Mijn rondescore ging meteen van 600 naar 1700.![]()
Ik voel me weer compleet.Ik snap overigens niet dat bijna alle medics met die zware dildo (M60) rondlopen.
Dat ding is zo accuraat als een proppenschieter. Snelle RoF ok, maar als je alles om je vijand heen verwoest en de vijand plant vervolgens een paar kogels tussen je ogen, dan is de lol er snel af.
Ik gebruik nog steeds het 2e unlockable wapen of in kleine maps gewoon de shotgun.
Gisteren heerlijk als een vrolijke vlaflip in de gunnerseat van een heli gezeten. 6 kills in a row. Ging lekker!
Wat zijn shock paddels? (van die hart schock dingen (zie hieronderquote:Op maandag 15 maart 2010 09:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Van het weekend de shock paddles unlocked eindelijk! Mijn rondescore ging meteen van 600 naar 1700.![]()
Ik voel me weer compleet.Ik snap overigens niet dat bijna alle medics met die zware dildo (M60) rondlopen.
Dat ding is zo accuraat als een proppenschieter. Snelle RoF ok, maar als je alles om je vijand heen verwoest en de vijand plant vervolgens een paar kogels tussen je ogen, dan is de lol er snel af.
Ik gebruik nog steeds het 2e unlockable wapen of in kleine maps gewoon de shotgun.
Gisteren heerlijk als een vrolijke vlaflip in de gunnerseat van een heli gezeten. 6 kills in a row. Ging lekker!
dankje martijn!quote:Op maandag 15 maart 2010 09:53 schreef ikheetmartijn het volgende:
De 'shock rabbles' is de defibrillator.
Op grote afstanden moet je wat hoger mikken om de zwaartekracht wat te compenseren.
niet doen!quote:Op maandag 15 maart 2010 09:29 schreef Niara het volgende:
[ link | afbeelding ]
zucht.. ik voel me slecht
Zolang je maar plezier hebt. Zo speel ik.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:29 schreef Niara het volgende:
[ link | afbeelding ]
dan moet je hoger aimen (je kogel gaat namelijk naar beneden dus je moet zorgen dat je wat hoger aimt)quote:Op maandag 15 maart 2010 09:51 schreef Olle. het volgende:
[..]
Wat zijn shock paddels? (van die hart schock dingen (zie hieronder))
ik werd gisteren wel een keer gekilled door een refurbilator (van die elektrische hart schok pendaaltjes)
ik gebruiik veel de sniper eigenlijk en dan de eerste (standaard sniper) is gewoon het beste (vind ik) tot wat ik heb geunlocked.
Alleen merk ik vaak dat kogels toch neit echt vaak aankomen op een beetje afstand.
Of ze zijn niet in 1 keer door kan ook terwijl ik op het borst / hoofd aim
Mij maakt K/D ratio niets uit het gaat om de fun.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:29 schreef Niara het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voeg mij ook maar toe!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Mij maakt K/D ratio niets uit het gaat om de fun.
Vooral met Fokkers/friends.
@Olle ik heb er al heel veel toegevoegd, mist alleen nog paar nieuwe Fokkers die ik moet tovoegen
overigens door de maintance moest ik alle vrienden weer opnieuw toevoegen, kut was dat had er like 30+ nu maar 20+ dus mist er nog een aantal.
Klopt. Bullet drop heet dat officieel. Gisteren ook weer zo'n sniper op White Pass. Hij schoot op een squadmate van me, ik zag m en zette een sprint in.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:58 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan moet je hoger aimen (je kogel gaat namelijk naar beneden dus je moet zorgen dat je wat hoger aimt)
Ik pak gewoon wat er beschikbaar is. Als er een eenzame tank staat, dont mind if I do.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik baal nogal van de helihuggers. Van die lui die gewoon de hele tijd bij de helipad campen om elke keer de heli voor je ogen weg te kapen.
ach dan moet je maar gewoon een keer mee doen met andere fokkers.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:07 schreef Niara het volgende:
ik hou van de defibrilators![]()
Dan verdien ik tenminste nog wat punten ^_^
Ik heb alleen nog geen tegenstander ermee gedood.
En tja, ik denk wel dat je gelijk hebt Olle. Ieder zin ding.
Maar ik blijf het leuk vinden.. maar omdat ik nogal suck maak ik nog wel eens een teamkill en dan krijg je boze mensen. Maar ik zeg wel altijd sorry
Als je de linkermuisknop ingedrukt blijft houden als je schiet blijf je scoped en kun je de kogel volgen en kijken hoe je het volgende schot moet mikken.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:51 schreef Olle. het volgende:
[..]
Wat zijn shock paddels? (van die hart schock dingen (zie hieronder))
ik werd gisteren wel een keer gekilled door een refurbilator (van die elektrische hart schok pendaaltjes)
ik gebruiik veel de sniper eigenlijk en dan de eerste (standaard sniper) is gewoon het beste (vind ik) tot wat ik heb geunlocked.
Alleen merk ik vaak dat kogels toch neit echt vaak aankomen op een beetje afstand.
Of ze zijn niet in 1 keer door kan ook terwijl ik op het borst / hoofd aim
Juist niet! Zet een 4x scope op je M60 en je bent net een sniper als je rustig schiet, tak, tak, tak en enemy sniper is doodquote:Op maandag 15 maart 2010 09:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
mijn volgende item om vrij te spelen is de 4x scopequote:Op maandag 15 maart 2010 10:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Juist niet! Zet een 4x scope op je M60 en je bent net een sniper als je rustig schiet, tak, tak, tak en enemy sniper is dood
Je mag ook gewoon zeggen dat je me niet mag hoor.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:19 schreef dekkered het volgende:
[..]
Toevallig gister ook nog 2 fouten gemaakt. 1 keer Solique neer geknalt omdat hij naast een vijand liep en 1 keer Solique neergehaald met een granaat omdat ik perongeluk die bij de bom had neergegooit![]()
Maar dan is het gewoon van oh oeps sorry
Je bedoeld bullet cam oid? Das wel gaaf!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Als je de linkermuisknop ingedrukt blijft houden als je schiet blijf je scoped en kun je de kogel volgen en kijken hoe je het volgende schot moet mikken.
Net als dat je al doorgeeft dat je een granaat gaat gooien, ze zien dat ding vliegen en toch als een kudde hersendode buffels het huis in rennen.....quote:Op maandag 15 maart 2010 10:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je me niet mag hoor.![]()
Ik blies gisteren 2 teammaten met mortar op, ik gooi mortar op een gebouw waar 3 tegenstanders in zaten. Eerste mortieren slaan in, rushen er 2 teammaten in. Die begrepen blijkbaar niet dat mortars die inslaan betekenen niet inrennen.
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:07 schreef Niara het volgende:
ik hou van de defibrilators![]()
Dan verdien ik tenminste nog wat punten ^_^
Ik heb alleen nog geen tegenstander ermee gedood.
En tja, ik denk wel dat je gelijk hebt Olle. Ieder zin ding.
Maar ik blijf het leuk vinden.. maar omdat ik nogal suck maak ik nog wel eens een teamkill en dan krijg je boze mensen. Maar ik zeg wel altijd sorry
Zal je als ik vanavond thuis ben toevoegen, maintence was vorige week dinsdag en deze zaterdag (net geweest)quote:Op maandag 15 maart 2010 10:04 schreef Olle. het volgende:
[..]
Voeg mij ook maar toe!![]()
MaDMaXie is mijn naam![]()
haha![]()
maar dat is het leukste! Lekker spelen en het lieftst een mooie tijd aan één stuk door!![]()
wanneer was de maintanance dan?
Als er maintanance is dan hoef je hier zelf niets aan te doen toch?quote:Op maandag 15 maart 2010 10:54 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zal je als ik vanavond thuis ben toevoegen, maintence was vorige week dinsdag en deze zaterdag (net geweest)
Ah zo. Och, met de M1 Garand scoorde ik gisteren ook goed. Zag m ineens tussen mijn wapens staan. Lekker wapen is het.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Juist niet! Zet een 4x scope op je M60 en je bent net een sniper als je rustig schiet, tak, tak, tak en enemy sniper is dood
ik moet de m60 nog unlocken denk ikquote:Op maandag 15 maart 2010 11:39 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ah zo. Och, met de M1 Garand scoorde ik gisteren ook goed. Zag m ineens tussen mijn wapens staan. Lekker wapen is het.
Scopes moet ik nog unlocken. Zit nog steeds met aim down the sight...
Hier staan alle unlockables per class.
http://battlefieldbadass.com/equipment/
nadeel van engineer vind ik eigenlijk toch de guns...quote:Op maandag 15 maart 2010 11:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Engineer eigenlijk, maar nu af en toe ook medic met shotgun.
Engineer ftw.
Engineers zijn dan ook tegen closecombat en ik red me prima mee!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:55 schreef Olle. het volgende:
[..]
nadeel van engineer vind ik eigenlijk toch de guns...
die kleine demper gun (standaard) heeft maar 20 kogels, ben ik zo doorheen. Of je schiet een raket af... niet echt efficient tegen mensen.
Maar hier denken jullie vast anders over
In de avond zijn er meestal wel 4 a 5 mensen online die ook allemaal in 1 squad spelen. zou tof zijn als we ook een 2e squad kunnen vullen. Overdag is het echter nogal eenzaam.quote:
Voor mij is het precies andersom. Medic en af en toe engineer.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Engineer eigenlijk, maar nu af en toe ook medic met shotgun.
Engineer ftw.
Sniper; wat dacht je van oneindige mortieraanvallen?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:59 schreef GrotePierFR het volgende:
Assault (oneindig veel ammo)
Medic (oneindig veel healen en reviven)
Engineer (oneindig veel vehicle repair)
Sniper (geeft de doorslag in statische situaties door tegenstanders op cruciale plekken uit te schakelen)
overdag ben ik aan het werk, kan dus alleen 's avondsquote:Op maandag 15 maart 2010 11:59 schreef Nuck.Chorris het volgende:
[..]
In de avond zijn er meestal wel 4 a 5 mensen online die ook allemaal in 1 squad spelen. zou tof zijn als we ook een 2e squad kunnen vullen. Overdag is het echter nogal eenzaam.
Tegen de tijd dat ze eindelijk vallen is iedereen alweer wegquote:Op maandag 15 maart 2010 12:02 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik zat nog even terug te lezen:
[..]
Sniper; wat dacht je van oneindige mortieraanvallen?
mocht je iemand killen met een mortier aanval. Krijg je dit dan ook te zien en krijg je punten en de score?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:10 schreef ikheetmartijn het volgende:
Geen last van.
Dan moet je ze ook niet gooien als bijv. een tank op het punt staat weg te rijden
Werkt perfect bij bijv.:
- Mortieren op 'A' of 'B' als de lading net gezet is. Defenders komen er geheid aan om de lading ongedaan te maken.
- Tanks die net aankomen rijden om een vlag over te nemen.
- Snipers op daken
- Rand van de vuurlinie bewerken
me 2!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:05 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
overdag ben ik aan het werk, kan dus alleen 's avonds
Je ziet het, diegene die dood is ziet het. En je krijgt punten en de kill.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:13 schreef Olle. het volgende:
[..]
mocht je iemand killen met een mortier aanval. Krijg je dit dan ook te zien en krijg je punten en de score?
Idemquote:Op maandag 15 maart 2010 12:05 schreef CantFazeMe het volgende:
overdag ben ik aan het werk, kan dus alleen 's avonds
dittoquote:
Nee, je blijft gewoon scoped totdat je de linkermuisknop loslaat.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Je bedoeld bullet cam oid? Das wel gaaf!
Ik speel eigenlijk alleen maar rush, je hebt veel duidelijker een doel en steeds moet je een stapje verder enzo, leukquote:Op maandag 15 maart 2010 12:52 schreef Razorback het volgende:
@KeFFuR1208
Geen idee of je na een tijdje gebanned/gekicked word, nadat 2 keer iemand voor me langs loopt terwijl ik aan het schieten was ben ik die server uitgegaan en een normale opgezocht.
Zijn er nog mensen die rush spelen?
Dat ouderwetse vlaggen veroveren heb ik wel weer een beetje gezien.
Alleen bij rush zit het soms vol met snipers, erg irritant soms maar erg leuk om ze te kniven en daarna toch even te teabaggen xD
ik speel eigenlijk alleen maar rush.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:52 schreef Razorback het volgende:
@KeFFuR1208
Geen idee of je na een tijdje gebanned/gekicked word, nadat 2 keer iemand voor me langs loopt terwijl ik aan het schieten was ben ik die server uitgegaan en een normale opgezocht.
Alleen bij rush zit het soms vol met snipers, erg irritant soms maar erg leuk om ze te kniven en daarna toch even te teabaggen xD
ik weet wel wat plompzakken isquote:Op maandag 15 maart 2010 13:08 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Google is your best friend![]()
(anders even zoeken op plompzakken)
hoezoquote:Op maandag 15 maart 2010 13:19 schreef CantFazeMe het volgende:
@ Olle.!
Ik vind rush geen zak aan, alleen vliegen in blackhawks vind ik vet. Krijg altijd complimentjes.
Voor mij 100% Conquest.
Welk systeem, en welke specs?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:21 schreef Diamond3d het volgende:
Ik ben ook weer snel van de partij!!!
Nieuw systeempje gehaald, moet het alleen nog ff in elkaar zetten wanneer ik wat tijd heb.
Bovendien wil ik er windows 7 hoogstwaarschijnlijk overheen gooien, ziet er gelikt uit.
Teabagging is voor MW2 spelers.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:52 schreef Razorback het volgende:
@KeFFuR1208
Doe Windows 7. Xp ziet anders maar 3,3 van je 4 gig.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:21 schreef Diamond3d het volgende:
Ik ben ook weer snel van de partij!!!
Nieuw systeempje gehaald, moet het alleen nog ff in elkaar zetten wanneer ik wat tijd heb.
Bovendien wil ik er windows 7 hoogstwaarschijnlijk overheen gooien, ziet er gelikt uit.
Meen je dit nou? Dat was toch alleen met bepallde versies van xp?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:41 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Doe Windows 7. Xp ziet anders maar 3,3 van je 4 gig.
Gewoon de X86 ultimate erop pleuren. Die draai ik ook.
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:38 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Je speelt geen rush vanwege het teabaggen? Ik snap em niet meer
heb 64 bit!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:49 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Neuj vind rush maar saai.Campers maar vooral eikels die horen te defenden, gaan rushen naar de tegenpartij.
@Diamond: maakt niet uit. Bij 4 Gb of meer 64 bit nemen bij 3 of 2 Gb, 32 bit nemen.
En ja, je kunt Xp en W7 in beide bits verkrijgen.
AMD X4 965 Black versie - quad core @ 3,4 Ghz.quote:
wat was je prijs voor deze game comp?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:52 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
AMD X4 965 Black versie - quad core @ 3,4 Ghz.
4gb GEIL intern geheugen
Moederbord: AMD 790GX
XFX HD 5830 +AC
incl. voeding, koeler, muis (G9) etc.
Mede samengesteld door Clarkson, heb hem iets aangepast.
Leuke computer hoor.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:52 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
AMD X4 965 Black versie - quad core @ 3,4 Ghz.
4gb GEIL intern geheugen
Moederbord: AMD 790GX
XFX HD 5830 +AC
incl. voeding, koeler, muis (G9) etc.
Mede samengesteld door Clarkson, heb hem iets aangepast.
hmm aardig prijsjequote:Op maandag 15 maart 2010 13:59 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
800 euro ongeveer.
Let wel op: dit is zonder kast, monitor, toetsenbord en harde schijven.
Boeit niet echt hoor, ik draai Windows 7 en heb 2 gb in mn rig zitten.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:45 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Dat was toch alleen met bepallde versies van xp?
Intel is erg duur vergeleken met AMD. AMD is weer ietsje sneller met gamen.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:59 schreef Olle. het volgende:
[..]
hmm aardig prijsje
maar goed dan kun je ook weer even!
waarom geen i7 genomen?
Maar goed denk dat we teveel off-topic dwalen nu
hehequote:Op maandag 15 maart 2010 14:01 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Intel is erg duur vergeleken met AMD. AMD is weer ietsje sneller met gamen.
Tel uit je winst.Daarom heb ik m AMD aangeraden. Ati lult weer wat beter met AMD dan Intel enz, enz.
Ennnnn weer ontopic.
Wat voor alternative fire krijgt een tank dan? (heb nog nooit de alt. fire perk gebruikt).quote:Op maandag 15 maart 2010 14:12 schreef ikheetmartijn het volgende:
Vanavond weer eens snipertjes die met c4 op m'n tank komen afrennen kapot knallen
(heerlijk dat alternative fire)
De mijne is ook Intel/ Nvidia hoor. Alleen omdat ik het voor een leuk prijsje van iemand over kon nemen.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:05 schreef Olle. het volgende:
[..]
hehe
ik heb ook vrij nieuwe kast. Maar ik heb een andere samenstelling
maar ik snap je punten!
en denk goeie keus dan zoals jij het zegt...
pff.
Denk dat ik mijn afspraak van vanavond maar even af zegwil Battlefield doen
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:24 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
De mijne is ook Intel/ Nvidia hoor. Alleen omdat ik het voor een leuk prijsje van iemand over kon nemen.
Anders was ik voor AMD gegaan.
Is goed!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:29 schreef Olle. het volgende:
[..]doet me stiekem een beetje goed
![]()
Maar ik heb I5 icm HD4770
werkt lekker
zal je even toevoegen op mijn battlefield friends list
kunnen we misschien een een potje knallen
Yup!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:17 schreef ikheetmartijn het volgende:
Is er eigenlijk al een goeie stats site zoals bijv. bf2stats.net?
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:27 schreef Niara het volgende:
wow ik heb blijkbaar al 60 games gespeeld o.o
Thanks, nog niet kneiter uitgebreid, maar die komen nog wel.quote:
Heh, die heb ik nooit gezien......quote:Op maandag 15 maart 2010 15:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Thanks, nog niet kneiter uitgebreid, maar die komen nog wel.
Ik zie trouwens de ping niet meer bij m'n serverlijst, behoorlijk irritant.
Waarom? Het gaat niet om de stats!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:44 schreef J.Clarkson het volgende:
Type eens PieceOfTat in....Schaam me dood.....
Heb je uberhaupt wel gekeken?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat niet om de stats!
Ja, maar jij hebt er ook maar 4 uur opzitten en je staat op attack wel goedquote:Op maandag 15 maart 2010 15:48 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel gekeken?
Mijn e-pikkie valt in het niets vergeleken met die gigantische E-fallussen van jullie.....
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:48 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel gekeken?
Mijn e-pikkie valt in het niets vergeleken met die gigantische E-fallussen van jullie.....
Dat krijg je met 2 kinderen in huis.
Filmpjes? Neostad? Eh? Effe looken.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:00 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Die filmpjes gezien? Ik begin behoorlijk benieuwd te raken naar die Neostad.
Ow dat ding. Dikke bullpup gun!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
NS2000:
[ afbeelding ]
Als je dat flimpje bekijkt, lijkt het of je er bijna mee kan snipen.....met een shotgun nota bene
Doe mij maar als eerste!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:52 schreef Niara het volgende:
@CantFazeMe: tja ik ben blijkbaar de enige.. dus ik denk dat je me wel weg kan cijferen.
Ik zal vanavond eens een paar van jullie toevoegen
Aww.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:48 schreef Blinker het volgende:
En werkt het de laatste tijd al naar behoren?
Vorige week m'n opa overleden en heb niet meer kunnen spelen.
Sterkte gozer..quote:Op maandag 15 maart 2010 17:48 schreef Blinker het volgende:
En werkt het de laatste tijd al naar behoren?
Vorige week m'n opa overleden en heb niet meer kunnen spelen.
Mwah ik denk dat je redelijk snel weer bij zult zijn hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 18:18 schreef Blinker het volgende:
Dank allen! Maar nu loop ik dik achter qua rank!
Vanaf donderdag kan/moet ik weer flink aan de bak dan!
Ik heb wat inhalen te doen!
eentje was van mijquote:Op maandag 15 maart 2010 18:38 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Ik had 2 friend requests, toen ik wilde gaan kijken crashte het spelNu heb ik ze niet meer, ik weet dus ook niet van wie. Mensen van hier?
[..]
Mwah ik denk dat je redelijk snel weer bij zult zijn hoor
ach valt wel meequote:Op maandag 15 maart 2010 18:40 schreef Niara het volgende:
[..]
eentje was van mij
@dekkered: ts met vreemde mensen is eng![]()
hoeraquote:Op maandag 15 maart 2010 18:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
ach valt wel mee
En ik heb je net toegevoegd. (in de OP bedoel ik)
Ik heb een e6600 en trek m anders wel, helaas wel graphics lager moeten zetten maar hij loopt wel soepelquote:Op maandag 15 maart 2010 19:24 schreef Wouzer het volgende:
Gaaf spelletje alleen vrij irritant dat mijn pc geen volledig potje kan draaien. Telkens vastloper na 4-5 minuten. Mijn zwager heeft precies dezelfde problemen. (windows 7 Ult. 64bits met Ati 4870 + Intel e6600)
tijd voor nieuwe I7 PC.
Trap windows 7 32 bit erop en je hoeft geen nieuw systeem. 64 bit is leuk als je dik video bewerkt en CAD tekent....quote:Op maandag 15 maart 2010 19:24 schreef Wouzer het volgende:
Gaaf spelletje alleen vrij irritant dat mijn pc geen volledig potje kan draaien. Telkens vastloper na 4-5 minuten. Mijn zwager heeft precies dezelfde problemen. (windows 7 Ult. 64bits met Ati 4870 + Intel e6600)
tijd voor nieuwe I7 PC.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:18 schreef Ame_thyst het volgende:
...waarom een sniper bommen EN een mortar strike is...
Al deze oplossingen zijn al ingesteld. Kon heel het afgelopen weekend zonder problemen spelen. Vandaag alleen maar crashes en CTD's. Ligt dus echt aan het spel.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:15 schreef dekkered het volgende:
voor de mensen die last hebben van feezes (misschien helpt dit)
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/990/380660.page
http://segmentnext.com/in(...)-crash-freeze-fixes/
Misschien BFBC2 even verwijderen en een fresh install doen?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Al deze oplossingen zijn al ingesteld. Kon heel het afgelopen weekend zonder problemen spelen. Vandaag alleen maar crashes en CTD's. Ligt dus echt aan het spel.
Dat zou raar zijn, tenzij het in combinatie is met bepaalde servers. Had het aan het begin van de avond freezes op de conquest een server samen met ts. Later op de avond op een andere server met ts aan uren door kunnen spelen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik had ook last van Freezes. Volgens mij komt het door Teamspeak 3.
Jij zit zo full of winquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:12 schreef Zith het volgende:
Had net de meest pownererende 2 levens als Assault, Rush - het level van de PC Beta...
ik kon gewoon niet dood
Nou toch wel want dat deed ik terwijl ik in de chat zat te typen dat ik niet te doden was
Met 3500 ingame punten en 26/9 score verliet ik het spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:12 schreef Zith het volgende:
-toen spawnde de apache, die nam ik over, na wat treuzelen kwam Xalithian er ook in en samen killden we een aantal vijanden en een tank, oppeens kwam er vanuit het niets een raket en waren we dood
-maar de chopper gaat kapotik parachute eruit en kom neer in de basis, Xalithian spawnt op mij en samen killen we een paar units..
We kunnen een animo check doen?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:07 schreef Razorback het volgende:
Zijn er al plannen voor een FOK server?
Al gedaan meeste van ons hebben al een clan of betalen al voor een andere server.quote:
daar wen je wel aanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Was wel leuk op TS alleen jammer dat spel soms niet mee werkte, kunnen we beter niet onze voornaam op TS doen met ingame naam? Yakmar/voornaam. Lijkt zo raar als ik bijvoorbeeld Solique moet zeggen of Xalithian.
Oké dan laten we het zo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
daar wen je wel aan
als je wilt kun je denk ik ook wel onze ventrilo server gebruiken, altijd hadig als ts plat ligt of whatever
Dat met de mijnen doe ik zo vaak.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:30 schreef J.Clarkson het volgende:
Gisteren met Disfear en met Infreddable gespeeld. Saved their ass many, many times!
Infreddable houdt van mijnen. Zo kwamen we een tank tegen die lekker stond te knallen, infreddable legt er mijnen voor en ik stond op de tank en dropte een granaat naar binnen via de opening aan de bovenkant.
Wist niet eens dat dat kon!
Maargoed, op afstand de heren gevolgd en waar nodig health packs of revives uitgedeeld.
Ook 2 snipers die samen achter een steen zaten in een wide open gebied. Heb de bastards maar geknifed als ultimate humiliation.
Nee, mijn zoontje van 6 maanden werd wakker.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:49 schreef ikheetmartijn het volgende:
@J.Clarkson:
Nice, dat van die granaat droppen in een tank wist ik ook niet, bied weer mogelijkheden mocht ik een keer als medic spelen.
En nog hartelijk bedankt voor de revives
Je was er ook zo weer uit, problemen met de connectie?
@CantFazeMe:
Ik gok dat de meeste engineers liever een RPG bij zich dragen.
Laatst ook eens geprobeerd die mijnen. Klopt het dat ze al afgaan als je ze gewoon tegen de tank gooit?
welke is die van jullie? (die van BoF?)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
daar wen je wel aan
als je wilt kun je denk ik ook wel onze ventrilo server gebruiken, altijd hadig als ts plat ligt of whatever
Ja maar Inco zit in BoF (band of fokkers) dat stamt nog uit van Battlefield 2quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Uhm we spelen onder [FoK!] tag en TS server weet ik niet meer van wie die is.
Och, BoF, Fok!, 1 pot nat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ja maar Inco zit in BoF (band of fokkers) dat stamt nog uit van Battlefield 2
Het grote BoF! topic: We are Bad Company!
Die goede ouwe tijd in BoFquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:19 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Och, BoF, Fok!, 1 pot nat.
Ik vaar onder de [Fok!] vlag. Voelt best wel elite.
Kom dan vanavond op Teamspeak (Je hoeft niet te spreken maar kan wel) dit verbetert ook de teamplay. want je hoort vaak genoeg van oh daar zit er nog 1 en oh ik heb even ammo nodigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:27 schreef Niara het volgende:
meh, gister 1 freeze, 1 server kick en 2 keer servers down..
zo is het niet meer echt leuk om te spelen..
En zucht, jullie zaten lalemaal in het andere team, maar ik vond het zo sneu om de minderheid van het andere team alleen te laten
Hoe heet je ingame dan? Voeg ik je even toe.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:27 schreef Niara het volgende:
meh, gister 1 freeze, 1 server kick en 2 keer servers down..
zo is het niet meer echt leuk om te spelen..
En zucht, jullie zaten lalemaal in het andere team, maar ik vond het zo sneu om de minderheid van het andere team alleen te laten
Kelra = Niaraquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:44 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hoe heet je ingame dan? Voeg ik je even toe.
Waar kun je die plaatjes van jezelf vinden?quote:
kijk is naar het linkje?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:53 schreef Deetch het volgende:
[..]
Waar kun je die plaatjes van jezelf vinden?
oftewel: http://bfbc2.elxx.net/sigg-o-matic.phpquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:59 schreef dekkered het volgende:
[..]
kijk is naar het linkje?
[url=http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/kogelvoer[NL].png]
[url=http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/kogelvoer[NL].png[/url]]http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/kogelvoer[NL].png[/url][/url]
[ [url=http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/kogelvoer[NL].png]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:01 schreef Nuck.Chorris het volgende:
[..]
oftewel: http://bfbc2.elxx.net/sigg-o-matic.php
Vanavond ben ik ook weer van de partij. Rush op dezelfde server als gister doen?
copy-paste ftw! ik ben er zelf rond een uur of 19.00 ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
een url er van maken werkt dus niet...
probeerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:04 schreef Nuck.Chorris het volgende:
[..]
copy-paste ftw! ik ben er zelf rond een uur of 19.00 ofzo
1 |
dat bedoel ik niet je krijgt namelijk automatisch zooi er bij als je het gewoon er in zetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:26 schreef Nuck.Chorris het volgende:
dat is vals!overtikken/printscreen en uitprinten FTW dan!
ik denk dat ik er ook wel ben. (ligt er aan wat ik nog aan huiswerk moet doen).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Oké kunnen meer mensen om 19.00? Zou mooi zijn als we 2 squads konden vullen
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:38 schreef Deetch het volgende:
[ afbeelding ]
dat was makkelijk, alleen me naam staat er nog niet in, hoe doe ik dat?
hmz hmz, misschien. Ik werd wakker met migraine dus ik ga even niet spelen tot het over is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:35 schreef dekkered het volgende:
[..]
Kom dan vanavond op Teamspeak (Je hoeft niet te spreken maar kan wel) dit verbetert ook de teamplay. want je hoort vaak genoeg van oh daar zit er nog 1 en oh ik heb even ammo nodig
Als je komt spelen bedoel ik dan natuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:51 schreef Niara het volgende:
[..]
hmz hmz, misschien. Ik werd wakker met migraine dus ik ga even niet spelen tot het over is.
Dus misschien tot vanavond ^_^
Ik ben ook van de partijquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:31 schreef CantFazeMe het volgende:
ik kan niet moet om kwart voor 8 trainenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Zal er proberen te wezen (ligt aan file)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Kom 19.00 op TS.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:50 schreef Razorback het volgende:
Nog mensen die plannen hebben om vanavond te spelen? moet wat punten halen voor assault/engineer dus ik zal rondlopen en met ammo kits gooien of repairen
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:14 schreef GrotePierFR het volgende:
Trouwens, ik speel BC2 niet meer, maar kunnen jullie wat uitproberen voor mij?
Probeer eens met een maatje C4 op de granaat van een RPG te plakken. Kijken of het lukt, ben ik benieuwd naar.
Ja klopt, die mijnen kunnen ontzettend grappig zijn. Dat plasje water bij b of c bij dat schip in Atacama dessert kun je er helemaal vol mee leggen, en toekijken maarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat met de mijnen doe ik zo vaak.had infreddable ook aangeraden, veel mensen gebruiken de mijnen niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |