mja moet je iedereen even toevoegen als friend, kun je waarschijlijk ook in dezelfde server komenquote:Op maandag 15 maart 2010 09:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Hm ik moet maar eens vaker op TS komen iig Fokkers in een squad is wel zo prettig
Ik had TS3 laatst aanstaan, maar niemand die erin kwam...quote:Op maandag 15 maart 2010 09:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Hm ik moet maar eens vaker op TS komen iig Fokkers in een squad is wel zo prettig
Ik baal nogal van de helihuggers. Van die lui die gewoon de hele tijd bij de helipad campen om elke keer de heli voor je ogen weg te kapen.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik had TS3 laatst aanstaan, maar niemand die erin kwam...
Van het weekend de shock paddles unlocked eindelijk! Mijn rondescore ging meteen van 600 naar 1700.![]()
Ik voel me weer compleet.Ik snap overigens niet dat bijna alle medics met die zware dildo (M60) rondlopen.
Dat ding is zo accuraat als een proppenschieter. Snelle RoF ok, maar als je alles om je vijand heen verwoest en de vijand plant vervolgens een paar kogels tussen je ogen, dan is de lol er snel af.
Ik gebruik nog steeds het 2e unlockable wapen of in kleine maps gewoon de shotgun.
Gisteren heerlijk als een vrolijke vlaflip in de gunnerseat van een heli gezeten. 6 kills in a row. Ging lekker!
Wat zijn shock paddels? (van die hart schock dingen (zie hieronderquote:Op maandag 15 maart 2010 09:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Van het weekend de shock paddles unlocked eindelijk! Mijn rondescore ging meteen van 600 naar 1700.![]()
Ik voel me weer compleet.Ik snap overigens niet dat bijna alle medics met die zware dildo (M60) rondlopen.
Dat ding is zo accuraat als een proppenschieter. Snelle RoF ok, maar als je alles om je vijand heen verwoest en de vijand plant vervolgens een paar kogels tussen je ogen, dan is de lol er snel af.
Ik gebruik nog steeds het 2e unlockable wapen of in kleine maps gewoon de shotgun.
Gisteren heerlijk als een vrolijke vlaflip in de gunnerseat van een heli gezeten. 6 kills in a row. Ging lekker!
dankje martijn!quote:Op maandag 15 maart 2010 09:53 schreef ikheetmartijn het volgende:
De 'shock rabbles' is de defibrillator.
Op grote afstanden moet je wat hoger mikken om de zwaartekracht wat te compenseren.
niet doen!quote:Op maandag 15 maart 2010 09:29 schreef Niara het volgende:
[ link | afbeelding ]
zucht.. ik voel me slecht
Zolang je maar plezier hebt. Zo speel ik.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:29 schreef Niara het volgende:
[ link | afbeelding ]
dan moet je hoger aimen (je kogel gaat namelijk naar beneden dus je moet zorgen dat je wat hoger aimt)quote:Op maandag 15 maart 2010 09:51 schreef Olle. het volgende:
[..]
Wat zijn shock paddels? (van die hart schock dingen (zie hieronder))
ik werd gisteren wel een keer gekilled door een refurbilator (van die elektrische hart schok pendaaltjes)
ik gebruiik veel de sniper eigenlijk en dan de eerste (standaard sniper) is gewoon het beste (vind ik) tot wat ik heb geunlocked.
Alleen merk ik vaak dat kogels toch neit echt vaak aankomen op een beetje afstand.
Of ze zijn niet in 1 keer door kan ook terwijl ik op het borst / hoofd aim
Mij maakt K/D ratio niets uit het gaat om de fun.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:29 schreef Niara het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voeg mij ook maar toe!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Mij maakt K/D ratio niets uit het gaat om de fun.
Vooral met Fokkers/friends.
@Olle ik heb er al heel veel toegevoegd, mist alleen nog paar nieuwe Fokkers die ik moet tovoegen
overigens door de maintance moest ik alle vrienden weer opnieuw toevoegen, kut was dat had er like 30+ nu maar 20+ dus mist er nog een aantal.
Klopt. Bullet drop heet dat officieel. Gisteren ook weer zo'n sniper op White Pass. Hij schoot op een squadmate van me, ik zag m en zette een sprint in.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:58 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan moet je hoger aimen (je kogel gaat namelijk naar beneden dus je moet zorgen dat je wat hoger aimt)
Ik pak gewoon wat er beschikbaar is. Als er een eenzame tank staat, dont mind if I do.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik baal nogal van de helihuggers. Van die lui die gewoon de hele tijd bij de helipad campen om elke keer de heli voor je ogen weg te kapen.
ach dan moet je maar gewoon een keer mee doen met andere fokkers.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:07 schreef Niara het volgende:
ik hou van de defibrilators![]()
Dan verdien ik tenminste nog wat punten ^_^
Ik heb alleen nog geen tegenstander ermee gedood.
En tja, ik denk wel dat je gelijk hebt Olle. Ieder zin ding.
Maar ik blijf het leuk vinden.. maar omdat ik nogal suck maak ik nog wel eens een teamkill en dan krijg je boze mensen. Maar ik zeg wel altijd sorry
Als je de linkermuisknop ingedrukt blijft houden als je schiet blijf je scoped en kun je de kogel volgen en kijken hoe je het volgende schot moet mikken.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:51 schreef Olle. het volgende:
[..]
Wat zijn shock paddels? (van die hart schock dingen (zie hieronder))
ik werd gisteren wel een keer gekilled door een refurbilator (van die elektrische hart schok pendaaltjes)
ik gebruiik veel de sniper eigenlijk en dan de eerste (standaard sniper) is gewoon het beste (vind ik) tot wat ik heb geunlocked.
Alleen merk ik vaak dat kogels toch neit echt vaak aankomen op een beetje afstand.
Of ze zijn niet in 1 keer door kan ook terwijl ik op het borst / hoofd aim
Juist niet! Zet een 4x scope op je M60 en je bent net een sniper als je rustig schiet, tak, tak, tak en enemy sniper is doodquote:Op maandag 15 maart 2010 09:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
mijn volgende item om vrij te spelen is de 4x scopequote:Op maandag 15 maart 2010 10:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Juist niet! Zet een 4x scope op je M60 en je bent net een sniper als je rustig schiet, tak, tak, tak en enemy sniper is dood
Je mag ook gewoon zeggen dat je me niet mag hoor.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:19 schreef dekkered het volgende:
[..]
Toevallig gister ook nog 2 fouten gemaakt. 1 keer Solique neer geknalt omdat hij naast een vijand liep en 1 keer Solique neergehaald met een granaat omdat ik perongeluk die bij de bom had neergegooit![]()
Maar dan is het gewoon van oh oeps sorry
Je bedoeld bullet cam oid? Das wel gaaf!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Als je de linkermuisknop ingedrukt blijft houden als je schiet blijf je scoped en kun je de kogel volgen en kijken hoe je het volgende schot moet mikken.
Net als dat je al doorgeeft dat je een granaat gaat gooien, ze zien dat ding vliegen en toch als een kudde hersendode buffels het huis in rennen.....quote:Op maandag 15 maart 2010 10:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je me niet mag hoor.![]()
Ik blies gisteren 2 teammaten met mortar op, ik gooi mortar op een gebouw waar 3 tegenstanders in zaten. Eerste mortieren slaan in, rushen er 2 teammaten in. Die begrepen blijkbaar niet dat mortars die inslaan betekenen niet inrennen.
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:07 schreef Niara het volgende:
ik hou van de defibrilators![]()
Dan verdien ik tenminste nog wat punten ^_^
Ik heb alleen nog geen tegenstander ermee gedood.
En tja, ik denk wel dat je gelijk hebt Olle. Ieder zin ding.
Maar ik blijf het leuk vinden.. maar omdat ik nogal suck maak ik nog wel eens een teamkill en dan krijg je boze mensen. Maar ik zeg wel altijd sorry
Zal je als ik vanavond thuis ben toevoegen, maintence was vorige week dinsdag en deze zaterdag (net geweest)quote:Op maandag 15 maart 2010 10:04 schreef Olle. het volgende:
[..]
Voeg mij ook maar toe!![]()
MaDMaXie is mijn naam![]()
haha![]()
maar dat is het leukste! Lekker spelen en het lieftst een mooie tijd aan één stuk door!![]()
wanneer was de maintanance dan?
Als er maintanance is dan hoef je hier zelf niets aan te doen toch?quote:Op maandag 15 maart 2010 10:54 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zal je als ik vanavond thuis ben toevoegen, maintence was vorige week dinsdag en deze zaterdag (net geweest)
Ah zo. Och, met de M1 Garand scoorde ik gisteren ook goed. Zag m ineens tussen mijn wapens staan. Lekker wapen is het.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Juist niet! Zet een 4x scope op je M60 en je bent net een sniper als je rustig schiet, tak, tak, tak en enemy sniper is dood
ik moet de m60 nog unlocken denk ikquote:Op maandag 15 maart 2010 11:39 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ah zo. Och, met de M1 Garand scoorde ik gisteren ook goed. Zag m ineens tussen mijn wapens staan. Lekker wapen is het.
Scopes moet ik nog unlocken. Zit nog steeds met aim down the sight...
Hier staan alle unlockables per class.
http://battlefieldbadass.com/equipment/
nadeel van engineer vind ik eigenlijk toch de guns...quote:Op maandag 15 maart 2010 11:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Engineer eigenlijk, maar nu af en toe ook medic met shotgun.
Engineer ftw.
Engineers zijn dan ook tegen closecombat en ik red me prima mee!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:55 schreef Olle. het volgende:
[..]
nadeel van engineer vind ik eigenlijk toch de guns...
die kleine demper gun (standaard) heeft maar 20 kogels, ben ik zo doorheen. Of je schiet een raket af... niet echt efficient tegen mensen.
Maar hier denken jullie vast anders over
In de avond zijn er meestal wel 4 a 5 mensen online die ook allemaal in 1 squad spelen. zou tof zijn als we ook een 2e squad kunnen vullen. Overdag is het echter nogal eenzaam.quote:
Voor mij is het precies andersom. Medic en af en toe engineer.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Engineer eigenlijk, maar nu af en toe ook medic met shotgun.
Engineer ftw.
Sniper; wat dacht je van oneindige mortieraanvallen?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:59 schreef GrotePierFR het volgende:
Assault (oneindig veel ammo)
Medic (oneindig veel healen en reviven)
Engineer (oneindig veel vehicle repair)
Sniper (geeft de doorslag in statische situaties door tegenstanders op cruciale plekken uit te schakelen)
overdag ben ik aan het werk, kan dus alleen 's avondsquote:Op maandag 15 maart 2010 11:59 schreef Nuck.Chorris het volgende:
[..]
In de avond zijn er meestal wel 4 a 5 mensen online die ook allemaal in 1 squad spelen. zou tof zijn als we ook een 2e squad kunnen vullen. Overdag is het echter nogal eenzaam.
Tegen de tijd dat ze eindelijk vallen is iedereen alweer wegquote:Op maandag 15 maart 2010 12:02 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik zat nog even terug te lezen:
[..]
Sniper; wat dacht je van oneindige mortieraanvallen?
mocht je iemand killen met een mortier aanval. Krijg je dit dan ook te zien en krijg je punten en de score?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:10 schreef ikheetmartijn het volgende:
Geen last van.
Dan moet je ze ook niet gooien als bijv. een tank op het punt staat weg te rijden
Werkt perfect bij bijv.:
- Mortieren op 'A' of 'B' als de lading net gezet is. Defenders komen er geheid aan om de lading ongedaan te maken.
- Tanks die net aankomen rijden om een vlag over te nemen.
- Snipers op daken
- Rand van de vuurlinie bewerken
me 2!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:05 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
overdag ben ik aan het werk, kan dus alleen 's avonds
Je ziet het, diegene die dood is ziet het. En je krijgt punten en de kill.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:13 schreef Olle. het volgende:
[..]
mocht je iemand killen met een mortier aanval. Krijg je dit dan ook te zien en krijg je punten en de score?
Idemquote:Op maandag 15 maart 2010 12:05 schreef CantFazeMe het volgende:
overdag ben ik aan het werk, kan dus alleen 's avonds
dittoquote:
Nee, je blijft gewoon scoped totdat je de linkermuisknop loslaat.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Je bedoeld bullet cam oid? Das wel gaaf!
Ik speel eigenlijk alleen maar rush, je hebt veel duidelijker een doel en steeds moet je een stapje verder enzo, leukquote:Op maandag 15 maart 2010 12:52 schreef Razorback het volgende:
@KeFFuR1208
Geen idee of je na een tijdje gebanned/gekicked word, nadat 2 keer iemand voor me langs loopt terwijl ik aan het schieten was ben ik die server uitgegaan en een normale opgezocht.
Zijn er nog mensen die rush spelen?
Dat ouderwetse vlaggen veroveren heb ik wel weer een beetje gezien.
Alleen bij rush zit het soms vol met snipers, erg irritant soms maar erg leuk om ze te kniven en daarna toch even te teabaggen xD
ik speel eigenlijk alleen maar rush.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:52 schreef Razorback het volgende:
@KeFFuR1208
Geen idee of je na een tijdje gebanned/gekicked word, nadat 2 keer iemand voor me langs loopt terwijl ik aan het schieten was ben ik die server uitgegaan en een normale opgezocht.
Alleen bij rush zit het soms vol met snipers, erg irritant soms maar erg leuk om ze te kniven en daarna toch even te teabaggen xD
ik weet wel wat plompzakken isquote:Op maandag 15 maart 2010 13:08 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Google is your best friend![]()
(anders even zoeken op plompzakken)
hoezoquote:Op maandag 15 maart 2010 13:19 schreef CantFazeMe het volgende:
@ Olle.!
Ik vind rush geen zak aan, alleen vliegen in blackhawks vind ik vet. Krijg altijd complimentjes.
Voor mij 100% Conquest.
Welk systeem, en welke specs?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:21 schreef Diamond3d het volgende:
Ik ben ook weer snel van de partij!!!
Nieuw systeempje gehaald, moet het alleen nog ff in elkaar zetten wanneer ik wat tijd heb.
Bovendien wil ik er windows 7 hoogstwaarschijnlijk overheen gooien, ziet er gelikt uit.
Teabagging is voor MW2 spelers.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:52 schreef Razorback het volgende:
@KeFFuR1208
Doe Windows 7. Xp ziet anders maar 3,3 van je 4 gig.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:21 schreef Diamond3d het volgende:
Ik ben ook weer snel van de partij!!!
Nieuw systeempje gehaald, moet het alleen nog ff in elkaar zetten wanneer ik wat tijd heb.
Bovendien wil ik er windows 7 hoogstwaarschijnlijk overheen gooien, ziet er gelikt uit.
Meen je dit nou? Dat was toch alleen met bepallde versies van xp?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:41 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Doe Windows 7. Xp ziet anders maar 3,3 van je 4 gig.
Gewoon de X86 ultimate erop pleuren. Die draai ik ook.
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:38 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Je speelt geen rush vanwege het teabaggen? Ik snap em niet meer
heb 64 bit!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:49 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Neuj vind rush maar saai.Campers maar vooral eikels die horen te defenden, gaan rushen naar de tegenpartij.
@Diamond: maakt niet uit. Bij 4 Gb of meer 64 bit nemen bij 3 of 2 Gb, 32 bit nemen.
En ja, je kunt Xp en W7 in beide bits verkrijgen.
AMD X4 965 Black versie - quad core @ 3,4 Ghz.quote:
wat was je prijs voor deze game comp?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:52 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
AMD X4 965 Black versie - quad core @ 3,4 Ghz.
4gb GEIL intern geheugen
Moederbord: AMD 790GX
XFX HD 5830 +AC
incl. voeding, koeler, muis (G9) etc.
Mede samengesteld door Clarkson, heb hem iets aangepast.
Leuke computer hoor.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:52 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
AMD X4 965 Black versie - quad core @ 3,4 Ghz.
4gb GEIL intern geheugen
Moederbord: AMD 790GX
XFX HD 5830 +AC
incl. voeding, koeler, muis (G9) etc.
Mede samengesteld door Clarkson, heb hem iets aangepast.
hmm aardig prijsjequote:Op maandag 15 maart 2010 13:59 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
800 euro ongeveer.
Let wel op: dit is zonder kast, monitor, toetsenbord en harde schijven.
Boeit niet echt hoor, ik draai Windows 7 en heb 2 gb in mn rig zitten.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:45 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Dat was toch alleen met bepallde versies van xp?
Intel is erg duur vergeleken met AMD. AMD is weer ietsje sneller met gamen.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:59 schreef Olle. het volgende:
[..]
hmm aardig prijsje
maar goed dan kun je ook weer even!
waarom geen i7 genomen?
Maar goed denk dat we teveel off-topic dwalen nu
hehequote:Op maandag 15 maart 2010 14:01 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Intel is erg duur vergeleken met AMD. AMD is weer ietsje sneller met gamen.
Tel uit je winst.Daarom heb ik m AMD aangeraden. Ati lult weer wat beter met AMD dan Intel enz, enz.
Ennnnn weer ontopic.
Wat voor alternative fire krijgt een tank dan? (heb nog nooit de alt. fire perk gebruikt).quote:Op maandag 15 maart 2010 14:12 schreef ikheetmartijn het volgende:
Vanavond weer eens snipertjes die met c4 op m'n tank komen afrennen kapot knallen
(heerlijk dat alternative fire)
De mijne is ook Intel/ Nvidia hoor. Alleen omdat ik het voor een leuk prijsje van iemand over kon nemen.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:05 schreef Olle. het volgende:
[..]
hehe
ik heb ook vrij nieuwe kast. Maar ik heb een andere samenstelling
maar ik snap je punten!
en denk goeie keus dan zoals jij het zegt...
pff.
Denk dat ik mijn afspraak van vanavond maar even af zegwil Battlefield doen
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:24 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
De mijne is ook Intel/ Nvidia hoor. Alleen omdat ik het voor een leuk prijsje van iemand over kon nemen.
Anders was ik voor AMD gegaan.
Is goed!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:29 schreef Olle. het volgende:
[..]doet me stiekem een beetje goed
![]()
Maar ik heb I5 icm HD4770
werkt lekker
zal je even toevoegen op mijn battlefield friends list
kunnen we misschien een een potje knallen
Yup!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:17 schreef ikheetmartijn het volgende:
Is er eigenlijk al een goeie stats site zoals bijv. bf2stats.net?
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:27 schreef Niara het volgende:
wow ik heb blijkbaar al 60 games gespeeld o.o
Thanks, nog niet kneiter uitgebreid, maar die komen nog wel.quote:
Heh, die heb ik nooit gezien......quote:Op maandag 15 maart 2010 15:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Thanks, nog niet kneiter uitgebreid, maar die komen nog wel.
Ik zie trouwens de ping niet meer bij m'n serverlijst, behoorlijk irritant.
Waarom? Het gaat niet om de stats!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:44 schreef J.Clarkson het volgende:
Type eens PieceOfTat in....Schaam me dood.....
Heb je uberhaupt wel gekeken?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat niet om de stats!
Ja, maar jij hebt er ook maar 4 uur opzitten en je staat op attack wel goedquote:Op maandag 15 maart 2010 15:48 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel gekeken?
Mijn e-pikkie valt in het niets vergeleken met die gigantische E-fallussen van jullie.....
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:48 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel gekeken?
Mijn e-pikkie valt in het niets vergeleken met die gigantische E-fallussen van jullie.....
Dat krijg je met 2 kinderen in huis.
Filmpjes? Neostad? Eh? Effe looken.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:00 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Die filmpjes gezien? Ik begin behoorlijk benieuwd te raken naar die Neostad.
Ow dat ding. Dikke bullpup gun!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
NS2000:
[ afbeelding ]
Als je dat flimpje bekijkt, lijkt het of je er bijna mee kan snipen.....met een shotgun nota bene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |