quote:Op maandag 15 maart 2010 10:07 schreef Niara het volgende:
ik hou van de defibrilators![]()
Dan verdien ik tenminste nog wat punten ^_^
Ik heb alleen nog geen tegenstander ermee gedood.
En tja, ik denk wel dat je gelijk hebt Olle. Ieder zin ding.
Maar ik blijf het leuk vinden.. maar omdat ik nogal suck maak ik nog wel eens een teamkill en dan krijg je boze mensen. Maar ik zeg wel altijd sorry
Zal je als ik vanavond thuis ben toevoegen, maintence was vorige week dinsdag en deze zaterdag (net geweest)quote:Op maandag 15 maart 2010 10:04 schreef Olle. het volgende:
[..]
Voeg mij ook maar toe!![]()
MaDMaXie is mijn naam![]()
haha![]()
maar dat is het leukste! Lekker spelen en het lieftst een mooie tijd aan één stuk door!![]()
wanneer was de maintanance dan?
Als er maintanance is dan hoef je hier zelf niets aan te doen toch?quote:Op maandag 15 maart 2010 10:54 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zal je als ik vanavond thuis ben toevoegen, maintence was vorige week dinsdag en deze zaterdag (net geweest)
Ah zo. Och, met de M1 Garand scoorde ik gisteren ook goed. Zag m ineens tussen mijn wapens staan. Lekker wapen is het.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Juist niet! Zet een 4x scope op je M60 en je bent net een sniper als je rustig schiet, tak, tak, tak en enemy sniper is dood
ik moet de m60 nog unlocken denk ikquote:Op maandag 15 maart 2010 11:39 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ah zo. Och, met de M1 Garand scoorde ik gisteren ook goed. Zag m ineens tussen mijn wapens staan. Lekker wapen is het.
Scopes moet ik nog unlocken. Zit nog steeds met aim down the sight...
Hier staan alle unlockables per class.
http://battlefieldbadass.com/equipment/
nadeel van engineer vind ik eigenlijk toch de guns...quote:Op maandag 15 maart 2010 11:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Engineer eigenlijk, maar nu af en toe ook medic met shotgun.
Engineer ftw.
Engineers zijn dan ook tegen closecombat en ik red me prima mee!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:55 schreef Olle. het volgende:
[..]
nadeel van engineer vind ik eigenlijk toch de guns...
die kleine demper gun (standaard) heeft maar 20 kogels, ben ik zo doorheen. Of je schiet een raket af... niet echt efficient tegen mensen.
Maar hier denken jullie vast anders over
In de avond zijn er meestal wel 4 a 5 mensen online die ook allemaal in 1 squad spelen. zou tof zijn als we ook een 2e squad kunnen vullen. Overdag is het echter nogal eenzaam.quote:
Voor mij is het precies andersom. Medic en af en toe engineer.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Engineer eigenlijk, maar nu af en toe ook medic met shotgun.
Engineer ftw.
Sniper; wat dacht je van oneindige mortieraanvallen?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:59 schreef GrotePierFR het volgende:
Assault (oneindig veel ammo)
Medic (oneindig veel healen en reviven)
Engineer (oneindig veel vehicle repair)
Sniper (geeft de doorslag in statische situaties door tegenstanders op cruciale plekken uit te schakelen)
overdag ben ik aan het werk, kan dus alleen 's avondsquote:Op maandag 15 maart 2010 11:59 schreef Nuck.Chorris het volgende:
[..]
In de avond zijn er meestal wel 4 a 5 mensen online die ook allemaal in 1 squad spelen. zou tof zijn als we ook een 2e squad kunnen vullen. Overdag is het echter nogal eenzaam.
Tegen de tijd dat ze eindelijk vallen is iedereen alweer wegquote:Op maandag 15 maart 2010 12:02 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik zat nog even terug te lezen:
[..]
Sniper; wat dacht je van oneindige mortieraanvallen?
mocht je iemand killen met een mortier aanval. Krijg je dit dan ook te zien en krijg je punten en de score?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:10 schreef ikheetmartijn het volgende:
Geen last van.
Dan moet je ze ook niet gooien als bijv. een tank op het punt staat weg te rijden
Werkt perfect bij bijv.:
- Mortieren op 'A' of 'B' als de lading net gezet is. Defenders komen er geheid aan om de lading ongedaan te maken.
- Tanks die net aankomen rijden om een vlag over te nemen.
- Snipers op daken
- Rand van de vuurlinie bewerken
me 2!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:05 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
overdag ben ik aan het werk, kan dus alleen 's avonds
Je ziet het, diegene die dood is ziet het. En je krijgt punten en de kill.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:13 schreef Olle. het volgende:
[..]
mocht je iemand killen met een mortier aanval. Krijg je dit dan ook te zien en krijg je punten en de score?
Idemquote:Op maandag 15 maart 2010 12:05 schreef CantFazeMe het volgende:
overdag ben ik aan het werk, kan dus alleen 's avonds
dittoquote:
Nee, je blijft gewoon scoped totdat je de linkermuisknop loslaat.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Je bedoeld bullet cam oid? Das wel gaaf!
Ik speel eigenlijk alleen maar rush, je hebt veel duidelijker een doel en steeds moet je een stapje verder enzo, leukquote:Op maandag 15 maart 2010 12:52 schreef Razorback het volgende:
@KeFFuR1208
Geen idee of je na een tijdje gebanned/gekicked word, nadat 2 keer iemand voor me langs loopt terwijl ik aan het schieten was ben ik die server uitgegaan en een normale opgezocht.
Zijn er nog mensen die rush spelen?
Dat ouderwetse vlaggen veroveren heb ik wel weer een beetje gezien.
Alleen bij rush zit het soms vol met snipers, erg irritant soms maar erg leuk om ze te kniven en daarna toch even te teabaggen xD
ik speel eigenlijk alleen maar rush.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:52 schreef Razorback het volgende:
@KeFFuR1208
Geen idee of je na een tijdje gebanned/gekicked word, nadat 2 keer iemand voor me langs loopt terwijl ik aan het schieten was ben ik die server uitgegaan en een normale opgezocht.
Zijn er nog mensen die rush spelen?
Dat ouderwetse vlaggen veroveren heb ik wel weer een beetje gezien.
Alleen bij rush zit het soms vol met snipers, erg irritant soms maar erg leuk om ze te kniven en daarna toch even te teabaggen xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |