Ja, dat had ik ook, maar ik had de knoop doorgehakt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:57 schreef cerror het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel bout met dit spel, maar ik vind het gewoon leuk.
Keith Bakkerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:18 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook, maar ik had de knoop doorgehakt.
...of toch niet?
Edit: zou ik verslaafd zijn?
[ afbeelding ]
Ik had juist gelezen dat die probeerde hem te helpen, maar dat ie na een dag weer was ontsnapt uit de kliniek en nu ergens in een penitentiaire inrichting in Zwitserland zit.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:30 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Keith Bakker![]()
Wat is het toch ook een vuile junk![]()
Daarin doet ie ook net of ie de Angry German Kid van zijn gameverslaving heeft geholpen. Iedereen weet dat die jongen een geniale grap had gemaakt![]()
M'n humeur, wat doe jequote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:18 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
...of toch niet?
[ afbeelding ]
Wat is aardig? Bedoel is het minstens gelijk kwa gameplay aan BF2 als je praat over opties en beschikbare servers met voldoende spelers? AIX heeft anders ook heel veel opties en is wat Bf2 eigenlijk had moeten zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik vind het op zich aardig (speelde bf2 en bf2142), en ik had de download versie voor veel minder geld..Kuch.
Overigens ligt naar mijn idee het tempo wel wat hoger dan in eerdere BF games.
Nee, gewoon borderlinequote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:18 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
...of toch niet?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Dan mag je eigenlijk niet ontbreken in de OP!quote:
Uiteraard doe ik meequote:Op zondag 14 maart 2010 00:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja was leuk
Zullen we trouwens morgen ff fun maken? Even lege server zoeke en gaan we voertuigen de lucht in blazen! Wie doet er mee?![]()
Ben aanwezigquote:Op zondag 14 maart 2010 00:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja was leuk
Zullen we trouwens morgen ff fun maken? Even lege server zoeke en gaan we voertuigen de lucht in blazen! Wie doet er mee?![]()
Leuk!quote:Op zondag 14 maart 2010 11:30 schreef silentnl het volgende:
om een beetje los te rukke van al het multiplayer geweld hier een filmpje van de singleplayer.
Mijn servers? Ik volg meestal andere Fokkersquote:Op zondag 14 maart 2010 11:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoelaat zullen we afspreken? Zullen we afspreken in één van jouw servers solique?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |