Had net de meest pownererende 2 levens als Assault, Rush - het level van de PC Beta...
Zat in 2 levens:
-met een heavy tank vanaf het 3de punt de vijand op het 4de punt te bestoken, met mijn tank-genoot en alt-fire 2 apaches neergeschoten...
-toen met de heavy het 4de punt binnengerushed, paar mensen overreden of gewoon doodgeschoten met tank (buddy healde me als engi, als het een fokker was, gj!)
-toen spawnde de apache, die nam ik over, na wat treuzelen kwam Xalithian er ook in en samen killden we een aantal vijanden en een tank, oppeens kwam er vanuit het niets een raket en waren we dood

-Ik spawnde in punt 3 terwijl punt 4 net was overgenomen, terwijl ik ernaar toe ren komt er een enemy blackhawk, die knal ik uit de lucht met een flak-kanon..
-ik loop naar de 5de punt, terwijl ik een sniper of twee kill die ik onderweg tegenkom sneak ik van achteren
-ik steel weer hun helicopter, een metgezel stapt er ook in en we cirkelen wat rond de basis om mensen neer te maaien..
-maar de chopper gaat kapot

ik parachute eruit en kom neer in de basis, Xalithian spawnt op mij en samen killen we een paar units..
-de heli spawnt weer en ik vlieg er weer mee weg en na wat schieten en rondcirkelen verveel ik me en crash ik de heli op het gebouw van B
-ik stap uit en schiet een paar mensen dood, lob een granaat door het raam, doden... oppeens komt er vanuit het niets een assault die ik snel neersteek, 1 seconde later plant ik een 40mm voor een medic...
ik kon gewoon niet dood

Nou toch wel want dat deed ik terwijl ik in de chat zat te typen dat ik niet te doden was

Met 3500 ingame punten en 26/9 score verliet ik het spel
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!