Doe mij maar als eerste!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:52 schreef Niara het volgende:
@CantFazeMe: tja ik ben blijkbaar de enige.. dus ik denk dat je me wel weg kan cijferen.
Ik zal vanavond eens een paar van jullie toevoegen
Aww.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:48 schreef Blinker het volgende:
En werkt het de laatste tijd al naar behoren?
Vorige week m'n opa overleden en heb niet meer kunnen spelen.
Sterkte gozer..quote:Op maandag 15 maart 2010 17:48 schreef Blinker het volgende:
En werkt het de laatste tijd al naar behoren?
Vorige week m'n opa overleden en heb niet meer kunnen spelen.
Mwah ik denk dat je redelijk snel weer bij zult zijn hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 18:18 schreef Blinker het volgende:
Dank allen! Maar nu loop ik dik achter qua rank!
Vanaf donderdag kan/moet ik weer flink aan de bak dan!
Ik heb wat inhalen te doen!
eentje was van mijquote:Op maandag 15 maart 2010 18:38 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Ik had 2 friend requests, toen ik wilde gaan kijken crashte het spelNu heb ik ze niet meer, ik weet dus ook niet van wie. Mensen van hier?
[..]
Mwah ik denk dat je redelijk snel weer bij zult zijn hoor
ach valt wel meequote:Op maandag 15 maart 2010 18:40 schreef Niara het volgende:
[..]
eentje was van mij
@dekkered: ts met vreemde mensen is eng![]()
hoeraquote:Op maandag 15 maart 2010 18:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
ach valt wel mee
En ik heb je net toegevoegd. (in de OP bedoel ik)
Ik heb een e6600 en trek m anders wel, helaas wel graphics lager moeten zetten maar hij loopt wel soepelquote:Op maandag 15 maart 2010 19:24 schreef Wouzer het volgende:
Gaaf spelletje alleen vrij irritant dat mijn pc geen volledig potje kan draaien. Telkens vastloper na 4-5 minuten. Mijn zwager heeft precies dezelfde problemen. (windows 7 Ult. 64bits met Ati 4870 + Intel e6600)
tijd voor nieuwe I7 PC.
Trap windows 7 32 bit erop en je hoeft geen nieuw systeem. 64 bit is leuk als je dik video bewerkt en CAD tekent....quote:Op maandag 15 maart 2010 19:24 schreef Wouzer het volgende:
Gaaf spelletje alleen vrij irritant dat mijn pc geen volledig potje kan draaien. Telkens vastloper na 4-5 minuten. Mijn zwager heeft precies dezelfde problemen. (windows 7 Ult. 64bits met Ati 4870 + Intel e6600)
tijd voor nieuwe I7 PC.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:18 schreef Ame_thyst het volgende:
...waarom een sniper bommen EN een mortar strike is...
Al deze oplossingen zijn al ingesteld. Kon heel het afgelopen weekend zonder problemen spelen. Vandaag alleen maar crashes en CTD's. Ligt dus echt aan het spel.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:15 schreef dekkered het volgende:
voor de mensen die last hebben van feezes (misschien helpt dit)
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/990/380660.page
http://segmentnext.com/in(...)-crash-freeze-fixes/
Misschien BFBC2 even verwijderen en een fresh install doen?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Al deze oplossingen zijn al ingesteld. Kon heel het afgelopen weekend zonder problemen spelen. Vandaag alleen maar crashes en CTD's. Ligt dus echt aan het spel.
Dat zou raar zijn, tenzij het in combinatie is met bepaalde servers. Had het aan het begin van de avond freezes op de conquest een server samen met ts. Later op de avond op een andere server met ts aan uren door kunnen spelen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik had ook last van Freezes. Volgens mij komt het door Teamspeak 3.
Jij zit zo full of winquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:12 schreef Zith het volgende:
Had net de meest pownererende 2 levens als Assault, Rush - het level van de PC Beta...
ik kon gewoon niet dood
Nou toch wel want dat deed ik terwijl ik in de chat zat te typen dat ik niet te doden was
Met 3500 ingame punten en 26/9 score verliet ik het spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:12 schreef Zith het volgende:
-toen spawnde de apache, die nam ik over, na wat treuzelen kwam Xalithian er ook in en samen killden we een aantal vijanden en een tank, oppeens kwam er vanuit het niets een raket en waren we dood
-maar de chopper gaat kapotik parachute eruit en kom neer in de basis, Xalithian spawnt op mij en samen killen we een paar units..
We kunnen een animo check doen?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:07 schreef Razorback het volgende:
Zijn er al plannen voor een FOK server?
Al gedaan meeste van ons hebben al een clan of betalen al voor een andere server.quote:
daar wen je wel aanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Was wel leuk op TS alleen jammer dat spel soms niet mee werkte, kunnen we beter niet onze voornaam op TS doen met ingame naam? Yakmar/voornaam. Lijkt zo raar als ik bijvoorbeeld Solique moet zeggen of Xalithian.
Oké dan laten we het zo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
daar wen je wel aan
als je wilt kun je denk ik ook wel onze ventrilo server gebruiken, altijd hadig als ts plat ligt of whatever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |