hoezoquote:Op maandag 15 maart 2010 13:19 schreef CantFazeMe het volgende:
@ Olle.!
Ik vind rush geen zak aan, alleen vliegen in blackhawks vind ik vet. Krijg altijd complimentjes.
Voor mij 100% Conquest.
Welk systeem, en welke specs?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:21 schreef Diamond3d het volgende:
Ik ben ook weer snel van de partij!!!
Nieuw systeempje gehaald, moet het alleen nog ff in elkaar zetten wanneer ik wat tijd heb.
Bovendien wil ik er windows 7 hoogstwaarschijnlijk overheen gooien, ziet er gelikt uit.
Teabagging is voor MW2 spelers.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:52 schreef Razorback het volgende:
@KeFFuR1208
Geen idee of je na een tijdje gebanned/gekicked word, nadat 2 keer iemand voor me langs loopt terwijl ik aan het schieten was ben ik die server uitgegaan en een normale opgezocht.
Zijn er nog mensen die rush spelen?
Dat ouderwetse vlaggen veroveren heb ik wel weer een beetje gezien.
Alleen bij rush zit het soms vol met snipers, erg irritant soms maar erg leuk om ze te kniven en daarna toch even te teabaggen xD
Doe Windows 7. Xp ziet anders maar 3,3 van je 4 gig.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:21 schreef Diamond3d het volgende:
Ik ben ook weer snel van de partij!!!
Nieuw systeempje gehaald, moet het alleen nog ff in elkaar zetten wanneer ik wat tijd heb.
Bovendien wil ik er windows 7 hoogstwaarschijnlijk overheen gooien, ziet er gelikt uit.
Meen je dit nou? Dat was toch alleen met bepallde versies van xp?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:41 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Doe Windows 7. Xp ziet anders maar 3,3 van je 4 gig.
Gewoon de X86 ultimate erop pleuren. Die draai ik ook.
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:38 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Je speelt geen rush vanwege het teabaggen? Ik snap em niet meer
heb 64 bit!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:49 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Neuj vind rush maar saai.Campers maar vooral eikels die horen te defenden, gaan rushen naar de tegenpartij.
@Diamond: maakt niet uit. Bij 4 Gb of meer 64 bit nemen bij 3 of 2 Gb, 32 bit nemen.
En ja, je kunt Xp en W7 in beide bits verkrijgen.
AMD X4 965 Black versie - quad core @ 3,4 Ghz.quote:
wat was je prijs voor deze game comp?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:52 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
AMD X4 965 Black versie - quad core @ 3,4 Ghz.
4gb GEIL intern geheugen
Moederbord: AMD 790GX
XFX HD 5830 +AC
incl. voeding, koeler, muis (G9) etc.
Mede samengesteld door Clarkson, heb hem iets aangepast.
Leuke computer hoor.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:52 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
AMD X4 965 Black versie - quad core @ 3,4 Ghz.
4gb GEIL intern geheugen
Moederbord: AMD 790GX
XFX HD 5830 +AC
incl. voeding, koeler, muis (G9) etc.
Mede samengesteld door Clarkson, heb hem iets aangepast.
hmm aardig prijsjequote:Op maandag 15 maart 2010 13:59 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
800 euro ongeveer.
Let wel op: dit is zonder kast, monitor, toetsenbord en harde schijven.
Boeit niet echt hoor, ik draai Windows 7 en heb 2 gb in mn rig zitten.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:45 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Dat was toch alleen met bepallde versies van xp?
Intel is erg duur vergeleken met AMD. AMD is weer ietsje sneller met gamen.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:59 schreef Olle. het volgende:
[..]
hmm aardig prijsje
maar goed dan kun je ook weer even!
waarom geen i7 genomen?
Maar goed denk dat we teveel off-topic dwalen nu
hehequote:Op maandag 15 maart 2010 14:01 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Intel is erg duur vergeleken met AMD. AMD is weer ietsje sneller met gamen.
Tel uit je winst.Daarom heb ik m AMD aangeraden. Ati lult weer wat beter met AMD dan Intel enz, enz.
Ennnnn weer ontopic.
Wat voor alternative fire krijgt een tank dan? (heb nog nooit de alt. fire perk gebruikt).quote:Op maandag 15 maart 2010 14:12 schreef ikheetmartijn het volgende:
Vanavond weer eens snipertjes die met c4 op m'n tank komen afrennen kapot knallen
(heerlijk dat alternative fire)
De mijne is ook Intel/ Nvidia hoor. Alleen omdat ik het voor een leuk prijsje van iemand over kon nemen.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:05 schreef Olle. het volgende:
[..]
hehe
ik heb ook vrij nieuwe kast. Maar ik heb een andere samenstelling
maar ik snap je punten!
en denk goeie keus dan zoals jij het zegt...
pff.
Denk dat ik mijn afspraak van vanavond maar even af zegwil Battlefield doen
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:24 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
De mijne is ook Intel/ Nvidia hoor. Alleen omdat ik het voor een leuk prijsje van iemand over kon nemen.
Anders was ik voor AMD gegaan.
Is goed!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:29 schreef Olle. het volgende:
[..]doet me stiekem een beetje goed
![]()
Maar ik heb I5 icm HD4770
werkt lekker
zal je even toevoegen op mijn battlefield friends list
kunnen we misschien een een potje knallen
Yup!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:17 schreef ikheetmartijn het volgende:
Is er eigenlijk al een goeie stats site zoals bijv. bf2stats.net?
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:27 schreef Niara het volgende:
wow ik heb blijkbaar al 60 games gespeeld o.o
Thanks, nog niet kneiter uitgebreid, maar die komen nog wel.quote:
Heh, die heb ik nooit gezien......quote:Op maandag 15 maart 2010 15:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Thanks, nog niet kneiter uitgebreid, maar die komen nog wel.
Ik zie trouwens de ping niet meer bij m'n serverlijst, behoorlijk irritant.
Waarom? Het gaat niet om de stats!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:44 schreef J.Clarkson het volgende:
Type eens PieceOfTat in....Schaam me dood.....
Heb je uberhaupt wel gekeken?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat niet om de stats!
Ja, maar jij hebt er ook maar 4 uur opzitten en je staat op attack wel goedquote:Op maandag 15 maart 2010 15:48 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel gekeken?
Mijn e-pikkie valt in het niets vergeleken met die gigantische E-fallussen van jullie.....
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:48 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel gekeken?
Mijn e-pikkie valt in het niets vergeleken met die gigantische E-fallussen van jullie.....
Dat krijg je met 2 kinderen in huis.
Filmpjes? Neostad? Eh? Effe looken.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:00 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Die filmpjes gezien? Ik begin behoorlijk benieuwd te raken naar die Neostad.
Ow dat ding. Dikke bullpup gun!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
NS2000:
[ afbeelding ]
Als je dat flimpje bekijkt, lijkt het of je er bijna mee kan snipen.....met een shotgun nota bene
Doe mij maar als eerste!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:52 schreef Niara het volgende:
@CantFazeMe: tja ik ben blijkbaar de enige.. dus ik denk dat je me wel weg kan cijferen.
Ik zal vanavond eens een paar van jullie toevoegen
Aww.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:48 schreef Blinker het volgende:
En werkt het de laatste tijd al naar behoren?
Vorige week m'n opa overleden en heb niet meer kunnen spelen.
Sterkte gozer..quote:Op maandag 15 maart 2010 17:48 schreef Blinker het volgende:
En werkt het de laatste tijd al naar behoren?
Vorige week m'n opa overleden en heb niet meer kunnen spelen.
Mwah ik denk dat je redelijk snel weer bij zult zijn hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 18:18 schreef Blinker het volgende:
Dank allen! Maar nu loop ik dik achter qua rank!
Vanaf donderdag kan/moet ik weer flink aan de bak dan!
Ik heb wat inhalen te doen!
eentje was van mijquote:Op maandag 15 maart 2010 18:38 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Ik had 2 friend requests, toen ik wilde gaan kijken crashte het spelNu heb ik ze niet meer, ik weet dus ook niet van wie. Mensen van hier?
[..]
Mwah ik denk dat je redelijk snel weer bij zult zijn hoor
ach valt wel meequote:Op maandag 15 maart 2010 18:40 schreef Niara het volgende:
[..]
eentje was van mij
@dekkered: ts met vreemde mensen is eng![]()
hoeraquote:Op maandag 15 maart 2010 18:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
ach valt wel mee
En ik heb je net toegevoegd. (in de OP bedoel ik)
Ik heb een e6600 en trek m anders wel, helaas wel graphics lager moeten zetten maar hij loopt wel soepelquote:Op maandag 15 maart 2010 19:24 schreef Wouzer het volgende:
Gaaf spelletje alleen vrij irritant dat mijn pc geen volledig potje kan draaien. Telkens vastloper na 4-5 minuten. Mijn zwager heeft precies dezelfde problemen. (windows 7 Ult. 64bits met Ati 4870 + Intel e6600)
tijd voor nieuwe I7 PC.
Trap windows 7 32 bit erop en je hoeft geen nieuw systeem. 64 bit is leuk als je dik video bewerkt en CAD tekent....quote:Op maandag 15 maart 2010 19:24 schreef Wouzer het volgende:
Gaaf spelletje alleen vrij irritant dat mijn pc geen volledig potje kan draaien. Telkens vastloper na 4-5 minuten. Mijn zwager heeft precies dezelfde problemen. (windows 7 Ult. 64bits met Ati 4870 + Intel e6600)
tijd voor nieuwe I7 PC.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:18 schreef Ame_thyst het volgende:
...waarom een sniper bommen EN een mortar strike is...
Al deze oplossingen zijn al ingesteld. Kon heel het afgelopen weekend zonder problemen spelen. Vandaag alleen maar crashes en CTD's. Ligt dus echt aan het spel.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:15 schreef dekkered het volgende:
voor de mensen die last hebben van feezes (misschien helpt dit)
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/990/380660.page
http://segmentnext.com/in(...)-crash-freeze-fixes/
Misschien BFBC2 even verwijderen en een fresh install doen?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Al deze oplossingen zijn al ingesteld. Kon heel het afgelopen weekend zonder problemen spelen. Vandaag alleen maar crashes en CTD's. Ligt dus echt aan het spel.
Dat zou raar zijn, tenzij het in combinatie is met bepaalde servers. Had het aan het begin van de avond freezes op de conquest een server samen met ts. Later op de avond op een andere server met ts aan uren door kunnen spelen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik had ook last van Freezes. Volgens mij komt het door Teamspeak 3.
Jij zit zo full of winquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:12 schreef Zith het volgende:
Had net de meest pownererende 2 levens als Assault, Rush - het level van de PC Beta...
ik kon gewoon niet dood
Nou toch wel want dat deed ik terwijl ik in de chat zat te typen dat ik niet te doden was
Met 3500 ingame punten en 26/9 score verliet ik het spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:12 schreef Zith het volgende:
-toen spawnde de apache, die nam ik over, na wat treuzelen kwam Xalithian er ook in en samen killden we een aantal vijanden en een tank, oppeens kwam er vanuit het niets een raket en waren we dood
-maar de chopper gaat kapotik parachute eruit en kom neer in de basis, Xalithian spawnt op mij en samen killen we een paar units..
We kunnen een animo check doen?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:07 schreef Razorback het volgende:
Zijn er al plannen voor een FOK server?
Al gedaan meeste van ons hebben al een clan of betalen al voor een andere server.quote:
daar wen je wel aanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Was wel leuk op TS alleen jammer dat spel soms niet mee werkte, kunnen we beter niet onze voornaam op TS doen met ingame naam? Yakmar/voornaam. Lijkt zo raar als ik bijvoorbeeld Solique moet zeggen of Xalithian.
Oké dan laten we het zo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
daar wen je wel aan
als je wilt kun je denk ik ook wel onze ventrilo server gebruiken, altijd hadig als ts plat ligt of whatever
Dat met de mijnen doe ik zo vaak.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:30 schreef J.Clarkson het volgende:
Gisteren met Disfear en met Infreddable gespeeld. Saved their ass many, many times!
Infreddable houdt van mijnen. Zo kwamen we een tank tegen die lekker stond te knallen, infreddable legt er mijnen voor en ik stond op de tank en dropte een granaat naar binnen via de opening aan de bovenkant.
Wist niet eens dat dat kon!
Maargoed, op afstand de heren gevolgd en waar nodig health packs of revives uitgedeeld.
Ook 2 snipers die samen achter een steen zaten in een wide open gebied. Heb de bastards maar geknifed als ultimate humiliation.
Nee, mijn zoontje van 6 maanden werd wakker.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:49 schreef ikheetmartijn het volgende:
@J.Clarkson:
Nice, dat van die granaat droppen in een tank wist ik ook niet, bied weer mogelijkheden mocht ik een keer als medic spelen.
En nog hartelijk bedankt voor de revives
Je was er ook zo weer uit, problemen met de connectie?
@CantFazeMe:
Ik gok dat de meeste engineers liever een RPG bij zich dragen.
Laatst ook eens geprobeerd die mijnen. Klopt het dat ze al afgaan als je ze gewoon tegen de tank gooit?
welke is die van jullie? (die van BoF?)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
daar wen je wel aan
als je wilt kun je denk ik ook wel onze ventrilo server gebruiken, altijd hadig als ts plat ligt of whatever
Ja maar Inco zit in BoF (band of fokkers) dat stamt nog uit van Battlefield 2quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Uhm we spelen onder [FoK!] tag en TS server weet ik niet meer van wie die is.
Och, BoF, Fok!, 1 pot nat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ja maar Inco zit in BoF (band of fokkers) dat stamt nog uit van Battlefield 2
Het grote BoF! topic: We are Bad Company!
Die goede ouwe tijd in BoFquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:19 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Och, BoF, Fok!, 1 pot nat.
Ik vaar onder de [Fok!] vlag. Voelt best wel elite.
Kom dan vanavond op Teamspeak (Je hoeft niet te spreken maar kan wel) dit verbetert ook de teamplay. want je hoort vaak genoeg van oh daar zit er nog 1 en oh ik heb even ammo nodigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:27 schreef Niara het volgende:
meh, gister 1 freeze, 1 server kick en 2 keer servers down..
zo is het niet meer echt leuk om te spelen..
En zucht, jullie zaten lalemaal in het andere team, maar ik vond het zo sneu om de minderheid van het andere team alleen te laten
Hoe heet je ingame dan? Voeg ik je even toe.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:27 schreef Niara het volgende:
meh, gister 1 freeze, 1 server kick en 2 keer servers down..
zo is het niet meer echt leuk om te spelen..
En zucht, jullie zaten lalemaal in het andere team, maar ik vond het zo sneu om de minderheid van het andere team alleen te laten
Kelra = Niaraquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:44 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hoe heet je ingame dan? Voeg ik je even toe.
Waar kun je die plaatjes van jezelf vinden?quote:
kijk is naar het linkje?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:53 schreef Deetch het volgende:
[..]
Waar kun je die plaatjes van jezelf vinden?
oftewel: http://bfbc2.elxx.net/sigg-o-matic.phpquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:59 schreef dekkered het volgende:
[..]
kijk is naar het linkje?
[url=http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/kogelvoer[NL].png]
[url=http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/kogelvoer[NL].png[/url]]http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/kogelvoer[NL].png[/url][/url]
[ [url=http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/kogelvoer[NL].png]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:01 schreef Nuck.Chorris het volgende:
[..]
oftewel: http://bfbc2.elxx.net/sigg-o-matic.php
Vanavond ben ik ook weer van de partij. Rush op dezelfde server als gister doen?
copy-paste ftw! ik ben er zelf rond een uur of 19.00 ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
een url er van maken werkt dus niet...
probeerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:04 schreef Nuck.Chorris het volgende:
[..]
copy-paste ftw! ik ben er zelf rond een uur of 19.00 ofzo
| 1 |
dat bedoel ik niet je krijgt namelijk automatisch zooi er bij als je het gewoon er in zetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:26 schreef Nuck.Chorris het volgende:
dat is vals!overtikken/printscreen en uitprinten FTW dan!
ik denk dat ik er ook wel ben. (ligt er aan wat ik nog aan huiswerk moet doen).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Oké kunnen meer mensen om 19.00? Zou mooi zijn als we 2 squads konden vullen
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:38 schreef Deetch het volgende:
[ afbeelding ]
dat was makkelijk, alleen me naam staat er nog niet in, hoe doe ik dat?
hmz hmz, misschien. Ik werd wakker met migraine dus ik ga even niet spelen tot het over is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:35 schreef dekkered het volgende:
[..]
Kom dan vanavond op Teamspeak (Je hoeft niet te spreken maar kan wel) dit verbetert ook de teamplay. want je hoort vaak genoeg van oh daar zit er nog 1 en oh ik heb even ammo nodig
Als je komt spelen bedoel ik dan natuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:51 schreef Niara het volgende:
[..]
hmz hmz, misschien. Ik werd wakker met migraine dus ik ga even niet spelen tot het over is.
Dus misschien tot vanavond ^_^
Ik ben ook van de partijquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:31 schreef CantFazeMe het volgende:
ik kan niet moet om kwart voor 8 trainenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Zal er proberen te wezen (ligt aan file)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Kom 19.00 op TS.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:50 schreef Razorback het volgende:
Nog mensen die plannen hebben om vanavond te spelen? moet wat punten halen voor assault/engineer dus ik zal rondlopen en met ammo kits gooien of repairen
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:14 schreef GrotePierFR het volgende:
Trouwens, ik speel BC2 niet meer, maar kunnen jullie wat uitproberen voor mij?
Probeer eens met een maatje C4 op de granaat van een RPG te plakken. Kijken of het lukt, ben ik benieuwd naar.
Ja klopt, die mijnen kunnen ontzettend grappig zijn. Dat plasje water bij b of c bij dat schip in Atacama dessert kun je er helemaal vol mee leggen, en toekijken maarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat met de mijnen doe ik zo vaak.had infreddable ook aangeraden, veel mensen gebruiken de mijnen niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |