Ja dat zie ik net ook... Naja ik heb vrij weinig te doen dus ik zal het wel even fixenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Staan niet alle mensen in zo te zien, is niet up to date.
Hier nog 1.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:57 schreef cerror het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel bout met dit spel, maar ik vind het gewoon leuk.
Veel je squad helpen met ammo, medic en assists.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hier nog 1.
Overigens gaat dat levellen ook weer tergend traag zoals bij alle eerder battlefield games.
Iemand nog tips? Heb nog geen pistol of knife only servers gevonden.
Ik vind het op zich aardig (speelde bf2 en bf2142), en ik had de download versie voor veel minder geld..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Is dit spel een beetje vergelijkbaar met BF2? Qua spelen et cetera? En wat is precies de 50 euro waard? Aangezien ik BF2 ook nog steeds tof vind!
Ja was wel weer lachen. Dat ik dat met die mijnen heb gemist! Moet er wel komisch uitgezien hebben. Maar wat een zooi campers en noobs in die server zeg, hoop niet dat het overal zo wordt. Dat jij via de ingame chat om ammo moest vragenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Heerlijk gespeeld net weer met InFreddable.
Net een tank gekilled op een prachtige wijze met mijnen.De tank zat voor mij voor een hekje. Ik pak zo de AT mijnen erbij en gooi ze over het hekje tegen ze zijkant van de tank aan. Stuk of 2. Na de mijnen neer geplempt te hebben gooide ik een granaat tegen de zijkant van de tank aan waarbij de granaat op de mijnen stuiterde, en hoppa!, Triple kill!
Geweldige actie. Had hem wel op kunnen nemen.
Dat was wel erg ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:57 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Ja was wel weer lachen. Dat ik dat met die mijnen heb gemist! Moet er wel komisch uitgezien hebben. Maar wat een zooi campers en noobs in die server zeg, hoop niet dat het overal zo wordt. Dat jij via de ingame chat om ammo moest vragenUiteindelijjk ben ik maar als assault gaan rondrennen want met die squadmates van ons schoot het niet erg op.
Squad van ons faalde hardquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat was wel erg ja.Veel campers...
Ja. Ik rende elke keer die gast na, maar hij snapte het maar niet. Squad van ons stonk.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:02 schreef TwenteFC het volgende:
ff snel door lulle zodat we op pagina 2 zitten
Ja, dat had ik ook, maar ik had de knoop doorgehakt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:57 schreef cerror het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel bout met dit spel, maar ik vind het gewoon leuk.
Keith Bakkerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:18 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook, maar ik had de knoop doorgehakt.
...of toch niet?
Edit: zou ik verslaafd zijn?
[ afbeelding ]
Ik had juist gelezen dat die probeerde hem te helpen, maar dat ie na een dag weer was ontsnapt uit de kliniek en nu ergens in een penitentiaire inrichting in Zwitserland zit.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:30 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Keith Bakker![]()
Wat is het toch ook een vuile junk![]()
Daarin doet ie ook net of ie de Angry German Kid van zijn gameverslaving heeft geholpen. Iedereen weet dat die jongen een geniale grap had gemaakt![]()
M'n humeur, wat doe jequote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:18 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
...of toch niet?
[ afbeelding ]
Wat is aardig? Bedoel is het minstens gelijk kwa gameplay aan BF2 als je praat over opties en beschikbare servers met voldoende spelers? AIX heeft anders ook heel veel opties en is wat Bf2 eigenlijk had moeten zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik vind het op zich aardig (speelde bf2 en bf2142), en ik had de download versie voor veel minder geld..Kuch.
Overigens ligt naar mijn idee het tempo wel wat hoger dan in eerdere BF games.
Nee, gewoon borderlinequote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:18 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
...of toch niet?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Dan mag je eigenlijk niet ontbreken in de OP!quote:
Uiteraard doe ik meequote:Op zondag 14 maart 2010 00:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja was leuk
Zullen we trouwens morgen ff fun maken? Even lege server zoeke en gaan we voertuigen de lucht in blazen! Wie doet er mee?![]()
Ben aanwezigquote:Op zondag 14 maart 2010 00:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja was leuk
Zullen we trouwens morgen ff fun maken? Even lege server zoeke en gaan we voertuigen de lucht in blazen! Wie doet er mee?![]()
Leuk!quote:Op zondag 14 maart 2010 11:30 schreef silentnl het volgende:
om een beetje los te rukke van al het multiplayer geweld hier een filmpje van de singleplayer.
Mijn servers? Ik volg meestal andere Fokkersquote:Op zondag 14 maart 2010 11:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoelaat zullen we afspreken? Zullen we afspreken in één van jouw servers solique?
Haha, geen probleem. Hadden wel servers gehad als het gewoon gehost mocht worden. Onze serverhost ondersteund alleen geen EA vanwege de vele eisen.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Ow. Foutje ik bedoelde de @Super servers, volgens mij van incolumis?
Overkomt mij ook heel vaak.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:56 schreef neo2000 het volgende:
Ligt het overigens aan mij dat ik bij heel veel servers niet kan connecten? Je ziet de server, klikt ze aan, klikt op join, krijgt het mooie zandlopertje en daarna niks.Geen foutmelding of whatever. Da's meestal bij een aantal servers zo, totdat er eentje wel spontaan goed connect. Kies meestal servers uit met lange ping die niet full of passworded zijn dus dat kan het niet zijn. Bij servers die vol zijn, krijg ik ook gewoonweg de melding server full. Zijn dit de geplaagde connection issues of is er iets anders aan de hand? (misschien extra ports open zetten op router of wat dan ook?) Bugs?
Ik heb dit ook te vaak.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:56 schreef neo2000 het volgende:
Ligt het overigens aan mij dat ik bij heel veel servers niet kan connecten? Je ziet de server, klikt ze aan, klikt op join, krijgt het mooie zandlopertje en daarna niks.Geen foutmelding of whatever. Da's meestal bij een aantal servers zo, totdat er eentje wel spontaan goed connect. Kies meestal servers uit met lange ping die niet full of passworded zijn dus dat kan het niet zijn. Bij servers die vol zijn, krijg ik ook gewoonweg de melding server full. Zijn dit de geplaagde connection issues of is er iets anders aan de hand? (misschien extra ports open zetten op router of wat dan ook?) Bugs?
Idd, totdat je de m60 krijgt en je beter kan snipen dan een sniperquote:Op zondag 14 maart 2010 14:29 schreef neo2000 het volgende:
Overigens is spelen als medic zonder unlocks echt crap.![]()
![]()
Zit je in een team als medic, kan je geen medpacks uitdelen en niemand ressen zonder defib. Allemaal squadmates die verwachten dat je ze wel shocked, kan je het heul niet. De hele tijd kits oppakken van neergeschoten medics sucked.
En je elke assault kan pwnen door heen en weer te springen als een malle terwijl je blijft sprayen met je M60quote:Op zondag 14 maart 2010 14:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Idd, totdat je de m60 krijgt en je beter kan snipen dan een sniper![]()
Als je rechtsboven kijkt, zie je ook dat je naam + rank weggaan, je verliest volgens mij dus contact met EA login server ofzo.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:19 schreef neo2000 het volgende:
Bevestiging is goed, ligt dus in ieder geval niet aan mij..
Misschien dat de pings die de serverbrowser ophaalt dan niet helemaal juist blijken te zijn of zo.
Tsjah, dan zou ik dus niet meer als medic spelen als het zo unbalanced is. Moet nml nog wel een beetje een uitdaging blijven.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:43 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
En je elke assault kan pwnen door heen en weer te springen als een malle terwijl je blijft sprayen met je M60
Tsjah.. Ik ben nog n00b in deze game, maar bij de eerdere battlefields was het gewoon zo dat als ik in een squad zat waarbij iedereen zijn eigen weg ging, ik nooit lang in de squad zat. Of, je begint zelf een squad. Nu weet ik niet of je in BFBC2 ook zelf commands e.d. uit kan delen als squadleader aan je members..?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Het enigste wat ik hoop is dat het respect een beetje teruggaat keren zoals dat in BF2 was. BF2 community was top. Niemand cared about K/D ratio en gewoon lekker een potje gamen met je squad. Helpen, vraag om ammo enzo.
Nu is dat minder door de (no offense) gerelateerde MW2 spelers en/of CS spelers.
ik ben vanavond van de partijquote:Op zondag 14 maart 2010 19:04 schreef TwenteFC het volgende:
Dadelijk allemaal effe een servertje pakken ?:P
1 |
Is het ook.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:31 schreef neo2000 het volgende:
Moet overigens wel zeggen dat ik de socialize button wel erg kut vind binnen de game..
In 2142 was de command rose toch wel een heel stuk handiger. Gewoon kant en klare commands bij elkaar, ingame met 1 beweging te issuen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goed bezigquote:Op zondag 14 maart 2010 22:50 schreef TwenteFC het volgende:
Zal ik morgen de plaatjes uit de OP even samenvoegen in 1 groot plaatje?
dus dat je bijv. bij de recon geen 7 losse plaatjes hebt van ~220KB maar 1 plaatje van 300KB
Na 24 uurquote:Op zondag 14 maart 2010 22:54 schreef Olle. het volgende:
[..]
goed bezig
en hoevaak worden trouwens de stats geupdate?
want als ik nu online mijn stats bekijk dan zie ik nog geen verandering vergeleken met gisteren .
In de SP is dat UAV'tje een stuk beter als online. In MP kan je niet inzoomen en duurt het reloaden ongeveer 6 uur. Wel kan je met de Alternative fire perkding een onboard machingun krijgen, dan kan je met je rechtermuisknop ook nog een machinegun afvuren. Is wel een chill ding als je het een beetje onder de knie hebt.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:32 schreef Razorback het volgende:
[ afbeelding ]
(iemand die hem kan toevoegen in de OP)
Hoe zit het eigenlijk met dat UAV Helicoptertje,
in de SP (als ik het me goed herinner) kon je daar ook mee inzoomen en ook andere dingen als raketten mee afschieten maar op de een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar in de MP.
Verder een erg leuk spelalleen vind ik het dan wel weer jammer dat de noobtubers zichzelf kunnen resupplyen.
En in een server waarbij je team kills kan maken kan je volgens mij erg snel punten halen door een team mate neer te halen en hem daarna te reviven en hem dan weer neer te halen etc...
2 keer per ongeluk een team kill gemaakt omdat er iemand voor me langs kwam dus dan krijg je -15 maar door hem te reviven +50 en bij een squad member +80
quote:Victor: Hi, my name is Victor. How may I help you?
You: hi
You: i have a problem with my limited edition bonus key
Victor: Elaborate please?
You: i have entered it and still havent received my unlocks
You: it said valid code and i still cant use the tracerdart gun etc.
You: and yesterday i talked to a collegue of yours and they would email me back but they arent replying
You: so i would like to know if you can help me
You: because i have paid extra for something i still cant use
Victor: This is a known issue, the veteran status feature is facing some issues and this is also affecting the game unlocks for some customers. We would request you to please visit the below given FAQ and click on the "Notify Me by Email" BUTTON, you would receive an email once the issue is resolved.
httpYou: //support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_li=&p_sid=1g1-smWj&p_sp=&p_faqid=46458
You: ok but its just a mather of time that i will unlocks the limited edition stuff by gaining progress in the game
You: what is EA gonna do about the fact that i paid extra for nothing?
Victor: Some of the stuffs yes.
You: some of the stuff?
You: no i will unlock it all
Victor: Some unlocks.
You: and what does it has to do with my vetereran status?
You: i can use the M1 Garand if i want but it sucks
You: and all of the rest i will unlock between tonight and tommorownight
Victor: It is also effected to the Veteran site.
You: so the code you have to redeem for limited edition is effected by the veterans stuff?
Victor: Only the in game unlocks.
You: the unlocks like the tracer dart and the alternative fire for vehicles?
Victor: Yes.
You: how did u guys managed to link those 2 things up...
Victor: They are in the hand of the developers.
You: but ok, ill have to wait and see my money go down the drain
Victor: No, it will not. It will fixed soon.
You: yea but SOON I will unlock all the stuff myself by being full of win
Victor: Hope it will resolve today only.
You: so then my spend money will be no use
You: you think they gonna resolve it today?
You: and only today?
You: not for tomorrow?
Victor: I hope so.
You: that kinda sucks...
You: then i will be able to use my tracer dart today and tommorow it will be gone...?
Victor: Just wait for the fix and you all the issue will be solved.
You: just wait?
Victor: Yes.
Victor: *your
You: I paid 50 euros for this game, waited another week before i could play online without being disconnected within 3 seconds and you tell me to "just wait"?
You: thats not so nice...
You:
You: i dont like waiting
You: i have choppers flying over my head all the time
You: only thing i can do now is watch them flying by
You: you know what i would like?
You: take out my fucking tracerdart, pin that motherfucker up and take i down with my big ass RPG!
You: and dance around my room when the show is over
You: but now im just sitting here and "waiting" for you guys to "fix" stuff
You: you know what Victor?
You: im gonne fap myself to sleep while I cry
You: thanx for your support
You: tell your boss you do a pretty fine job
Victor: I apologize for any inconvenience.
Victor: I can understand the frustration.
You: inconvenience, you can say that yea
You: bye victor
Victor: Thank you for your participation. Have a wonderful day.
For future reference, a transcript of this chat can be found within the ‘My Stuff’ above.
You: Yea I would like to read this epic conversation again after i get owned by some Apache or Havoc
You: makes me cry less
You have disconnected.
Ok, voor de duidelijkhied. Captain Slow is GEEN kloon van mij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |