Haha, geen probleem. Hadden wel servers gehad als het gewoon gehost mocht worden. Onze serverhost ondersteund alleen geen EA vanwege de vele eisen.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Ow. Foutje ik bedoelde de @Super servers, volgens mij van incolumis?
Overkomt mij ook heel vaak.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:56 schreef neo2000 het volgende:
Ligt het overigens aan mij dat ik bij heel veel servers niet kan connecten? Je ziet de server, klikt ze aan, klikt op join, krijgt het mooie zandlopertje en daarna niks.Geen foutmelding of whatever. Da's meestal bij een aantal servers zo, totdat er eentje wel spontaan goed connect. Kies meestal servers uit met lange ping die niet full of passworded zijn dus dat kan het niet zijn. Bij servers die vol zijn, krijg ik ook gewoonweg de melding server full. Zijn dit de geplaagde connection issues of is er iets anders aan de hand? (misschien extra ports open zetten op router of wat dan ook?) Bugs?
Ik heb dit ook te vaak.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:56 schreef neo2000 het volgende:
Ligt het overigens aan mij dat ik bij heel veel servers niet kan connecten? Je ziet de server, klikt ze aan, klikt op join, krijgt het mooie zandlopertje en daarna niks.Geen foutmelding of whatever. Da's meestal bij een aantal servers zo, totdat er eentje wel spontaan goed connect. Kies meestal servers uit met lange ping die niet full of passworded zijn dus dat kan het niet zijn. Bij servers die vol zijn, krijg ik ook gewoonweg de melding server full. Zijn dit de geplaagde connection issues of is er iets anders aan de hand? (misschien extra ports open zetten op router of wat dan ook?) Bugs?
Idd, totdat je de m60 krijgt en je beter kan snipen dan een sniperquote:Op zondag 14 maart 2010 14:29 schreef neo2000 het volgende:
Overigens is spelen als medic zonder unlocks echt crap.![]()
![]()
Zit je in een team als medic, kan je geen medpacks uitdelen en niemand ressen zonder defib. Allemaal squadmates die verwachten dat je ze wel shocked, kan je het heul niet. De hele tijd kits oppakken van neergeschoten medics sucked.
En je elke assault kan pwnen door heen en weer te springen als een malle terwijl je blijft sprayen met je M60quote:Op zondag 14 maart 2010 14:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Idd, totdat je de m60 krijgt en je beter kan snipen dan een sniper![]()
Als je rechtsboven kijkt, zie je ook dat je naam + rank weggaan, je verliest volgens mij dus contact met EA login server ofzo.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:19 schreef neo2000 het volgende:
Bevestiging is goed, ligt dus in ieder geval niet aan mij..
Misschien dat de pings die de serverbrowser ophaalt dan niet helemaal juist blijken te zijn of zo.
Tsjah, dan zou ik dus niet meer als medic spelen als het zo unbalanced is. Moet nml nog wel een beetje een uitdaging blijven.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:43 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
En je elke assault kan pwnen door heen en weer te springen als een malle terwijl je blijft sprayen met je M60
Tsjah.. Ik ben nog n00b in deze game, maar bij de eerdere battlefields was het gewoon zo dat als ik in een squad zat waarbij iedereen zijn eigen weg ging, ik nooit lang in de squad zat. Of, je begint zelf een squad. Nu weet ik niet of je in BFBC2 ook zelf commands e.d. uit kan delen als squadleader aan je members..?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Het enigste wat ik hoop is dat het respect een beetje teruggaat keren zoals dat in BF2 was. BF2 community was top. Niemand cared about K/D ratio en gewoon lekker een potje gamen met je squad. Helpen, vraag om ammo enzo.
Nu is dat minder door de (no offense) gerelateerde MW2 spelers en/of CS spelers.
ik ben vanavond van de partijquote:Op zondag 14 maart 2010 19:04 schreef TwenteFC het volgende:
Dadelijk allemaal effe een servertje pakken ?:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |