Het gesprek ging serieus zo:quote:
Uhh...ja...maarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:35 schreef Zokunen het volgende:
grr personeels uitje zonder medewerking van het bedrijf zou zijn:
onbeperkt eten en drinken in een tapas restaurant voor ¤31 pp, nu willen ze er van maken ¤25 voor onbeperkt tapas en 2 drankjes voor ¤25. En dan zit je er 4 uur...
Ik denk nu echt dat ik niet mee ga, ruim heb ik het niet, maar dit is van redelijk goedkoop omschakelen naar stom duur voor 2 of 3 mensen die niet drinken, hier valt altijd wat voor te regelen :S
maar >10 euro pp in 4 uur dat drinkt zelfs een bob er nog uit, ik bedoel 4 cola is al ¤ 10.
goedemorgenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 05:53 schreef Windigo het volgende:
Ik ben al wakker en kan niet meer slapen
ook wakker dusquote:
Klinkt leukquote:Op zaterdag 13 maart 2010 06:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ook wakker dusZo even wekker zetten, cnk heeft nog half 1 afspraak in amsterdam, daarna gaan we daar nog even de stad in. tijd geleden dat ik daar ben geweest. jij nog plannen voor vandaag?
Je zou mijn taktiek niet verklappenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je maar nooit met die bèta's hè![]()
![]()
Volgens mij doet DH expres zo zodat jullie hem online gaan onderschatten ofzo.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het gesprek ging serieus zo:
Ma: 'ga je haar fohnen'
S: 'Wil ik niet, föhnen is slecht voor je haar'
Ma: 'Ga toch maar ff fohnen'
S: 'Nee, ik föhn me haar nooit!'
Ma: 'Fohn je haar nou maar nu, voordat het opdroogt!'
S: 'Ma!!![]()
'
lekker beetje lummelen in huis kan ook lekker zijn. wat is iedereen vroeg wakker zo op de zaterdagquote:Op zaterdag 13 maart 2010 06:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
Klinkt leuk
Nee ik heb geen plannen voor vandaag, weekends zijn altijd heel rustig bij mij
haha, herkenbaar, de 3 katten van mijn moeder ontvluchten het huis als ze milou het portiek in hoorden komenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens!
Hier een jochie die met kattenspeeltjes achter de kat aanrent en dik lol heeft....
De kat wat minder
Ja, iedereen is inderdaad vroegquote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lekker beetje lummelen in huis kan ook lekker zijn. wat is iedereen vroeg wakker zo op de zaterdag
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
haha, herkenbaar, de 3 katten van mijn moeder ontvluchten het huis als ze milou het portiek in hoorden komen
ik nog één bakkie koffie en dan ook ontbijt maken. voor cnk roerei met paprika,tomaat, kaas en kastanjechampignons, voor mij simpel roerei met kaas en tomaatquote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:45 schreef kaasplankje het volgende:
mogguh, lekker geslapen en een ontbijt met brood van Menno![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:53 schreef freecell het volgende:
[..]
De kat van een kennis van ons is doodsbang voor kinderen sinds een éénjarige (niet de mijne) hem van z'n snorharen beroofd heeft
ik vind het nog steeds raar dat het beest is blijven zittenquote:
Ik was toch weer even gaan slapen om 0700.. Nu ben ik pas weer wakker. Toch een betere tijdquote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lekker beetje lummelen in huis kan ook lekker zijn. wat is iedereen vroeg wakker zo op de zaterdag
ik was ook weer even teruggegaan hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:29 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik was toch weer even gaan slapen om 0700.. Nu ben ik pas weer wakker. Toch een betere tijd
oehquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:51 schreef borisz het volgende:
Moeders had brownies gemaakt. Hele huis ruikt ernaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:32 schreef Alexxxxx het volgende:
hier een gesteriliseerde poes en een gecastreerde kater.
Nee, ik kom hier voor de leuke vrouwen! En voor golferquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
, ben je verdwaald alex?
in ieder geval welkom in de cul-sc! en veel plezier vanmiddag/vanavond
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:35 schreef Zokunen het volgende:
maar >10 euro pp in 4 uur dat drinkt zelfs een bob er nog uit, ik bedoel 4 cola is al ¤ 10.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Aanbieders van dit soort arrangementen lachen zich de ballen uit de broek om dit soort berekeningen![]()
Bedenk even hoeveel drank (exclusief buitenlands gedest.) je voor 10 euro kunt inkopen en ga er dan vanuit dat mensen zo'n 2 tot 3 uur 10 euro gaan lopen betalen. Dat drink je er dus nooit uit. Maar inderdaad in vergelijking met Horeca prijzen is het goedkoop
ojee, dat klinkt niet bestquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:37 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik moet van mn vrienden mn eetgedrag verbeteren omdat ik anders dood ga en zo
Ik kan het niet, ik wil het niet, en ik heb de tijd er niet voorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ojee, dat klinkt niet bestkan je een beetje koken? tip om ideeën op te doen: kijk eens in het weekmenu-topic en in iets mindere mate in het wat eten en drinken we vandaag-topic.
Haarlemquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:48 schreef SeaOfLove het volgende:
oh hebben besloten als cnk klaar is in amsterdam we niet naar t centrum gaan, maar haarlem een bezoekje brengen. leuk! ben ik nog nooit geweest ook.
succes dan maar met zoekenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan het niet, ik wil het niet, en ik heb de tijd er niet voor
Waarom dacht je anders dat ik een vrouw zocht in deze SC?![]()
![]()
val ik ff door de mand...
En ik ga richting trein.
Goedzoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, zit in de bezoekkamer Formule 1 te kijken terwijl m'n pa en ma samen de gang op en neer lopen. Pa ziet er ietwat moe uit vandaag (logisch, eerste avond zonder nawerking van narcose slapen is lastig) maar leuk om hem weer rond zien te wandelen.
Dr. IJskoningin heeft geen weekenddienst.![]()
Oh, dat is wel eng dichtbij ons.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:48 schreef SeaOfLove het volgende:
oh hebben besloten als cnk klaar is in amsterdam we niet naar t centrum gaan, maar haarlem een bezoekje brengen. leuk! ben ik nog nooit geweest ook.
Logisch dat je Pa nog wat vermoeid is na zo'n narcose en toch wel grote ingreep.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, zit in de bezoekkamer Formule 1 te kijken terwijl m'n pa en ma samen de gang op en neer lopen. Pa ziet er ietwat moe uit vandaag (logisch, eerste avond zonder nawerking van narcose slapen is lastig) maar leuk om hem weer rond zien te wandelen.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
De saaiste auto's ter wereld
FC is beroemd!
Huh, kan jij wél foto's zien? Ik snap dat pokkieding van jou niet meerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:07 schreef SeaOfLove het volgende:
lekker brownie's boriszcybermans, leuke brillen, vooral die rode
tnx voor de tip! ben nu op t gelderlandplein, stom winkelcentrum! cnk is nog zeker een uur in oogkliniek (hij laat over 2 weken zijn ogen laseren). zit nu in een poepiechique restaurant, net de kaart bekeken, dat kan ik helemaal niet betalenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dat is wel eng dichtbij ons.![]()
Ga lekker naar de Grote Markt en de straatjes die daar op uitkomen doorlopen.
je vader loopt al weer? Wow!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
als er te veel worden gepost op 1 pagina, dan laadt de pagina nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Huh, kan jij wél foto's zien? Ik snap dat pokkieding van jou niet meer
Superpapquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, ik snapquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:21 schreef SeaOfLove het volgende:
als er te veel worden gepost op 1 pagina, dan laadt de pagina nietDE foto's achter linkjes zie ik tenminste in zijn geheel ook, zonder op zij en omhoog te moeten scrollen
Wat een lief aapje.quote:
nog steeds in amsterdam. cnk heeft nu laatste test en dan richting haarlem. mijn wijntje net koste 5equote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Superpap
Heeft/had ie een goeie conditie?
[..]
Ah, ik snap
Leuk he? Haarlem
Ik weet niet waar je nu bent maar Lunchroom Anne & Max
Zijlstraat 68 is een leuk tentje.
En als je een authentieke drogist zoekt, moet je naar V&D, aan de achterkant op de botermarkt/gierstraat zit vd Pigge. Prachtig pandje, V&D moest eromheen bouwen omdat ze niet wilden wijkenIs een heel grappig gezicht dat dat winkeltje daar zit.
Botermarkt is sowieso leuk met helemaal achterin een turkse winkel met heerlijke dingen en een goeie slagerij
quote:
Jammerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nog steeds wachten op cnk, hij moet nóg een test. is de moeite niet waard meer om zo haarlem nog in te gaan
Nouja, kijken t wel even aan, anders staat t bovenaan t lijstje van plaatsen om te bezoeken
112quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:43 schreef Den_Haag het volgende:
Heb je haar nummer niet geregeld Steer?
ik hoor alleen maar leuke verhalen, ook in tijdschriften over de winkeltjes daar. gaan nu even naar woonboulevard in leiderdorp. niet echt zin in, maar dan is cnk er ook even uitquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Jammer
Haarlem klinkt trouwens saai, maar ben er nooit geweest, dus ongefundeerd
scheelt dat ze geen ader uit de been hebben genomen, alleen uit de linker arm.quote:
Oeh, mijn nichtje is in Leiderdorp geborenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik hoor alleen maar leuke verhalen, ook in tijdschriften over de winkeltjes daar. gaan nu even naar woonboulevard in leiderdorp. niet echt zin in, maar dan is cnk er ook even uit
Haarlem zitten de grote ketens er wel, maar er zijn ook nog een hoop eigen zaakjesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik hoor alleen maar leuke verhalen, ook in tijdschriften over de winkeltjes daar. gaan nu even naar woonboulevard in leiderdorp. niet echt zin in, maar dan is cnk er ook even uit
Hee SOL, klik eens?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:20 schreef borisz het volgende:
Parijs in 26giga pixels http://www.paris-26-gigapixels.com/index-en.html
matigjesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Superpap
Heeft/had ie een goeie conditie?
Haarlem is leuk! kleine winkeltjes en terrasjesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Jammer
Haarlem klinkt trouwens saai, maar ben er nooit geweest, dus ongefundeerd
Ik was student toenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, het is vergelijkbaar met Delft of Leiden qua saaiheid, denk ik. Het voordeel is ook dat je fijn dichtbij grote steden zit, zonder de bijbehorende drukte. Maar misschien mis je in Haarlem de studenten?
Mag ik ze dan ook proeven?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:17 schreef Tezz het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik zojuist de goddelijkste ravioli vulling OOIT heb gemaakt? Ja dat mag! Hij is goddelijk!
(kastanjechampignons, shi-take, sjalotje, knof, gehakte walnoten, afgeblust met plens Chardony en gebonden met een flinke hand geraspte grueyere kaas).
Ja hoor, ik stuur er straks enkele virtueel door de internetverbinding!quote:
Mmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:17 schreef Tezz het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik zojuist de goddelijkste ravioli vulling OOIT heb gemaakt? Ja dat mag! Hij is goddelijk!
(kastanjechampignons, shi-take, sjalotje, knof, gehakte walnoten, afgeblust met plens Chardony en gebonden met een flinke hand geraspte grueyere kaas).
Ja idd. Hij is gewoon te bescheidenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, pa heeft ff een dipje. Is beetje duizelig en moe, lacht niet eens meer.Ligt nu te slapen met mams naast het bed.
Pa is dan ook zo'n type die de zuster niet wil lastigvallen als z'n kussen niet goed zitDaar zijn verpleegkundigen toch voor?
Ach wat jammer! Maar aan de andere kant, je hebt wel meerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:18 schreef Tezz het volgende:
Ik kom er alleen net achter dat ik alleen voor mezelf verse pasta aan het maken ben. Kind heeft inmiddels koorts en wil alleen maar water en manlief komt net thuis van zijn werk, pakt zijn voetbaltas en is weer pleite (die eet vanavond dus waarschijnlijk bier).
Heb je al goed gezocht waar ie ligt?quote:
Nope! Ben blij dat het weg isquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je al goed gezocht waar ie ligt?
HOE'Aquote:
Nou was het maar waar dat je voor mij zo kan juichen! Ik heb er eerder weer 3 cm buik bij....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
HOE'ATEZZ, beterschap voor B. je ravioli klinkt trouwens verrukkelijk
MEMO, goed bezig jij
Dat krijg je van al die pastaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou was het maar waar dat je voor mij zo kan juichen! Ik heb er eerder weer 3 cm buik bij....
[ afbeelding ]
Tja, waarom hou ik nou zo veel van pasta....... Alle lekkere dingen word je dik van.....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat krijg je van al die pasta![]()
ziet er wel heeeeeeel erg goed uit Tezz!!![]()
Waarom tel je die?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ehb ook evemn mn marlies dekkertjes geteld, ik zit op 10![]()
Haha!! Daarom ben ik zo blij met dit dieet wat ik volg: kaas, vlees en vis mag gewoonquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tja, waarom hou ik nou zo veel van pasta....... Alle lekkere dingen word je dik van.....![]()
En het was ook erg lekker, jummie!
omdat ik ze eens netjes op moest bergen en ik alle andere bhs die toch niet lekker zitten heb weg gedaanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom tel je die?
Ik heb al meer dan 2 jaar alleen maar meegroei en voedings-beha's
Nou heb ik wel leuke voedingsbeha's, dat weer wel
daarom heb ik anderen dus weg gegooidquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:55 schreef Isabeau het volgende:
MD beha's zitten eigenlijk altijd lekker, dus waarom andere dragen als je genoeg MD hebt
Voor wie nog een mooi boek wil winnen: [Actietopic] FOK! Boekenweek 2010 Gewoon 2 eenvoudig te googlen vragen beantwoorden, dus geen crea verwachtingen(quiz 2 nu)
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:56 schreef Memento-Mori het volgende:
daarom heb ik anderen dus weg gegooiden ik mag niet mee doen
Ben het alleen niet met de verliezer eens!! Ik heb die biologische gegeten een tijdje terug en die was echt wel heel lekker!! Vergelijkbaar met de grand italia wat mij betreft.. En absoluut niet slap zoals in het filmpjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Mooi verschil tussen de Nederlanders en de Italianen.
Wazda?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmmmmmmmm![]()
![]()
Ik heb zojuist duivelse wraps gemaakt voor vanavond/gasten.
Ik heb die beide merken nog nooit geprobeerd. Ik vind Wagner en Dr Oetker niet te vreten, vooral die laatste is zo zoutquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben het alleen niet met de verliezer eens!! Ik heb die biologische gegeten een tijdje terug en die was echt wel heel lekker!! Vergelijkbaar met de grand italia wat mij betreft.. En absoluut niet slap zoals in het filmpje
Ja, idd, vaak zijn ze veel te zout. Ik nam sowieso liever of de verse van de appie, of zelf gemaakt..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb die beide merken nog nooit geprobeerd. Ik vind Wagner en Dr Oetker niet te vreten, vooral die laatste is zo zout.
Complete uitslag --> http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/pizzatest/speel/1/
Doet ut niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:30 schreef borisz het volgende:
Complete uitslag --> http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/pizzatest/speel/1/
MeMo, het doet me goed te zien dat je zoveel aandacht aan jezelf besteedquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ehb ook evemn mn marlies dekkertjes geteld, ik zit op 10![]()
zolang niemand anders het doet, doe ik het idd zelf welquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
MeMo, het doet me goed te zien dat je zoveel aandacht aan jezelf besteed
Oh.... die zijn zooooo goddelijk! Ik gebruik altijd jouw recept en als ze hier op het menu staan dan komt de hele straat zowat een bakje halen.....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wazda?
Ik heb de dolmades in de pan zitten met een plens witte wijn en wat citroensapLekker eten vanavond!
Ik denk dat m'n moeder iedere keer een stukje breekt als ze m'n vader zietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:29 schreef ColdFeet het volgende:
Vervelend, Steer. Maakt je moeder zich veel zorgen?
Omdat ze heel intern zijn gekeerd met hun zorgen, dat ze het gewoon stomweg vergeten als de verpleegkundige langskomt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom vertellen ze 't niet aan het personeel, trouwens?
Dus toch, licht = slank.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
Pff, ik ben een beetje licht in m'n hoofd van al de wijn
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat ze heel intern zijn gekeerd met hun zorgen, dat ze het gewoon stomweg vergeten als de verpleegkundige langskomt.Nouja. M'n familie staat iig niet met z'n 20'en buiten bij de hoofdingang stoelen naar binnen te gooien.
ik wil met jou trouwenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:27 schreef ColdFeet het volgende:
Man, ik zit propvol! Courgettekoekjes, dolmades, hummus, lekkere olijfjes, turks brood en een plens wijn. Morgen doen we weer slankNu eerst een pot Marokkaanse muntthee.
idem hier vwb mijn opa en omaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Mental image
En dan weet ik niet eens hoe je moeder eruit ziet
Wat jij nu beschrijft, daar heb ik weleens over nagedacht: over hoe overweldigend ernstige ziektes zijn als je niet de opleiding/intelligentie (of in dit geval het taalvermogen) hebt om door te vragen tot je alles begrijpt. Mijn opa is al een tijd heel ziek, en mijn tante gaat heel trouw mee naar alle afspraken, gewoon om te weten wat er is. anders heb je misschien ook geen idee wat je overkomt!
heel erg kneuterig.... bordspelletjesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Is zo, SoLhet gaat vooral om de hoeveelheden
Wat hebben jullie uiteindelijk gedaan vandaag?
Het zijn de borden Steer, die herken je....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
He wat kun je toch lekker koken CF.Courgettekoekjes.
En Tezz!! Ik zag eerst de foto en ik dacht: Tezz's werkje! Ik weet niet of het jouw stijl opmaak is of dat ik de borden bij je thuis herken, maar het ziet er toch altijd errrrrg lekker uitMooi stukkie vlees
Hier is alles inmiddels in diepe rust. Bente heeft nog steeds koorts maar ligt toch vrij rustig te slapen (ik check om de 20 minuten even....) en mijn man kwam net thuis van de voetbal en na zijn avondeten van bier heb ik hem ook maar direct naar boven gewezen (zal hem morgenvroeg tegen vallen als zijn wekker om vijf uur afgaat om te gaan werken, gna gna)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:22 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat we weer voor 12 uur slapencnk is horrorfilm aant kijken even en ik doe jullie
Dat lijkt me echt bizar voor je oma. Elke week aan dat transfusieding, want anders leg je het loodje. Surrealistisch.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
idem hier vwb mijn opa en omageen taalbarrière, maar wel ouderdom, ze begrijpen echt niks meer.
Dus uiteindelijk nooit in Haarlem geweest?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:11 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en overdag dus amsterdam, ik winkelcentrum gelderlandplein en cnk in oogkliniek, daarna woonboulevard en toen dus chill thuis
Leuk! Dat zijn dan ook goede vrienden neem ik aan, als ze zo lang blijven hangen....quote:Op zondag 14 maart 2010 00:41 schreef golfer het volgende:
Ons bezoek is net weg. Heerlijke wraps van B. gegeten en vooral veel drank genuttigd met mijn alleroudste vrienden.
We zijn al 34 jaar vrienden en ex-collega's van elkaar.
We hebben al die jaren alles met elkaar gedeeld, behalve de mannen en vrouwen.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:49 schreef Tezz het volgende:
Leuk! Dat zijn dan ook goede vrienden neem ik aan, als ze zo lang blijven hangen....
Ik ben er nog hoor. En de duivelse dingen heb ik genoteerd. Doen het idd altijd goed op een feestje. Mijn topwrap-vulling tot nu toe is spinazie (gewoon rauw), rosbief, peper, zout en mosterdmayo.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:51 schreef Bluezz het volgende:
Tezz verdamd. Ik typ net de duivelse dingen.
HIER blijven.
Mannen die elkaar begroeten met een kus zie je nauwelijks. Ik ken er slechts twee die dat doen (uit vriendschap). Ja, en mijn man kust zijn vader en mij broer kust mijn vader, maar dat telt niet mee natuurlijk.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben al die jaren alles met elkaar gedeeld, behalve de mannen en vrouwen.
Weten alles van elkaar en toch altijd weer genoeg gespreksstof.
Hij, intussen alweer 66 jaar oud, en ik waren ooit collega's en zien elkaar nu als een soort broers en begroeten elkaar met een kus.
Hoeveel mannen doen dat nog?
Ik mag ook snel weer naar Haarlem! Schoonzusje moet bijna bevallen tralalala, misschien blijf ik wel een weekendje!quote:Op zondag 14 maart 2010 00:53 schreef Bluezz het volgende:
En sol krijgt strafpunten en is verplicht om haarlem te bezoeken mét onze tips
Ik doe dat niet eens met mijn vaderquote:Op zondag 14 maart 2010 00:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mannen die elkaar begroeten met een kus zie je nauwelijks. Ik ken er slechts twee die dat doen (uit vriendschap). Ja, en mijn man kust zijn vader en mij broer kust mijn vader, maar dat telt niet mee natuurlijk.
Hoiea! Het is hem eindelijk gelukt.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:09 schreef Aure het volgende:
Na een heeeele impulsieve actie zijn braam en ik biertjes aan t drinken in middelburg! Vet gezellig :p. Oh en groetjes van braam!
Nee hoor! maar het is wel gewoon gezelligquote:Op zondag 14 maart 2010 02:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoiea! Het is hem eindelijk gelukt.
Braamyo gaat scoren.![]()
Heeft hij al uit volle borst "HOE'A!!"geschreeuwd?quote:Op zondag 14 maart 2010 02:53 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee hoor! maar het is wel gewoon gezellig
Whehe nee :pquote:Op zondag 14 maart 2010 03:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heeft hij al uit volle borst "HOE'A!!"geschreeuwd?
Gemiste kansquote:
ik was al thuis....quote:
we gaan naar het grafje van mijn neefje, hij zou gisteren 7 jaar zijn geworden, dus rotweer past wel bij deze gelegenheidquote:
topic-killerquote:Op zondag 14 maart 2010 11:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
we gaan naar het grafje van mijn neefje, hij zou gisteren 7 jaar zijn geworden, dus rotweer past wel bij deze gelegenheid
Sterkte SOL !quote:Op zondag 14 maart 2010 11:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
we gaan naar het grafje van mijn neefje, hij zou gisteren 7 jaar zijn geworden, dus rotweer past wel bij deze gelegenheid
ik vind het altijd zo triest het kinderlaantjequote:Op zondag 14 maart 2010 12:25 schreef Stereotomy het volgende:
Veel sterkte vandaag Sol! Regen kan ik doorgaans missen, zeker op een onoverdekte begraafplaats
Doe de groetjes aan de elfquote:Op zondag 14 maart 2010 12:37 schreef Rtificial het volgende:
Zo, tijd voor weer een updateje. Tis toch wel druk zo in je eentje met werk, 't huishouden, ziekenhuis, iedereen bellen en op de hoogte houden.
* Rtificial veegt het zweet van z'n voorhoofd
Met het elfje gaat het nog iedere dag een stukje beter. Gister heeft ze 's ochtend 45 minuten op een stoel gezeten, en tussendoor bijna niet geslapen, zodat ze 's nachts misschien wat beter zou slapen. 's Avonds heeft de buurvrouw d'r geholpen met d'r haar wassen, en was ze nog steeds redelijk energiek. Na het haar wassen stortte ze natuurlijk wel een beetje in. Dat is toch nog wel heel vermoeiend.
Vannacht heeft ze behoorlijk goed geslapen, van 23h00 tot 08h00, en maar 3 keer wakker geworden tussendoor.
Verder heeft de verpleging d'r vanochtend geholpen met douchen, dat is ook een hele stap.
Doelstelling voor de komende week is het weghalen van de morfine-pomp en de urine-catheter. Dat zouden al weer flinke stappen voorwaarts zijn
ik lees steeds dat je niet over haar ongesteldheid mag postenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:13 schreef Braamyo het volgende:
jah das stiekem wel waar, maar gistr vroeg je nog aan mij om niks over jou gesteldheid op fok te postendus heb ik het alleen over mezeluf
Ik sluit me bij SOL aan.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:00 schreef SeaOfLove het volgende:
tnx voor de update Rt! fijn te lezen dat het langzaamaan toch weer ietsjes beter gaat. dikkevoor ons elfje
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:24 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel allemaal! Vlijtige, vriendelijke verpleegsters vandaag in het ziekenhuis. Meteen na aankomst begon m'n moeder al brood voor m'n vader te smeren, komt er zo'n Bloes-achtige zuster lachend naar m'n moeder toe om te zeggen dat m'n pa zelf moet oefenen met smeren, haha!
Hahahaha dat zou echt heul raar zijn!quote:Op zondag 14 maart 2010 13:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik lees steeds dat je niet over haar ongesteldheid mag posten
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Dat zijn de betere berichten!quote:Op zondag 14 maart 2010 12:37 schreef Rtificial het volgende:
Zo, tijd voor weer een updateje. Tis toch wel druk zo in je eentje met werk, 't huishouden, ziekenhuis, iedereen bellen en op de hoogte houden.
* Rtificial veegt het zweet van z'n voorhoofd
Met het elfje gaat het nog iedere dag een stukje beter. Gister heeft ze 's ochtend 45 minuten op een stoel gezeten, en tussendoor bijna niet geslapen, zodat ze 's nachts misschien wat beter zou slapen. 's Avonds heeft de buurvrouw d'r geholpen met d'r haar wassen, en was ze nog steeds redelijk energiek. Na het haar wassen stortte ze natuurlijk wel een beetje in. Dat is toch nog wel heel vermoeiend.
Vannacht heeft ze behoorlijk goed geslapen, van 23h00 tot 08h00, en maar 3 keer wakker geworden tussendoor.
Verder heeft de verpleging d'r vanochtend geholpen met douchen, dat is ook een hele stap.
Doelstelling voor de komende week is het weghalen van de morfine-pomp en de urine-catheter. Dat zouden al weer flinke stappen voorwaarts zijn
Wanneer gaat ze trouwen?quote:Op zondag 14 maart 2010 09:43 schreef Leintjeuh het volgende:
GoeiemorgenGister vrijgezellenfeestje van mn zus gehad, was LEUK
![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Wehehehe je kan gewoon geen dannerole croissants maken Tezz! Geef maar toe
Ja maar ik kan potverdorie ook Danerole-croissants maken! Maar dochterlief zegt dat ze niet horen te glimmen en er mislukt uit moeten zien, want dan zijn ze pas echt lekker!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:38 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Braam: Blijkbaar
@ Tezz:jij kan weer andere dingen heel goed.. denk ik..
![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar ik kan potverdorie ook Danerole-croissants maken! Maar dochterlief zegt dat ze niet horen te glimmen en er mislukt uit moeten zien, want dan zijn ze pas echt lekker!
Ze vraagt ook altijd specifiek om een mislukte pannekoek, want die zijn veel lekkerder dan gewone....quote:Op zondag 14 maart 2010 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
je doet het eigenlijk dus gewoon te goed
Dat is ook waarquote:Op zondag 14 maart 2010 14:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ze vraagt ook altijd specifiek om een mislukte pannekoek, want die zijn veel lekkerder dan gewone....
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Er zit weer een khdarmbroodjein de masjien
![]()
What ever makes you happyquote:Op zondag 14 maart 2010 16:15 schreef golfer het volgende:
Heerlijk hele middag zappen tussen de verschillende sportzenders Formule1, Engels voetbal, rugby en schaatsen) en zo als hoogtepunt ook nog mijn cluppie tegen die lampies kijken.
Ik ben ook lekker aan het zappen tussen de sport op de buisquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:32 schreef borisz het volgende:
Wat opa zegt.
Ik eet het niet elke dag hoor, gewoon af en toe voor de lekker of bij een bakkie soepquote:Op zondag 14 maart 2010 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
lekker!! Ik ga dat over 10 weken ook toevoegen.. ik mis brood het meeste merk ik. Eerst kijken of ze het hier ergens bij een bakker verkopen, anders zelf maken (maar ik heb geen masjien dus wordt dan handwerk..)
Mja, alles wat niet rijstachtig is, is al gauw vies.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik eet het niet elke dag hoor, gewoon af en toe voor de lekker of bij een bakkie soep
En ik ben er 2 weken geleden al mee begonnen, dus gewoon door het dieet heengevlochten
Eten ze thuis traditioneel chinees of zo Steer, dat ie het niet te vreten vind? Het eten is sowieso niet te hachelen in ziekenhuizen
Ik wacht er toch nog even een tijdje mee. Ben bang dat ik het te lekker ga vinden en het dieet dan moeilijk vol te houden wordtquote:Op zondag 14 maart 2010 16:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik eet het niet elke dag hoor, gewoon af en toe voor de lekker of bij een bakkie soep
En ik ben er 2 weken geleden al mee begonnen, dus gewoon door het dieet heengevlochten![]()
Dat ruiken ze van kilometers afstand he?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:47 schreef borisz het volgende:
Oh we hebben hier een lekker makreel voor vanavond. Er kwam redelijk snel ene Bellefleur naar beneden.
. Die lust ook wel een stukje
.
Ok.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wacht er toch nog even een tijdje mee. Ben bang dat ik het te lekker ga vinden en het dieet dan moeilijk vol te houden wordt
Als er vis in huis is dan veranderd poes echt in een raar beestquote:Op zondag 14 maart 2010 17:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ruiken ze van kilometers afstand he?![]()
Die muppets bij die voetbalwedstrijd
Eigenlijk niets nieuws te melden, voel het nog steeds en zonder pijnstillers kan ik niet slapen.quote:
Lijkt me geen slecht plan als je wat artsen spreektquote:Op zondag 14 maart 2010 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk niets nieuws te melden, voel het nog steeds en zonder pijnstillers kan ik niet slapen.
Maandag huisarts, dinsdag bedrijfsarts en donderdag gynaecoloog
Ik moet er maar mee omgaan huhquote:Op zondag 14 maart 2010 17:16 schreef freecell het volgende:
Lijkt me geen slecht plan als je wat artsen spreekt
Trek je het nog een beetje? Je doet zo laconiek, maar het lijkt me behoorlijk kut.
Ow en Nijntje is dood
Laatste pagina Nijntje in de speeltuin:
En vader zat weer aan het stuur
En Nijntje achterin
Het was een fijne dag zei zij
En toen... Sliep Nijntje in
klagen kan soms best even lekker zijnquote:Op zondag 14 maart 2010 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet er maar mee omgaan huhKlagen helpt tot nu toe niet echt.
En R.I.P Nijntje
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:29 schreef freecell het volgende:
klagen kan soms best even lekker zijnAls je even wilt schreeuwen weetje me te vinden hè?
En die arme chocoladehazen
Hier staat een ovenschotel met kabeljauw, winterwortel en venkel op het menu.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:28 schreef MissHobje het volgende:
Isa big hug!!!schiet ook niet echt op zo!
lieverds iemand een lekker simpel maar doch heerlijk eet idee? heb totaal geen zin om te koken of iest te halen maar moet wat he
Hmm klinkt goed maar vriendje heeft er geen zin in hoor ik nuquote:Op zondag 14 maart 2010 17:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier staat een ovenschotel met kabeljauw, winterwortel en venkel op het menu.
Peen en venkel even klein snijden en in een koekenpan aanbraden.
Ovenschotel invetten, kabeljauwfilet in stukken snijden en besmeren met mosterd.
Kabeljauw en groenten in de ovenschotel doen. Oven voorverwarmen op 180 graden en het gerecht 15 minuten in de oven zetten.
Klaar. Lekker en simpel.
klinkt stiekem heul lekker, alleen de radijsjes snap ik ff niet, maar olijfjes en worst etc etc mjam !quote:Op zondag 14 maart 2010 17:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt goed Golfer!!
Ik ga kaasjes, komkommer, olijfjes, radijsjes, stukje worst en dat soort liflafjes eten.. op zondag is het altijd rommelig hier met eten..
idemquote:Op zondag 14 maart 2010 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
En ik vond de chocoladehazen fascinerend disturbing
Gewoon.. lekker op knagen.. zijn zo lekker pittigquote:Op zondag 14 maart 2010 17:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
klinkt stiekem heul lekker, alleen de radijsjes snap ik ff niet, maar olijfjes en worst etc etc mjam !
Net als Cher in Mermaids? Die kon niet koken en kon alleen hapjes maken hehequote:Op zondag 14 maart 2010 17:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt goed Golfer!!
Ik ga kaasjes, komkommer, olijfjes, radijsjes, stukje worst en dat soort liflafjes eten.. op zondag is het altijd rommelig hier met eten..
Insider rijstinfo:quote:Op zondag 14 maart 2010 17:05 schreef Isabeau het volgende:
Je mag in de meeste ziekenhuizen toch kiezen wat je wilt eten? Eigenlijk is er altijd wel een rijst-keuze. (ok, het is dan nog steeds niet echt smakelijk, maar toch)
Heb ik niet gezien.. maar op zondag wordt hier bijna nooit echt gekookt neequote:Op zondag 14 maart 2010 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net als Cher in Mermaids? Die kon niet koken en kon alleen hapjes maken hehe
lol ik ken eigenlijk ook niemand die zilvervliesrijst wel lekker vindtquote:Op zondag 14 maart 2010 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
Insider rijstinfo:![]()
1) Het is zilvervliesrijst. Lust mijn vader niet. Italianen eten altijd witte rijst. Ga maar na: bij een Italiaan kun je nooit zilvervliesrijst bestellen: zelfs de nasi is van witte rijst gemaakt
2) Al zou hij zilvervliesrijst lusten, dan zou hij het niet eten, want het is geen plakrijst, maar korrelrijst. Italianen eten, net als Chinezen met Risotto trouwens, louter plakrijst.
![]()
En dan werd ik vroeger een moeilijke eter genoemd en kreeg ik op m'n kop, terwijl ik nu vrijwel alles lust.![]()
![]()
![]()
![]()
En mwah, hij vindt alles naar disinfecteermiddel smaken. Maar hij heeft denk ik door de operatie gewoon geen trek. Zoooo stom, hoorde vandaag dus van mijn moeder dat mijn vader haar op z'n mobiel had gebeld om te vragen waar de crackers lagen die ze had meegenomen, zodat hij die kon pakken en het ziekenhuisvoedsel niet hoefde te eten.
PA VRAAG DAN DE VERPLEGING OM ANDER VOEDSELLLLLL![]()
Ik krijg het er niet in geramd.Dus heb de verpleging maar gevraagd of ze willen kijken of hij genoeg eet, en dan net zo lang doorvragen totdat hij iets opnoemt waar hij wel trek in heeft.
Ik snap m'n ouders soms echt niet.
![]()
Niets mis met zilvervliesrijst!! Ik vind het heerlijkquote:Op zondag 14 maart 2010 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol ik ken eigenlijk ook niemand die zilvervliesrijst wel lekker vindtEn het schijnt qua voedingswaarde amper wat uit te maken, itt tot wat bijv het voorlichtingsbureau voor de voeding ons doet wijsmaken.
ok, ken ik er nu 1quote:Op zondag 14 maart 2010 17:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Niets mis met zilvervliesrijst!! Ik vind het heerlijkMaar niet voor alle gerechten, soms is witte lekkerder.
Ah okee.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Het vliesje rond zilvervliesrijst is zo enorm dun dat het nauwelijks vezels bevat. Zeg maar 1 hap bruinbrood en je hebt meer binnen dan een heel bord vol zilvervliesrijst. Verder zit er een beetje vitamine B1 in, maar dat zit in zoveel andere dingen die je normaal ook eet dat het geen zoden aan de dijk zet (vlees, brood, aardappelen, zuivel, fruit etc). Echt, de gezondheidswaarde van zilvervliesrijst boven witte rijst is enorm overdreven.
Arme Bentequote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef Tezz het volgende:
Ik heb net de frietpan aangeslingerd. Man had op zijn werk al gegeten en dochter ligt nog steeds ziek op de bank en slurpt alleen maar Brinta met honing naar binnen....
Ben jij mijn huisgenoot?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo,bak bami in de magnetron gemikt.
Weinig keus, geen zin om af te wassen, en al mn pannen zijn vies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |