abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 maart 2010 @ 17:37:58 #276
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_79134129
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Hier staat een ovenschotel met kabeljauw, winterwortel en venkel op het menu.

Peen en venkel even klein snijden en in een koekenpan aanbraden.
Ovenschotel invetten, kabeljauwfilet in stukken snijden en besmeren met mosterd.
Kabeljauw en groenten in de ovenschotel doen. Oven voorverwarmen op 180 graden en het gerecht 15 minuten in de oven zetten.
Klaar. Lekker en simpel.
Hmm klinkt goed maar vriendje heeft er geen zin in hoor ik nu
grr mare ik denk dat ik dit wel van de week een keer ga maken, thanks
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_79134142
Klinkt goed Golfer!!

Ik ga kaasjes, komkommer, olijfjes, radijsjes, stukje worst en dat soort liflafjes eten.. op zondag is het altijd rommelig hier met eten..
pi_79134178
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt goed Golfer!!

Ik ga kaasjes, komkommer, olijfjes, radijsjes, stukje worst en dat soort liflafjes eten.. op zondag is het altijd rommelig hier met eten..
klinkt stiekem heul lekker, alleen de radijsjes snap ik ff niet, maar olijfjes en worst etc etc mjam !
pi_79134270
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik vond de chocoladehazen fascinerend disturbing
idem
pi_79134365
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:39 schreef Braamyo het volgende:

[..]

klinkt stiekem heul lekker, alleen de radijsjes snap ik ff niet, maar olijfjes en worst etc etc mjam !
Gewoon.. lekker op knagen.. zijn zo lekker pittig
pi_79134366
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt goed Golfer!!

Net als Cher in Mermaids? Die kon niet koken en kon alleen hapjes maken hehe
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 14 maart 2010 @ 17:44:57 #282
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_79134426
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:05 schreef Isabeau het volgende:
Je mag in de meeste ziekenhuizen toch kiezen wat je wilt eten? Eigenlijk is er altijd wel een rijst-keuze. (ok, het is dan nog steeds niet echt smakelijk, maar toch )
Insider rijstinfo:

1) Het is zilvervliesrijst. Lust mijn vader niet. Italianen eten altijd witte rijst. Ga maar na: bij een Italiaan kun je nooit zilvervliesrijst bestellen: zelfs de nasi is van witte rijst gemaakt

2) Al zou hij zilvervliesrijst lusten, dan zou hij het niet eten, want het is geen plakrijst, maar korrelrijst. Italianen eten, net als Chinezen met Risotto trouwens , louter plakrijst.

En dan werd ik vroeger een moeilijke eter genoemd en kreeg ik op m'n kop, terwijl ik nu vrijwel alles lust.

En mwah, hij vindt alles naar disinfecteermiddel smaken. Maar hij heeft denk ik door de operatie gewoon geen trek. Zoooo stom, hoorde vandaag dus van mijn moeder dat mijn vader haar op z'n mobiel had gebeld om te vragen waar de crackers lagen die ze had meegenomen, zodat hij die kon pakken en het ziekenhuisvoedsel niet hoefde te eten.

PA VRAAG DAN DE VERPLEGING OM ANDER VOEDSELLLLLL

Ik krijg het er niet in geramd. Dus heb de verpleging maar gevraagd of ze willen kijken of hij genoeg eet, en dan net zo lang doorvragen totdat hij iets opnoemt waar hij wel trek in heeft. Ik snap m'n ouders soms echt niet.
Confidence through competence
pi_79134499
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Net als Cher in Mermaids? Die kon niet koken en kon alleen hapjes maken hehe
Heb ik niet gezien.. maar op zondag wordt hier bijna nooit echt gekookt nee
pi_79134653
Pfff lijkt me best moeilijk om te zien Steer..
pi_79134657
yeuy ! eten, bruine bonen, rijst en stroop !
pi_79134683
Brrrr, ik denk 'o lekker olijven!' en trek een (gekregen) potje olijven open. Al een beetje raar, want gemengd (groen en zwart)
Zit het in dikke olijfolie.
Brrr.
pi_79134711
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
Insider rijstinfo:

1) Het is zilvervliesrijst. Lust mijn vader niet. Italianen eten altijd witte rijst. Ga maar na: bij een Italiaan kun je nooit zilvervliesrijst bestellen: zelfs de nasi is van witte rijst gemaakt

2) Al zou hij zilvervliesrijst lusten, dan zou hij het niet eten, want het is geen plakrijst, maar korrelrijst. Italianen eten, net als Chinezen met Risotto trouwens , louter plakrijst.

En dan werd ik vroeger een moeilijke eter genoemd en kreeg ik op m'n kop, terwijl ik nu vrijwel alles lust.

En mwah, hij vindt alles naar disinfecteermiddel smaken. Maar hij heeft denk ik door de operatie gewoon geen trek. Zoooo stom, hoorde vandaag dus van mijn moeder dat mijn vader haar op z'n mobiel had gebeld om te vragen waar de crackers lagen die ze had meegenomen, zodat hij die kon pakken en het ziekenhuisvoedsel niet hoefde te eten.

PA VRAAG DAN DE VERPLEGING OM ANDER VOEDSELLLLLL

Ik krijg het er niet in geramd. Dus heb de verpleging maar gevraagd of ze willen kijken of hij genoeg eet, en dan net zo lang doorvragen totdat hij iets opnoemt waar hij wel trek in heeft. Ik snap m'n ouders soms echt niet.
lol ik ken eigenlijk ook niemand die zilvervliesrijst wel lekker vindt En het schijnt qua voedingswaarde amper wat uit te maken, itt tot wat bijv het voorlichtingsbureau voor de voeding ons doet wijsmaken.

En ik geloof hem wel dat alles naar desinfecteer smaakt Kan je moeder niet gewoon elke avond wat eten uit het restaurant meenemen? Serieus een beter idee dan crackers en het is niet verboden of zo
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79134902
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

lol ik ken eigenlijk ook niemand die zilvervliesrijst wel lekker vindt En het schijnt qua voedingswaarde amper wat uit te maken, itt tot wat bijv het voorlichtingsbureau voor de voeding ons doet wijsmaken.
Niets mis met zilvervliesrijst!! Ik vind het heerlijk Maar niet voor alle gerechten, soms is witte lekkerder.
pi_79134973
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:55 schreef Sunnythesun het volgende:

Niets mis met zilvervliesrijst!! Ik vind het heerlijk Maar niet voor alle gerechten, soms is witte lekkerder.
ok, ken ik er nu 1 (je vindt het doorgaans echt lekkerder dan witte?! )
  zondag 14 maart 2010 @ 18:00:13 #290
55709 Stereotomy
pi_79135087
En sorry dat ik hier zo zeur hoor, en misschien dat ik ondankbaar overkom op mijn ouders maar het is zo frustrerend om te zien dat ze alle opvoedingsadviezen die ze me zelf ooit hebben meegegeven nu heel erg in de wind slaan voor zichzelf.

Zilvervliesrijst heeft toch meer vitamine B in het kaf, en in ieder geval toch meer voedingsvezel dan witte rijst?

M'n ma heeft vanochtend macaroni met groente, stukjes kip en kipragout erdoorheen (m'n pa vindt ragout lekker) gemaakt. Dat krijgt hij vanavond te eten van de verpleging. Hij heeft de afgelopen dagen echt weinig gegeten. Niet goed voor z'n herstel.

En ik moet steeds aan de vriendelijke verpleging denken Ik zie Lein zichzelf ook al zo vlijtig manouvreren tussen de patientjes door.
pi_79135229

ik eet denk ik een uitsmijter straks geen zin om echt te koken
  Moderator / Miss SHO zondag 14 maart 2010 @ 18:14:37 #292
22592 crew  Ole
pi_79135754
Heb net een tosti op.

Gister gezellig met stel vrienden zelfgemaakte stamppot andijvie met gehaktballen gegeten
Stuk beter dan die kant en klare rotzooi
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_79135846
Ik heb net de frietpan aangeslingerd. Man had op zijn werk al gegeten en dochter ligt nog steeds ziek op de bank en slurpt alleen maar Brinta met honing naar binnen....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_79135900
Het vliesje rond zilvervliesrijst is zo enorm dun dat het nauwelijks vezels bevat. Zeg maar 1 hap bruinbrood en je hebt meer binnen dan een heel bord vol zilvervliesrijst. Verder zit er een beetje vitamine B1 in, maar dat zit in zoveel andere dingen die je normaal ook eet dat het geen zoden aan de dijk zet (vlees, brood, aardappelen, zuivel, fruit etc). Echt, de gezondheidswaarde van zilvervliesrijst boven witte rijst is enorm overdreven.
  zondag 14 maart 2010 @ 18:19:30 #295
55709 Stereotomy
pi_79135960
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Het vliesje rond zilvervliesrijst is zo enorm dun dat het nauwelijks vezels bevat. Zeg maar 1 hap bruinbrood en je hebt meer binnen dan een heel bord vol zilvervliesrijst. Verder zit er een beetje vitamine B1 in, maar dat zit in zoveel andere dingen die je normaal ook eet dat het geen zoden aan de dijk zet (vlees, brood, aardappelen, zuivel, fruit etc). Echt, de gezondheidswaarde van zilvervliesrijst boven witte rijst is enorm overdreven.
Ah okee. Dan kan ik weer over op de nostalgische witte rijst waarmee ik 1.67m ben geworden.

zondag 14 maart 2010 @ 18:20:28 #296
55709 Stereotomy
pi_79136017
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef Tezz het volgende:
Ik heb net de frietpan aangeslingerd. Man had op zijn werk al gegeten en dochter ligt nog steeds ziek op de bank en slurpt alleen maar Brinta met honing naar binnen....
Arme Bente

Volgens mij krijg je als moeder ook plaatsvervangende koortsigheid als je je dochter zo op de bank ziet?
  zondag 14 maart 2010 @ 18:21:41 #297
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_79136076
Zo,bak bami in de magnetron gemikt.

Weinig keus, geen zin om af te wassen, en al mn pannen zijn vies
  zondag 14 maart 2010 @ 18:22:40 #298
55709 Stereotomy
pi_79136121
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo,bak bami in de magnetron gemikt.

Weinig keus, geen zin om af te wassen, en al mn pannen zijn vies
Ben jij mijn huisgenoot?
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 maart 2010 @ 18:23:13 #299
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79136140
Hier staan witte + zilvervliesrijst beiden in de kast. Hangt eraf wat we eten . Al ben ik een niet hele grote rijsteter, na een paar happen heb ik vaak genoeg . Hoge vervelingsgehalte, dan eet ik het omdat ik wat moet eten.

Ohja -

Kortom
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 14 maart 2010 @ 18:23:58 #300
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_79136170
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:22 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ben jij mijn huisgenoot?
tenzij je een kat bent: nee.