Ok.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wacht er toch nog even een tijdje mee. Ben bang dat ik het te lekker ga vinden en het dieet dan moeilijk vol te houden wordt
Als er vis in huis is dan veranderd poes echt in een raar beestquote:Op zondag 14 maart 2010 17:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ruiken ze van kilometers afstand he?![]()
Die muppets bij die voetbalwedstrijd
Eigenlijk niets nieuws te melden, voel het nog steeds en zonder pijnstillers kan ik niet slapen.quote:
Lijkt me geen slecht plan als je wat artsen spreektquote:Op zondag 14 maart 2010 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk niets nieuws te melden, voel het nog steeds en zonder pijnstillers kan ik niet slapen.
Maandag huisarts, dinsdag bedrijfsarts en donderdag gynaecoloog
Ik moet er maar mee omgaan huhquote:Op zondag 14 maart 2010 17:16 schreef freecell het volgende:
Lijkt me geen slecht plan als je wat artsen spreekt
Trek je het nog een beetje? Je doet zo laconiek, maar het lijkt me behoorlijk kut.
Ow en Nijntje is dood
Laatste pagina Nijntje in de speeltuin:
En vader zat weer aan het stuur
En Nijntje achterin
Het was een fijne dag zei zij
En toen... Sliep Nijntje in
klagen kan soms best even lekker zijnquote:Op zondag 14 maart 2010 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet er maar mee omgaan huhKlagen helpt tot nu toe niet echt.
En R.I.P Nijntje
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:29 schreef freecell het volgende:
klagen kan soms best even lekker zijnAls je even wilt schreeuwen weetje me te vinden hè?
En die arme chocoladehazen
Hier staat een ovenschotel met kabeljauw, winterwortel en venkel op het menu.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:28 schreef MissHobje het volgende:
Isa big hug!!!schiet ook niet echt op zo!
lieverds iemand een lekker simpel maar doch heerlijk eet idee? heb totaal geen zin om te koken of iest te halen maar moet wat he
Hmm klinkt goed maar vriendje heeft er geen zin in hoor ik nuquote:Op zondag 14 maart 2010 17:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier staat een ovenschotel met kabeljauw, winterwortel en venkel op het menu.
Peen en venkel even klein snijden en in een koekenpan aanbraden.
Ovenschotel invetten, kabeljauwfilet in stukken snijden en besmeren met mosterd.
Kabeljauw en groenten in de ovenschotel doen. Oven voorverwarmen op 180 graden en het gerecht 15 minuten in de oven zetten.
Klaar. Lekker en simpel.
klinkt stiekem heul lekker, alleen de radijsjes snap ik ff niet, maar olijfjes en worst etc etc mjam !quote:Op zondag 14 maart 2010 17:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt goed Golfer!!
Ik ga kaasjes, komkommer, olijfjes, radijsjes, stukje worst en dat soort liflafjes eten.. op zondag is het altijd rommelig hier met eten..
idemquote:Op zondag 14 maart 2010 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
En ik vond de chocoladehazen fascinerend disturbing
Gewoon.. lekker op knagen.. zijn zo lekker pittigquote:Op zondag 14 maart 2010 17:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
klinkt stiekem heul lekker, alleen de radijsjes snap ik ff niet, maar olijfjes en worst etc etc mjam !
Net als Cher in Mermaids? Die kon niet koken en kon alleen hapjes maken hehequote:Op zondag 14 maart 2010 17:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt goed Golfer!!
Ik ga kaasjes, komkommer, olijfjes, radijsjes, stukje worst en dat soort liflafjes eten.. op zondag is het altijd rommelig hier met eten..
Insider rijstinfo:quote:Op zondag 14 maart 2010 17:05 schreef Isabeau het volgende:
Je mag in de meeste ziekenhuizen toch kiezen wat je wilt eten? Eigenlijk is er altijd wel een rijst-keuze. (ok, het is dan nog steeds niet echt smakelijk, maar toch)
Heb ik niet gezien.. maar op zondag wordt hier bijna nooit echt gekookt neequote:Op zondag 14 maart 2010 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net als Cher in Mermaids? Die kon niet koken en kon alleen hapjes maken hehe
lol ik ken eigenlijk ook niemand die zilvervliesrijst wel lekker vindtquote:Op zondag 14 maart 2010 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
Insider rijstinfo:![]()
1) Het is zilvervliesrijst. Lust mijn vader niet. Italianen eten altijd witte rijst. Ga maar na: bij een Italiaan kun je nooit zilvervliesrijst bestellen: zelfs de nasi is van witte rijst gemaakt
2) Al zou hij zilvervliesrijst lusten, dan zou hij het niet eten, want het is geen plakrijst, maar korrelrijst. Italianen eten, net als Chinezen met Risotto trouwens, louter plakrijst.
![]()
En dan werd ik vroeger een moeilijke eter genoemd en kreeg ik op m'n kop, terwijl ik nu vrijwel alles lust.![]()
![]()
![]()
![]()
En mwah, hij vindt alles naar disinfecteermiddel smaken. Maar hij heeft denk ik door de operatie gewoon geen trek. Zoooo stom, hoorde vandaag dus van mijn moeder dat mijn vader haar op z'n mobiel had gebeld om te vragen waar de crackers lagen die ze had meegenomen, zodat hij die kon pakken en het ziekenhuisvoedsel niet hoefde te eten.
PA VRAAG DAN DE VERPLEGING OM ANDER VOEDSELLLLLL![]()
Ik krijg het er niet in geramd.Dus heb de verpleging maar gevraagd of ze willen kijken of hij genoeg eet, en dan net zo lang doorvragen totdat hij iets opnoemt waar hij wel trek in heeft.
Ik snap m'n ouders soms echt niet.
![]()
Niets mis met zilvervliesrijst!! Ik vind het heerlijkquote:Op zondag 14 maart 2010 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol ik ken eigenlijk ook niemand die zilvervliesrijst wel lekker vindtEn het schijnt qua voedingswaarde amper wat uit te maken, itt tot wat bijv het voorlichtingsbureau voor de voeding ons doet wijsmaken.
ok, ken ik er nu 1quote:Op zondag 14 maart 2010 17:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Niets mis met zilvervliesrijst!! Ik vind het heerlijkMaar niet voor alle gerechten, soms is witte lekkerder.
Ah okee.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Het vliesje rond zilvervliesrijst is zo enorm dun dat het nauwelijks vezels bevat. Zeg maar 1 hap bruinbrood en je hebt meer binnen dan een heel bord vol zilvervliesrijst. Verder zit er een beetje vitamine B1 in, maar dat zit in zoveel andere dingen die je normaal ook eet dat het geen zoden aan de dijk zet (vlees, brood, aardappelen, zuivel, fruit etc). Echt, de gezondheidswaarde van zilvervliesrijst boven witte rijst is enorm overdreven.
Arme Bentequote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef Tezz het volgende:
Ik heb net de frietpan aangeslingerd. Man had op zijn werk al gegeten en dochter ligt nog steeds ziek op de bank en slurpt alleen maar Brinta met honing naar binnen....
Ben jij mijn huisgenoot?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo,bak bami in de magnetron gemikt.
Weinig keus, geen zin om af te wassen, en al mn pannen zijn vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |