Het gesprek ging serieus zo:quote:
Uhh...ja...maarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:35 schreef Zokunen het volgende:
grr personeels uitje zonder medewerking van het bedrijf zou zijn:
onbeperkt eten en drinken in een tapas restaurant voor ¤31 pp, nu willen ze er van maken ¤25 voor onbeperkt tapas en 2 drankjes voor ¤25. En dan zit je er 4 uur...
Ik denk nu echt dat ik niet mee ga, ruim heb ik het niet, maar dit is van redelijk goedkoop omschakelen naar stom duur voor 2 of 3 mensen die niet drinken, hier valt altijd wat voor te regelen :S
maar >10 euro pp in 4 uur dat drinkt zelfs een bob er nog uit, ik bedoel 4 cola is al ¤ 10.
goedemorgenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 05:53 schreef Windigo het volgende:
Ik ben al wakker en kan niet meer slapen
ook wakker dusquote:
Klinkt leukquote:Op zaterdag 13 maart 2010 06:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ook wakker dusZo even wekker zetten, cnk heeft nog half 1 afspraak in amsterdam, daarna gaan we daar nog even de stad in. tijd geleden dat ik daar ben geweest. jij nog plannen voor vandaag?
Je zou mijn taktiek niet verklappenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je maar nooit met die bèta's hè![]()
![]()
Volgens mij doet DH expres zo zodat jullie hem online gaan onderschatten ofzo.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het gesprek ging serieus zo:
Ma: 'ga je haar fohnen'
S: 'Wil ik niet, föhnen is slecht voor je haar'
Ma: 'Ga toch maar ff fohnen'
S: 'Nee, ik föhn me haar nooit!'
Ma: 'Fohn je haar nou maar nu, voordat het opdroogt!'
S: 'Ma!!![]()
'
lekker beetje lummelen in huis kan ook lekker zijn. wat is iedereen vroeg wakker zo op de zaterdagquote:Op zaterdag 13 maart 2010 06:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
Klinkt leuk
Nee ik heb geen plannen voor vandaag, weekends zijn altijd heel rustig bij mij
haha, herkenbaar, de 3 katten van mijn moeder ontvluchten het huis als ze milou het portiek in hoorden komenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens!
Hier een jochie die met kattenspeeltjes achter de kat aanrent en dik lol heeft....
De kat wat minder
Ja, iedereen is inderdaad vroegquote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lekker beetje lummelen in huis kan ook lekker zijn. wat is iedereen vroeg wakker zo op de zaterdag
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
haha, herkenbaar, de 3 katten van mijn moeder ontvluchten het huis als ze milou het portiek in hoorden komen
ik nog één bakkie koffie en dan ook ontbijt maken. voor cnk roerei met paprika,tomaat, kaas en kastanjechampignons, voor mij simpel roerei met kaas en tomaatquote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:45 schreef kaasplankje het volgende:
mogguh, lekker geslapen en een ontbijt met brood van Menno![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:53 schreef freecell het volgende:
[..]
De kat van een kennis van ons is doodsbang voor kinderen sinds een éénjarige (niet de mijne) hem van z'n snorharen beroofd heeft
ik vind het nog steeds raar dat het beest is blijven zittenquote:
Ik was toch weer even gaan slapen om 0700.. Nu ben ik pas weer wakker. Toch een betere tijdquote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lekker beetje lummelen in huis kan ook lekker zijn. wat is iedereen vroeg wakker zo op de zaterdag
ik was ook weer even teruggegaan hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:29 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik was toch weer even gaan slapen om 0700.. Nu ben ik pas weer wakker. Toch een betere tijd
oehquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:51 schreef borisz het volgende:
Moeders had brownies gemaakt. Hele huis ruikt ernaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:32 schreef Alexxxxx het volgende:
hier een gesteriliseerde poes en een gecastreerde kater.
Nee, ik kom hier voor de leuke vrouwen! En voor golferquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
, ben je verdwaald alex?
in ieder geval welkom in de cul-sc! en veel plezier vanmiddag/vanavond
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:35 schreef Zokunen het volgende:
maar >10 euro pp in 4 uur dat drinkt zelfs een bob er nog uit, ik bedoel 4 cola is al ¤ 10.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Aanbieders van dit soort arrangementen lachen zich de ballen uit de broek om dit soort berekeningen![]()
Bedenk even hoeveel drank (exclusief buitenlands gedest.) je voor 10 euro kunt inkopen en ga er dan vanuit dat mensen zo'n 2 tot 3 uur 10 euro gaan lopen betalen. Dat drink je er dus nooit uit. Maar inderdaad in vergelijking met Horeca prijzen is het goedkoop
ojee, dat klinkt niet bestquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:37 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik moet van mn vrienden mn eetgedrag verbeteren omdat ik anders dood ga en zo
Ik kan het niet, ik wil het niet, en ik heb de tijd er niet voorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ojee, dat klinkt niet bestkan je een beetje koken? tip om ideeën op te doen: kijk eens in het weekmenu-topic en in iets mindere mate in het wat eten en drinken we vandaag-topic.
Haarlemquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:48 schreef SeaOfLove het volgende:
oh hebben besloten als cnk klaar is in amsterdam we niet naar t centrum gaan, maar haarlem een bezoekje brengen. leuk! ben ik nog nooit geweest ook.
succes dan maar met zoekenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan het niet, ik wil het niet, en ik heb de tijd er niet voor
Waarom dacht je anders dat ik een vrouw zocht in deze SC?![]()
![]()
val ik ff door de mand...
En ik ga richting trein.
Goedzoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, zit in de bezoekkamer Formule 1 te kijken terwijl m'n pa en ma samen de gang op en neer lopen. Pa ziet er ietwat moe uit vandaag (logisch, eerste avond zonder nawerking van narcose slapen is lastig) maar leuk om hem weer rond zien te wandelen.
Dr. IJskoningin heeft geen weekenddienst.![]()
Oh, dat is wel eng dichtbij ons.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:48 schreef SeaOfLove het volgende:
oh hebben besloten als cnk klaar is in amsterdam we niet naar t centrum gaan, maar haarlem een bezoekje brengen. leuk! ben ik nog nooit geweest ook.
Logisch dat je Pa nog wat vermoeid is na zo'n narcose en toch wel grote ingreep.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, zit in de bezoekkamer Formule 1 te kijken terwijl m'n pa en ma samen de gang op en neer lopen. Pa ziet er ietwat moe uit vandaag (logisch, eerste avond zonder nawerking van narcose slapen is lastig) maar leuk om hem weer rond zien te wandelen.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
De saaiste auto's ter wereld
FC is beroemd!
Huh, kan jij wél foto's zien? Ik snap dat pokkieding van jou niet meerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:07 schreef SeaOfLove het volgende:
lekker brownie's boriszcybermans, leuke brillen, vooral die rode
tnx voor de tip! ben nu op t gelderlandplein, stom winkelcentrum! cnk is nog zeker een uur in oogkliniek (hij laat over 2 weken zijn ogen laseren). zit nu in een poepiechique restaurant, net de kaart bekeken, dat kan ik helemaal niet betalenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dat is wel eng dichtbij ons.![]()
Ga lekker naar de Grote Markt en de straatjes die daar op uitkomen doorlopen.
je vader loopt al weer? Wow!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
als er te veel worden gepost op 1 pagina, dan laadt de pagina nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Huh, kan jij wél foto's zien? Ik snap dat pokkieding van jou niet meer
Superpapquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, ik snapquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:21 schreef SeaOfLove het volgende:
als er te veel worden gepost op 1 pagina, dan laadt de pagina nietDE foto's achter linkjes zie ik tenminste in zijn geheel ook, zonder op zij en omhoog te moeten scrollen
Wat een lief aapje.quote:
nog steeds in amsterdam. cnk heeft nu laatste test en dan richting haarlem. mijn wijntje net koste 5equote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Superpap
Heeft/had ie een goeie conditie?
[..]
Ah, ik snap
Leuk he? Haarlem
Ik weet niet waar je nu bent maar Lunchroom Anne & Max
Zijlstraat 68 is een leuk tentje.
En als je een authentieke drogist zoekt, moet je naar V&D, aan de achterkant op de botermarkt/gierstraat zit vd Pigge. Prachtig pandje, V&D moest eromheen bouwen omdat ze niet wilden wijkenIs een heel grappig gezicht dat dat winkeltje daar zit.
Botermarkt is sowieso leuk met helemaal achterin een turkse winkel met heerlijke dingen en een goeie slagerij
quote:
Jammerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nog steeds wachten op cnk, hij moet nóg een test. is de moeite niet waard meer om zo haarlem nog in te gaan
Nouja, kijken t wel even aan, anders staat t bovenaan t lijstje van plaatsen om te bezoeken
112quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:43 schreef Den_Haag het volgende:
Heb je haar nummer niet geregeld Steer?
ik hoor alleen maar leuke verhalen, ook in tijdschriften over de winkeltjes daar. gaan nu even naar woonboulevard in leiderdorp. niet echt zin in, maar dan is cnk er ook even uitquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Jammer
Haarlem klinkt trouwens saai, maar ben er nooit geweest, dus ongefundeerd
scheelt dat ze geen ader uit de been hebben genomen, alleen uit de linker arm.quote:
Oeh, mijn nichtje is in Leiderdorp geborenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik hoor alleen maar leuke verhalen, ook in tijdschriften over de winkeltjes daar. gaan nu even naar woonboulevard in leiderdorp. niet echt zin in, maar dan is cnk er ook even uit
Haarlem zitten de grote ketens er wel, maar er zijn ook nog een hoop eigen zaakjesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik hoor alleen maar leuke verhalen, ook in tijdschriften over de winkeltjes daar. gaan nu even naar woonboulevard in leiderdorp. niet echt zin in, maar dan is cnk er ook even uit
Hee SOL, klik eens?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:20 schreef borisz het volgende:
Parijs in 26giga pixels http://www.paris-26-gigapixels.com/index-en.html
matigjesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Superpap
Heeft/had ie een goeie conditie?
Haarlem is leuk! kleine winkeltjes en terrasjesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Jammer
Haarlem klinkt trouwens saai, maar ben er nooit geweest, dus ongefundeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |