ojee, dat klinkt niet bestquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:37 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik moet van mn vrienden mn eetgedrag verbeteren omdat ik anders dood ga en zo
Ik kan het niet, ik wil het niet, en ik heb de tijd er niet voorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ojee, dat klinkt niet bestkan je een beetje koken? tip om ideeën op te doen: kijk eens in het weekmenu-topic en in iets mindere mate in het wat eten en drinken we vandaag-topic.
Haarlemquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:48 schreef SeaOfLove het volgende:
oh hebben besloten als cnk klaar is in amsterdam we niet naar t centrum gaan, maar haarlem een bezoekje brengen. leuk! ben ik nog nooit geweest ook.
succes dan maar met zoekenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan het niet, ik wil het niet, en ik heb de tijd er niet voor
Waarom dacht je anders dat ik een vrouw zocht in deze SC?![]()
![]()
val ik ff door de mand...
En ik ga richting trein.
Goedzoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, zit in de bezoekkamer Formule 1 te kijken terwijl m'n pa en ma samen de gang op en neer lopen. Pa ziet er ietwat moe uit vandaag (logisch, eerste avond zonder nawerking van narcose slapen is lastig) maar leuk om hem weer rond zien te wandelen.
Dr. IJskoningin heeft geen weekenddienst.![]()
Oh, dat is wel eng dichtbij ons.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:48 schreef SeaOfLove het volgende:
oh hebben besloten als cnk klaar is in amsterdam we niet naar t centrum gaan, maar haarlem een bezoekje brengen. leuk! ben ik nog nooit geweest ook.
Logisch dat je Pa nog wat vermoeid is na zo'n narcose en toch wel grote ingreep.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, zit in de bezoekkamer Formule 1 te kijken terwijl m'n pa en ma samen de gang op en neer lopen. Pa ziet er ietwat moe uit vandaag (logisch, eerste avond zonder nawerking van narcose slapen is lastig) maar leuk om hem weer rond zien te wandelen.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
De saaiste auto's ter wereld
FC is beroemd!
Huh, kan jij wél foto's zien? Ik snap dat pokkieding van jou niet meerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:07 schreef SeaOfLove het volgende:
lekker brownie's boriszcybermans, leuke brillen, vooral die rode
tnx voor de tip! ben nu op t gelderlandplein, stom winkelcentrum! cnk is nog zeker een uur in oogkliniek (hij laat over 2 weken zijn ogen laseren). zit nu in een poepiechique restaurant, net de kaart bekeken, dat kan ik helemaal niet betalenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dat is wel eng dichtbij ons.![]()
Ga lekker naar de Grote Markt en de straatjes die daar op uitkomen doorlopen.
je vader loopt al weer? Wow!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
als er te veel worden gepost op 1 pagina, dan laadt de pagina nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Huh, kan jij wél foto's zien? Ik snap dat pokkieding van jou niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |