abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:34:19 #151
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_79111342
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:31 schreef ColdFeet het volgende:

Waarom vertellen ze 't niet aan het personeel, trouwens?
Omdat ze heel intern zijn gekeerd met hun zorgen, dat ze het gewoon stomweg vergeten als de verpleegkundige langskomt. Nouja. M'n familie staat iig niet met z'n 20'en buiten bij de hoofdingang stoelen naar binnen te gooien.
Confidence through competence
pi_79111346
Pff, ik ben een beetje licht in m'n hoofd van al de wijn
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:35:09 #153
55709 Stereotomy
pi_79111381
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
Pff, ik ben een beetje licht in m'n hoofd van al de wijn
Dus toch, licht = slank.
pi_79111516
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:34 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Omdat ze heel intern zijn gekeerd met hun zorgen, dat ze het gewoon stomweg vergeten als de verpleegkundige langskomt. Nouja. M'n familie staat iig niet met z'n 20'en buiten bij de hoofdingang stoelen naar binnen te gooien.
Mental image En dan weet ik niet eens hoe je moeder eruit ziet

Wat jij nu beschrijft, daar heb ik weleens over nagedacht: over hoe overweldigend ernstige ziektes zijn als je niet de opleiding/intelligentie (of in dit geval het taalvermogen) hebt om door te vragen tot je alles begrijpt. Mijn opa is al een tijd heel ziek, en mijn tante gaat heel trouw mee naar alle afspraken, gewoon om te weten wat er is. anders heb je misschien ook geen idee wat je overkomt!
pi_79112136
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 21:27 schreef ColdFeet het volgende:
Man, ik zit propvol! Courgettekoekjes, dolmades, hummus, lekkere olijfjes, turks brood en een plens wijn. Morgen doen we weer slank Nu eerst een pot Marokkaanse muntthee.
ik wil met jou trouwen btw behalve de wijn heb je toch best gezond gedaan?
pi_79112566
Is zo, SoL het gaat vooral om de hoeveelheden

Wat hebben jullie uiteindelijk gedaan vandaag?
pi_79112638
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mental image En dan weet ik niet eens hoe je moeder eruit ziet

Wat jij nu beschrijft, daar heb ik weleens over nagedacht: over hoe overweldigend ernstige ziektes zijn als je niet de opleiding/intelligentie (of in dit geval het taalvermogen) hebt om door te vragen tot je alles begrijpt. Mijn opa is al een tijd heel ziek, en mijn tante gaat heel trouw mee naar alle afspraken, gewoon om te weten wat er is. anders heb je misschien ook geen idee wat je overkomt!
idem hier vwb mijn opa en oma geen taalbarrière, maar wel ouderdom, ze begrijpen echt niks meer.
pi_79112752
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Is zo, SoL het gaat vooral om de hoeveelheden

Wat hebben jullie uiteindelijk gedaan vandaag?
heel erg kneuterig.... bordspelletjes
pi_79112844
oh en overdag dus amsterdam, ik winkelcentrum gelderlandplein en cnk in oogkliniek, daarna woonboulevard en toen dus chill thuis
pi_79112921
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
He wat kun je toch lekker koken CF. Courgettekoekjes.

En Tezz!! Ik zag eerst de foto en ik dacht: Tezz's werkje! Ik weet niet of het jouw stijl opmaak is of dat ik de borden bij je thuis herken, maar het ziet er toch altijd errrrrg lekker uit Mooi stukkie vlees
Het zijn de borden Steer, die herken je....

En vervelend dat het zo loopt met je ouders. Nogmaals heel veel sterkte voor jou en je ouders!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_79113209
ik heb zo'n gevoel dat we weer voor 12 uur slapen cnk is horrorfilm aant kijken even en ik doe jullie
pi_79113289
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 23:22 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat we weer voor 12 uur slapen cnk is horrorfilm aant kijken even en ik doe jullie
Hier is alles inmiddels in diepe rust. Bente heeft nog steeds koorts maar ligt toch vrij rustig te slapen (ik check om de 20 minuten even....) en mijn man kwam net thuis van de voetbal en na zijn avondeten van bier heb ik hem ook maar direct naar boven gewezen (zal hem morgenvroeg tegen vallen als zijn wekker om vijf uur afgaat om te gaan werken, gna gna)
  zondag 14 maart 2010 @ 00:33:41 #163
55709 Stereotomy
pi_79115467
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 23:04 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

idem hier vwb mijn opa en oma geen taalbarrière, maar wel ouderdom, ze begrijpen echt niks meer.
Dat lijkt me echt bizar voor je oma. Elke week aan dat transfusieding, want anders leg je het loodje. Surrealistisch.
  zondag 14 maart 2010 @ 00:40:29 #164
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79115648
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 23:11 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en overdag dus amsterdam, ik winkelcentrum gelderlandplein en cnk in oogkliniek, daarna woonboulevard en toen dus chill thuis
Dus uiteindelijk nooit in Haarlem geweest?
Niets veranderlijker en minder voorspelbaar dan een SOL en een cnk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 14 maart 2010 @ 00:41:50 #165
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79115679
Ons bezoek is net weg. Heerlijke wraps van B. gegeten en vooral veel drank genuttigd met mijn alleroudste vrienden.
We zijn al 34 jaar vrienden en ex-collega's van elkaar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_79115840
quote:
Op zondag 14 maart 2010 00:41 schreef golfer het volgende:
Ons bezoek is net weg. Heerlijke wraps van B. gegeten en vooral veel drank genuttigd met mijn alleroudste vrienden.
We zijn al 34 jaar vrienden en ex-collega's van elkaar.
Leuk! Dat zijn dan ook goede vrienden neem ik aan, als ze zo lang blijven hangen....

Ik ga eens naar bedje toe. Trusten allemaal!
pi_79115884
Dezeer simpele duivelse reps van bloes zijn als volgt : Laagje roomkaas, chorizo of -goeie- zalm, ijsbergsla dan goed strak op rollen. Daarna een paar uur ingerold in plastfolie wegleggen in koeling.
Altijd suc7

@ steer, komt me bekend voor het voor jezelf houden van klachten, dingen. Is dat nou wezenlijk cultuurgebonden of toch een karaktertrek vraag ik me af als ik dat zo lees en om me heen/op mijn werk ervaar
pi_79115894
Tezz verdamd. Ik typ net de duivelse dingen.
HIER blijven.
  zondag 14 maart 2010 @ 00:52:35 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79115919
quote:
Op zondag 14 maart 2010 00:49 schreef Tezz het volgende:

Leuk! Dat zijn dan ook goede vrienden neem ik aan, als ze zo lang blijven hangen....

We hebben al die jaren alles met elkaar gedeeld, behalve de mannen en vrouwen.
Weten alles van elkaar en toch altijd weer genoeg gespreksstof.
Hij, intussen alweer 66 jaar oud, en ik waren ooit collega's en zien elkaar nu als een soort broers en begroeten elkaar met een kus.
Hoeveel mannen doen dat nog?
Poef.....gone! ©golfer
pi_79115937
En sol krijgt strafpunten en is verplicht om haarlem te bezoeken mét onze tips
pi_79116029
quote:
Op zondag 14 maart 2010 00:51 schreef Bluezz het volgende:
Tezz verdamd. Ik typ net de duivelse dingen.
HIER blijven.
Ik ben er nog hoor. En de duivelse dingen heb ik genoteerd. Doen het idd altijd goed op een feestje. Mijn topwrap-vulling tot nu toe is spinazie (gewoon rauw), rosbief, peper, zout en mosterdmayo.
Oe, en natuurlijk smeerbare geitekaas, geroosterde paprika, pijnboompitjes en rucola.
pi_79116063
quote:
Op zondag 14 maart 2010 00:52 schreef golfer het volgende:

[..]

We hebben al die jaren alles met elkaar gedeeld, behalve de mannen en vrouwen.
Weten alles van elkaar en toch altijd weer genoeg gespreksstof.
Hij, intussen alweer 66 jaar oud, en ik waren ooit collega's en zien elkaar nu als een soort broers en begroeten elkaar met een kus.
Hoeveel mannen doen dat nog?
Mannen die elkaar begroeten met een kus zie je nauwelijks. Ik ken er slechts twee die dat doen (uit vriendschap). Ja, en mijn man kust zijn vader en mij broer kust mijn vader, maar dat telt niet mee natuurlijk.
pi_79116070
quote:
Op zondag 14 maart 2010 00:53 schreef Bluezz het volgende:
En sol krijgt strafpunten en is verplicht om haarlem te bezoeken mét onze tips
Ik mag ook snel weer naar Haarlem! Schoonzusje moet bijna bevallen tralalala, misschien blijf ik wel een weekendje!
pi_79116074
Zo, vier op een rij en nu naar bedje! Trusten allen!
pi_79116315
Na een heeeele impulsieve actie zijn braam en ik biertjes aan t drinken in middelburg! Vet gezellig :p. Oh en groetjes van braam!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')