Sterkte SOL !quote:Op zondag 14 maart 2010 11:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
we gaan naar het grafje van mijn neefje, hij zou gisteren 7 jaar zijn geworden, dus rotweer past wel bij deze gelegenheid
ik vind het altijd zo triest het kinderlaantjequote:Op zondag 14 maart 2010 12:25 schreef Stereotomy het volgende:
Veel sterkte vandaag Sol! Regen kan ik doorgaans missen, zeker op een onoverdekte begraafplaats
Doe de groetjes aan de elfquote:Op zondag 14 maart 2010 12:37 schreef Rtificial het volgende:
Zo, tijd voor weer een updateje. Tis toch wel druk zo in je eentje met werk, 't huishouden, ziekenhuis, iedereen bellen en op de hoogte houden.
* Rtificial veegt het zweet van z'n voorhoofd
Met het elfje gaat het nog iedere dag een stukje beter. Gister heeft ze 's ochtend 45 minuten op een stoel gezeten, en tussendoor bijna niet geslapen, zodat ze 's nachts misschien wat beter zou slapen. 's Avonds heeft de buurvrouw d'r geholpen met d'r haar wassen, en was ze nog steeds redelijk energiek. Na het haar wassen stortte ze natuurlijk wel een beetje in. Dat is toch nog wel heel vermoeiend.
Vannacht heeft ze behoorlijk goed geslapen, van 23h00 tot 08h00, en maar 3 keer wakker geworden tussendoor.
Verder heeft de verpleging d'r vanochtend geholpen met douchen, dat is ook een hele stap.
Doelstelling voor de komende week is het weghalen van de morfine-pomp en de urine-catheter. Dat zouden al weer flinke stappen voorwaarts zijn
ik lees steeds dat je niet over haar ongesteldheid mag postenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:13 schreef Braamyo het volgende:
jah das stiekem wel waar, maar gistr vroeg je nog aan mij om niks over jou gesteldheid op fok te postendus heb ik het alleen over mezeluf
Ik sluit me bij SOL aan.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:00 schreef SeaOfLove het volgende:
tnx voor de update Rt! fijn te lezen dat het langzaamaan toch weer ietsjes beter gaat. dikkevoor ons elfje
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:24 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel allemaal! Vlijtige, vriendelijke verpleegsters vandaag in het ziekenhuis. Meteen na aankomst begon m'n moeder al brood voor m'n vader te smeren, komt er zo'n Bloes-achtige zuster lachend naar m'n moeder toe om te zeggen dat m'n pa zelf moet oefenen met smeren, haha!
Hahahaha dat zou echt heul raar zijn!quote:Op zondag 14 maart 2010 13:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik lees steeds dat je niet over haar ongesteldheid mag posten
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:58 schreef SeaOfLove het volgende:
we gaan naar het grafje van mijn neefje, hij zou gisteren 7 jaar zijn geworden, dus rotweer past wel bij deze gelegenheid
Dat zijn de betere berichten!quote:Op zondag 14 maart 2010 12:37 schreef Rtificial het volgende:
Zo, tijd voor weer een updateje. Tis toch wel druk zo in je eentje met werk, 't huishouden, ziekenhuis, iedereen bellen en op de hoogte houden.
* Rtificial veegt het zweet van z'n voorhoofd
Met het elfje gaat het nog iedere dag een stukje beter. Gister heeft ze 's ochtend 45 minuten op een stoel gezeten, en tussendoor bijna niet geslapen, zodat ze 's nachts misschien wat beter zou slapen. 's Avonds heeft de buurvrouw d'r geholpen met d'r haar wassen, en was ze nog steeds redelijk energiek. Na het haar wassen stortte ze natuurlijk wel een beetje in. Dat is toch nog wel heel vermoeiend.
Vannacht heeft ze behoorlijk goed geslapen, van 23h00 tot 08h00, en maar 3 keer wakker geworden tussendoor.
Verder heeft de verpleging d'r vanochtend geholpen met douchen, dat is ook een hele stap.
Doelstelling voor de komende week is het weghalen van de morfine-pomp en de urine-catheter. Dat zouden al weer flinke stappen voorwaarts zijn
Wanneer gaat ze trouwen?quote:Op zondag 14 maart 2010 09:43 schreef Leintjeuh het volgende:
GoeiemorgenGister vrijgezellenfeestje van mn zus gehad, was LEUK
![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Wehehehe je kan gewoon geen dannerole croissants maken Tezz! Geef maar toe
Ja maar ik kan potverdorie ook Danerole-croissants maken! Maar dochterlief zegt dat ze niet horen te glimmen en er mislukt uit moeten zien, want dan zijn ze pas echt lekker!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:38 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Braam: Blijkbaar
@ Tezz:jij kan weer andere dingen heel goed.. denk ik..
![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar ik kan potverdorie ook Danerole-croissants maken! Maar dochterlief zegt dat ze niet horen te glimmen en er mislukt uit moeten zien, want dan zijn ze pas echt lekker!
Ze vraagt ook altijd specifiek om een mislukte pannekoek, want die zijn veel lekkerder dan gewone....quote:Op zondag 14 maart 2010 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
je doet het eigenlijk dus gewoon te goed
Dat is ook waarquote:Op zondag 14 maart 2010 14:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ze vraagt ook altijd specifiek om een mislukte pannekoek, want die zijn veel lekkerder dan gewone....
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Er zit weer een khdarmbroodjein de masjien
![]()
What ever makes you happyquote:Op zondag 14 maart 2010 16:15 schreef golfer het volgende:
Heerlijk hele middag zappen tussen de verschillende sportzenders Formule1, Engels voetbal, rugby en schaatsen) en zo als hoogtepunt ook nog mijn cluppie tegen die lampies kijken.
Ik ben ook lekker aan het zappen tussen de sport op de buisquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:32 schreef borisz het volgende:
Wat opa zegt.
Ik eet het niet elke dag hoor, gewoon af en toe voor de lekker of bij een bakkie soepquote:Op zondag 14 maart 2010 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
lekker!! Ik ga dat over 10 weken ook toevoegen.. ik mis brood het meeste merk ik. Eerst kijken of ze het hier ergens bij een bakker verkopen, anders zelf maken (maar ik heb geen masjien dus wordt dan handwerk..)
Mja, alles wat niet rijstachtig is, is al gauw vies.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik eet het niet elke dag hoor, gewoon af en toe voor de lekker of bij een bakkie soep
En ik ben er 2 weken geleden al mee begonnen, dus gewoon door het dieet heengevlochten
Eten ze thuis traditioneel chinees of zo Steer, dat ie het niet te vreten vind? Het eten is sowieso niet te hachelen in ziekenhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |