abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:08:23 #1
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79020127
Mijn laatste post
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar kun je dan niet gewoon zelf aan het solliciteren slaan? Ook omdat je je thuis zo verveelt?
Misschien heb ik makkelijk praten hoor, want ik heb een belachelijk bruikbaar diploma. Maar het lijkt alsof je er zelf een beetje passief van wordt
Soms word ik moe van steeds weer dezelfde vragen

Nee, ik kan niet ''gewoon'' aan het solliciteren slaan, want dan raak ik mijn uitkering kwijt en mocht ik dan niet door mijn proeftijd komen dan ben ik dakloos want dan kan ik mijn lasten nergens mee betalen. Dat is het kromme van het systeem. Ik kan alleen maar aan het werk zonder mijn uitkering te gaan verliezen als ik een baan krijg via het re-integratiebureau. Daarom ben ik er ook zo gefrustreerd over
pi_79020172
Leuke TT voor nieuwkomers
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:10:28 #3
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79020219
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
Leuke TT voor nieuwkomers
Haha Moeten die hier door een selectie heen dan?
pi_79020223
Maar als je niet door je proeftijd heen zou komen, dan heb je daarná toch weer gewoon recht op een uitkering, of ben ik nou gek?

Ik kan me trouwens voorstellen dat je er een beetje moe van wordt om dit soort vragen te beantwoorden, maar aan de andere kant heb je het tenslotte ook heel vaak over je nogal benarde situatie, en dan gaan mensen nu eenmaal een beetje met je meedenken.
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:11:59 #5
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79020303
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:10 schreef minilot het volgende:
Maar als je niet door je proeftijd heen zou komen, dan heb je daarná toch weer gewoon recht op een utikering, of ben ik nou gek?

Ik kan me trouwens voorstellen dat je er een beetje moe van wordt om dit soort vragen te beantwoorden, maar aan de andere kant heb je het tenslotte ook heel vaak over je nogal benarde situatie, en dan gaan mensen nu eenmaal een beetje met je meedenken.
Ja, dan zou ik recht hebben op een uitkering, maar eer dat alles geregeld is ben ik maanden verder. Dat zou dus alleen kunnen als ik een potje had, en sparen is onmogelijk met mijn inkomen.

Ja ik snap dat mensen mee gaan denken, is ook lief hoor Alleen ik zou zo graag willen, dat het zo makkelijk was als mensen die het niet hebben meegemaakt vaak denken
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:15:10 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79020448
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:08 schreef Windigo het volgende:
Mijn laatste post
[..]

Nee, ik kan niet ''gewoon'' aan het solliciteren slaan, want dan raak ik mijn uitkering kwijt en mocht ik dan niet door mijn proeftijd komen dan ben ik dakloos want dan kan ik mijn lasten nergens mee betalen. Dat is het kromme van het systeem. Ik kan alleen maar aan het werk zonder mijn uitkering te gaan verliezen als ik een baan krijg via het re-integratiebureau. Daarom ben ik er ook zo gefrustreerd over
Ik geloof niet dat dit klopt. Je mag/moet zelf als je een uitkering hebt gewoon er alles aan doen om weer aan het werk te komen. Daarvoor kan je een re-integratiebureau inschakelen (IRO-traject), maar je raakt absoluut niet je uitkering kwijt als je zelf solliciteert.
Daarbij: als je tijdens of na je proeftijd weer werkloos wordt herkrijg je gewoon je recht op uitkering.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:15:30 #7
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_79020469
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:10 schreef Windigo het volgende:

[..]

Haha Moeten die hier door een selectie heen dan?
Ja, de 20/20-regel van Lein.

Moet weer ff afkloppen dat ik van m'n hobby m'n freelance baan heb kunnen maken... anders zou ik ook niet weten hoe ik het nu financieel zou trekken totdat ik m'n master diploma heb.
Confidence through competence
pi_79020479
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:11 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja, dan zou ik recht hebben op een uitkering, maar eer dat alles geregeld is ben ik maanden verder. Dat zou dus alleen kunnen als ik een potje had, en sparen is onmogelijk met mijn inkomen.

Ja ik snap dat mensen mee gaan denken, is ook lief hoor Alleen ik zou zo graag willen, dat het zo makkelijk was als mensen die het niet hebben meegemaakt vaak denken
je hebt dan gewoon recht op een voorschot hoor! ik spreek uit ervaring. dat is met 1 of 2 dagen geregeld, heb t al meerdere keren gehad.
pi_79020601
Maar is dan niet mogelijk om zelf wél actief aan het solliciteren te slaan, en dit in goed overleg met het re-integratiebureau te doen?

Op die manier is mijn oom weer aan de slag gekomen - die werd schijtziek van de traagheid van zijn bureau en is gewoon zelf actief op zoek gegaan naar mogelijke vacatures, en heeft de sollicitatieprocedure netjes via het bureau laten lopen.

Maar misschien verschilt het per bureau. Wat ik me wél afvraag is: wat zou er het voordeel voor een reintegratiebureau van zijn om mensen niet te motiveren zelf mee te zoeken? Dat betekent toch alleen maar minder werk voor het bureau?
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:20:45 #10
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79020701
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dit klopt. Je mag/moet zelf als je een uitkering hebt gewoon er alles aan doen om weer aan het werk te komen. Daarvoor kan je een re-integratiebureau inschakelen (IRO-traject), maar je raakt absoluut niet je uitkering kwijt als je zelf solliciteert.
Daarbij: als je tijdens of na je proeftijd weer werkloos wordt herkrijg je gewoon je recht op uitkering.
Nou ja, ik heb er meerdere malen vragen over gesteld. Ik krijg een arbeidsongeschiktheidsuitkering, en ik heb begrepen dat die stopt op het moment dat ik vind (door te gaan werken zonder hun tussenkomst) dat ik gezond ben. Dat neemt niet weg dat ik zelf wel naar werk zoek, en functies aangeef bij het re-integratiebureau.. Maar het gaat minder snel dan ik zou willen.

Maar daar ging mijn opmerking niet om, het ging me er om dat na 2 jaar de re-integratiecoach nog niet weet wat mijn diploma's zijn en waar ik gewerkt heb terwijl ik haar twee keer per maand zie
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:22:49 #11
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79020810
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:18 schreef minilot het volgende:
Maar is dan niet mogelijk om zelf wél actief aan het solliciteren te slaan, en dit in goed overleg met het re-integratiebureau te doen?

Op die manier is mijn oom weer aan de slag gekomen - die werd schijtziek van de traagheid van zijn bureau en is gewoon zelf actief op zoek gegaan naar mogelijke vacatures, en heeft de sollicitatieprocedure netjes via het bureau laten lopen.

Maar misschien verschilt het per bureau. Wat ik me wél afvraag is: wat zou er het voordeel voor een reintegratiebureau van zijn om mensen niet te motiveren zelf mee te zoeken? Dat betekent toch alleen maar minder werk voor het bureau?
Nee dat betekend voor het bureau geld vangen voor iedere keer dat ze me zien, zo'n twee keer per maanden en voor de nutteloze trainingen waar ze me in stoppen zoals zelfvertrouwen in sollicitaties enzo. En ik solliciteer dus actief, maar jullie moeten wel begrijpen dat er niet voor niets een bureau is ingeschakeld. Ik ben jong en drie jaar ziek geweest, dus het gemiddelde bedrijf zit helemaal niet op me te wachten, plus er zijn nog meer remmende factoren waar ik hier even niet diep op in ga
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:24:46 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79020882
Je hebt waarschijnlijk een Wajong-uitkering gehad?
Die uitkering stopt ook als je zelf werk vindt of het re-integratiebureau werk voor je vindt. Dat maakt namelijk niet uit.
Mocht je daarna weer werkloos worden, dan heb je gewoon weer recht op een uitkering.

Wat wel slordig is van jouw coach is dat die dus na 2 jaar nog niet jouw diploma';s en arbeidsverleden kent.
Je kunt daarover een klacht indienen bij het re-integratieburau of anders bij het UWV, die dat bureau namelijk betaalt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:27:58 #13
3878 Vork
Manisch creatief
pi_79021012
Pfoe, ik kan me voorstellen dat je alle gestelde vragen waarschijnlijk al meer dan zat bent, maar dan hier toch nog eentje.

Wat voor soort werk wil je eigenlijk graag doen en waar denk je reïntegratie coach aan? Wat is jullie doel en waar zou je volgens de ideale planningzo binnenkort als mogelijk mee kunnen/willen beginnen?
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:28:26 #14
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79021037
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:24 schreef golfer het volgende:
Die uitkering stopt ook als je zelf werk vindt of het re-integratiebureau werk voor je vindt. Dat maakt namelijk niet uit.
Mocht je daarna weer werkloos worden, dan heb je gewoon weer recht op een uitkering.

Wat wel slordig is van jouw coach is dat die dus na 2 jaar nog niet jouw diploma';s en arbeidsverleden kent.
Je kunt daarover een klacht indienen bij het re-integratieburau of anders bij het UWV, die dat bureau namelijk betaalt.
Ik heb een Wia uitkering, omdat ik officieel na mijn 18e arbeidsongeschikt ben, en val dus niet binnen de verschillende wajong regelingen. Soms ben ik daar echt jaloers op

En ik ga inderdaad een klacht indienen, want dit is de zoveelste grote fout
pi_79021065
quote:

De meneer die er verstand van heeft
pi_79021280
quote:

ook dat dus!
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:35:03 #17
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79021373
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De meneer die er verstand van heeft
Ja..alleen niet over mijn geval..aangezien ik geen wajong heb, maar een wia.. (Zie post hierboven)
pi_79021468
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:35 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja..alleen niet over mijn geval..aangezien ik geen wajong heb, maar een wia.. (Zie post hierboven)
Ik bedoel dat golfer allicht beroepsmatig heel wat langs ziet komen aan uitkeringen en gedoe.
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:37:32 #19
55709 Stereotomy
pi_79021504
Zo, net belletje gehad. Gaat allemaal naar wens bij de operatie, pa's hart is nu ff gestopt en zit aan de hartlong-machine.

Nog 3 uur doorknippen en zagen en plakken en dan is het voorbij.

Heb net bij de modelbouwwinkel twee modelbouwpaketten van vliegtuigen gekocht met lijm en verf, dat vond hij vroeger altijd erg leuk om in elkaar te prutsen. Dat kan hij dan mooi in de zaal doen over een week als hij wat mobieler is.
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:38:47 #20
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79021594
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik bedoel dat golfer allicht beroepsmatig heel wat langs ziet komen aan uitkeringen en gedoe.
Ik wou dat hij mij kon bemiddelen!
pi_79021614
Pff, Steer, succes!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:39:24 #22
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79021631
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, net belletje gehad. Gaat allemaal naar wens bij de operatie, pa's hart is nu ff gestopt en zit aan de hartlong-machine.

Heb net bij de modelbouwwinkel twee modelbouwpaketten van vliegtuigen gekocht met lijm en verf, dat vond hij vroeger altijd erg leuk om in elkaar te prutsen. Dat kan hij dan mooi in de zaal doen over een week als hij wat mobieler is.
Klinkt goed! Hoewel..hart is even gestopt..weet je het zeker?
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:40:09 #23
55709 Stereotomy
pi_79021672
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:39 schreef Windigo het volgende:

[..]

Klinkt goed! Hoewel..hart is even gestopt..weet je het zeker?
Ja Daarvoor is de hartlong-machine ook. Kan een paar uur duren. Als het hart niet klopt, dan kan de chirurg de omleidingen beter aanleggen.
pi_79021735
Leuk Steer!! Zal hij blij mee zijn. En fijn dat het vooralsnog goed gaat
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:41:41 #25
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79021771
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:40 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja Daarvoor is de hartlong-machine ook. Kan een paar uur duren. Als het hart niet klopt, dan kan de chirurg de omleidingen beter aanleggen.
Brr.. Nou ik wens alle sterkte voor je pa. Vind je het goed als ik voor hem bid?
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:42:31 #26
55709 Stereotomy
pi_79021818
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:41 schreef Windigo het volgende:

[..]

Brr.. Nou ik wens alle sterkte voor je pa. Vind je het goed als ik voor hem bid?
Ja, graag zelfs! Alle religies welkom!
pi_79021871
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
Zou gewoon de jouwe terugsturen, kijken of ze die niet beter vindt dan dat ze die zelf heeft gemaakt.

CV elk half jaar bijwerken, typisch zo'n klus die er bij mij inschiet.
Same here. Heb ook zo'n uitgebreide met je specifieke bijdrage op projecten. kost veel tijd om bij te werken
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:44:11 #28
55709 Stereotomy
pi_79021917
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:43 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Same here. Heb ook zo'n uitgebreide met je specifieke bijdrage op projecten. kost veel tijd om bij te werken
Als consultant met projecten is dat echt een crime om bij te houden soms ja Veel lastiger dan wanneer je in lijndienst bent.
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:44:31 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79021939
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:35 schreef Windigo het volgende:

WIA-uitkering heeft precies dezelfde rechten, plichten en gevolgen als Wajong hoor.
Alleen is Wajong er voor jonggehandicapten vanaf 18 jaar en studenten die al op jeugdige leeftijd arbeidsongeschikt zijn.
En ja ik heb er (beroepshalve) wel een beetje verstand van.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:44:50 #30
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79021958
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ok, het blijft etisch om het te vragen vind ik Sommige mensen stellen het namelijk niet op prijs..
pi_79021971
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Als consultant met projecten is dat echt een crime om bij te houden soms ja Veel lastiger dan wanneer je in lijndienst bent.
Is dit freudiaans? Hebben we het hier teveel over afvallen?
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:45:12 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79021978
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef Stereotomy het volgende:

Klinkt allemaal goed.
Poef.....gone! ©golfer
pi_79021981
spannend steer!
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:46:58 #34
55709 Stereotomy
pi_79022058
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Is dit freudiaans? Hebben we het hier teveel over afvallen?
Zo heet dat toch? Lijn-nogwat? Als je zeg maar een beroep-beroep hebt en niet als consultant op allemaal projecten wordt gegooid?

DH had uiteraard jaren geleden wel Leindienst.
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:47:06 #35
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79022065
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:44 schreef golfer het volgende:

[..]

WIA-uitkering heeft precies dezelfde rechten, plichten en gevolgen als Wajong hoor.
Alleen is Wajong er voor jonggehandicapten vanaf 18 jaar en studenten die al op jeugdige leeftijd arbeidsongeschikt zijn.
En ja ik heb er (beroepshalve) wel een beetje verstand van.
Ok, nou, daar zal ik morgen dan eens een pittig gesprekje over voeren op het re-integratiebureau Mij een beetje om de tuin leiden om zelf geld te verdienen.. Dan nog kan ik niet zo maar aan de slag, om redenen die ik hier liever niet neer zet. Het is dus wel een beetje ingewikkeld, zit niet voor niets bij dat re-integratiebureau.

Alleen ik zou heel graag een speciale Wajong-baan aangeboden krijgen, maar die krijg ik nu niet omdat ik een WIA heb en dat vind ik wel eens (heel) jammer.
pi_79022105
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zo heet dat toch? Lijn-nogwat? Als je zeg maar een beroep-beroep hebt en niet als consultant op allemaal projecten wordt gegooid?

Loondienst. De bus heeft een lijndienst
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:49:36 #37
55709 Stereotomy
pi_79022185
Neeee.... Het tegenovergestelde van projectmatig werken is iets met 'lijn' erin.

Gisteren ook al een grote discussie gehad over mijn woordkeuze van: 'Fabrikant X prepareert smartphone Y'

'Hahaha stomme Steer je zet die smartphones toch niet op sterk water'

Is wél goed Nederlants!
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:50:20 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79022214
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:47 schreef Windigo het volgende:

Ok, nou, daar zal ik morgen dan eens een pittig gesprekje over voeren op het re-integratiebureau
Succes daarmee.
En als je ook maar even het gevoel hebt dat het bureau of jouw coach het niet serieus genoeg oppikt, dan raad ik je echt aan om bij het UWV een klacht in te dienen en samen met hen op zoek te gaan naar een ander IRO-bureau.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:50:35 #39
55709 Stereotomy
pi_79022229
Oh en nichtje (7 maanden nu) wil eindelijk aan de fles!!

Ook mooi voor m'n zus, kan ze wat mobieler zijn en nichtje even ergens achterlaten ofzo.

Ik ben een beetje hyper door de operatie van m'n pa, dus ik ga ff iets doen ofzo. Bedankt nogmaals aan iedereen voor de wensen helpt echt. Hoop dat DE ook een goede dag heeft vandaag, trouwens...
pi_79022298
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:49 schreef Stereotomy het volgende:
Neeee.... Het tegenovergestelde van projectmatig werken is iets met 'lijn' erin.

Gisteren ook al een grote discussie gehad over mijn woordkeuze van: 'Fabrikant X prepareert smartphone Y'

'Hahaha stomme Steer je zet die smartphones toch niet op sterk water'

Is wél goed Nederlants!
Volgens mij is dat een anglicisme En lijndienst heeft echt met streevervoer te maken. Stomme Steer
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:53:35 #41
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79022363
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Succes daarmee.
En als je ook maar even het gevoel hebt dat het bureau of jouw coach het niet serieus genoeg oppikt, dan raad ik je echt aan om bij het UWV een klacht in te dienen en samen met hen op zoek te gaan naar een ander IRO-bureau.
Ja, ik denk dat ik dat wel ga doen. Dit is al 1 1/2 jaar niet aan het opschieten.
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:54:27 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79022416
Inline-dansen, Steer.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:54:36 #43
55709 Stereotomy
pi_79022424
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En lijndienst heeft echt met streevervoer te maken. Stomme Steer
Ik wacht even op een briljant moment van DH
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:54:51 #44
55709 Stereotomy
pi_79022435
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:54 schreef golfer het volgende:
Inline-dansen, Steer.
Been there, done that
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:55:18 #45
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_79022459
Je bent echt niet helemaal goed geïnformeerd Windigo. Speciale Wajong banen bestaan niet, maar ik denk wel dat ik snap wat je bedoeld (wsw).

Daarbij, zoals Golfer al aangeeft, als je een WIA uitkering hebt en je gaat werken verlies je niet ineens het recht op uitkering, ook niet als je er na proeftijd uitgaat. En het maakt het echt niet uit of je wel of niet via een reïntegratiebureau aan de slag gaat. Alleen wordt je uitkering uiteraard wel gekort in de periode dat je zelf in staat bent te verdienen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_79022509
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik wacht even op een briljant moment van DH
Die zal ik maar niet inkoppen
pi_79022733
voor de paps van Steer!

Hier een rampdag! Ik weet niet of het met te weinig slaap of de maanstand of de merkwaardige yoghurt die ik at te maken heeft, maar ik heb echt knállend ADHD-last! Thuis is dat niet zo heel erg, maar ik heb in een enkele dag nu wél een puinzooi op mijn werk veroorzaakt.
Ik word er om zeven uur uitgeschopt door de schoonmaakster (mag geen sleutel meer wegens te vaak kwijtgeraakt ) en kan dan echt nog niet weg! Aaaaa! Panieeek!
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:10:44 #48
55709 Stereotomy
pi_79023182
GOED NIEUWS Pa is klaar met de operatie, sneller dan verwacht

Arts zelf heeft ff met zus gebeld, en gezegd dat het allemaal ok was, geen complicaties of overmatig bloeden. Pap wordt de IC op gereden en ff uitrusten.

Ik ben blijjjjjjjjjjjjjjj
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:11:20 #49
55709 Stereotomy
pi_79023217
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:01 schreef minilot het volgende:
voor de paps van Steer!

Hier een rampdag! Ik weet niet of het met te weinig slaap of de maanstand of de merkwaardige yoghurt die ik at te maken heeft, maar ik heb echt knállend ADHD-last! Thuis is dat niet zo heel erg, maar ik heb in een enkele dag nu wél een puinzooi op mijn werk veroorzaakt.
Ik word er om zeven uur uitgeschopt door de schoonmaakster (mag geen sleutel meer wegens te vaak kwijtgeraakt ) en kan dan echt nog niet weg! Aaaaa! Panieeek!
Wat doe je dan als je ADHD hebt op je werk?
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:12:30 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79023276
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:10 schreef Stereotomy het volgende:

Arts zelf heeft ff met zus gebeld, en gezegd dat het allemaal ok was, geen complicaties of overmatig bloeden. Pap wordt de IC op gereden en ff uitrusten.

Mooi zo.
En ik ben ook blij voor jou.
En ga jij nu maar even ergens kalmeren.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:15:11 #51
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_79023421
Oeh, lees nu het goede nieuws pas. Geweldig Steer
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_79023434
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:10 schreef Stereotomy het volgende:

Super
pi_79023444
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat doe je dan als je ADHD hebt op je werk?
Oh, drama, op dit soort dagen. Ik ben al het overzicht kwijt, maak geen dingen af - alles loopt door elkaar en ik zit op het toilet tussendoor bijna te trippen van alles in mijn hoofd dat ik maar niet in de goede volgorde krijg.
Ik veroorzaak op zo'n dag meer extra werk dan dat ik werk dóe. En ik drink heel, heel veel koffie, want dat helpt een beetje (zelfmedicatie ) en ik praat heel, heel veel tegen iedereen die in een straal van vijf meter komt.

Ik ben ook zó bezig met allerlei projectjes en dingetjes en leukigheden van mezelf die niets met mijn werk te maken hebben, en mijn brein vliegt alle kanten uit. Ik heb halverwege de ochtend het rolgordijn maar dichtgedaan, want alleen al naar buiten kijken zorgt voor kilo's inspiratie, en de radio moest uit want elk liedje was tof!

Maar belangrijker: HOE'A voor je pa!
pi_79023474
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Maar verder, true
pi_79023600
quote:

[..]

Dat was freelancen idd
pi_79023680
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik doe aan positieve energie sturen, mag dat ook?
pi_79023694
quote:
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:20:42 #58
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79023724
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:15 schreef minilot het volgende:

Oh, drama, op dit soort dagen. Ik ben al het overzicht kwijt, maak geen dingen af - alles loopt door elkaar en ik zit op het toilet tussendoor bijna te trippen van alles in mijn hoofd dat ik maar niet in de goede volgorde krijg.
Ik veroorzaak op zo'n dag meer extra werk dan dat ik werk dóe. En ik drink heel, heel veel koffie, want dat helpt een beetje (zelfmedicatie ) en ik praat heel, heel veel tegen iedereen die in een straal van vijf meter komt.

Klinkt als een doodnormale doorsnee werkdag van elke willekeurige vrouw.
Poef.....gone! ©golfer
pi_79023770
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef golfer het volgende:
Nietes.
pi_79023851
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:18 schreef Den_Haag het volgende:
Dat was freelancen idd
Geheel vrijblijvend, no strings attached. Maar het salaris was ook niet om over naar huis te schrijven
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:25:03 #61
55709 Stereotomy
pi_79023975
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:22 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Geheel vrijblijvend, no strings attached. Maar het salaris was ook niet om over naar huis te schrijven
Ontvlooien Ontharsen, toch?
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:19 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik doe aan positieve energie sturen, mag dat ook?
Beter dan een fruitmand zelfs!
pi_79024003
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Ha, daar heb je een punt.
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:27:13 #63
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79024102
quote:

Poef.....gone! ©golfer
pi_79026084
hoi
pi_79026325
quote:

[..]

elke keer een donatie was niet goed genoeg?
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
hoi
MeMo
pi_79026342

Oef net klaar met eten, buikje weer vol En strakjes weer naar Rdam
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:18:06 #67
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79026432
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
hoi
Hoi Ik ben er ook weer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 maart 2010 @ 18:20:24 #68
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79026508
Ik wilde weer eens wat anders met pasta doen, dus maakte ik Dit.

Eten was gelukt. Maar het recept was een beetje net niet.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_79026623
sushi!!!!!!!!!
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:25:10 #70
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79026641
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:20 schreef borisz het volgende:
Ik wilde weer eens wat anders met pasta doen, dus maakte ik Dit.

Eten was gelukt. Maar het recept was een beetje net niet.
Dat heb ik tot nu toe altijd gehad bij recepten van AH. Daarom maak ik ze maar niet meer
pi_79026790
Ik heb nu twee kookboeken van rudolph van veen geleend.. Heb het even snel doorgebladerd en t ziet er op zich wel leuk uit. Maar heeft een van jullie ervaring met zijn recepten? Is het wat?
pi_79026800
Steerepap
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 maart 2010 @ 18:30:41 #73
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79026811
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:25 schreef Windigo het volgende:

[..]

Dat heb ik tot nu toe altijd gehad bij recepten van AH. Daarom maak ik ze maar niet meer
Ik heb ook wel vaak goede recepten bij de AH . En tegenwoordig gebruik ik ze vaak als basis om ze daarna om te bouwen en het lekker te maken.
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:42:23 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79027252
Ik geef ook altijd mijn eigen draai aan die AH-recepten.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:44:30 #75
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79027349
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:42 schreef golfer het volgende:
Ik geef ook altijd mijn eigen draai aan die AH-recepten.
Ja, als inspiratie gebruik ik ze wel, maar meestal wordt het eindresultaat dan héél anders
pi_79027749
Goed nieuws, Steer En ik hoop dat je vader dat model knip en plak en verf gedoe leuk vindt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:00:55 #77
55709 Stereotomy
pi_79028099
Hee Isa, nog bedankt voor die tip voor die kaartjes voor de toneelvoorstelling in TTK. Ik heb een vrijkaartje gewonnen en ga zodadelijk naar de premiere. Heb er zin in.
pi_79028452
hoera voor steer zijn paps
pi_79028646
ik moest net huilen bij serie. Milou: oh mammie toch,kom jij maar bij Milou zitten. Hier mammie, jij een dikke knuffel! Jij nu niet meer dietig (verdrietig, vert. red. ) zijn he?! Hier lieffie, jij kussie van mij En nu jij op die bank zitten, jij bent zwaar!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2010 19:14:17 ]
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:13:56 #80
55709 Stereotomy
pi_79028684
Zwaar
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:23:37 #81
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79029161
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
Zwaar
Erg troostrijk
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:27:25 #82
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_79029327
Meuh, ik heb ontzettend buikpijn en ik moet nog eten
pi_79029476
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Isa, nog bedankt voor die tip voor die kaartjes voor de toneelvoorstelling in TTK. Ik heb een vrijkaartje gewonnen en ga zodadelijk naar de premiere. Heb er zin in.
Oh wat leuk!! Er is deze week ook een leuke schrijfwedstrijd in TTK, kan je heel makkelijk een mooi boek winnen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79029790
elektrisch koken en het toch voor elkaar krijgen om een brandje te krijgen
pi_79029829
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:36 schreef Memento-Mori het volgende:
wat deeeeed je: (alles vereder goed gegaan?)
pi_79029896
@ Steerepappa!!!

En hoi allemaal!
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:40:55 #87
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_79030003
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Elektrisch koken is levensgevaarlijk
pi_79030118
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

wat deeeeed je: (alles vereder goed gegaan?)
vloeibare braadboter knoeien op pitje

en tja kaas, heb hier geen keus
pi_79030210
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:

vloeibare braadboter knoeien op pitje

en tja kaas, heb hier geen keus
Dat brandt dus Nou ja, weet je dat ook weer...
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:48:41 #90
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_79030344
Mooizo Stereo! Ik hoop dat je vader snel herstelt. Ik kan me van mijn vader herinneren dat het echt een flinke operatie was en echt een tijd geduurd heeft voor uw de oude was. Maargoed, die had ook een slecht startpunt.

Met elfje vandaag weer iets beter. Geen bijzonderheden dus dat is prima
pi_79030554
fijn dat het weer iets beter gaat met Elf, ookal zijn het maar kleine stapjes, elk klein stapje is er één.
pi_79030660
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
Zwaar
moest vooral lachen op de manier hoe ze het allemaal zei, achter elkaar door zonder adempauze, grietje blijft me verbazen met haar spontane ratels
pi_79030864
ISAAAAA! Hoe maakte jij de wentelbitches? wil ik zaterdag maken en heb ik nog nooit zelf gemaakt
pi_79030885
Och Steer, wat een opluchting! En nu morgen fijn naar hem toe Veel plezier vanavond, ook!

DE geen bijzonderheden, dat is ook goed nieuws. Nu maar gewoon langzaamaan herstellen.
pi_79030909
kwartet
pi_79030979
CF
pi_79031044
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:02 schreef SeaOfLove het volgende:
CF
pi_79031321
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:40 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Elektrisch koken is levensgevaarlijk
QFT. Mijn moeder kookt elektrisch, want ze kan niet ruiken, dus durft geen gas, maar serieus, ik laat álles dan aanfikken!

En Steerpapa!
pi_79031364
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

pi_79031379
Brrrr ik heb het steeds zo koud!!! Bah!! Krijg zelfs steeds ijskoude handen, terwijl ik nooooooit koude handen heb eigenlijk
Begin te vermoeden dat het met mijn aangepast eetpatroon te maken heeft.. (wat overigens onwijs goed gaat verder )
pi_79031414
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef freecell het volgende:

[..]

QFT. Mijn moeder kookt elektrisch, want ze kan niet ruiken, dus durft geen gas, maar serieus, ik laat álles dan aanfikken!

En Steerpapa!
Het went Een beetje
pi_79031448
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Brrrr ik heb het steeds zo koud!!! Bah!!
Begin te vermoeden dat het met mijn aangepast eetpatroon te maken heeft.. (wat overigens onwijs goed gaat verder )
Goed mogelijk
Ik heb het nog nooit zo veel koud gehad als in mijn crashdieet periodes

En omgekeerd: als ik moe of koud ben ga ik eten
pi_79031476
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het went Een beetje
De oplossing: inductie.
pi_79031560
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:13 schreef freecell het volgende:

[..]

Goed mogelijk
Ik heb het nog nooit zo veel koud gehad als in mijn crashdieet periodes

En omgekeerd: als ik moe of koud ben ga ik eten
haha.. echt wennen hoor.. heb het bijkans nooit koud..
pi_79031610
Oh en ik moet steeds plassen en.. ja ja.. ik moet anders nooooooit plassen .. althans, niet meer dan 2x per dag of zo.. en nu wel 4x op een avondje
pi_79031639
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:13 schreef freecell het volgende:

[..]

De oplossing: inductie.
Huurappartement met inbouwshizzle Maar ik kan het inmiddels heel aardig hoor, er brandt hier zelden wat aan.
  donderdag 11 maart 2010 @ 20:19:17 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79031717
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:

haha.. echt wennen hoor.. heb het bijkans nooit koud..
Daar was ie weer...de bijkans.
Poef.....gone! ©golfer
pi_79031801
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:19 schreef golfer het volgende:

[..]

Daar was ie weer...de bijkans.
ik vind dat dat woord gewoon opnieuw hip moet worden en algemeen gebruikt

Ik heb ook iets met 'schier' maar dat lukt nog niet zo goed..
pi_79031855
2x plassen op een dag is wel erg weinig hoor.... tenzij je amper wat drinkt op een dag
pi_79032022
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef freecell het volgende:

[..]

En Steerpapa!
ik kan er doorgaans erg goed mee overweg moet alleen niet knoeien
pi_79032118
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef SeaOfLove het volgende:
2x plassen op een dag is wel erg weinig hoor.... tenzij je amper wat drinkt op een dag
I know.. en ja ik drink van nature niet zo veel.. vergeet ik vaak.. net als plassen.. geen zin in ook vaak..

typt zo traag met 1 hand maar Sam ligt in mijn linker arm gewikkeld dus kan er niet meer bij..
  donderdag 11 maart 2010 @ 20:31:50 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79032276
*WIDM kijken gaat.*
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 maart 2010 @ 20:32:29 #113
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79032311
Wat opa zegt.
pi_79032406
Wat Boris zegt
pi_79032572
Wat Sun zegt
pi_79032812
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb ook iets met 'schier' maar dat lukt nog niet zo goed..
ik denk ook dat dat schier onmogelijk is
pi_79032948
Wat iedereen zegt namelijk: voor PapaSteer en DE!
Ik was even herstellende van een wortelkanaalbehandeling. (3x woordwaarde)
Was onverwacht, maar ging goed, ondanks mijn tandartsangst.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79032964
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:42 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik denk ook dat dat schier onmogelijk is
Verder dan dat kom ik ook niet nee
pi_79033077
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:08 schreef Windigo het volgende:
Mijn laatste post
[..]

Je kan wel solliciteren, maar imho is het schier onmogelijk om aangenomen te worden.Ik ben nog ouder.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79033124
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:45 schreef krakkemieke het volgende:

Ik was even herstellende van een wortelkanaalbehandeling. (3x woordwaarde)
Was onverwacht, maar ging goed, ondanks mijn tandartsangst.
heldin
pi_79033263
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Verder dan dat kom ik ook niet nee
hihi krakkemieke zei ook schier
pi_79033321
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:52 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

hihi krakkemieke zei ook schier
Ja!! Maar ook weer in de combinatie met 'onmogelijk'.. Maar wie weet lukt het wel!!
pi_79033513
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja!! Maar ook weer in de combinatie met 'onmogelijk'.. Maar wie weet lukt het wel!!
zucht, je zou bijkans denken dat dit een hopeloze zaak is
pi_79033742
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:58 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

zucht, je zou bijkans denken dat dit een hopeloze zaak is
pi_79033746
bonje met de buren aan het kijken.... ja trut natuurlijk stinkt je huis met 15 katten, een hond en tig vogels
pi_79034027
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:49 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

heldin
Pure overmacht!
Als ik gister niet ging, had ik het weekend niet gered......En ach, na al die vul- en bleeksessies, was de drempel wel lager!
Elk nadeel hep se voordeel!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79034174
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja hoor!
In de auto: Je gaat wel schier door de bocht hoor!

Niet onmogelijk, wel een beetje snel, doch niet onverantwoord.

Ik zie een mogelijkheid dat 'doch' geadopteerd wordt......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79034263
ik zou zo graag een poezebeest van die vrouw willen nemen... het is echt zielig
pi_79034407
Ik zag gister op Animal planet een verwaarloosde koe. En toen wilde ik wel een groot huis met een weiland. Zo'n lieve koe.....
Maar dan nog liever ezels!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79034596
Misschien discrimineer ik nu wel, maar het zijn meestal de sociaal minder begaafde mensen met een laag iq en laag inkomen die hun huis volstoppen met beesten. Althans, dat lijkt wel altijd zo.

SoL, ik doe niets bijzonders met de wentelteefjes hoor. Melk in een schaal, daar eitje in kloppen, kaneel meekloppen en klaar is je 'beslag'. Daar dan je boterham (snij ik meestal door de helft en het lekkerst: oud stokbrood ) door halen en dat opbakken. Als je van zompig houdt kan je het brood wat langer in het melkmengsel laten Bruine basterdsuiker of stroop er over en hap (ook heel erg lekker met warme kersenprut)
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:23:40 #131
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79034770
Daar ging mijn mol.
Poef.....gone! ©golfer
pi_79034915
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Misschien discrimineer ik nu wel, maar het zijn meestal de sociaal minder begaafde mensen met een laag iq en laag inkomen die hun huis volstoppen met beesten. Althans, dat lijkt wel altijd zo.
Ik ben mede beheerder op een Cocker forum en daar zitten ook wel wat mensen met een hele beestenbende.. En mijn vermoeden is op basis van die mensen een beetje het zelfde
Zijn ook altijd mensen die ruzie met de buren krijgen buiten hun schuld om en zo..
pi_79034944
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:23 schreef golfer het volgende:
Daar ging mijn mol.
Die van mij zit er nog!!
Maar heb deze ook wel een paar keer verdacht ja..
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:27:17 #134
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_79034971
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:23 schreef golfer het volgende:
Daar ging mijn mol.
heb ik ook een tijdje gedacht inderdaad, maar ik had hem al afgeschreven inmiddels. Van de drie die over zijn verdenk ik Sanne het meest, maar ik durf er echt geen euro op te zetten dit keer.
pi_79035030
tnx isa, ik had nooit aan melk gedacht dus en in dit geval heb je zeker gelijk met de poezebeesten. en het zijn echt prachtbeestjes die ze heeft. maar zie nu dat ze al oplossing hebben voor die beestjes. hallmark moment nu
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:28:31 #136
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79035034
Ik denk nu dat Kim de mol is en Sanne de winnares, maar het zou ook andersom kunnen zijn.
Poef.....gone! ©golfer
pi_79035107
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Misschien discrimineer ik nu wel, maar het zijn meestal de sociaal minder begaafde mensen met een laag iq en laag inkomen die hun huis volstoppen met kinderen. Althans, dat lijkt wel altijd zo.
Ja dat lijkt wel zo, ik heb er geen cijfers van.
Ik zie ook een ander verband.
In mijn ervaring krijg ik het meeste van mensen die niet veel hebben. In tijd, aandacht, spullen en zelfs geld.
Ik kan me ook indenken dat mensen met weinig geld iets willen betekenen, bv voor dieren.
Ik kan me ook indenken dat ze niet overzien wat ze aanhalen.

Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79035298
En ik denk dat ik weer op fok post

LOA !
pi_79035336
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zag gister op Animal planet een verwaarloosde koe. En toen wilde ik wel een groot huis met een weiland. Zo'n lieve koe.....
Maar dan nog liever ezels!
animalplanet moet ik altijd bij huilen.... dat is schier onmenselijk hoe er met de beesten wordt omgegaan, die uitgemergelde honden, poezen, paarden, en zelfs varkens waar je de ribben van kan tellen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 maart 2010 @ 21:42:31 #140
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79035813
Mooie beelden in Andere tijden. Veel oude beelden van jubilea in de breedste zin van het woord. Andere tijden bestaat ook tien jaar.
pi_79035907
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:33 schreef Braamyo het volgende:

LOA !
HOE'A? (dit was bijkans kansloos van mij )
pi_79035948
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:33 schreef Braamyo het volgende:

LOA !
Ik weet zeker dat je post!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79035996
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:44 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

HOE'A? (dit was bijkans kansloos van mij )
Neuh. IMHO is het inmiddels ingeburgerd in CUL.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79036020
Hehe ik moet nu telkens lachen als ik bijkans of schier lees
pi_79036027
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:42 schreef borisz het volgende:
Mooie beelden in Andere tijden. Veel oude beelden van jubilea in de breedste zin van het woord. Andere tijden bestaat ook tien jaar.
andere tijden kijk ik meestal in de herhaling.
pi_79036041
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:45 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

heul niet kansloos

Dat label is namelijk alleen op mij van toepassing....wat is IMHO?
pi_79036089
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:46 schreef Aure het volgende:
Hehe ik moet nu telkens lachen als ik bijkans of schier lees
Kijk!! Dat is al een goed begin!!
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:48:01 #148
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_79036099
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:46 schreef Braamyo het volgende:

[..]

wat is IMHO?
Dat zou je IMHO inmiddels toch wel een keer moeten weten

Lijkt me schier onmogelijk om op een forum te overleven zonder kennis te hebben van de afko´s die bijkans in ieder topic gebezigd worden.
pi_79036129
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ja Braam, jij van dat grote afkortingenbedrijf
pi_79036182
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:46 schreef Braamyo het volgende:

[..]

heul niet kansloos

Dat label is namelijk alleen op mij van toepassing....wat is IMHO?
In My Humble Opinion
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79036190
IMHO = In my humble opinion

En Krakje, misschien is dat het ook wel. Ze willen graag beesten verzorgen en helpen, maar hebben dan niet door dat het er wel heel erg veel worden en dat ze dat boven het hoofd groeit of zo.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 maart 2010 @ 21:50:53 #152
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79036239
RIP Hans van Mierlo
pi_79036285
quote:

[..]

Lijkt me schier onmogelijk om op een forum te overleven zonder kennis te hebben van de afko´s die bijkans in ieder topic gebezigd worden.
Tav en Aure, Braam kent meer rare afkortingen dan jullie kunnen verzinnen.....
Weten jullie wat de afkorting PV betekent? Jullie doen het elke dag.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:52:12 #154
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_79036315
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:50 schreef borisz het volgende:
RIP Hans van Mierlo
Ach jee 78 ook al zie ik net. Toch wel de reden dat ik op mijn 18e D'66 ging stemmen.
pi_79036342
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:49 schreef Isabeau het volgende:
IMHO = In my humble opinion

En Krakje, misschien is dat het ook wel. Ze willen graag beesten verzorgen en helpen, maar hebben dan niet door dat het er wel heel erg veel worden en dat ze dat boven het hoofd groeit of zo.
Ja, volgens mij is dat het probleem, niet overzien.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:53:10 #156
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_79036377
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Tav en Aure, Braam kent meer rare afkortingen dan jullie kunnen verzinnen.....
Geloof me, dat gaat hij nooit redden. Ik werk bij een bedrijf waar ze de afkortingen uitgevonden hebben.
pi_79036378
Och Hans....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79036399
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:45 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

ik bedoelde kansloos als in dat het te voorspelbaar was IK luister nu boyzone, take that of backstreetboys

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2010 22:07:39 ]
pi_79036507
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79036658
Och... Was hij nog altijd samen met Connie?
pi_79036664
quote:

[..]

ik heb elke dag weer stress dat ik er niet zelf kan uitkomen wat QTF ofzo betekent voor de rest ben ik bijkans ingeburgerd
pi_79036722
Sushi was weer zit alleen enorm vol

Borisz en Sunny ook nog trots gemaakt. Als toetje een Bowmore 12yr op
pi_79036765
enige wat ik me kan bedenken is que the fuck.... wtf dus
pi_79036775
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:58 schreef Den_Haag het volgende:
Sushi was weer zit alleen enorm vol

Borisz en Sunny ook nog trots gemaakt. Als toetje een Bowmore 12yr op
pi_79036789
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:57 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik heb elke dag weer stress dat ik er niet zelf kan uitkomen wat QTF ofzo betekent voor de rest ben ik bijkans ingeburgerd
Bedoel je niet QFT? Quoted For Truth
pi_79036805
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:59 schreef SeaOfLove het volgende:
enige wat ik me kan bedenken is que the fuck.... wtf dus
Quote for truth.. maar dat moest iemand me wel vertellen.. vond het geen makkelijke
pi_79036830
QFT = Quoted For Truth
pi_79036844
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:53 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Geloof me, dat gaat hij nooit redden. Ik werk bij een bedrijf waar ze de afkortingen uitgevonden hebben.
Wat betekent PV in het leger dan?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79036879
quote:
RIP Hans van Mierlo
connie weer weduwe?
pi_79036880
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:59 schreef Aure het volgende:

[..]

Bedoel je niet QFT? Quoted For Truth
GMTA

Sunny, heb blijf toch niet echt mijn ding. Wild Turkey
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:01:51 #171
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_79036908
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:00 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Wat betekent PV in het leger dan?
Geen idee. Ik ken de afkortingen in mijn eigen werk vaak niet eens
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 maart 2010 @ 22:02:18 #172
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79036932
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

connie weer weduwe?
jup
pi_79036939
quote:

[..]

Ja, zo irritant!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79036940
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

GMTA

Sunny, heb blijf toch niet echt mijn ding. Wild Turkey
GMTA weet ik dus weer niet..

Oh en Wild Turkey vind ik te zoetig.. Bowmore ken ik overigens niet..
pi_79036981
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

GMTA

Great Minds Think Alike dus
pi_79037024
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:53 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Je kent hem niet!
PV : persoonlijke verzorging.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:04:41 #177
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_79037072
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Je kent hem niet!
Oh ja, die had ik kunnen weten. Die stond ook ooit op een of ander tijdmetingsformulier dat ik voorbij zag komen in een project.
pi_79037085
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef Aure het volgende:

[..]

ohja..
pi_79037117
quote:
RIP Hans van Mierlo
Och Ik vond dat altijd zo'n sympathieke man.
pi_79037143
:p genoeg afkortingen voor vandaag, ik heb inmiddels einde dienst gehad, ik wil het heul niet weten

Kom hier voor me rust
pi_79037151
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Quote for truth.. maar dat moest iemand me wel vertellen.. vond het geen makkelijke
woei weer wat wijzer dit was btw de eerste afkorting waar ik niet zelf uitkwam zelfs tvp had ik snel door
pi_79037211
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef Aure het volgende:

[..]

Dat dus idd

Sunny, ik kende hem wel. paps is whiskey-liefhebber. ik niet
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:08:35 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79037298
Ach gos, Hans...tja 78 is een mooie leeftijd. Maar toch.
Poef.....gone! ©golfer
pi_79037321
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:05 schreef Isabeau het volgende:

Och Ik vond dat altijd zo'n sympathieke man.
Ik ook, was vroegah altijd een beetje flieft op hem
pi_79037360
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:02 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ja, zo irritant!
dat is schier irritant zelfs!
pi_79037412
woei net heerlijk gegeten bij toro dorado (amsterdam, nieuwezijdskolk)... Lamsrack was in de 2e poging echt super... eerste ronde was echt te gaar voor een medium (moest zoeken om nog rose te vinden), dus gewoon terug gezet. Wijn die erbij geserveerd was was ook gewoonweg subiem (waarom ben ik na 2 glazen aangeschoten terwijl ik daar normaal 2L bier voor nodig heb :S ). Echt wel een aanrader als je van steak (incl wagyu) houd, alleen iets minder fijn voor je portomonaie, maar ja je leeft maar een keer. Kort samengevat 8,5
pi_79037471
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Je kent hem niet!
Personeels Vereniging
pi_79037511
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:05 schreef Braamyo het volgende:
:p genoeg afkortingen voor vandaag, ik heb inmiddels einde dienst gehad, ik wil het heul niet weten

Kom hier voor me rust
Nee dat doe ik toch al......
Stroopwafel en kopje thee voor Braam!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79037586
klinkt goed Cyber

Ik was 40 euro kwijt voor met mijn collega, onbeperkt sushi en Weizen
pi_79037620
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:12 schreef cybermans het volgende:

[..]

Personeels Vereniging
Proces Verbaal
pi_79037625
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:09 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

dat is schier irritant zelfs!
Nee, schier is bijna, op het randje........Past niet overal.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79037628
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef Den_Haag het volgende:
klinkt goed Cyber

Ik was 40 euro kwijt voor met mijn collega, onbeperkt sushi en Weizen
wij pp 70
pi_79037696
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef cybermans het volgende:

[..]

wij pp 70
ook goed te doen

Nu nog een laatste pilsje en dan slapen
pi_79037751
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:15 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ook goed te doen

Nu nog een laatste pilsje en dan slapen
bierrr neeuh toch maar even niet... dan mogen ze me van het plafond af schrapen
pi_79037761
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:10 schreef cybermans het volgende:
woei net heerlijk gegeten bij toro dorado (amsterdam, nieuwezijdskolk)... Lamsrack was in de 2e poging echt super... eerste ronde was echt te gaar voor een medium (moest zoeken om nog rose te vinden), dus gewoon terug gezet. Wijn die erbij geserveerd was was ook gewoonweg subiem (waarom ben ik na 2 glazen aangeschoten terwijl ik daar normaal 2L bier voor nodig heb :S ). Echt wel een aanrader als je van steak (incl wagyu) houd, alleen iets minder fijn voor je portomonaie, maar ja je leeft maar een keer. Kort samengevat 8,5
niet vergeten te zwaaien morgen
pi_79037791
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Proces Verbaal
whaha die wilde ik doen maar ik was vergeten te posten en toen ik net f5de zag ik dat jij het al had gezegd.

Hoe bedoel je GMTA
pi_79037852
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:18 schreef Aure het volgende:

[..]

whaha die wilde ik doen maar ik was vergeten te posten en toen ik net f5de zag ik dat jij het al had gezegd.

Hoe bedoel je GMTA
Het lijkt wel voorbestemd
pi_79037855
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:17 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

niet vergeten te zwaaien morgen
ehm komt lijn 1 langs waar je ongeveer bent... heeft weinig zin als ik zwaai in de hoven als je bij de bras bent
pi_79037922
over afkortingen...
is een HP met veel SM nou een harde politiefilm met veel spannende momenten of toch wat anders? ;-)
pi_79038029
Een Hewlett-Packard met silent machinery. duhhhhhh
pi_79038042
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Nee, schier is bijna, op het randje........Past niet overal.
ja maar ik bedoelde ook bijna, nou mot ik huilen, je begrijpt me niet! en ik krijg weer pijn aan duim lolz
pi_79038143
Ik ga naar bed.. ik verveel me..
pi_79038154
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef Den_Haag het volgende:
Een Hewlett-Packard met silent machinery. duhhhhhh
die ben ik nog nooit tegen gekomen... Hewlett-Packard maken altijd herrie... danwel de gebruiker die aan het vloeken is op dat ding
pi_79038180
nog ff gamen tot me biertje op is en dan slapen
pi_79038190
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga naar bed.. ik verveel me..
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:24 schreef Den_Haag het volgende:
nog ff gamen tot me biertje op is en dan slapen
truste, en doe je kussen de groeten
pi_79038223
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:19 schreef cybermans het volgende:

[..]

ehm komt lijn 1 langs waar je ongeveer bent... heeft weinig zin als ik zwaai in de hoven als je bij de bras bent
mijn huis woont ter hoogte van de hubo
pi_79038231
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:24 schreef cybermans het volgende:

[..]

truste, en doe je kussen de groeten
Oh, ken je die? Maareh zal ik doen hoor..
pi_79038274
quote:

[..]

Huh! Het is maar internet! WTF! Die begrijp je, zeker weten!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79038474
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:25 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

mijn huis woont ter hoogte van de hubo
dan zal ik zwaaien vanaf station. (mocht je in da hood van station zijn en je ziet een mafkees met een grote koffer in pak rondlopen met een grote blauwe koffert (c'est moi))
pi_79038652
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

ik begrijp alles uit mijn eigenste behalve QFT dus, maar die weet ik nu dus
pi_79038701
Op wow is het nog veel erger, als je daar niet ingeburgerd bent snap je er helemaal niets van
LFG ICC 25 /w GS and ACH need 3 dps
pi_79038820
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ja maar ik bedoelde ook bijna, nou mot ik huilen, je begrijpt me niet! en ik krijg weer pijn aan duim lolz
Niet huilen!
Kus op duim geeft.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79038826
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:32 schreef Isabeau het volgende:
Op wow is het nog veel erger, als je daar niet ingeburgerd bent snap je er helemaal niets van
Light Fucking Gun, I cant cheat 25 /with GeenStijl and A Cocky Hooker needs 3 DiPShits?
pi_79038851
quote:
Whehe inderdaad..
pi_79038887
quote:
in de vroegere tijden van

URBS
LRBS
RFK en RFD
DM
alleen gnomeregan korten ze nooit af
pi_79039010
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:36 schreef Braamyo het volgende:

in de vroegere tijden van

URBS
LRBS
RFK en RFD
DM
alleen gnomeregan korten ze nooit af
Daar zijn dus veel instances en dungeons bijgekomen, ik schat zo'n 40 nieuwe afkortingen voor dungeons
pi_79039062
Ik zoek een emoticon voor lege handen....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79039119
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:29 schreef cybermans het volgende:

[..]

dan zal ik zwaaien vanaf station. (mocht je in da hood van station zijn en je ziet een mafkees met een grote koffer in pak rondlopen met een grote blauwe koffert (c'est moi))
ben morgen niet in de buurt van het station, dat ga ik ook de komende jaren vermijden Het is één grote doffe ellende in delft. als ik al met de trein moet pak ik wel eerst de bus naar rijswijk.
pi_79039225
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:40 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ben morgen niet in de buurt van het station, dat ga ik ook de komende jaren vermijden Het is één grote doffe ellende in delft. als ik al met de trein moet pak ik wel eerst de bus naar rijswijk.
hmmmz Rijswijk station is wel handig.... je ruikt altijd precies optijd wanneer je je spullen moet opbergen om uit te stappen in Delft
pi_79039292
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:35 schreef cybermans het volgende:

[..]

Light Fucking Gun, I cant cheat 25 /with GeenStijl and A Cocky Hooker needs 3 DiPShits?
en wederom ben ik blij dat ik niet game
pi_79039350
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zoek een emoticon voor lege handen....
pi_79039478
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef cybermans het volgende:

[..]

hmmmz Rijswijk station is wel handig.... je ruikt altijd precies optijd wanneer je je spullen moet opbergen om uit te stappen in Delft
valt best mee bij mij. had van de week wel iets van kut-dsm, maar je ruikt het echt heel zelden hier. en ik woon er praktisch naast
pi_79039513
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:43 schreef SeaOfLove het volgende:

en wederom ben ik blij dat ik niet game
Om de onzin die cyber schrijft??
pi_79039701
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik niet game. Ik zou eraan verslaafd kunnen raken.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79039710
quote:

[..]

En alle afkortingen
pi_79039756
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:51 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

om die reden ben ik nooit met WoW begonnen, ken mezelf te goed en wou graag afstuderen
pi_79039863
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:51 schreef Braamyo het volgende:
En alle afkortingen
Moet je ook een hekel hebben aan ziekenhuizen. Man man wat een afkortingen ik daar allemaal wel niet tegenkwam, en nog erger: als een patient met een dossier uit een ander ziekenhuis kwam gebruikten ze daar andere afkortingen

n- v- a- c- i- d- t+ Succes!
pi_79039908
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:51 schreef krakkemieke het volgende:

Je zou dat artikel wat ik gisteren plaatste over games en verslaving eens moeten lezen, was reuze interessant.
pi_79039921
quote:

[..]

o.a. ja. sorry:@ ik heb het niet op WOW.
pi_79039953
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:55 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

o.a. ja. sorry:@ ik heb het niet op WOW.
die onzin kwam echt uit me dikke duim... heb geen idee waar het voor staat
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:58:46 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79040037
De enige games die ik ooit gespeeld heb zijn Pong en Leisure Larry.
Daarna nooit meer iets wat op een game lijkt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_79040064
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:55 schreef SeaOfLove het volgende:
.a. ja. sorry:@ ik heb het niet op WOW.
Ja, sorry dat ik je irreele afkeer niet deel. Je hebt het nog nooit gespeeld en elke keer probeer je een momentje te pakken om even je gal te spuwen. Nu is dat het gebruik van afkortingen. Echt. (tenzij je daadwerkelijk dacht dat de onzin van cyber de werkelijke vertaling van die afkortingen was, dan is dat eigenlijk nog meer stupide)
pi_79040117
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:58 schreef golfer het volgende:
De enige games die ik ooit gespeeld heb zijn Pong en Leisure Larry.
Daarna nooit meer iets wat op een game lijkt.
Larry
pi_79040142
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je zou dat artikel wat ik gisteren plaatste over games en verslaving eens moeten lezen, was reuze interessant.
Ik ben al verslaafd aan simpele wisselspellen. Om wakker te worden...
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79040202
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:00 schreef krakkemieke het volgende:

Ik ben al verslaafd aan simpele wisselspellen. Om wakker te worden...
Het ging ook over Bejeweled verslavingen en dergelijke en wat nu een grote hit schijnt te zijn: farmville.
  donderdag 11 maart 2010 @ 23:02:32 #236
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79040235
Nu even stukje P&W kijken met veel over Hans van Mierlo.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 maart 2010 @ 23:03:11 #237
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79040271
WoW maar heb er nu geen tijd meer voor .

Ik ga slapen, morgen alweer de laatste collegedag van periode 4.
pi_79040424
De dagen worden langer, het blijft nu langer licht... Doe wat je wilt.... oh nee het is het orgineel van bad english (time stood still). grin die heineken commercial is altijd wel blijven hangen. Arrow classic rock
  donderdag 11 maart 2010 @ 23:10:09 #239
55709 Stereotomy
pi_79040591
Bert Heerink toch?

Recensie van de voorstelling waar ik vanavond naartoe ben geweest dankzij Fok! PR :

Win vrijkaartjes voor de theatervoorstelling Fast Car!
pi_79040753
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het ging ook over Bejeweled verslavingen en dergelijke en wat nu een grote hit schijnt te zijn: farmville.

Ja,die namen ken ik.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79040924
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:06 schreef cybermans het volgende:
De dagen worden langer, het blijft nu langer licht... Doe wat je wilt.... oh nee het is het orgineel van bad english (time stood still). grin die heineken commercial is altijd wel blijven hangen. Arrow classic rock
Bad English heeft meer goeie nummers...
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79041280
SOL, kan je niet een computer vergoed krijgen van de gemeente, omdat je reintegreert?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79041480
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Why The Face Dat grapje maken ze in de pilot van Modern Family.

Recent geleerd: RTFM! ken je die?
pi_79041499
Die is geniaal
pi_79041539
Read The Fucking Manual. Vandaag meerdere keren gebruikt in de meeting
ze snapten er niks van
  donderdag 11 maart 2010 @ 23:34:48 #246
55709 Stereotomy
pi_79041540
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Read the fucking manual, ik dacht dat die algemeen bekend was?
  donderdag 11 maart 2010 @ 23:35:04 #247
55709 Stereotomy
pi_79041556
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:34 schreef Den_Haag het volgende:
Read The Fucking Manual. Vandaag meerdere keren gebruikt in de meeting
ze snapten er niks van
Niet-beta's zeker
pi_79041572
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Allang....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 11 maart 2010 @ 23:37:10 #249
55709 Stereotomy
pi_79041642
En hoe de f*ck kan zo'n klein mukspel als Bejeweled nou 10 MB zijn op de iPhone?

Op de Palm was het 300 KB en dat was al groot
pi_79041660
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Niet-beta's zeker
Ik ben een extreme alfa en ik heb heel veel van die dingen geleerd op mirc. Ja ik ben oud.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79041680
beste jullie allemaal ik ga slapen
moet er morgen weer vroeg uit !
pi_79041708
quote:

[..]

Niet-beta's zeker
extreme beta's
en duitsers
  donderdag 11 maart 2010 @ 23:42:43 #253
55709 Stereotomy
pi_79041856
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:38 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

extreme beta's
en duitsers
beta's weten het altijd beter
pi_79042116
pi_79042189
quote:

[..]

Niet-beta's zeker
IMHO heeft het niks te maken met niet-beta's maar met niet-geinteresseerden......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79042251
Trusten Braamyo!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79042589
Trusten iedereen, ik duik ook mn bedje in
  vrijdag 12 maart 2010 @ 00:05:27 #258
55709 Stereotomy
pi_79042635
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Geeft niks
  vrijdag 12 maart 2010 @ 00:08:40 #259
55709 Stereotomy
pi_79042737
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 00:03 schreef Aure het volgende:
Trusten iedereen, ik duik ook mn bedje in
Trusten Aure
  vrijdag 12 maart 2010 @ 00:09:43 #260
55709 Stereotomy
pi_79042773
Morgen 2x halfuur bezoekuur voor pa. Moet 4 uur daartussen alleen met m'n ma doorbrengen. De laatste keer dat ik 4 uur alleen was met m'n ma was.... eh.... 10 jaar geleden?

Misschien wil ze wel kleren met me gaan kopen ofzo. Heeft Jan Smit nog een C&A collectie?

Denk denk dat ik m'n ma maar eens trakteer op Dim Sum bij De Librije een goede Italiaan in Zwolle. Nog tips anyone?
pi_79042912
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen 2x halfuur bezoekuur voor pa. Moet 4 uur daartussen alleen met m'n ma doorbrengen. De laatste keer dat ik 4 uur alleen was met m'n ma was.... eh.... 10 jaar geleden?

Misschien wil ze wel kleren met me gaan kopen ofzo. Heeft Jan Smit nog een C&A collectie?

Denk denk dat ik m'n ma maar eens trakteer op Dim Sum bij De Librije een goede Italiaan in Zwolle. Nog tips anyone?
Hmm. het kan ook haske meevallen. Misschien kan je nu wel echt praten?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 00:19:15 #262
55709 Stereotomy
pi_79043016
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 00:14 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Hmm. het kan ook haske meevallen.
Oh ja. Ik mag van de psych niet meer vooruit negatief denken.
quote:
Misschien kan je nu wel echt praten?
Hm, binnen nu en morgen spoedcursusje Italiaans voor gevorderden III doen zit er niet meer in denk ik.
pi_79043117
Ik vond Mandarijn al wat. Nu ook nog Italiaans?
Sterkte Steer!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79043380
Ik ga slapen. Trusten iedereen!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 00:36:06 #265
55709 Stereotomy
pi_79043412
ik ga ook. trusten iedereen!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 01:04:00 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79044008
Sterkte straks Steer.
En een Pizza kan soms net zo lekker zijn als een Chinees gerecht.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 12 maart 2010 @ 01:17:38 #267
55709 Stereotomy
pi_79044292
Mijn moeder lust geen pizza.

Toen ik vroeger (iets Chinees) niet lustte, was het altijd: "Je moet *alles* eens eten, vooruit!" maar achteraf gezien bleek dat dus: "Je moet alles wat Chinees is eten" te zijn. En blijken m'n ouders buiten dat eigenlijk vrijwel niets te lusten. _! Italiaans was te tomaterig / zuur, Mexicaans was te scherp, Aardappelen zijn de melig, salades zijn te rauw.

Maja. As = verbrande turf en dergelijke.

Oh ja, en ik sliep dus.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 01:20:24 #268
55709 Stereotomy
pi_79044333
Wacht, beter trakteer ik mijn moeder op sushi, dat vindt ze heel erg lekker. Beter dan dat ik diep in mijn nacht over mijn ouders zeur kan ik beter gewoon me zoveel mogelijk op het positieve richten.

Nou. Nog goeie Sushi-tenten die 's middags open zijn in Zwolle?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 01:21:12 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79044349
Slaap lekker Steer.
Poef.....gone! ©golfer
pi_79045601
Ik kan niet slapen, maar het is toch een vrolijke nacht sinds ik deze website heb ontdekt: http://awkwardfamilyphotos.com

Voorbeeldjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79045694
ik ben ook wakker!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 06:19:56 #272
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_79045857
morning
  vrijdag 12 maart 2010 @ 06:44:12 #273
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_79045950
Oh, en ik ben mordicus tegen het te kust en te keur gebruiken van populaire engelstalige afkortingen
Voegt niets toe en trekt op niks IMHO
Taalverloedering is het
  vrijdag 12 maart 2010 @ 07:20:39 #274
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79046147
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 06:44 schreef kaasplankje het volgende:
Oh, en ik ben mordicus tegen het te kust en te keur gebruiken van populaire engelstalige afkortingen
Voegt niets toe en trekt op niks IMHO
Taalverloedering is het
Ben het IMHO met je eens

Goedemorgen
pi_79046234
moguh
pi_79046619
mogguh, vandaag behoorlijk brakjes, maar ja het is maar voor een paar uurtjes en dan weer naar huis
pi_79046739
Goeiemorgen Gister niet bij Look maar bij Dunya Lokanta geëindigd. Beviel weer super
pi_79046817
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:09 schreef cybermans het volgende:
mogguh, vandaag behoorlijk brakjes, maar ja het is maar voor een paar uurtjes en dan weer naar huis
delft ookal is t tanthof ik ben kei-moe nog eigenlijk. zaterdag naar amsterdam Zondag naar brabant leukleukleuk ondanks dat brabant met een wat mindere reden is.
pi_79046855
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen Gister niet bij Look maar bij Dunya Lokanta geëindigd. Beviel weer super
ik kan geen linkjes kijken LEIN, heb ik wat gemist en ben je gestopt met je werk?
pi_79046968
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:25 schreef SeaOfLove het volgende:
ik kan geen linkjes kijken LEIN, heb ik wat gemist en ben je gestopt met je werk?
Tis een Anatolisch/Mesopotamisch restaurant. En ik heb vakantie
pi_79047046
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:23 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

delft ookal is t tanthof ik ben kei-moe nog eigenlijk. zaterdag naar amsterdam Zondag naar brabant leukleukleuk ondanks dat brabant met een wat mindere reden is.
LOL
ik kom juist vandaag uit Amsterdam
pi_79047182
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:32 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Tis een Anatolisch/Mesopotamisch restaurant. En ik heb vakantie
ah, dat verklaart al die zadelpijn
pi_79047293
mijn telefoon leidt echt een eigen leven, blijft maar herhalen dat het aan het opladen is terwijl de stekker er niet in zit. ook bel ik blijkbaar mensen met herkenningsnummer uit, terwijl dat gewoon aan aanstaat en ik krijg foon ook niet meer echt opgeladen
pi_79047690
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 00:09 schreef Stereotomy het volgende:

Je vraagt jezelf gewoon veel te veel dingen af en denkt voor haar Relax en laat het op je af komen, zennnnn
  vrijdag 12 maart 2010 @ 09:10:22 #285
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79047784
Joepie! Geld gehad, nu hoef ik niet t hele weekend thuis voor me uit te staren
pi_79047819
morguh

leuke discussie hier. klant heeft nu intern ruzie over de beschikbaarheid.
pi_79047822
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:10 schreef Windigo het volgende:
Geld is goed !
  vrijdag 12 maart 2010 @ 09:15:26 #288
55709 Stereotomy
pi_79047923
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:11 schreef Den_Haag het volgende:
morguh

leuke discussie hier. klant heeft nu intern ruzie over de beschikbaarheid.
Klant moet eerst aan baas vragen of ze single is

Moggel.

ff douchen en dan naar het noorden.
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:06 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Je vraagt jezelf gewoon veel te veel dingen af en denkt voor haar Relax en laat het op je af komen, zennnnn
Ik lijk net m'n moeder soms.

pi_79048081
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:10 schreef Windigo het volgende:
beter
pi_79048311
koppijn is niet fijn
pi_79048378
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:15 schreef Stereotomy het volgende:

Moggel.

Ik lijk net m'n moeder soms.

Ik las dat ik net je moeder lijk
pi_79048530
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Klant moet eerst aan baas vragen of ze single is
ze hebben hier wel een kleine secretaresse, Duits, pittig. Niks voor jou Steer? ff nummer voor je regelen?
pi_79048561
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:42 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

beta's weten het altijd beter
Niet
pi_79048692
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:36 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ze hebben hier wel een kleine secretaresse, Duits, pittig. Niks voor jou Steer? ff nummer voor je regelen?
kan jij voor mij een echte baan regelen ofzo. of in ieder geval een sollicitatie-gesprek
  vrijdag 12 maart 2010 @ 09:51:05 #295
55709 Stereotomy
pi_79048986
een SOLlie gesprek
pi_79049300
Goeeedemorgen. Ben zojuist vriendelijk wakker gesmst en ik lag nog zo lekker
pi_79049349
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:41 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

kan jij voor mij een echte baan regelen ofzo. of in ieder geval een sollicitatie-gesprek
in Duitsland?
pi_79049374
Kom op de valreep ook nog even kijken!
pi_79049389
Steer, bedoel je niet een lijnorganisatie, of een lijnstaforganisatie?
pi_79049399
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:01 schreef Aure het volgende:
Goeeedemorgen. Ben zojuist vriendelijk wakker gesmst en ik lag nog zo lekker
Nog sorry daarvoor
pi_79049422
Schluss alweer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')