Ik was student toenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, het is vergelijkbaar met Delft of Leiden qua saaiheid, denk ik. Het voordeel is ook dat je fijn dichtbij grote steden zit, zonder de bijbehorende drukte. Maar misschien mis je in Haarlem de studenten?
Mag ik ze dan ook proeven?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:17 schreef Tezz het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik zojuist de goddelijkste ravioli vulling OOIT heb gemaakt? Ja dat mag! Hij is goddelijk!
(kastanjechampignons, shi-take, sjalotje, knof, gehakte walnoten, afgeblust met plens Chardony en gebonden met een flinke hand geraspte grueyere kaas).
Ja hoor, ik stuur er straks enkele virtueel door de internetverbinding!quote:
Mmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:17 schreef Tezz het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik zojuist de goddelijkste ravioli vulling OOIT heb gemaakt? Ja dat mag! Hij is goddelijk!
(kastanjechampignons, shi-take, sjalotje, knof, gehakte walnoten, afgeblust met plens Chardony en gebonden met een flinke hand geraspte grueyere kaas).
Ja idd. Hij is gewoon te bescheidenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, pa heeft ff een dipje. Is beetje duizelig en moe, lacht niet eens meer.Ligt nu te slapen met mams naast het bed.
Pa is dan ook zo'n type die de zuster niet wil lastigvallen als z'n kussen niet goed zitDaar zijn verpleegkundigen toch voor?
Ach wat jammer! Maar aan de andere kant, je hebt wel meerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:18 schreef Tezz het volgende:
Ik kom er alleen net achter dat ik alleen voor mezelf verse pasta aan het maken ben. Kind heeft inmiddels koorts en wil alleen maar water en manlief komt net thuis van zijn werk, pakt zijn voetbaltas en is weer pleite (die eet vanavond dus waarschijnlijk bier).
Heb je al goed gezocht waar ie ligt?quote:
Nope! Ben blij dat het weg isquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je al goed gezocht waar ie ligt?
HOE'Aquote:
Nou was het maar waar dat je voor mij zo kan juichen! Ik heb er eerder weer 3 cm buik bij....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
HOE'ATEZZ, beterschap voor B. je ravioli klinkt trouwens verrukkelijk
MEMO, goed bezig jij
Dat krijg je van al die pastaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou was het maar waar dat je voor mij zo kan juichen! Ik heb er eerder weer 3 cm buik bij....
[ afbeelding ]
Tja, waarom hou ik nou zo veel van pasta....... Alle lekkere dingen word je dik van.....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat krijg je van al die pasta![]()
ziet er wel heeeeeeel erg goed uit Tezz!!![]()
Waarom tel je die?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ehb ook evemn mn marlies dekkertjes geteld, ik zit op 10![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |