Mag ik ze dan ook proeven?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:17 schreef Tezz het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik zojuist de goddelijkste ravioli vulling OOIT heb gemaakt? Ja dat mag! Hij is goddelijk!
(kastanjechampignons, shi-take, sjalotje, knof, gehakte walnoten, afgeblust met plens Chardony en gebonden met een flinke hand geraspte grueyere kaas).
Ja hoor, ik stuur er straks enkele virtueel door de internetverbinding!quote:
Mmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:17 schreef Tezz het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik zojuist de goddelijkste ravioli vulling OOIT heb gemaakt? Ja dat mag! Hij is goddelijk!
(kastanjechampignons, shi-take, sjalotje, knof, gehakte walnoten, afgeblust met plens Chardony en gebonden met een flinke hand geraspte grueyere kaas).
Ja idd. Hij is gewoon te bescheidenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, pa heeft ff een dipje. Is beetje duizelig en moe, lacht niet eens meer.Ligt nu te slapen met mams naast het bed.
Pa is dan ook zo'n type die de zuster niet wil lastigvallen als z'n kussen niet goed zitDaar zijn verpleegkundigen toch voor?
Ach wat jammer! Maar aan de andere kant, je hebt wel meerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:18 schreef Tezz het volgende:
Ik kom er alleen net achter dat ik alleen voor mezelf verse pasta aan het maken ben. Kind heeft inmiddels koorts en wil alleen maar water en manlief komt net thuis van zijn werk, pakt zijn voetbaltas en is weer pleite (die eet vanavond dus waarschijnlijk bier).
Heb je al goed gezocht waar ie ligt?quote:
Nope! Ben blij dat het weg isquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je al goed gezocht waar ie ligt?
HOE'Aquote:
Nou was het maar waar dat je voor mij zo kan juichen! Ik heb er eerder weer 3 cm buik bij....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
HOE'ATEZZ, beterschap voor B. je ravioli klinkt trouwens verrukkelijk
MEMO, goed bezig jij
Dat krijg je van al die pastaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou was het maar waar dat je voor mij zo kan juichen! Ik heb er eerder weer 3 cm buik bij....
[ afbeelding ]
Tja, waarom hou ik nou zo veel van pasta....... Alle lekkere dingen word je dik van.....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat krijg je van al die pasta![]()
ziet er wel heeeeeeel erg goed uit Tezz!!![]()
Waarom tel je die?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ehb ook evemn mn marlies dekkertjes geteld, ik zit op 10![]()
Haha!! Daarom ben ik zo blij met dit dieet wat ik volg: kaas, vlees en vis mag gewoonquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tja, waarom hou ik nou zo veel van pasta....... Alle lekkere dingen word je dik van.....![]()
En het was ook erg lekker, jummie!
omdat ik ze eens netjes op moest bergen en ik alle andere bhs die toch niet lekker zitten heb weg gedaanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom tel je die?
Ik heb al meer dan 2 jaar alleen maar meegroei en voedings-beha's
Nou heb ik wel leuke voedingsbeha's, dat weer wel
daarom heb ik anderen dus weg gegooidquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:55 schreef Isabeau het volgende:
MD beha's zitten eigenlijk altijd lekker, dus waarom andere dragen als je genoeg MD hebt
Voor wie nog een mooi boek wil winnen: [Actietopic] FOK! Boekenweek 2010 Gewoon 2 eenvoudig te googlen vragen beantwoorden, dus geen crea verwachtingen(quiz 2 nu)
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:56 schreef Memento-Mori het volgende:
daarom heb ik anderen dus weg gegooiden ik mag niet mee doen
Ben het alleen niet met de verliezer eens!! Ik heb die biologische gegeten een tijdje terug en die was echt wel heel lekker!! Vergelijkbaar met de grand italia wat mij betreft.. En absoluut niet slap zoals in het filmpjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Mooi verschil tussen de Nederlanders en de Italianen.
Wazda?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmmmmmmmm![]()
![]()
Ik heb zojuist duivelse wraps gemaakt voor vanavond/gasten.
Ik heb die beide merken nog nooit geprobeerd. Ik vind Wagner en Dr Oetker niet te vreten, vooral die laatste is zo zoutquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben het alleen niet met de verliezer eens!! Ik heb die biologische gegeten een tijdje terug en die was echt wel heel lekker!! Vergelijkbaar met de grand italia wat mij betreft.. En absoluut niet slap zoals in het filmpje
Ja, idd, vaak zijn ze veel te zout. Ik nam sowieso liever of de verse van de appie, of zelf gemaakt..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb die beide merken nog nooit geprobeerd. Ik vind Wagner en Dr Oetker niet te vreten, vooral die laatste is zo zout.
Complete uitslag --> http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/pizzatest/speel/1/
Doet ut niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:30 schreef borisz het volgende:
Complete uitslag --> http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/pizzatest/speel/1/
MeMo, het doet me goed te zien dat je zoveel aandacht aan jezelf besteedquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ehb ook evemn mn marlies dekkertjes geteld, ik zit op 10![]()
zolang niemand anders het doet, doe ik het idd zelf welquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
MeMo, het doet me goed te zien dat je zoveel aandacht aan jezelf besteed
Oh.... die zijn zooooo goddelijk! Ik gebruik altijd jouw recept en als ze hier op het menu staan dan komt de hele straat zowat een bakje halen.....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wazda?
Ik heb de dolmades in de pan zitten met een plens witte wijn en wat citroensapLekker eten vanavond!
Ik denk dat m'n moeder iedere keer een stukje breekt als ze m'n vader zietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:29 schreef ColdFeet het volgende:
Vervelend, Steer. Maakt je moeder zich veel zorgen?
Omdat ze heel intern zijn gekeerd met hun zorgen, dat ze het gewoon stomweg vergeten als de verpleegkundige langskomt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom vertellen ze 't niet aan het personeel, trouwens?
Dus toch, licht = slank.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
Pff, ik ben een beetje licht in m'n hoofd van al de wijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |