Deze?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:23 schreef -Menn0- het volgende:
Ken Lawrence replica op het oogFf mailen over hoe wat
Ja! Ff horen hoe of wat. Want ik weet niet wat replica inhoudt maar als het zelf gemaakt is dan is het geen 300 euro waard!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze?
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=121198
Ziet er op zich wel goed uit.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja! Ff horen hoe of wat. Want ik weet niet wat replica inhoudt maar als het zelf gemaakt is dan is het geen 300 euro waard!
Tja, google hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:45 schreef Meursault het volgende:
[..]
Mooie gitaar, maar wat een eigenaardige foto..
Hoezo, misschien houd spelvout wel van linedancingquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:45 schreef Meursault het volgende:
[..]
Mooie gitaar, maar wat een eigenaardige foto..
wel gruwelijk mooi dingquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze?
Mooi ding!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze?
Riep ook maar wat, maar zelfbouw is geen 1200 euro.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ziet er op zich wel goed uit.
En zelf gemaakt, wil niet zeggen dat het allemaal el cheapo rommel is.
Ik ben voor mijn zelfbouw behoorlijk meer dan 300 euro kwijt.
Nou, het gaat bij mij redelijk die kant op.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:01 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Riep ook maar wat, maar zelfbouw is geen 1200 euro.
My eyes!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze?
10 euro gebodenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:54 schreef guitarist het volgende:
Iemand een (mat) zwarte Stagg bas met luxe Ritter hoes kopen?
Vind ik veel voor een ritterhoes met beschimmeld hout erin...quote:
Ja dat kan maar ik ga niet 1200 euro betalen voor iets wat iemand zelf gemaakt en in elkaar gezet heeft.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, het gaat bij mij redelijk die kant op.
Heen gaan, kijken, spelen, testen. Niet de kwaliteit beoordelen van een fotoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja dat kan maar ik ga niet 1200 euro betalen voor iets wat iemand zelf gemaakt en in elkaar gezet heeft.
Als die van mij ooit de verkoop in zou gaan, zullen ze er behoorlijk wat meer dan 1200 euro voor neer moeten leggen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja dat kan maar ik ga niet 1200 euro betalen voor iets wat iemand zelf gemaakt en in elkaar gezet heeft.
Prachtig dingquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze?
Nee dat gaat dan natuurlijk gebeuren. Maar 1200 euro voor een gitaar die niet door een pro in elkaar is gezet gaat em niet worden. Zeker niet als ik voor dat geld er 1 kan halen die dat wel is. (Hoe vet ik Ken Lawrence gitaren ook vind)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heen gaan, kijken, spelen, testen. Niet de kwaliteit beoordelen van een foto
Tja maar dat is emotionele waarde die jij er aan verbind omdat jij hem zelf gemaakt hebtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als die van mij ooit de verkoop in zou gaan, zullen ze er behoorlijk wat meer dan 1200 euro voor neer moeten leggen.
Dat ook maar een gitaar van vergelijkbare kwaliteit waar toevallig wel een labeltje van een gerenomeerd merk op zit, betaal je ook behoorlijk wat voor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:18 schreef -Menn0- het volgende:
Tja maar dat is emotionele waarde die jij er aan verbind omdat jij hem zelf gemaakt hebt
Kwaliteitsgarantie is bij een zelfbouwer toch echt groter dan bij een grootgrutter als Fender of Gibson...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:10 schreef Libelah het volgende:
Dat labeltje biedt dan wel een (beperkte) mate van kwaliteitsgarantie die je bij een zelfbouwer niet hebt...
Dat weet je niet zolang je de bouwer niet kent, of mensen die ervaring met diegene hebben.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kwaliteitsgarantie is bij een zelfbouwer toch echt groter dan bij een grootgrutter als Fender of Gibson...
Pics?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:54 schreef guitarist het volgende:
Iemand een (mat) zwarte Stagg bas met luxe Ritter hoes kopen?
Waarom laat je uberhaupt een gitaarbouwen bij iemand die je niet kent...?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:31 schreef Libelah het volgende:
[..]
Dat weet je niet zolang je de bouwer niet kent, of mensen die ervaring met diegene hebben.
Het gaat hier ook niet om een gitaar láten bouwen...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Waarom laat je uberhaupt een gitaarbouwen bij iemand die je niet kent...?![]()
Klinkt nogal stom...
Niet? Als zelfbouwer juist wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:10 schreef Libelah het volgende:
Dat labeltje biedt dan wel een (beperkte) mate van kwaliteitsgarantie die je bij een zelfbouwer niet hebt...
Zie de discussie met Tele hierboven...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet? Als zelfbouwer juist wel.
Bij een fabrieksapparaat is het altijd maar afwachten wat je krijgt, hoe groot ze ook zijn.
Als zelfbouwer heb je het helemaal zelf in de hand. Je krijgt de kwaliteit die je zelf wilt.
Je gaat even voorbij aan het feit dat ik zelf de bouwer ben.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:03 schreef Libelah het volgende:
[..]
Zie de discussie met Tele hierboven...
Over die gitaar ging het al niet meerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:10 schreef Libelah het volgende:
Ja, JIJ wel. Maar de gitaar waar het oorspronkelijk om ging, 1200 euro, mogelijk zelfbouw door een onbekende bouwer, was niet door jou gebouwd.
Ja, wat dat betreft zijn we het wel met elkaar eens.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:16 schreef Libelah het volgende:
Voor zover ik weet ging het daar nog wel over, maar goed. In elk geval redeneerde ik vanuit dat standpunt. We zijn het eens geloof ik
School, werk en sociaal leven dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wat voor nuttige dingen doe jij dan
En als dat fan-tas-tisch klinkt, is dat altijd nog beter dan AAAAA+ Babuenga-hout!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld hebben ze de body van een oud bureaublad gemaakt
Maar een complete body van babunga is ook veel te zwaar. Voor een top is het wel ok.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:57 schreef TeleluvR het volgende:
En als dat fan-tas-tisch klinkt, is dat altijd nog beter dan AAAAA+ Babuenga-hout!
Nou, da's ook niet helemaal waar hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:55 schreef genakt het volgende:
dan mag james hetfield wel met een KL spelenals je een bijv een yamaha met emg 81 85 koopt heb je hetzelfde geluid en zelbouw ...1200 kankerop
Preciesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je een 2e hands zelfbouw koopt en je kent de verkoper niet, heb je geen idee wat voor onderdelen er gebruikt zijn. Voor hetzelfde geld hebben ze de body van een oud bureaublad gemaakt
nee maar je begrijpt wel ongeveer wat ik bedoel het is gewoon dezelfde discussie als die marshallquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nou, da's ook niet helemaal waar hoor.
geen tribal a.u.b.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:17 schreef genakt het volgende:
vandaag naar tattoo shop
kijken of ze wat leuks voor me kunnen maken
wat denk je zelfquote:
quote:
Is dit niks?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:28 schreef genakt het volgende:
[..]
wat denk je zelf![]()
ben geen homo
even pics zoeken wat ik ongeveer wil
Nope, voor mij ook geen prison ink.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:44 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ik kan het betalen maar wil er geen
Joahquote:
Doet me sterk denken aan het Rickenbacker logoquote:
Mij niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Doet me sterk denken aan het Rickenbacker logo
[ afbeelding ]
quote:
Rick-O-Sound!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Doet me sterk denken aan het Rickenbacker logo
[ afbeelding ]
Nu pas?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Grr, ik heb nog maar een paar maand mijn les Paul en zit nu al weer te GASsen![]()
Zo'n perfect geluid in die Kay Guitar Reissues:
die baart begin ik nu onderhand te krijgenquote:
Maar die hangt vast ook wel aan een behoorlijk leuke versterker.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Grr, ik heb nog maar een paar maand mijn les Paul en zit nu al weer te GASsen![]()
Zo'n perfect geluid in die Kay Guitar Reissues:
Geen geld. Heb helemaal niks meerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:41 schreef genakt het volgende:
dean niks voor jou!!!
http://link.marktplaats.nl/327115503
quote:
wat ga je allemaal wegdoen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:17 schreef The_Dean het volgende:
Haha nee.
Volgende week nog even optreden, en dan de boel maar te koop zetten denk ik... WW duurt nog een paar weken voordat dat binnen is...
een harde show maar ook een zachte Lquote:
aardige man scheen er wel verstand van te hebben. Moest wel even gelijk 50 euro neerleggen voor het ontwerp maar volgende week weer even langsquote:
En met een buizen eindtrap.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:47 schreef Aresdreams het volgende:
looks nice die JMD serie. wel alleen een beetje het line 6 idee, maar dan van hun eigen serrie amps/effecten?
zoiets als de line 6 in samenwerking met borgner?quote:
ja, ze zijn al te koop, zie site van thomannquote:Op zondag 14 maart 2010 10:37 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Kostdat? Zijn ze al te koopt eigenlijk?
Koffie!quote:
Ik had gisteren even gekeken, ze zijn al te koop. De prijs valt ook best mee, zo rond de 800 euro geloof ik, afhankelijk van of je 50 of 100 watt wil, en of het een top of een combo is.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:37 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Kostdat? Zijn ze al te koopt eigenlijk?
dan staat hij binnen een week hier hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 10:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Koffie!![]()
Als de Ibanez echt weggaat/moet... Ik wil wel als pandjesbaas optreden met zonder rente...
Volgens mij snap je het niet helemaal....quote:Op zondag 14 maart 2010 10:47 schreef genakt het volgende:
[..]
dan staat hij binnen een week hier hoor![]()
maar nee dat zou wel heel zonde zijn voor dean![]()
hij is net zo mooi
]quote:Op zondag 14 maart 2010 10:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet helemaal....
Kan best zonder synthesizer. Jullie moeten gewoon even wat beter je best doen en niet te snel tevreden zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Zit eraan te denken om binnenkort een Synthesizer te gaan sparen. Zonder zo'n ding kun je tegenwoordig bijna geen eigen sound meer creëren ofzo. Ik weet niet maar ons eigen nummer is zo standaard..
Dat is alleen wanneer je rammelpunk maakt.quote:
Ieder z'n eigen ding. De muziek stond wel degelijk zacht op de achtergrond; in ieder geval zacht genoeg om mijn eigen gitaarspel te horen.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:14 schreef guitarist het volgende:
Ik vind het altijd zo raar, met een nummer mee spelen. Neem dan een simpele beat op en speel het helemaal zelf.... Of de muziek er zachter onder...
Een 'the paul' was een budget model van Gibson in de jaren '80. Niet bijster goed gewaardeerd, maar ze worden als al het oude spul tegenwoordig redelijk gehyped. Les Paul is gewoon de verzamelnaam van alle Les Pauls die gibson uitbrengt, van budget Studios tot duurdere Custom Shop modellen!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:33 schreef genakt het volgende:
wat is het verschil tussen een gibson "les" paul en een gibson "the" paul ?
ja zat beetje te kijken en die gibson studio's zijn nog en eens zo duur. Beetje 2e hands zijn ze denk ik wel voor 500 a 600 te kopen zijn die dan zo slecht dan. Sommige epiphones zijn duurderquote:Op zondag 14 maart 2010 15:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een 'the paul' was een budget model van Gibson in de jaren '80. Niet bijster goed gewaardeerd, maar ze worden als al het oude spul tegenwoordig redelijk gehyped. Les Paul is gewoon de verzamelnaam van alle Les Pauls die gibson uitbrengt, van budget Studios tot duurdere Custom Shop modellen!
http://vintage-guitars.blogspot.com/2006/02/gibson-paul.html
niet meer dat ik weetquote:Op zondag 14 maart 2010 15:43 schreef TeleluvR het volgende:
Hebben we die suggestie niet eerder hier gedaan toen je met je budget van 500-600 euro op zoek was naar een LP?
Je hoort jouw gitaar er wel doorheen omdat die wat snijperde (minder dof?) klinkt dan de gitaren van Queens ja.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:32 schreef Dagkast het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen ding. De muziek stond wel degelijk zacht op de achtergrond; in ieder geval zacht genoeg om mijn eigen gitaarspel te horen.
Ik zie niet zo zeer in wat er raar aan is om een "cover" op Youtube te zetten. Het is ook een stukje gemakszucht moet ik zeggen hoor, simpelweg te lui om een de drums na te programmeren om vervolgens alleen met de drums mee te spelen. Dan steek ik liever m'n tijd in het zelf schrijven van nummers.
@ Genakt en TeleluvR, bedankt!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:27 schreef guitarist het volgende:
Tof. Wel even een video cover voor Youtube maken als je kan hè!?Is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:10 schreef guitarist het volgende:
[..]
Doe het dan op de -Menno- manier!!!
Ligt er vaak aan in welke rolquote:Op zondag 14 maart 2010 17:35 schreef Waterflesje het volgende:
Is vrouwen in de band hebben echt niet zo'n goed idee, zoals velen zeggen?
Is dat niet het zelfde als je een zanger hebt + band ?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Probleem met een zangeres is vaak dat je, zangeres + band hebt in plaats van gewoon "band"
Nee, want een zanger doet vaak wel wat met kritiek.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:59 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Is dat niet het zelfde als je een zanger hebt + band ?
Wat kunnen die nadelen zijn dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:10 schreef guitarist het volgende:
Een vrouw in de band heeft idd nadelen soms. Maar ook zeker voordelen!!
epiphone les paul prophecyquote:Op zondag 14 maart 2010 15:50 schreef TeleluvR het volgende:
En welke gaat dat worden?
Ik blijf een haat-liefde verhouding houden met Les Pauls. Alhoewel, als je em dan weer uit de koffer haalt, ingeplugd een beetje zit te frutten...
Something like this... lekker!
Een eigen mening om maar eentje te noemen.quote:
Iduna moet toch haalbaar zijn?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:16 schreef guitarist het volgende:
Op Friesland na hebben we met de band in alle provincies gespeeld.
We waren geboekt voor een festival in Harlingen, maar de organisatie had de zaal nog niet geboekt en moesten ze het een week naar voren schuiven. Slimme Friezen....
Sorry Dean, it's not you, it's me!
Ik ben meer benieuwd naar de voordelenquote:
Mits lekkerding kan je de voordelen zelf toch wel bedenkenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:38 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar de voordelen.
Wat nou als ze bezet zijn? Dan zijn er alleen nog maar nadelen!quote:Op zondag 14 maart 2010 18:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mits lekkerding kan je de voordelen zelf toch wel bedenken
Niet om zelf te doenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:47 schreef Waterflesje het volgende:
[..]
Wat nou als ze bezet zijn? Dan zijn er alleen nog maar nadelen!
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:47 schreef Waterflesje het volgende:
[..]
Wat nou als ze bezet zijn? Dan zijn er alleen nog maar nadelen!
relaties in een band zijn niet echt handig nee...quote:Op zondag 14 maart 2010 18:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet om zelf te doendat gaat sowieos fout relaties binnen een band
Heb jij het?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:54 schreef The_Dean het volgende:
Je hoeft dus geen 80 jarige neger te zijn om flink de blues te hebben.
En hoe.quote:
Zo bekend ben ik niet met Fok. Wat moet ik mij voorstellen met de -Menno- manier?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:10 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je hoort jouw gitaar er wel doorheen omdat die wat snijperde (minder dof?) klinkt dan de gitaren van Queens ja.
Het is verder ook geen commentaar naar jou hoor, er zijn meer gitarist hier die het doen!
Doe het dan op de -Menno- manier!!!
Hoe kom ik er weer afquote:
Wat een baasquote:
Daar reis ik net bij vandaanquote:
Dan hoor je niet de blues te hebbenquote:
Wat snap je niet aan het woordje 'vandaan'?quote:
de 3e 'a'quote:Op zondag 14 maart 2010 21:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woordje 'vandaan'?
Enter Shikariquote:Op zondag 14 maart 2010 22:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil eigenlijk een soort project opzetten met een combinatie van Rock en Dance maar ik weet niet zogoed waar ik moet beginnen, ik ken ook geen bands die dat doen als voorbeeld.
Weet iemand toevallig zoiets ?
Daar was laatst een hilarisch topic over.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil eigenlijk een soort project opzetten met een combinatie van Rock en Dance maar ik weet niet zogoed waar ik moet beginnen, ik ken ook geen bands die dat doen als voorbeeld.
Weet iemand toevallig zoiets ?
Goose gaat ook wel beetje die kant op. Soulwax/2 Many DJ's doet toch ook wel een beetje van zo'n dingen?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Daar was laatst een hilarisch topic over.
Maarrem...The Infadels zijn wel redelijk goed daarin, maar rockt niet echt hard. Sommige nrs van the killers zijn ook echt wel dance.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:03 schreef Dagkast het volgende:
[..]
Zo bekend ben ik niet met Fok. Wat moet ik mij voorstellen met de -Menno- manier?
Neuh, niet per se hoor. 'Mijn' zangeresje luistert veel beter dan sommige zangers die ik gekend heb. Het is wel zo dat je met vrouwen in de band moeilijker communiceert, want ja, vrouwen. Mannen onderling communiceert al moeilijk genoeg in bandformaatquote:Op zondag 14 maart 2010 18:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, want een zanger doet vaak wel wat met kritiek.
Je zou ook kunnen stellen dat mannen geen kritiek kunnen leveren.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:16 schreef brother52 het volgende:
Daarom staat er ook 'vaak'![]()
Mijn ervaring is dat zangeressen erg slecht met kritiek om kunnen gaan en het veel te persoonlijk opvatten.
Dat vind ik wel weer zo'n typische wijvenopmerking!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen stellen dat mannen geen kritiek kunnen leveren.
Maar hij heeft daar dan het haar ook wel voorquote:Op maandag 15 maart 2010 15:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat vind ik wel weer zo'n typische wijvenopmerking!
Die move.quote:
Sorry, tijd van de maandquote:Op maandag 15 maart 2010 15:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat vind ik wel weer zo'n typische wijvenopmerking!
Hallo Autotune...quote:
Kan beur'n...quote:
Wow je moet de enige zijn op de wereld die dat niet weetquote:
Klinkt best lekker!quote:Op maandag 15 maart 2010 17:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Ga met een vriendin een covertje maken, maar dan ook alles gewoon zelf maken.
Net ff eerste opzet je gemaakt voor de mix qua geluid
http://www12.speedyshare.(...)20Life%20mixdown.mp3
Mensen tips hier, ik heb echt een kutaudioset om het goed te kunnen inschatten hier nu en via koptelefoon mixen is ook niet alles, vooral de hoeveelheid bas erin.
En impressie van hoe de zang gaat worden
Is los ingezongen via de webcam dus was een beetje onmogelijk in te plakken en stretchen enz blalbal maar gaat om het idee
http://www11.speedyshare.(...)0mixdown%20zang2.mp3
Weer eens wat anders dan punk geschreeuw
Crab Metal!quote:
Ik moet dat nog steeds eens proberen op mezelfquote:Op maandag 15 maart 2010 18:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wow je moet de enige zijn op de wereld die dat niet weet
Daarmee kan iedereen zuiver zingenen het klinkt dan vaag youtube maar
Bij mij werkt het nietquote:Op maandag 15 maart 2010 21:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik moet dat nog steeds eens proberen op mezelf. Ik ben namelijk net zo toonvast als een winegum in een windtunnel. Goede testcase
.
Gaaf dat hij het zomaar op zijn arm kan laten rustenquote:
Dat kan ik met mijn V ook wel... speelt alleen zo kutquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:05 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaaf dat hij het zomaar op zijn arm kan laten rusten
Dat was mijn puntquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat kan ik met mijn V ook wel... speelt alleen zo kut
Er is een filmpje van een jaren '60 bandje waar een gitarist op een V speelt maar dan met zijn arm tussen de vleugels door. Hangt dan ook op sleutelbeenhoogte. Echt een bizar gezicht. Weet helaas niet meer welke band dat was, anders had ik het wel opgezocht...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat kan ik met mijn V ook wel... speelt alleen zo kut
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er is een filmpje van een jaren '60 bandje waar een gitarist op een V speelt maar dan met zijn arm tussen de vleugels door. Hangt dan ook op sleutelbeenhoogte. Echt een bizar gezicht. Weet helaas niet meer welke band dat was, anders had ik het wel opgezocht...
Yep, ik zou eerder denken aan 275 of zoiets...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:47 schreef Svyatagor het volgende:
[TK] London City Comet met versterker.
Prima beginnerssetje, wel een beetje aan de prijs.
Geen jaren '60 bandje. Maar hier doen ze het ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er is een filmpje van een jaren '60 bandje waar een gitarist op een V speelt maar dan met zijn arm tussen de vleugels door. Hangt dan ook op sleutelbeenhoogte. Echt een bizar gezicht. Weet helaas niet meer welke band dat was, anders had ik het wel opgezocht...
En twee snarenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen jaren '60 bandje. Maar hier doen ze het ook.
Presidents!quote:
Incl. meet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:55 schreef Cynic het volgende:
Wordt weer eens tijd voor een concertje van hen
Eerst maar die van jouquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:55 schreef Cynic het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:55 schreef Cynic het volgende:
Ik wacht wel tot de cd presentatie in Vera.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Eerst maar die van jou.
Gaan meer mensen Cynic pesten in de Bibelot volgende maand?.
Komt Cynic in Vera?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de cd presentatie in Vera.![]()
Op een vrijdag of zaterdag graag
Denk dat het de bedoeling is dat we de cd-presentatie daar weer gaan doen. Maar dat kan nog wel even duren.quote:
Schreeuw maar indien nodig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Denk dat het de bedoeling is dat we de cd-presentatie daar weer gaan doen. Maar dat kan nog wel even duren.
Dat wordt vast een bijzonder optreden, de eerste in 2 jaar tijd en met een nieuwe toetsenist...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Eerst maar die van jou.
Gaan meer mensen Cynic pesten in de Bibelot volgende maand?.
hey dean, dan een fok forum crash place bij jou?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Denk dat het de bedoeling is dat we de cd-presentatie daar weer gaan doen. Maar dat kan nog wel even duren.
lolquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:40 schreef Witchfynder het volgende:
Hoe klein moet deze meid wel niet zijn dat deze Dean zo enooooooorm eruit ziet?.
Dat einde..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:40 schreef Witchfynder het volgende:
Hoe klein moet deze meid wel niet zijn dat deze Dean zo enooooooorm eruit ziet?.
Ik denk dat het begin ook wat te laag is voor jouw stem.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:29 schreef -Menn0- het volgende:
Niet echt tevreden over het begin maar voor een eerste take mag ik niet te veel zeuren
De snare zou je wat feller kunnen doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof menno
Net even wat aan m'n mix aangepast
Gitaren wat cleaner, de bassdrum wat meer definitie
Of staat die kick er nu wat hard in
Ik hang nu een beetje vast weet echt niet meer wat ik moet aanpassen om het beter te maken
HELP!!
http://www12.speedyshare.(...)20Life%20mixdown.mp3
Dat zijn wel behoorlijke aparaten jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:40 schreef Witchfynder het volgende:
Over het algemeen, of juist weer bij de hardere stukken zodat het wat explosiever is ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
De snare zou je wat feller kunnen doen.
Thanksquote:
Nee een line6 combo...................... Kan je zien in een ander filmpje van d'r...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat moet zo'n kind overigens met een USA Dean? Ik kon de amp zo snel niet vinden, maar dat zal ook wel weer een Mesa zijn ofzo...
Vooral bij de hardere stukken. Bij de rustige stukken klinkt hij zo wel goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Over het algemeen, of juist weer bij de hardere stukken zodat het wat explosiever is ?
Vet!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:47 schreef blckbb het volgende:
Nog een paar fotootjes van het laatste lid in de familie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In deze versie zing je toch ook al niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:20 schreef KaMo het volgende:
In de volledige versie zal ik ws niet zingen.
Zomers of nietquote:
Zeg ik dat?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
In deze versie zing je toch ook al niet?
Wij gaan volgende maand echt zó een biertje doen in Dordtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
In deze versie zing je toch ook al niet?
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wij gaan volgende maand echt zó een biertje doen in Dordt.
Dat is, als je dan nog gezien wilt worden met de gitarist van die band die klonk alsof ze al 2 jaar niet meer gespeeld hebben.quote:
Ik ga gewoon midden in het publiek met mensen gesprekken beginnen van "tof joh, die progressieve edge die The Wounded tegenwoordig heeft. Wat, hoorde je dat niet? Man, die maatsoorten enzo...poe, doe ik hen niet na!"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is, als je dan nog gezien wilt worden met de gitarist van die band die klonk alsof ze al 2 jaar niet meer gespeeld hebben.
quote:vindt u dit ook een kutband, luister dan naar het nieuwe singeltje van Conorach
Toevallig laten we net flyers drukkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Daantke het volgende:
En stiekem gaat senior flyers uitdelen met
[..]
Ja, is goedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hey dean, dan een fok forum crash place bij jou?
Als ik niet te brak ben van komende vrijdag kom ik heel misschien wel even kijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef The_Dean het volgende:
En niemand die komende zaterdag in Dokkum komt kijken zeker?
Coolquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ik niet te brak ben van komende vrijdag kom ik heel misschien wel even kijken.
Ligt toch en beetje op de route.
Dokkum? Da's toch Zuid-Zweden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef The_Dean het volgende:
Was het maar zo'n feest, spelen in Zwedenquote:
Koop 'n roeibootquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, spelen in Zweden
Dat zijn dan net de skanky onesquote:
Nou, wanneer ga je?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat zijn dan net de skanky ones. Maar onze toetsenist is net terug uit Zweden en vindt dat ik daar een chick moet kunnen halen
.
Oh en onze CD's zijn te koop bij een zaakje in Stockholm.
Linke soep.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:22 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, kweenie... dit zijn immers ook Zweedse meiden:
[ afbeelding ]
Zweedse vrouwenquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat zijn dan net de skanky ones. Maar onze toetsenist is net terug uit Zweden en vindt dat ik daar een chick moet kunnen halen
.
Oh en onze CD's zijn te koop bij een zaakje in Stockholm.
Beetje ver weg, sorry Dean!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef The_Dean het volgende:
Goed nieuws tochquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Beetje ver weg, sorry Dean!
We willen nog steeds snel een keer langskomen, maar de weekenden zijn vol, ik ben weer redelijk aan het werk en de komende week MusikMesse+nieuw neefje! Pfff!
Wel voor mij, niet zo voor jouquote:
Er is anders genoeg te doen in Frankfurt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:41 schreef TeleluvR het volgende:
Ik hoop het, want anders reis ik voor jan lul naar Frankfurt
Och, die ene meer of minder merk je op een lege zaal toch nietquote:
Komen er zo weinig mensen op af?quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, die ene meer of minder merk je op een lege zaal toch niet
Mwah, vorige keer was het ook wel redelijk druk opzich hoor. Ik kan alleen nooit veel vrienden enzo meekrijgen... hoop dat de andere bands wat op sleeptouw nemenquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Komen er zo weinig mensen op af?
Is er eindelijk eens wat te doen in Dokkum, laat het publiek het afweten.
Mja, wij zitten allemaal veeeeeeeeeeer weg. Waar zijn al die Friezen dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mwah, vorige keer was het ook wel redelijk druk opzich hoor. Ik kan alleen nooit veel vrienden enzo meekrijgen... hoop dat de andere bands wat op sleeptouw nemen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mja, wij zitten allemaal veeeeeeeeeeer weg. Waar zijn al die Friezen dan?
In Gelderland.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mja, wij zitten allemaal veeeeeeeeeeer weg. Waar zijn al die Friezen dan?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:22 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, kweenie... dit zijn immers ook Zweedse meiden:
[ afbeelding ]
Nieuwe voor je verjaardag?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef guitarist het volgende:
Damn. Hardeschijf van m'n Macbook dood.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef guitarist het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef guitarist het volgende:
En Apple-gebruikers maar altijd beweren dat macs nooit kapot kunnen gaanquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef guitarist het volgende:
Apples zijn goed, maar veel van hun gebruikers niet echt, net als met elk systeemquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En Apple-gebruikers maar altijd beweren dat macs nooit kapot kunnen gaan![]()
Ja, ik weet dat er in harde schijven bewegende onderdelen zitten die kunnen slijten en dat dit niet appelgerelateerd is
Net zoals vorige week een directeur van een school me even wat wilde laten zien op zijn Macbook, loopt het hele ding vast en start 'ie automatisch op "uhhhh, dat doet 'ie normaal echt nooit hoor"
Alleen al vanwege de gebruikers zal ik nooit een apple kopen... Een vriendin van me is ook zo hysterisch wat betreft Apple, als Steve Jobs het zegt, dan is het zo... (alhoewel zelfs zij toegaf dat de iPad een nutteloos apparaat was, om er vervolgens aan toe te voegen "maar er zal er toch wel een van in huis komen")quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Apples zijn goed, maar veel van hun gebruikers niet echt, net als met elk systeem.
Diezelfde discussie hadden ThE_ED en ik met een maat van ons zaterdag! Die kerel is ook al zo'n fanboy. Ik snap het ook niet. Ik ben zelf nogal fan van Linux, open source enzo maar ik zweer er niet bij ofzo. Met Apple is het soms net alsof het een sekte geworden is. Tuurlijk wel erg slimme marketing en branding...quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Alleen al vanwege de gebruikers zal ik nooit een apple kopen... Een vriendin van me is ook zo hysterisch wat betreft Apple, als Steve Jobs het zegt, dan is het zo... (alhoewel zelfs zij toegaf dat de iPad een nutteloos apparaat was, om er vervolgens aan toe te voegen "maar er zal er toch wel een van in huis komen")
Hoax, dat kan helemaal niet!quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef guitarist het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |