Tja wilde het net zeggen. Prodigy, Chemical brothers, Fatboy Slim eigenlijk de halve bigbeat scene van ruim 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:23 schreef svefn het volgende:
Lady Gaga en Rihanna![]()
![]()
Maargoed, als je iets zoekt met een beat erachter en toch wat in de rock-hoek, zoek dan eens wat van the Prodigy ofzo?
Als je normaal gesproken veelal naar rock luistert, zul je misschien Rihanna niks vinden, zoals ik. Maar haar liedje "Shut up and drive" vind ik gewoon erg vet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:23 schreef svefn het volgende:
Lady Gaga en Rihanna![]()
![]()
Maargoed, als je iets zoekt met een beat erachter en toch wat in de rock-hoek, zoek dan eens wat van the Prodigy ofzo?
Kun jij ook niks aan doen. Maak dan gebruik dan lastFM ofzo om gelijksoortige muziek te vinden. Volgens mij zijn hier toch al redelijk wat tips gepost.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:26 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Als je normaal gesproken veelal naar rock luistert, zul je misschien Rihanna niks vinden, zoals ik. Maar haar liedje "Shut up and drive" vind ik gewoon erg vet.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:25 schreef fredjanssen het volgende:
Prodigy, Chemical brothers, Fatboy Slim eigenlijk de halve bigbeat scene van ruim 10 jaar geleden.
30 Seconds To Marsquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:24 schreef Tijgertje. het volgende:
Het nieuwe album van 30 Seconds to Mars is een goede combinatie.
Voorbeeld:
dat is idd erg vette muziekquote:
vindt het persoonlijk erg goede muziekquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:33 schreef Merkie het volgende:
MGMT?
[..]
30 Seconds To Mars. Echt verschrikkelijke muziek. Dat nummer Kings Of Queens is wel het toppunt, en dat komt dan ook nog eens 300x per dag op de radio voorbij
.
Ik hoor juist mensen altijd klagen over het nieuwe albums, dat ze eerder beter waren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:35 schreef DeBassist het volgende:
[..]
vindt het persoonlijk erg goede muziek![]()
zeker hun beste album tot nu toe
Saturday Teenage Kick van Junkie XL, echt een goed albumquote:
mwah het is andersquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:36 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Ik hoor juist mensen altijd klagen over het nieuwe albums, dat ze eerder beter waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |