Hangt dat niet volledig van je eigen smaak af? Stel bij jezelf de vraag wat je graag zou willen spelen, en ga dan op zoek naar tabs. www.ultimate-guitar.comquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:14 schreef Martin_V het volgende:
wat zijn nou een beetje toffe nummers om te leren spelen als je ervaring heb maar niet super goed bent zegmaar
Ik zit ook een beetje boven mijn pet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:14 schreef Martin_V het volgende:
wat zijn nou een beetje toffe nummers om te leren spelen als je ervaring heb maar niet super goed bent zegmaar
Punkyquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef guitarist het volgende:
Let niet op de rotzooi!
[ afbeelding ]
En wat voor nuttige dingen doe jij danquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:10 schreef Waterflesje het volgende:
Jullie praten echt teveel in de tijd dat ik andere dingen aan het doen ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Veel te snelle liedjes? Je hebt mijn aandachtquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zit ook een beetje boven mijn pet.Ik heb aardig wat techniek, ik ben alleen bezig met veel te snelle liedjes welke ik nog niet kan bijbenen.
Geen van beide. Neem een Vintage of een Epi G400. Heb je net wat meer kwaliteit te pakken.quote:
Tofquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:19 schreef -Menn0- het volgende:
Eerste optreden was grooooooooooooots succes, zag veel mensen met camera's dus hopelijk binnenkort ook nog beeldmateriaal.
Ik heb het al gezegdquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*Zucht* gaat hij weer... Wie zegt het deze keer?.
Tofquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:48 schreef -Menn0- het volgende:
Heb ook Wicked Game gedaan dus binnenkort heb ik youtube filmpje voor je
Vintage. Geloof me maar.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:19 schreef -Menn0- het volgende:
Eerste optreden was grooooooooooooots succes, zag veel mensen met camera's dus hopelijk binnenkort ook nog beeldmateriaal.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:36 schreef blckbb het volgende:
Eerste optredenGoed bezig herenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag zaterdag over een week weer! Eerste keer sinds lange tijd, ben nu al hyper
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Maar je stond er toch maar evenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:13 schreef blckbb het volgende:
Het geeft echt een geweldige ''thrill'' als een zaal met 250 mensen voor je applaudiseren. Nooit meegemaakt. Zometeen videomateriaal, we hadden er een klein bassolootje inzitten maar die ging niet lekker. volgens de bassist door de zenuwen, best begrijpelijk omdat het voor ons 5en het eerste optreden ooit was(en we aan de outtro redelijk weinig aandacht hadden besteed
)
Hoop ik ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar je stond er toch maar even
Hoop dat het de 20e ook wat druk word
Zangeressen geven alleen maar ellende.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:20 schreef blckbb het volgende:
Filmmateriaal komt later omdat Windows Movie Maker niet lief doet
[..]
Hoop ik ooklaat het weten
Hoop echt dat ik met deze groep verder gaat. Ikzelf ben in ieder geval niet van plan het bij een eenmalig optreden te latenSowieso is de zangeres one of a kind
Omdat?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zangeressen geven alleen maar ellende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |