SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:27 schreef guitarist het volgende:
Tof. Wel even een video cover voor Youtube maken als je kan hè!?Is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:10 schreef guitarist het volgende:
[..]
Doe het dan op de -Menno- manier!!!
Ligt er vaak aan in welke rolquote:Op zondag 14 maart 2010 17:35 schreef Waterflesje het volgende:
Is vrouwen in de band hebben echt niet zo'n goed idee, zoals velen zeggen?
Is dat niet het zelfde als je een zanger hebt + band ?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Probleem met een zangeres is vaak dat je, zangeres + band hebt in plaats van gewoon "band"
Nee, want een zanger doet vaak wel wat met kritiek.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:59 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Is dat niet het zelfde als je een zanger hebt + band ?
Wat kunnen die nadelen zijn dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:10 schreef guitarist het volgende:
Een vrouw in de band heeft idd nadelen soms. Maar ook zeker voordelen!!
epiphone les paul prophecyquote:Op zondag 14 maart 2010 15:50 schreef TeleluvR het volgende:
En welke gaat dat worden?
Ik blijf een haat-liefde verhouding houden met Les Pauls. Alhoewel, als je em dan weer uit de koffer haalt, ingeplugd een beetje zit te frutten...
Something like this... lekker!
Een eigen mening om maar eentje te noemen.quote:
Iduna moet toch haalbaar zijn?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:16 schreef guitarist het volgende:
Op Friesland na hebben we met de band in alle provincies gespeeld.
We waren geboekt voor een festival in Harlingen, maar de organisatie had de zaal nog niet geboekt en moesten ze het een week naar voren schuiven. Slimme Friezen....
Sorry Dean, it's not you, it's me!
Ik ben meer benieuwd naar de voordelenquote:
Mits lekkerding kan je de voordelen zelf toch wel bedenkenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:38 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar de voordelen.
Wat nou als ze bezet zijn? Dan zijn er alleen nog maar nadelen!quote:Op zondag 14 maart 2010 18:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mits lekkerding kan je de voordelen zelf toch wel bedenken
Niet om zelf te doenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:47 schreef Waterflesje het volgende:
[..]
Wat nou als ze bezet zijn? Dan zijn er alleen nog maar nadelen!
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:47 schreef Waterflesje het volgende:
[..]
Wat nou als ze bezet zijn? Dan zijn er alleen nog maar nadelen!
relaties in een band zijn niet echt handig nee...quote:Op zondag 14 maart 2010 18:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet om zelf te doendat gaat sowieos fout relaties binnen een band
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |