Kan best zonder synthesizer. Jullie moeten gewoon even wat beter je best doen en niet te snel tevreden zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Zit eraan te denken om binnenkort een Synthesizer te gaan sparen. Zonder zo'n ding kun je tegenwoordig bijna geen eigen sound meer creëren ofzo. Ik weet niet maar ons eigen nummer is zo standaard..
Dat is alleen wanneer je rammelpunk maakt.quote:
Ieder z'n eigen ding. De muziek stond wel degelijk zacht op de achtergrond; in ieder geval zacht genoeg om mijn eigen gitaarspel te horen.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:14 schreef guitarist het volgende:
Ik vind het altijd zo raar, met een nummer mee spelen. Neem dan een simpele beat op en speel het helemaal zelf.... Of de muziek er zachter onder...
Een 'the paul' was een budget model van Gibson in de jaren '80. Niet bijster goed gewaardeerd, maar ze worden als al het oude spul tegenwoordig redelijk gehyped. Les Paul is gewoon de verzamelnaam van alle Les Pauls die gibson uitbrengt, van budget Studios tot duurdere Custom Shop modellen!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:33 schreef genakt het volgende:
wat is het verschil tussen een gibson "les" paul en een gibson "the" paul ?
ja zat beetje te kijken en die gibson studio's zijn nog en eens zo duur. Beetje 2e hands zijn ze denk ik wel voor 500 a 600 te kopen zijn die dan zo slecht dan. Sommige epiphones zijn duurderquote:Op zondag 14 maart 2010 15:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een 'the paul' was een budget model van Gibson in de jaren '80. Niet bijster goed gewaardeerd, maar ze worden als al het oude spul tegenwoordig redelijk gehyped. Les Paul is gewoon de verzamelnaam van alle Les Pauls die gibson uitbrengt, van budget Studios tot duurdere Custom Shop modellen!
http://vintage-guitars.blogspot.com/2006/02/gibson-paul.html
niet meer dat ik weetquote:Op zondag 14 maart 2010 15:43 schreef TeleluvR het volgende:
Hebben we die suggestie niet eerder hier gedaan toen je met je budget van 500-600 euro op zoek was naar een LP?
Je hoort jouw gitaar er wel doorheen omdat die wat snijperde (minder dof?) klinkt dan de gitaren van Queens ja.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:32 schreef Dagkast het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen ding. De muziek stond wel degelijk zacht op de achtergrond; in ieder geval zacht genoeg om mijn eigen gitaarspel te horen.
Ik zie niet zo zeer in wat er raar aan is om een "cover" op Youtube te zetten. Het is ook een stukje gemakszucht moet ik zeggen hoor, simpelweg te lui om een de drums na te programmeren om vervolgens alleen met de drums mee te spelen. Dan steek ik liever m'n tijd in het zelf schrijven van nummers.
@ Genakt en TeleluvR, bedankt!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:27 schreef guitarist het volgende:
Tof. Wel even een video cover voor Youtube maken als je kan hè!?Is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:10 schreef guitarist het volgende:
[..]
Doe het dan op de -Menno- manier!!!
Ligt er vaak aan in welke rolquote:Op zondag 14 maart 2010 17:35 schreef Waterflesje het volgende:
Is vrouwen in de band hebben echt niet zo'n goed idee, zoals velen zeggen?
Is dat niet het zelfde als je een zanger hebt + band ?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Probleem met een zangeres is vaak dat je, zangeres + band hebt in plaats van gewoon "band"
Nee, want een zanger doet vaak wel wat met kritiek.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:59 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Is dat niet het zelfde als je een zanger hebt + band ?
Wat kunnen die nadelen zijn dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:10 schreef guitarist het volgende:
Een vrouw in de band heeft idd nadelen soms. Maar ook zeker voordelen!!
epiphone les paul prophecyquote:Op zondag 14 maart 2010 15:50 schreef TeleluvR het volgende:
En welke gaat dat worden?
Ik blijf een haat-liefde verhouding houden met Les Pauls. Alhoewel, als je em dan weer uit de koffer haalt, ingeplugd een beetje zit te frutten...
Something like this... lekker!
Een eigen mening om maar eentje te noemen.quote:
Iduna moet toch haalbaar zijn?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:16 schreef guitarist het volgende:
Op Friesland na hebben we met de band in alle provincies gespeeld.
We waren geboekt voor een festival in Harlingen, maar de organisatie had de zaal nog niet geboekt en moesten ze het een week naar voren schuiven. Slimme Friezen....
Sorry Dean, it's not you, it's me!
Ik ben meer benieuwd naar de voordelenquote:
Mits lekkerding kan je de voordelen zelf toch wel bedenkenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:38 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar de voordelen.
Wat nou als ze bezet zijn? Dan zijn er alleen nog maar nadelen!quote:Op zondag 14 maart 2010 18:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mits lekkerding kan je de voordelen zelf toch wel bedenken
Niet om zelf te doenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:47 schreef Waterflesje het volgende:
[..]
Wat nou als ze bezet zijn? Dan zijn er alleen nog maar nadelen!
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:47 schreef Waterflesje het volgende:
[..]
Wat nou als ze bezet zijn? Dan zijn er alleen nog maar nadelen!
relaties in een band zijn niet echt handig nee...quote:Op zondag 14 maart 2010 18:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet om zelf te doendat gaat sowieos fout relaties binnen een band
Heb jij het?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:54 schreef The_Dean het volgende:
Je hoeft dus geen 80 jarige neger te zijn om flink de blues te hebben.
En hoe.quote:
Zo bekend ben ik niet met Fok. Wat moet ik mij voorstellen met de -Menno- manier?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:10 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je hoort jouw gitaar er wel doorheen omdat die wat snijperde (minder dof?) klinkt dan de gitaren van Queens ja.
Het is verder ook geen commentaar naar jou hoor, er zijn meer gitarist hier die het doen!
Doe het dan op de -Menno- manier!!!
Hoe kom ik er weer afquote:
Wat een baasquote:
Daar reis ik net bij vandaanquote:
Dan hoor je niet de blues te hebbenquote:
Wat snap je niet aan het woordje 'vandaan'?quote:
de 3e 'a'quote:Op zondag 14 maart 2010 21:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woordje 'vandaan'?
Enter Shikariquote:Op zondag 14 maart 2010 22:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil eigenlijk een soort project opzetten met een combinatie van Rock en Dance maar ik weet niet zogoed waar ik moet beginnen, ik ken ook geen bands die dat doen als voorbeeld.
Weet iemand toevallig zoiets ?
Daar was laatst een hilarisch topic over.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil eigenlijk een soort project opzetten met een combinatie van Rock en Dance maar ik weet niet zogoed waar ik moet beginnen, ik ken ook geen bands die dat doen als voorbeeld.
Weet iemand toevallig zoiets ?
Goose gaat ook wel beetje die kant op. Soulwax/2 Many DJ's doet toch ook wel een beetje van zo'n dingen?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Daar was laatst een hilarisch topic over.
Maarrem...The Infadels zijn wel redelijk goed daarin, maar rockt niet echt hard. Sommige nrs van the killers zijn ook echt wel dance.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:03 schreef Dagkast het volgende:
[..]
Zo bekend ben ik niet met Fok. Wat moet ik mij voorstellen met de -Menno- manier?
Neuh, niet per se hoor. 'Mijn' zangeresje luistert veel beter dan sommige zangers die ik gekend heb. Het is wel zo dat je met vrouwen in de band moeilijker communiceert, want ja, vrouwen. Mannen onderling communiceert al moeilijk genoeg in bandformaatquote:Op zondag 14 maart 2010 18:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, want een zanger doet vaak wel wat met kritiek.
Je zou ook kunnen stellen dat mannen geen kritiek kunnen leveren.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:16 schreef brother52 het volgende:
Daarom staat er ook 'vaak'![]()
Mijn ervaring is dat zangeressen erg slecht met kritiek om kunnen gaan en het veel te persoonlijk opvatten.
Dat vind ik wel weer zo'n typische wijvenopmerking!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen stellen dat mannen geen kritiek kunnen leveren.
Maar hij heeft daar dan het haar ook wel voorquote:Op maandag 15 maart 2010 15:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat vind ik wel weer zo'n typische wijvenopmerking!
Die move.quote:
Sorry, tijd van de maandquote:Op maandag 15 maart 2010 15:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat vind ik wel weer zo'n typische wijvenopmerking!
Hallo Autotune...quote:
Kan beur'n...quote:
Wow je moet de enige zijn op de wereld die dat niet weetquote:
Klinkt best lekker!quote:Op maandag 15 maart 2010 17:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Ga met een vriendin een covertje maken, maar dan ook alles gewoon zelf maken.
Net ff eerste opzet je gemaakt voor de mix qua geluid
http://www12.speedyshare.(...)20Life%20mixdown.mp3
Mensen tips hier, ik heb echt een kutaudioset om het goed te kunnen inschatten hier nu en via koptelefoon mixen is ook niet alles, vooral de hoeveelheid bas erin.
En impressie van hoe de zang gaat worden
Is los ingezongen via de webcam dus was een beetje onmogelijk in te plakken en stretchen enz blalbal maar gaat om het idee
http://www11.speedyshare.(...)0mixdown%20zang2.mp3
Weer eens wat anders dan punk geschreeuw
Crab Metal!quote:
Ik moet dat nog steeds eens proberen op mezelfquote:Op maandag 15 maart 2010 18:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wow je moet de enige zijn op de wereld die dat niet weet
Daarmee kan iedereen zuiver zingenen het klinkt dan vaag youtube maar
Bij mij werkt het nietquote:Op maandag 15 maart 2010 21:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik moet dat nog steeds eens proberen op mezelf. Ik ben namelijk net zo toonvast als een winegum in een windtunnel. Goede testcase
.
Gaaf dat hij het zomaar op zijn arm kan laten rustenquote:
Dat kan ik met mijn V ook wel... speelt alleen zo kutquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:05 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaaf dat hij het zomaar op zijn arm kan laten rusten
Dat was mijn puntquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat kan ik met mijn V ook wel... speelt alleen zo kut
Er is een filmpje van een jaren '60 bandje waar een gitarist op een V speelt maar dan met zijn arm tussen de vleugels door. Hangt dan ook op sleutelbeenhoogte. Echt een bizar gezicht. Weet helaas niet meer welke band dat was, anders had ik het wel opgezocht...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat kan ik met mijn V ook wel... speelt alleen zo kut
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er is een filmpje van een jaren '60 bandje waar een gitarist op een V speelt maar dan met zijn arm tussen de vleugels door. Hangt dan ook op sleutelbeenhoogte. Echt een bizar gezicht. Weet helaas niet meer welke band dat was, anders had ik het wel opgezocht...
Yep, ik zou eerder denken aan 275 of zoiets...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:47 schreef Svyatagor het volgende:
[TK] London City Comet met versterker.
Prima beginnerssetje, wel een beetje aan de prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |