Zo bekend ben ik niet met Fok. Wat moet ik mij voorstellen met de -Menno- manier?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:10 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je hoort jouw gitaar er wel doorheen omdat die wat snijperde (minder dof?) klinkt dan de gitaren van Queens ja.
Het is verder ook geen commentaar naar jou hoor, er zijn meer gitarist hier die het doen!
Doe het dan op de -Menno- manier!!!
Hoe kom ik er weer afquote:
Wat een baasquote:
Daar reis ik net bij vandaanquote:
Dan hoor je niet de blues te hebbenquote:
Wat snap je niet aan het woordje 'vandaan'?quote:
de 3e 'a'quote:Op zondag 14 maart 2010 21:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woordje 'vandaan'?
Enter Shikariquote:Op zondag 14 maart 2010 22:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil eigenlijk een soort project opzetten met een combinatie van Rock en Dance maar ik weet niet zogoed waar ik moet beginnen, ik ken ook geen bands die dat doen als voorbeeld.
Weet iemand toevallig zoiets ?
Daar was laatst een hilarisch topic over.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil eigenlijk een soort project opzetten met een combinatie van Rock en Dance maar ik weet niet zogoed waar ik moet beginnen, ik ken ook geen bands die dat doen als voorbeeld.
Weet iemand toevallig zoiets ?
Goose gaat ook wel beetje die kant op. Soulwax/2 Many DJ's doet toch ook wel een beetje van zo'n dingen?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Daar was laatst een hilarisch topic over.
Maarrem...The Infadels zijn wel redelijk goed daarin, maar rockt niet echt hard. Sommige nrs van the killers zijn ook echt wel dance.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:03 schreef Dagkast het volgende:
[..]
Zo bekend ben ik niet met Fok. Wat moet ik mij voorstellen met de -Menno- manier?
Neuh, niet per se hoor. 'Mijn' zangeresje luistert veel beter dan sommige zangers die ik gekend heb. Het is wel zo dat je met vrouwen in de band moeilijker communiceert, want ja, vrouwen. Mannen onderling communiceert al moeilijk genoeg in bandformaatquote:Op zondag 14 maart 2010 18:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, want een zanger doet vaak wel wat met kritiek.
Je zou ook kunnen stellen dat mannen geen kritiek kunnen leveren.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:16 schreef brother52 het volgende:
Daarom staat er ook 'vaak'![]()
Mijn ervaring is dat zangeressen erg slecht met kritiek om kunnen gaan en het veel te persoonlijk opvatten.
Dat vind ik wel weer zo'n typische wijvenopmerking!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen stellen dat mannen geen kritiek kunnen leveren.
Maar hij heeft daar dan het haar ook wel voorquote:Op maandag 15 maart 2010 15:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat vind ik wel weer zo'n typische wijvenopmerking!
Die move.quote:
Sorry, tijd van de maandquote:Op maandag 15 maart 2010 15:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat vind ik wel weer zo'n typische wijvenopmerking!
Hallo Autotune...quote:
Kan beur'n...quote:
Wow je moet de enige zijn op de wereld die dat niet weetquote:
Klinkt best lekker!quote:Op maandag 15 maart 2010 17:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Ga met een vriendin een covertje maken, maar dan ook alles gewoon zelf maken.
Net ff eerste opzet je gemaakt voor de mix qua geluid
http://www12.speedyshare.(...)20Life%20mixdown.mp3
Mensen tips hier, ik heb echt een kutaudioset om het goed te kunnen inschatten hier nu en via koptelefoon mixen is ook niet alles, vooral de hoeveelheid bas erin.
En impressie van hoe de zang gaat worden
Is los ingezongen via de webcam dus was een beetje onmogelijk in te plakken en stretchen enz blalbal maar gaat om het idee
http://www11.speedyshare.(...)0mixdown%20zang2.mp3
Weer eens wat anders dan punk geschreeuw
Crab Metal!quote:
Ik moet dat nog steeds eens proberen op mezelfquote:Op maandag 15 maart 2010 18:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wow je moet de enige zijn op de wereld die dat niet weet
Daarmee kan iedereen zuiver zingenen het klinkt dan vaag youtube maar
Bij mij werkt het nietquote:Op maandag 15 maart 2010 21:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik moet dat nog steeds eens proberen op mezelf. Ik ben namelijk net zo toonvast als een winegum in een windtunnel. Goede testcase
.
Gaaf dat hij het zomaar op zijn arm kan laten rustenquote:
Dat kan ik met mijn V ook wel... speelt alleen zo kutquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:05 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaaf dat hij het zomaar op zijn arm kan laten rusten
Dat was mijn puntquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat kan ik met mijn V ook wel... speelt alleen zo kut
Er is een filmpje van een jaren '60 bandje waar een gitarist op een V speelt maar dan met zijn arm tussen de vleugels door. Hangt dan ook op sleutelbeenhoogte. Echt een bizar gezicht. Weet helaas niet meer welke band dat was, anders had ik het wel opgezocht...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat kan ik met mijn V ook wel... speelt alleen zo kut
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er is een filmpje van een jaren '60 bandje waar een gitarist op een V speelt maar dan met zijn arm tussen de vleugels door. Hangt dan ook op sleutelbeenhoogte. Echt een bizar gezicht. Weet helaas niet meer welke band dat was, anders had ik het wel opgezocht...
Yep, ik zou eerder denken aan 275 of zoiets...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:47 schreef Svyatagor het volgende:
[TK] London City Comet met versterker.
Prima beginnerssetje, wel een beetje aan de prijs.
Geen jaren '60 bandje. Maar hier doen ze het ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er is een filmpje van een jaren '60 bandje waar een gitarist op een V speelt maar dan met zijn arm tussen de vleugels door. Hangt dan ook op sleutelbeenhoogte. Echt een bizar gezicht. Weet helaas niet meer welke band dat was, anders had ik het wel opgezocht...
En twee snarenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen jaren '60 bandje. Maar hier doen ze het ook.
Presidents!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |