Deze?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:23 schreef -Menn0- het volgende:
Ken Lawrence replica op het oogFf mailen over hoe wat
Ja! Ff horen hoe of wat. Want ik weet niet wat replica inhoudt maar als het zelf gemaakt is dan is het geen 300 euro waard!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze?
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=121198
Ziet er op zich wel goed uit.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja! Ff horen hoe of wat. Want ik weet niet wat replica inhoudt maar als het zelf gemaakt is dan is het geen 300 euro waard!
Tja, google hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:45 schreef Meursault het volgende:
[..]
Mooie gitaar, maar wat een eigenaardige foto..
Hoezo, misschien houd spelvout wel van linedancingquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:45 schreef Meursault het volgende:
[..]
Mooie gitaar, maar wat een eigenaardige foto..
wel gruwelijk mooi dingquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze?
Mooi ding!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze?
Riep ook maar wat, maar zelfbouw is geen 1200 euro.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ziet er op zich wel goed uit.
En zelf gemaakt, wil niet zeggen dat het allemaal el cheapo rommel is.
Ik ben voor mijn zelfbouw behoorlijk meer dan 300 euro kwijt.
Nou, het gaat bij mij redelijk die kant op.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:01 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Riep ook maar wat, maar zelfbouw is geen 1200 euro.
My eyes!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze?
10 euro gebodenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:54 schreef guitarist het volgende:
Iemand een (mat) zwarte Stagg bas met luxe Ritter hoes kopen?
Vind ik veel voor een ritterhoes met beschimmeld hout erin...quote:
Ja dat kan maar ik ga niet 1200 euro betalen voor iets wat iemand zelf gemaakt en in elkaar gezet heeft.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, het gaat bij mij redelijk die kant op.
Heen gaan, kijken, spelen, testen. Niet de kwaliteit beoordelen van een fotoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja dat kan maar ik ga niet 1200 euro betalen voor iets wat iemand zelf gemaakt en in elkaar gezet heeft.
Als die van mij ooit de verkoop in zou gaan, zullen ze er behoorlijk wat meer dan 1200 euro voor neer moeten leggen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja dat kan maar ik ga niet 1200 euro betalen voor iets wat iemand zelf gemaakt en in elkaar gezet heeft.
Prachtig dingquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze?
Nee dat gaat dan natuurlijk gebeuren. Maar 1200 euro voor een gitaar die niet door een pro in elkaar is gezet gaat em niet worden. Zeker niet als ik voor dat geld er 1 kan halen die dat wel is. (Hoe vet ik Ken Lawrence gitaren ook vind)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heen gaan, kijken, spelen, testen. Niet de kwaliteit beoordelen van een foto
Tja maar dat is emotionele waarde die jij er aan verbind omdat jij hem zelf gemaakt hebtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als die van mij ooit de verkoop in zou gaan, zullen ze er behoorlijk wat meer dan 1200 euro voor neer moeten leggen.
Dat ook maar een gitaar van vergelijkbare kwaliteit waar toevallig wel een labeltje van een gerenomeerd merk op zit, betaal je ook behoorlijk wat voor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:18 schreef -Menn0- het volgende:
Tja maar dat is emotionele waarde die jij er aan verbind omdat jij hem zelf gemaakt hebt
Kwaliteitsgarantie is bij een zelfbouwer toch echt groter dan bij een grootgrutter als Fender of Gibson...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:10 schreef Libelah het volgende:
Dat labeltje biedt dan wel een (beperkte) mate van kwaliteitsgarantie die je bij een zelfbouwer niet hebt...
Dat weet je niet zolang je de bouwer niet kent, of mensen die ervaring met diegene hebben.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kwaliteitsgarantie is bij een zelfbouwer toch echt groter dan bij een grootgrutter als Fender of Gibson...
Pics?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:54 schreef guitarist het volgende:
Iemand een (mat) zwarte Stagg bas met luxe Ritter hoes kopen?
Waarom laat je uberhaupt een gitaarbouwen bij iemand die je niet kent...?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:31 schreef Libelah het volgende:
[..]
Dat weet je niet zolang je de bouwer niet kent, of mensen die ervaring met diegene hebben.
Het gaat hier ook niet om een gitaar láten bouwen...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Waarom laat je uberhaupt een gitaarbouwen bij iemand die je niet kent...?![]()
Klinkt nogal stom...
Niet? Als zelfbouwer juist wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:10 schreef Libelah het volgende:
Dat labeltje biedt dan wel een (beperkte) mate van kwaliteitsgarantie die je bij een zelfbouwer niet hebt...
Zie de discussie met Tele hierboven...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet? Als zelfbouwer juist wel.
Bij een fabrieksapparaat is het altijd maar afwachten wat je krijgt, hoe groot ze ook zijn.
Als zelfbouwer heb je het helemaal zelf in de hand. Je krijgt de kwaliteit die je zelf wilt.
Je gaat even voorbij aan het feit dat ik zelf de bouwer ben.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:03 schreef Libelah het volgende:
[..]
Zie de discussie met Tele hierboven...
Over die gitaar ging het al niet meerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:10 schreef Libelah het volgende:
Ja, JIJ wel. Maar de gitaar waar het oorspronkelijk om ging, 1200 euro, mogelijk zelfbouw door een onbekende bouwer, was niet door jou gebouwd.
Ja, wat dat betreft zijn we het wel met elkaar eens.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:16 schreef Libelah het volgende:
Voor zover ik weet ging het daar nog wel over, maar goed. In elk geval redeneerde ik vanuit dat standpunt. We zijn het eens geloof ik
School, werk en sociaal leven dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wat voor nuttige dingen doe jij dan
En als dat fan-tas-tisch klinkt, is dat altijd nog beter dan AAAAA+ Babuenga-hout!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld hebben ze de body van een oud bureaublad gemaakt
Maar een complete body van babunga is ook veel te zwaar. Voor een top is het wel ok.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:57 schreef TeleluvR het volgende:
En als dat fan-tas-tisch klinkt, is dat altijd nog beter dan AAAAA+ Babuenga-hout!
Nou, da's ook niet helemaal waar hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:55 schreef genakt het volgende:
dan mag james hetfield wel met een KL spelenals je een bijv een yamaha met emg 81 85 koopt heb je hetzelfde geluid en zelbouw ...1200 kankerop
Preciesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je een 2e hands zelfbouw koopt en je kent de verkoper niet, heb je geen idee wat voor onderdelen er gebruikt zijn. Voor hetzelfde geld hebben ze de body van een oud bureaublad gemaakt
nee maar je begrijpt wel ongeveer wat ik bedoel het is gewoon dezelfde discussie als die marshallquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nou, da's ook niet helemaal waar hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |