Incl. meet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:55 schreef Cynic het volgende:
Wordt weer eens tijd voor een concertje van hen
Eerst maar die van jouquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:55 schreef Cynic het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:55 schreef Cynic het volgende:
Ik wacht wel tot de cd presentatie in Vera.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Eerst maar die van jou.
Gaan meer mensen Cynic pesten in de Bibelot volgende maand?.
Komt Cynic in Vera?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de cd presentatie in Vera.![]()
Op een vrijdag of zaterdag graag
Denk dat het de bedoeling is dat we de cd-presentatie daar weer gaan doen. Maar dat kan nog wel even duren.quote:
Schreeuw maar indien nodig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Denk dat het de bedoeling is dat we de cd-presentatie daar weer gaan doen. Maar dat kan nog wel even duren.
Dat wordt vast een bijzonder optreden, de eerste in 2 jaar tijd en met een nieuwe toetsenist...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Eerst maar die van jou.
Gaan meer mensen Cynic pesten in de Bibelot volgende maand?.
hey dean, dan een fok forum crash place bij jou?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Denk dat het de bedoeling is dat we de cd-presentatie daar weer gaan doen. Maar dat kan nog wel even duren.
lolquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:40 schreef Witchfynder het volgende:
Hoe klein moet deze meid wel niet zijn dat deze Dean zo enooooooorm eruit ziet?.
Dat einde..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:40 schreef Witchfynder het volgende:
Hoe klein moet deze meid wel niet zijn dat deze Dean zo enooooooorm eruit ziet?.
Ik denk dat het begin ook wat te laag is voor jouw stem.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:29 schreef -Menn0- het volgende:
Niet echt tevreden over het begin maar voor een eerste take mag ik niet te veel zeuren
De snare zou je wat feller kunnen doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof menno
Net even wat aan m'n mix aangepast
Gitaren wat cleaner, de bassdrum wat meer definitie
Of staat die kick er nu wat hard in
Ik hang nu een beetje vast weet echt niet meer wat ik moet aanpassen om het beter te maken
HELP!!
http://www12.speedyshare.(...)20Life%20mixdown.mp3
Dat zijn wel behoorlijke aparaten jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:40 schreef Witchfynder het volgende:
Over het algemeen, of juist weer bij de hardere stukken zodat het wat explosiever is ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
De snare zou je wat feller kunnen doen.
Thanksquote:
Nee een line6 combo...................... Kan je zien in een ander filmpje van d'r...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat moet zo'n kind overigens met een USA Dean? Ik kon de amp zo snel niet vinden, maar dat zal ook wel weer een Mesa zijn ofzo...
Vooral bij de hardere stukken. Bij de rustige stukken klinkt hij zo wel goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Over het algemeen, of juist weer bij de hardere stukken zodat het wat explosiever is ?
Vet!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:47 schreef blckbb het volgende:
Nog een paar fotootjes van het laatste lid in de familie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In deze versie zing je toch ook al niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:20 schreef KaMo het volgende:
In de volledige versie zal ik ws niet zingen.
Zomers of nietquote:
Zeg ik dat?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
In deze versie zing je toch ook al niet?
Wij gaan volgende maand echt zó een biertje doen in Dordtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
In deze versie zing je toch ook al niet?
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wij gaan volgende maand echt zó een biertje doen in Dordt.
Dat is, als je dan nog gezien wilt worden met de gitarist van die band die klonk alsof ze al 2 jaar niet meer gespeeld hebben.quote:
Ik ga gewoon midden in het publiek met mensen gesprekken beginnen van "tof joh, die progressieve edge die The Wounded tegenwoordig heeft. Wat, hoorde je dat niet? Man, die maatsoorten enzo...poe, doe ik hen niet na!"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is, als je dan nog gezien wilt worden met de gitarist van die band die klonk alsof ze al 2 jaar niet meer gespeeld hebben.
quote:vindt u dit ook een kutband, luister dan naar het nieuwe singeltje van Conorach
Toevallig laten we net flyers drukkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Daantke het volgende:
En stiekem gaat senior flyers uitdelen met
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |