Xenofoob!quote:
Ja, maar deze hilarisch 112 grap moest toch even in een verneukte TT gemaakt worden door de Grote Wandelende Anus©quote:
Jij?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:53 schreef Stefan het volgende:
Surfiance viets wordt ook wakker, 12 uur later reageren op een persbericht, wie heeft die overigens egschreve?
Ik verdenk jou.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:53 schreef Stefan het volgende:
Surfiance viets wordt ook wakker, 12 uur later reageren op een persbericht, wie heeft die overigens egschreve?
Ik onbetaald werk doen voor miljonair Vlemmix, dacht t nietquote:
Dan zal het Alsido wel zijn geweest.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:54 schreef Stefan het volgende:
Ik onbetaald werk doen voor miljonair Vlemmix, dacht t niet
Heb je mijn post gelezen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik onbetaald werk doen voor miljonair Vlemmix, dacht t niet
Nee, dat wordt hier pas tussen 1 en 2 bezorgd. En bij jou?quote:
Bweehehehequote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, dat wordt hier pas tussen 1 en 2 bezorgd. En bij jou?
Flauw zeg. Aandachtvrager.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, dat wordt hier pas tussen 1 en 2 bezorgd. En bij jou?
Ja! En toen zag ik dat het vorige 111 was en toen was ik zo vanquote:
At first I was likequote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! En toen zag ik dat het vorige 111 was en toen was ik zo van.
Ik denk Liesbeth.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
De 51-jarige , zanger ...
Woning annex Studio Vlemmix
Vele kijkers () , fans (
)
Ja, dat is Alsido. Of Liesbeth.
Nou, wat meer nieuws zou onderhand welkom zijn, Vlemmix wil een 24/7 soap, dan mag je na 13 uur best met nieuws komen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niks mis met een beetje geduld, stefan.
Het gaat erom dat je het topic opent terwijl je de lapo niet hebt, kwabje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, wat meer nieuws zou onderhand welkom zijn, Vlemmix wil een 24/7 soap, dan mag je na 13 uur best met nieuws komen.
Man ik ken die hele regel niet. Stel je niet zo aan zeg, klapjosti. Zeuren over een fucking topic omdat iemand 1 tiende seconde eerder een laatste post maakt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je het topic opent terwijl je de lapo niet hebt, kwabje.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Man ik ken die hele regel niet. Stel je niet zo aan zeg. Zeuren over een fucking topic omdat iemand 1 tiende seconde eerder een laatste post maakt.
Misschien helpt het als je hier wat vaker komt en net als wij de gewoonten leert kennen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Man ik ken die hele regel niet. Stel je niet zo aan zeg. Zeuren over een fucking topic omdat iemand 1 tiende seconde eerder een laatste post maakt.
Misschien helpt het minder te zeuren en te bedenken dat je hiervoor 111 topics kom openen en hierna ook nog zeker 380.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je hier wat vaker komt en net als wij de gewoonten leert kennen.
Ga jij even langs de Grote Beek vanmiddag en een bloemetje aanbieden namens onsquote:
Hebben ze daar ook hartbewaking? Hij zal wel in het Cathrien liggen. Hebben ze wel de betere maaltijden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:10 schreef Stefan het volgende:
Ga jij even langs de Grote Beek vanmiddag en een bloemetje aanbieden namens ons
ja, jij kunt het verschil weten natuurlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Hij zal wel in het Cathrien liggen. Hebben ze wel de betere maaltijden.
Ze hebben bewaking met een dwangbuis.quote:Hebben ze daar ook hartbewaking
Hardbewaking!quote:
DGK had de camera's in het ziekenhuis opgehangenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:23 schreef akveor het volgende:
Een live hartaanval..? Zo ver ging DGK geeneens.
Zou het dan toch nog wat worden met SV?
Het fragment op de FP wordt afgdaan als acteren en alles voor de kijkcijfers en is niet meer dan 300 keer bekeken op youtube.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:23 schreef akveor het volgende:
Een live hartaanval..? Zo ver ging DGK geeneens.
Zou het dan toch nog wat worden met SV?
Bedankt voor de update, Heks.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:40 schreef Toverheks het volgende:
Johan heeft nu bloedverdunners er zat een *storing* ze doen nu testen met hem, hij moet veel stappen terug nemen. Hij kan nergens naar toe, ja in een hotel zegt peter.
Knal gewoon die stream eruit en laat Johan ff bijkomen lijkt mij.
Zoals ik al zei, dat is de vage aantrekkingskracht die de "bekendheid" van Johan heeft op zielige mensen die zichzelf een deel van het geheel voelen door hem op die manier lastig te vallen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:50 schreef Toverheks het volgende:
bv. Liesbeth heeft zender uit hup iemand belt Johan erover op
volgens peter had ie idd een hartfibrillatie... En hij zal het wel wetenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef Gert het volgende:
Maar wat hád hij nou eigenlijk, of is dat niet bekend?
Een hartaanval of fibrilatie ziet er wel heftig uit hoor, dan lig je voor dood op de grond, dus dat zal het niet geweest zijn.
Ik hoop dat die testen beter uitpakken dan wanneer Alsido dat doet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:40 schreef Toverheks het volgende:
Johan heeft nu bloedverdunners er zat een *storing* ze doen nu testen met hem,
Maar je zou het wel willen hè, geef maar toe Ian_Nick!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja leuk, ik loop niet te bellen en niet te smssen.
Sterker nog, ik zou het kunnen als ik het zou willen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar je zou het wel willen hè, geef maar toe Ian_Nick!
Je speelt 'hard to get' met johan. Tactisch!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zou het kunnen als ik het zou willen.
Ik laat die man gewoon met rust. Niets mee te maken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je speelt 'hard to get' met johan. Tactisch!
Nou daar ga ik niet voetstoots vanuit.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
volgens peter had ie idd een hartfibrillatie... En hij zal het wel weten
Een hartfibrillatie is niet altijd permanent. Het hart kan ook uit zichzelf weer gaan kloppen. Een collega van mij heeft dat ook gehad, reed ie met z'n vrouw over de snelweg, zag ie ineens niets meer.. Dus mbv z'n vrouw de auto langs de kant gezet, maar z'n hart ging weer normaal kloppen voordat de ambulance gearriveerd was.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou daar ga ik niet voetstoots vanuit.
Bij een hartfibrillatie wordt het bloed niet meer het lichaam rondgepompt. Je hersenen krijgen dus ook geen zuurstof meer. Je hoeft geen genie te zijn om te beseffen dat het in zo'n toestand niet mogelijk is om ambulancebroeders te woord te staan.
Dat heeft ie allemaal zelf voor elkaar gekregen hoor. Hij liegt, bedriegt en verdraait feiten voor zn eigen aandacht en nu krijgt ie aandacht en ligt het ineens aan zielige mensenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat is de vage aantrekkingskracht die de "bekendheid" van Johan heeft op zielige mensen
Ja ja ja, we weten het nou wel, gast.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat heeft ie allemaal zelf voor elkaar gekregen hoor. Hij liegt, bedriegt en verdraait feiten voor zn eigen aandacht en nu krijgt ie aandacht en ligt het ineens aan zielige mensen
Lastig je als andere mensen gelijk hebben en jij nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja ja ja, we weten het nou wel, gast.
Sure, want jij kent 'em zoooo goed en je weet altijd preciés wat er speelt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat heeft ie allemaal zelf voor elkaar gekregen hoor. Hij liegt, bedriegt en verdraait feiten voor zn eigen aandacht en nu krijgt ie aandacht en ligt het ineens aan zielige mensen
Ja, gelukkig is dat nu niet het geval.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lastig je als andere mensen gelijk hebben en jij niet
Je snapt de woordspeling nietquote:
Vlemmix leeft voor de aandacht, hij is de zelfbenoemde mediahoer, waarbij liegen zijn eerste natuur is. Hij omringt zich met jaknikkers, heeft geen zelfkritiek en bemoeit zich met alles. Datn trekt een soort mensen aan die je nu niet de schuld kan geven dat ze hem nog steeds aandacht geven die hij altijd zo graag zoekt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sure, want jij kent 'em zoooo goed en je weet altijd preciés wat er speelt.
Dat kan ik beamenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef Gert het volgende:
Maar wat hád hij nou eigenlijk, of is dat niet bekend?
Een hartaanval of fibrilatie ziet er wel heftig uit hoor, dan lig je voor dood op de grond, dus dat zal het niet geweest zijn.
Jups maar Johan is niet out gegaan....niet dat ik dus niet geloof dat ie hartproblemen heeft hoor....ik denk dat ie er tegenaanzit...plus zn hoge bloeddruk is niet jofel...vandaar ook zn hoofdpijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een hartfibrillatie is niet altijd permanent. Het hart kan ook uit zichzelf weer gaan kloppen. Een collega van mij heeft dat ook gehad, reed ie met z'n vrouw over de snelweg, zag ie ineens niets meer.. Dus mbv z'n vrouw de auto langs de kant gezet, maar z'n hart ging weer normaal kloppen voordat de ambulance gearriveerd was.
Ik denk dat ze hem beter snapt dan jij doet.quote:
Owquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem beter snapt dan jij doet.
Ja nee johan faked ditquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vlemmix leeft voor de aandacht, hij is de zelfbenoemde mediahoer, waarbij liegen zijn eerste natuur is. Hij omringt zich met jaknikkers, heeft geen zelfkritiek en bemoeit zich met alles. Datn trekt een soort mensen aan die je nu niet de schuld kan geven dat ze hem nog steeds aandacht geven die hij altijd zo graag zoekt.
Fixed that for yaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alles beter snapt dan jij doet.
Kon jij ook niet weten.quote:
Neuh, want op sommige punten heeft Stefan imo wel gelijk. Min of meer.quote:
Ik zeg niet dat ie dit faket maar hij liegt zovaak aantoonbaar dat mensen m nu ineens niet geloven. Ken je dit sprookje?quote:
Heeft hij ook, maar da's minder leuk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, want op sommige punten heeft Stefan imo wel gelijk. Min of meer.
Lul toch niet zo dom man......Ik heb het gezien...ik geloof het...wat heeft dat nou in godsnaam te maken met al het anderen....jij bent de enige die dr zo over denkt....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie dit faket maar hij liegt zovaak aantoonbaar dat mensen m nu ineens niet geloven. Ken je dit sprookje?
[ afbeelding ]
Zo iets dus....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind "liegen en bedriegen" ook wel wat ver gaan.
Ik zou gaan voor: "in zijn naïeve enthousiasme gigantisch overdrijven".
nee hoor, lees anders hier eensquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:26 schreef Laysa het volgende:
jij bent de enige die dr zo over denkt....
Hij liegt om er zelf beter uit te komen, niet allen de waterschade maar gisteren ook weer waar hij beweert niet eens bij het interview van de VARA gids aanwezig te zijn geweest.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Neuh.......ik hoef niet met jou te wellussen/nietussenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
nee hoor, lees anders hier eens
[Upd] Vlemmix aan hartbewaking
Hoe kwam hij beter uit die waterschade dan? Daar is alleen maar gezeik over geweest, heeft hij geen voordeel van gehad. En als je als een chaoot door het leven rent en alles tegelijk doet kan ik me best voorstellen dat je dingen door de war haalt, dat praat het overigens niet goed. Helemaal niet. Maar ik kan me wel voorstellen dat hij ECHT denkt dat dat verhaal niet klopt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij liegt om er zelf beter uit te komen, niet allen de waterschade maar gisteren ook weer waar hij beweert niet eens bij het interview van de VARA gids aanwezig te zijn geweest.
Dat is het ook weer niet. Als iemand hem aanvalt of er iets gebeurt dat hem niet uitkomt dan ontkent ie dingen die ie gedaan of gezegd heeft, dus dan overdrijft ie niets. Maar er is geen kwaaie zin bij denk ik, gewoon heel veel onzekerheid en misschien een vleugje pseudologica fantasticaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Jo, helemaal juist.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is het ook weer niet. Als iemand hem aanvalt of er iets gebeurt dat hem niet uitkomt dan ontkent ie dingen die ie gedaan of gezegd heeft, dus dan overdrijft ie niets. Maar er is geen kwaaie zin bij denk ik, gewoon heel veel onzekerheid en misschien een vleugje pseudologica fantastica.
Hij pochte dat alles klaarstond en alles klaar was voor de kickoff, dat was niet zo dus kon hij Bram de schuld geven een waterleiding te hebben aanegsloten met plakband. Want er was niks klaar, zelfs toen alles het diezelfde avond weer deed en alles was teruggezet kwam er geen SV, dat kwam pas 2,5e maand later.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe kwam hij beter uit die waterschade dan?
Dat wij er van uit gingen dat hij met "alles klaar" bedoelde dat er onmiddellijk een volle programmering was wil niet zeggen dat hij dat ook bedoelde. Hij vindt volgens mij dat zoals het nu loopt het ook gewoon "loopt" terwijl ik een tv zender zonder programma's zie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij pochte dat alles klaarstond en alles klaar was voor de kickoff, dat was niet zo dus kon hij Bram de schuld geven een waterleiding te hebben aanegsloten met plakband. Want er was niks klaar, zelfs toen alles het diezelfde avond weer deed en alles was teruggezet kwam er geen SV, dat kwam pas 2,5e maand later.
1 maand toch? 1 december zijn volgens mij de streams begonnen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij pochte dat alles klaarstond en alles klaar was voor de kickoff, dat was niet zo dus kon hij Bram de schuld geven een waterleiding te hebben aanegsloten met plakband. Want er was niks klaar, zelfs toen alles het diezelfde avond weer deed en alles was teruggezet kwam er geen SV, dat kwam pas 2,5e maand later.
Dat heeft ie letterlijk tegen me gezegd aan de telefoon, popje. In meerdere gesprekken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat wij er van uit gingen dat hij met "alles klaar" bedoelde dat er onmiddellijk een volle programmering was wil niet zeggen dat hij dat ook bedoelde.
Dat was echt zo overduidelijk een enorme smoes. Niks was klaar en er was wellicht wel een klein lekje, maar zo desastreus als het werd gebracht (alles is verwoest) was het bij lange na niet. Er lagen allemaal concepten op de plank, programmamakers stonden te popelen en opeens was er helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe kwam hij beter uit die waterschade dan?
Misschien lieg en bedrieg jij nu welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat heeft ie letterlijk tegen me gezegd aan de telefoon, popje. In meerdere gesprekken.
Ik heb al eens gezegd: Met de beste bedoelingen maakt hij de grootste fouten.quote:
Zie je het zelf ook?quote:
Correct, en het enige dat overblijft zijn die zielige ja-knikkers die al eerder genoemd werden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezegd: Met de beste bedoelingen maakt hij de grootste fouten.
En dat komt ook door zijn arrogante instelling. Hij luistert niet naar andere mensen die hem wijzen op zijn tekortkomingn. Op deze manier verliest ie iedereen om hem heen, van de vrijwiligers die gillend weglopen, tot de media die hem niet meer serieus neemt, tot zijn kinderen.
laten we het zo stellen, jij maakt onderdeel uit van die jaknikkers waar Vlemmix zich graag mee omringtquote:
Nou, mijn insteek was meer dat ik het zieliger en kleiner vond dan jullie het voor deden komen.quote:
Laten we het zo stellen: ik hoop dat hij vandaag nog de stekker uit dit faalproject trekt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
laten we het zo stellen, jij maakt onderdeel uit van die jaknikkers waar Vlemmix zich graag mee omringt
Mijn persoonlijke mening gebaseerd op wat ik over de streams heb meegekregen: Hij is té fucking egoïstisch.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb ook wel sympathie voor Johan. Ik heb altijd het idee dat hij zichzelf verschrikkelijk in de weg zit maar het is geen slecht mens volgens mij.
Jij hebt meermalen gezegd dat je nooit meer aandacht aan SV zou schenken, dat heb je nu weer gedaan. Je liegt en bedriegt keihard stefan, met al je jaknikkers om je heen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat heeft ie letterlijk tegen me gezegd aan de telefoon, popje. In meerdere gesprekken.
Ik denk niet dat dat een fibrillatie was, want dan kun je echt niets meer.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een hartfibrillatie is niet altijd permanent. Het hart kan ook uit zichzelf weer gaan kloppen. Een collega van mij heeft dat ook gehad, reed ie met z'n vrouw over de snelweg, zag ie ineens niets meer.. Dus mbv z'n vrouw de auto langs de kant gezet, maar z'n hart ging weer normaal kloppen voordat de ambulance gearriveerd was.
Pak 'm, Pjotr!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij hebt meermalen gezegd dat je nooit meer aandacht aan SV zou schenken, dat heb je nu weer gedaan. Je liegt en bedriegt keihard stefan, met al je jaknikkers om je heen.
Klopt, maar ergens ook heel zielig.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening gebaseerd op wat ik over de streams heb meegekregen: Hij is té fucking egoïstisch.
Het één sluit het ander niet uit, imho.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, maar ergens ook heel zielig.
Neuh, tegen die plaat is niet te praten. Al tig keer tegen gebotst.quote:
Ja, maar dit is gewoon goede aandacht voor FOK!, met views enzoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij hebt meermalen gezegd dat je nooit meer aandacht aan SV zou schenken, dat heb je nu weer gedaan. Je liegt en bedriegt keihard stefan, met al je jaknikkers om je heen.
Dan zou ie toch echt eens in een ander hospitaal (om de hoek bij SV) moeten kijken, want dat is nog meer denial dan jij en D. bij elkaarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, mijn insteek was meer dat ik het zieliger en kleiner vond dan jullie het voor deden komen.
Hij DENKT dat hij dingen echt niet gezegd heeft. Hij DENKT dat hij bijvoorbeeld met watergate wegkomt.
Maar het backfired allemaal, en het resultaat is dat hij nu in het ziekenhuis ligt.
quote:
Juist, en dat maakt het voornamelijk "zielig" en niet gemeen als in liegen en bedriegen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zou ie toch echt eens in een ander hospitaal (om de hoek bij SV) moeten kijken, want dat is nog meer denial dan jij en D. bij elkaar.
Zielig en niet bijster snugger.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Juist, en dat maakt het voornamelijk "zielig" en niet gemeen als in liegen en bedriegen.
Het is een dwangneurose. Maar dat heeft Vlemmix ook wel toe, hij geilt op camera's en aandacht. Heb ik nog wel ergens op tape staan volgens mij.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:52 schreef Copycat het volgende:
Het is ook sneu allemaal. Die niet-aflatende en toch redelijk kansloze zucht naar aandacht. Met alles. En niks.
Het komt voornamelijk omdat hij veel te snel genoegen neemt met niet eens half-klaar ideeën. Als hij nou 's wat meer tijd in één project zou stoppen zou hij daarna kunnen zeggen: Mwoah, niet geslaagd, blijkbaar kan ik dit beter laten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:52 schreef Copycat het volgende:
Het is ook sneu allemaal. Die niet-aflatende en toch redelijk kansloze zucht naar aandacht. Met alles. En niks.
Was Johan de chat aan het lezen toen het gebeurde?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was gewoon een doelbewuste poging van de chatters om Johan dood te vermoorden.
Hij zat vragen te beantwoorden van de chatters, als ik het goed begrepen heb.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Was Johan de chat aan het lezen toen het gebeurde?
Het probleem is dat hij geen geduld heeft. Hij begint ergens aan maar zn spanningsboog is niet langer dan 3 minuten en dan begint ie ergens anders aan. En hij luistert naar niemand. Hij wil geen kritiek en input, alleen zn eigen ideeen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het komt voornamelijk omdat hij veel te snel genoegen neemt met niet eens half-klaar ideeën.
Ik chat nooit, wie zat er op dat moment op?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zat vragen te beantwoorden van de chatters, als ik het goed begrepen heb.
Helemaal met je eens. En in de shitstorm die hij daarmee creëert sleurt hij mensen mee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij geen geduld heeft. Hij begint ergens aan maar zn spanningsboog is niet langer dan 3 minuten en dan begint ie ergens anders aan. En hij luistert naar niemand. Hij wil geen kritiek en input, alleen zn eigen ideeen.
Hoe de fuck moet ik dat nou weten?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik chat nooit, wie zat er op dat moment op?
Allemaal kut-chatters.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik chat nooit, wie zat er op dat moment op?
En zijn eigen ideeën lopen doorgaans ook niet over van inzicht.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij geen geduld heeft. Hij begint ergens aan maar zn spanningsboog is niet langer dan 3 minuten en dan begint ie ergens anders aan. En hij luistert naar niemand. Hij wil geen kritiek en input, alleen zn eigen ideeen.
Zelfs als je een hartaanval hebt hoef je niet "out" te gaan. Heb het meegemaakt met een vriendin.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jups maar Johan is niet out gegaan....niet dat ik dus niet geloof dat ie hartproblemen heeft hoor....ik denk dat ie er tegenaanzit...plus zn hoge bloeddruk is niet jofel...vandaar ook zn hoofdpijn
Ja halloquote:
Nouja, tot op een bepaalde hoogte. Hij weet mensen enthousiast te krijgen, maar zodra ze niet meer bruikbaar zijn of kritiek leveren (al dan niet opbouwend) of geld vragen dumpt ie ze net zo hard weer. Alleen parasieten als Peter Nuninga of Herman die over zijn rug om bekendheid willen krijgen blijven om hem heenhangen. Want met welke echte BN'ers werkt Vlemmix nu samen. Met niemand.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. En in de shitstorm die hij daarmee creëert sleurt hij mensen mee.
Moordenaars!!!quote:
Daarom, stekker d'r uit, klaar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:00 schreef Gert het volgende:
Johan is gewoon een dromer. Leuk een gezellig tv-zendertje met gezellige artiesten uit z'n kennissenkring. Politiek partijtje erbij. Doen we gewoon jongen, als het niet lukt hebben we het tenminste geprobéérd.
Maar het punt is: op een gegeven moment kom je er dan achter dat er heel veel voorbereding nodig is, heel veel know how, heel veel geld en keihard werken. En dat het dan misschién lukt. Geen garanties. En dan treedt het chagrijn en de stress in. En wordt er druk naar externe oorzaken gezocht waar het falen op kan worden geschoven.
Je zou nog kunnen zeggen: blijkbaar kan Johan het zich veroorloven om z'n tijd in zulk amateurisme te steken, dus wat geeft het dan, als hij maar lol heeft. Maar hij hééft er geen lol meer in. Zodra de zeepbel uiteenspat is de lol er vanaf. Een zeepbel waar vrijwel iedereen al lang doorheen keek trouwens, ondanks pogingen als watergate om nog langer pretenties te kunnen volhouden.
Veganisten!quote:
Ik weet niet, maar geduld lijkt in mijn ogen te negatief. Alsof hij er iets aan kan veranderen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
"Hij heeft geen geduld" vind ik anders de perfecte omschrijving.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar geduld lijkt in mijn ogen te negatief. Alsof hij er iets aan kan veranderen.
"hij kan zich niet concentreren" vind ik beter verwoord.
Dus Suzzy heeft hem gewoon laten creperen? Moordenares!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk wel dat Hansie nu hoofdmoderator gaat worden, hij heeft een ambulance gebeld.
We zijn het eensquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom, stekker d'r uit, klaar.
Weer af en toe een kutliedje maken en hopen dat het aanslaat.
Suzzy vond haar eigen hartaanval belangrijker. Typicalquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus Suzzy heeft hem gewoon laten creperen? Moordenares!
Moet Johan nu ook al verhuizen van jou?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:04 schreef Stefan het volgende:
Ga wonen in een echt huis ipv in een bunker/paleis.
Daar viel deze fibrillatie van Johan dan ook bij in het niet!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Suzzy vond haar eigen hartaanval belangrijker. Typical
Waarom deed Alsido eigenlijk niks?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus Suzzy heeft hem gewoon laten creperen? Moordenares!
Noem het maar niks! Een arm om de schouder en een glaasje water!quote:
Ik word bijna misselijk van mezelf, maar:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
We zijn het eens
Johan moet idd gewoon lekker schnabbelen, wat ie goed kan en voor geboekt wordt, half uurtje zingen, Skeelerkers en Busje vol met Polen, lekker zo'n geblondeerde mintsigaretten rokende Anita neuken in de bezemkast en daarna naar huis en rusten, geen gezeik met een RLS of wat dan ook. Ga wonen in een echt huis ipv in een bunker/paleis. Verhuur de boel aan Bram die dan TBO2 kan maken en laat de boel lekker de boel.
Hij moet niks maar wonen in een verbouwde kroeg waar Jan en Alleman binnenloopt en je de stress hebt van 24 camera's en waar je niet eens een echte slaapkamer hebt lijkt mij niet gezond.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moet Johan nu ook al verhuizen van jou?
Johan mag z'n handjes dichtknijpen dat Alsido niets deed. Alles wat die gast doet gaat verkeerd.quote:
Hij zat daar toch al langer? Dat was "gewoon" zijn huis. Nu is het open voor mensen maar dat wás niet zo volgens mij.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij moet niks maar wonen in een verbouwde kroeg waar Jan en Alleman binnenloopt en je de stress hebt van 24 camera's en waar je niet eens een echte slaapkamer hebt lijkt mij niet gezond.
Zelfs zonder camera's e.d er hangt niet echt een sfeertje van gezellig woonhuis.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij moet niks maar wonen in een verbouwde kroeg waar Jan en Alleman binnenloopt en je de stress hebt van 24 camera's en waar je niet eens een echte slaapkamer hebt lijkt mij niet gezond.
De ambulancebroeders vroegen ook nog of Johan niet even ergens op een bank kon gaan liggen. Maar ja, de bank staat in de kelderquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij krijgt al meer dan een jaar mensen over de vloer op dagelijkse basis, een jaar terug begon TBO toch zo'n beetje? Toen woonde Johan er ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zat daar toch al langer? Dat was "gewoon" zijn huis. Nu is het open voor mensen maar dat wás niet zo volgens mij.
Doet 'ie ook zelf.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelfs zonder camera's e.d er hangt niet echt een sfeertje van gezellig woonhuis.
Goeie! Daar dacht ik niet aan omdat ik TBO helemaal niet gevolgd heb. Maar is het "privé" gedeelte niet heel erg afgeschermd?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij krijgt al meer dan een jaar mensen over de vloer op dagelijkse basis, een jaar terug begon TBO toch zo'n beetje? Toen woonde Johan er ook.
Het is ook geen woonhuis, het is een kroeg annex partycentrum, Johans bed staat in een grote ruimte waar verkleedkleren en een bluescreen staan en dan slaapt Bram ook nog eens in je bed met prinsesje Recourt. Johan is 50+, een mooie aanleunwoning met thuiszorg en tafeltje-dekje lijkt me beter voor zn gezondheid.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelfs zonder camera's e.d er hangt niet echt een sfeertje van gezellig woonhuis.
Of een eindje wandelen, naar Rome ofzo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef Toverheks het volgende:
Johan moet eerst maar eens goed uitrusten en alles op een rijtje zetten, ondertussen de Toko sluiten en lekker een vakantie ergens ver weg op een mooi zonnig eilandje met palmbomen en lekkere wijffen.
Heel af en toe naar Nederland terug keren, zeg Koningendag en als zijn kids jarig zijn, en gewoon van zijn geld genieten en lekker opmaken want als hij op dit tempo dorgaat kan hij beter vast zijn tentje opslaan op het grasveldje van 1 of andere begraafplaats.
Het is eigenlijk een naargeestig hol.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij na dit faalproject eerst weer even geld moet gaan verdienenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef Toverheks het volgende:
Johan moet eerst maar eens goed uitrusten en alles op een rijtje zetten, ondertussen de Toko sluiten en lekker een vakantie ergens ver weg op een mooi zonnig eilandje met palmbomen en lekkere wijffen.
Heel af en toe naar Nederland terug keren, zeg Koningendag en als zijn kids jarig zijn, en gewoon van zijn geld genieten en lekker opmaken want als hij op dit tempo dorgaat kan hij beter vast zijn tentje opslaan op het grasveldje van 1 of andere begraafplaats.
Nee, er is GEEN privegedeelte. De woonkamer is zon beetje de ruimte van de bar, waar een tv staat en waar Alsido slaapt. Beneden de bunker, achter een kleedkamer/bleuscreenkamer met een 2 persoonsbed en dat is het.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goeie! Daar dacht ik niet aan omdat ik TBO helemaal niet gevolgd heb. Maar is het "privé" gedeelte niet heel erg afgeschermd?
Er is niet echt een privé gedeelte. Alleen z'n slaapkamerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goeie! Daar dacht ik niet aan omdat ik TBO helemaal niet gevolgd heb. Maar is het "privé" gedeelte niet heel erg afgeschermd?
Echt? Ik had gedacht dat er een soort van privé gedeelte in zat waar hij gewoon een huiskamer/badkamer/slaapkamer hadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is ook geen woonhuis, het is een kroeg annex partycentrum, Johans bed staat in een grote ruimte waar verkleedkleren en een bluescreen staan en dan slaapt Bram ook nog eens in je bed met prinsesje Recourt. Johan is 50+, een mooie aanleunwoning met thuiszorg en tafeltje-dekje lijkt me beter voor zn gezondheid.
Slaapt Johan in die kamer waar de vrijwilligers sliepen tijdens TBO?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is ook geen woonhuis, het is een kroeg annex partycentrum, Johans bed staat in een grote ruimte waar verkleedkleren en een bluescreen staan en dan slaapt Bram ook nog eens in je bed met prinsesje Recourt. Johan is 50+, een mooie aanleunwoning met thuiszorg en tafeltje-dekje lijkt me beter voor zn gezondheid.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, er is GEEN privegedeelte. De woonkamer is zon beetje de ruimte van de bar, waar een tv staat en waar Alsido slaapt. Beneden de bunker, achter een kleedkamer/bleuscreenkamer met een 2 persoonsbed en dat is het.
Toen zag ie er veel gelukkiger uit idd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of een eindje wandelen, naar Rome ofzo.
Ik weet hoe je je nu voeltquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaapt Johan in die kamer waar de vrijwilligers sliepen tijdens TBO?
Ik dacht dat ik gewoon een groot deel van het "huis" niet gezien had.
Want waar zat zijn woonkamer dan? In het regiegedeelte?
jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze post had ik even gemist, maar damn!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, er is GEEN privegedeelte. De woonkamer is zon beetje de ruimte van de bar, waar een tv staat en waar Alsido slaapt. Beneden de bunker, achter een kleedkamer/bleuscreenkamer met een 2 persoonsbed en dat is het.
Ja, hij kon de stress niet aan van allemaal onbekende mensen die van alles aan het verplaatsen waren. Hij vond het niet fijn al die mensen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
Ten tijde van TBO 'woonde' Johan volgens mij het merendeel van de tijd in een caravan op zijn terrein in Weert.
OMG!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
Ten tijde van TBO 'woonde' Johan volgens mij het merendeel van de tijd in een caravan op zijn terrein in Weert.
En dus begint ie dit project ...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:15 schreef Stefan het volgende:
Ja, hij kon de stress niet aan van allemaal onbekende mensen die van alles aan het verplaatsen waren. Hij vond het niet fijn al die mensen.
Ah, dan is dit project wel een logische volgende stap!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, hij kon de stress niet aan van allemaal onbekende mensen die van alles aan het verplaatsen waren. Hij vond het niet fijn al die mensen.
Goddamn, godverfuck, aids.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus begint ie dit project ...
Tja.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
Ik ook, ik dacht dat er nog een heel stuk achter zat, bij het gangetje naar de keuken zeg maar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht serieus dat ik minder dan de helft van het pand gezien had
Hij heeft geen woonkamer, rechts van de ingang dat kleine ruimtetje met die spiegel is de woonkamer. Waar Alsido slaapt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
Juist! Precies daar!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook, ik dacht dat er nog een heel stuk achter zat, bij het gangetje naar de keuken zeg maar.
nee, het enige dat je niet gezien hebt is een klein slaapkamertje in het café, de bluescreen kamers en de zolderquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht serieus dat ik minder dan de helft van het pand gezien had
Waar bij TBO de redactie zat dus.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij heeft geen woonkamer, rechts van de ingang dat kleine ruimtetje met die spiegel is de woonkamer. Waar Alsido slaapt.
Johan en Luxe zijn gezworen vijanden ... witte wel wa da kost?quote:
Ik zat niet de chatten...was daar niet ingelogd..maar las wel mee....ik kwam net op het moment binnen dat hij kermend weg liep..dus wat er gezegd is weet ik niet...maar ik denk niet dat dat de oorzaak zal zijn geweestquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Laysa zat te streamen toen het gebeurde, of ze ook op de chat was weet ik niet.
Da's het probleem, die heb ik dus wel gezien.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, het enige dat je niet gezien hebt is een klein slaapkamertje in het café, de bluescreen kamers en de zolder
ja voor deeltje 3, vond het wel leuk om ziets te zien, mooie omgeving enzo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of een eindje wandelen, naar Rome ofzo.
Nope. Daar zit alleen de trap naar de kelder en toiletruimte. Waar men , bij gebrek aan douches, ook een klamme doek door de schaamstreek haalde.quote:
Maar dat laatste komt door de drank, natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar bij TBO de redactie zat dus.
Lekker knus.![]()
Echt serieus, dit wist ik niet en ik zit met mijn oren te klapperen hier.
Gatverdammequote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Daar zit alleen de trap naar de kelder en toiletruimte. Waar men , bij gebrek aan douches, ook een klamme doek door de schaamstreek haalde.
Ja maar....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Johan en Luxe zijn gezworen vijanden ... witte wel wa da kost?
Bij gebrek aan, er was wel 1 douche toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Daar zit alleen de trap naar de kelder en toiletruimte. Waar men , bij gebrek aan douches, ook een klamme doek door de schaamstreek haalde.
Toch niet alle dames met dezelfde doek hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik word er een beetje ontoepasselijk vanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan, er was wel 1 douche toch?
Kom op, zeg dat er een douche was.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar dat laatste komt door de drank, natuurlijk.
Jongens, godverdomme. Maak het nou niet ranziger dan het al isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Toch niet alle dames met dezelfde doek he
Tita! Doe eens niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Toch niet alle dames met dezelfde doek he
In de bleuscreenkamer waar ook Johans 2 persoonsbed staatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:21 schreef Toverheks het volgende:
in welke kamer staan dan die poppen met lakeikleren en jurken aan, schilden aan de muur zag ik hangen ergens??
ach doe niet zo moeilijk, de dame in kwestie zal eerst wel ff geroken hebben eraan, en beetje gevoeld of het vochtig was, anders pakte ze gewoon een droog puntje of draaide de doek om.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongens, godverdomme. Maak het nou niet ranziger dan het al is
Klote Cc
Maar jij hebt daar met een hoerendoek in je klamme grotje staan poeren? Of hoe weet je dit?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
Op een gegeven moment is wel die shower en sing douche er neergezet, maar ook dat duurde even voordat Alsido hem up and running had.
Leuk he? Shockeren?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
Op een gegeven moment is wel die shower en sing douche er neergezet, maar ook dat duurde even voordat Alsido hem up and running had.
Joah, de remmen zijn al los.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach doe niet zo moeilijk, de dame in kwestie zal eerst wel ff geroken hebben eraan, en beetje gevoeld of het vochtig was, anders pakte ze gewoon een droog puntje of draaide de doek om.
Ik gok dat de dame in kwestie gewoon lekker thuis even onder de douche sprong.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach doe niet zo moeilijk, de dame in kwestie zal eerst wel ff geroken hebben eraan, en beetje gevoeld of het vochtig was, anders pakte ze gewoon een droog puntje of draaide de doek om.
Oke, thanks het is me allemaal wat, iedereen in rep en roer.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
In de bleuscreenkamer waar ook Johans 2 persoonsbed staat
Ik woon vlakbij, ben er nooit blijven slapen en heb mijn eigen badkamerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar jij hebt daar met een hoerendoek in je klamme grotje staan poeren? Of hoe weet je dit?
Ja? Die had hij ook niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
En volgens mij nam iedereen een eigen handdoekje mee.
Klamme grotje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef Maanvis het volgende:
gvd ik zit te eten, dus geen verhalen over klamme doeken aub
In die caravan in Weert? Of gewoon niet? Hygiëne staat volgens mij niet in de top tien.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk he? Shockeren?
Maar euh, ik wil het misschien niet eens weten maar waar douchte Johan daarvoor dan?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar er waren dus mensen die daar als het ware vrijwillig met een doekje het schaamvocht gingen wegwissen? Of waren het de deelnemers?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij, ben er nooit blijven slapen en heb mijn eigen badkamer.
Ik heb heel TBO van binnen meegemaakt, vandaar.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
En volgens mij nam iedereen een eigen handdoekje mee.
Genoeg.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
In die caravan in Weert? Of gewoon niet? Hygiëne staat volgens mij niet in de top tien.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef Maanvis het volgende:
gvd ik zit te eten, dus geen verhalen over klamme doeken aub
De deelnemers hadden wel hun douches. Maar tot die shower en sing douchecabine er kwam en het ook nog eens deed, was het daar inderdaad een kwestie van een natte lap erdoorheen halen. Of mij lief aankijken, dan mocht je bij mij douchen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar er waren dus mensen die daar als het ware vrijwillig met een doekje het schaamvocht gingen wegwissen? Of waren het de deelnemers?
Wie doet dat nou?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De deelnemers hadden wel hun douches. Maar tot die shower en sing douchecabine er kwam en het ook nog eens deed, was het daar inderdaad een kwestie van een natte lap erdoorheen halen.
Hé, die handdoek ken ik!quote:
Wat moet je anders, zonder stromend alternatief?quote:
Euh? Naar huis gaan? Zoals jij deed?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat moet je anders, zonder stromend alternatief?
En vanwaar al die hoofdletters?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:29 schreef Toverheks het volgende:
titel volgende Topic.
Mag ik Je Doekje FF lenen
Als huis Leiden is? Of Bussum?quote:
Jij vraagt, ik dacht.quote:
Ben ik de enige die bij dit beeld johannes vermeerassociaties heeft?quote:
Mera kan er misschien ook nog wel over meepraten. Of die was er pas toen de cabine al stond.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:31 schreef Maanvis het volgende:
Ben ik de enige die bij dit beeld johannes vermeerassociaties heeft?
Skattie, als is huis Klundert, ik ga daar echt niet langer dan 2 dagen rond paraderen zonder behoorlijke douchequote:
Ik zie Mona Lisa.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat Mera en jij even serieus moeten praten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Skattie, als is huis Klundert, ik ga daar echt niet langer dan 2 dagen rond paraderen zonder behoorlijke douche
Het is niet alsof je er geld voor krijgt
Het meisje met zonder Parelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Of stating the obvious ...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fotografisch geheugen
Nee, daarvoor gebruikten ze de trui van Alsido.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:33 schreef Stefan het volgende:
Werd die handdoek ook gebruikt door de mannen na het masturberen?
Tenzij de persoon die voor jou het doekje gebruikte alle schaamhaar netjes weg had geschorenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Joah, de remmen zijn al los.
Bovendien kan je de doek controleren op schaamhaar.
Ook een indicatie van of je de eerste bent die de lippen mag flossen
Yep.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:35 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, we kunnen stellen dat Vlemmix nul privacy heeft in PS2 en nul hygiene?
Ho! Hij heeft nu de shower & sing douchecabine en die zal ie heus wel eens gebruiken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:35 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, we kunnen stellen dat Vlemmix nul privacy heeft in PS2 en nul hygiene?
Alle theehuizen met de vlag halfstok. Cohen zal wel een gemis zijn voor A'dam.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik durf niet meer, ik ben burgemeester-loos. Totale anarchie hier nu in Amsterdam.
Absoluut, maar ook de aangewezen m-p voor een progressief-liberaal kabinet, imho. Hoop doet leven.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:44 schreef Copycat het volgende:
Cohen zal wel een gemis zijn voor A'dam.
Hij's weer fijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar er waren dus mensen die daar als het ware vrijwillig met een doekje het schaamvocht gingen wegwissen? Of waren het de deelnemers?
True. Job is een goeie voor de job.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Absoluut, maar ook de aangewezen m-p voor een progressief-liberaal kabinet, imho. Hoop doet leven.
Verder dan Omroep Brabant is het nieuws niet gekomen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:50 schreef Gert het volgende:
En dan tóch proberen om nog wat publiciteit te poeren uit z'n hartkloppinkje hè.
Helaas, ik zie het nog steeds niet op de pagina van Wilma Nanninga staan.
Verkeerd gekekenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:50 schreef Gert het volgende:
En dan tóch proberen om nog wat publiciteit te poeren uit z'n hartkloppinkje hè. Met dat persbericht.
Helaas, ik zie het nog steeds niet op de pagina van Wilma Nanninga staan.
Niet opnieúw gekeken. Dat artikel is pas om 13:02 geplaatst.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Verkeerd gekeken
http://www.telegraaf.nl/p(...)_hartbewaking__.html
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gewoon een groot deel van het "huis" niet gezien had.
Toch wekt hij wel die indruk. Ik kan me nog goed herinneren hoe hij Alsido de mantel stond uit te vegen vanwege een achtergebleven handdoek in de douche.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
In die caravan in Weert? Of gewoon niet? Hygiëne staat volgens mij niet in de top tien.
Heeft hij dan al JA gezegt tegen het Ministerschap?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik durf niet meer, ik ben burgemeester-loos. Totale anarchie hier nu in Amsterdam.
Dat was omdat die handdoek zelf bezig was de douche uit te lopen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Toch wekt hij wel die indruk. Ik kan me nog goed herinneren hoe hij Alsido de mantel stond uit te vegen vanwege een achtergebleven handdoek in de douche.
Hij is burgemeester af en wil premier worden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:46 schreef Toverheks het volgende:
Heeft hij dan al JA gezegt tegen het Ministerschap?
De laatste keer dat ik keek stond Amsterdam gewoon nog op de kaart, hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:46 schreef Toverheks het volgende:
Ik zal me wel kanidaat stellen als de nieuwe burgermeester, en zal Amsterdam weer op de kaart zetten.![]()
Nee ik maak er weer een echt Amsterdam van.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek stond Amsterdam gewoon nog op de kaart, hoor.
Thanks Cc ze noemen al Guusje terhorst al opvolger, pppfftt nou laat ik me er maar niet mee bemoeien maar weer allemaal Pvdaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is burgemeester af en wil premier worden.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)_premier_worden.html
Ja, en hij heeft met onmiddelijke ingang het burgemeesterschap opgegeven. Dus ja, Amsterdam is burgemeesterloos en nu dus reddeloos verlorenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heeft hij dan al JA gezegt tegen het Ministerschap?
Ik zal me wel kanidaat stellen als de nieuwe burgermeester, en zal Amsterdam weer op de kaart zetten.![]()
Ik kom ze redden!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft met onmiddelijke ingang het burgemeesterschap opgegeven. Dus ja, Amsterdam is burgemeesterloos en nu dus reddeloos verloren
En ik denk dat ie gehaaider en sluwer is dan menigeen denkt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb ook wel sympathie voor Johan. Ik heb altijd het idee dat hij zichzelf verschrikkelijk in de weg zit maar het is geen slecht mens volgens mij.
MONORAIL.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee ik maak er weer een echt Amsterdam van.
Koningennacht komt terug met stalletjes, de carnavals optocht voor de subsidie ( buurthuizen en vereningen) de huur van clubhuizen omlaag, de Noord-Zuidlijn gooi ik dicht, en vooral die lelijke bollen geloof blauw bij rokin en richting centraal laat ik verwijderen, ik zorg voor mooie huizen die gebouwd worden her en der, en niet die lelijke flatdingen van 10 hoog en hoger, en ik zorg dat het Jordaanfestival gewoon weer op de palmgracht komt.
Ach als ik het voor het zeggen had.
En ik begrijp nu waarom, ik dacht het al eerder, maar ik weet het nu zeker, hij is er niet tegen bestand. Hij kan het niet aan. Het nekt hem.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Morgen?? Ik denk straks om 7 uur al! Wedje?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:24 schreef Toverheks het volgende:
Johan mag naar huis, hij moet het rustig aan doen en zijn hart was er ff mee opgehouden gister.
nou ben benieuwd hoelang die man het in bed uithoud.
Denk dat hij morgen in pyama de vraag maar raak ook nog doet, zie hem er wel voor aan.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:24 schreef Toverheks het volgende:
zijn hart was er ff mee opgehouden gister.
Zijn hart was er niet mee opgehouden want dan was hij plat gegaan. Zijn hart deed het even niet zoals het het zou moeten doen, maar das heel wat anders! En als ze je binnen 24 uur weer laten lopen is het niet echt heel ernstig, geloof me.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:24 schreef Toverheks het volgende:
Johan mag naar huis, hij moet het rustig aan doen en zijn hart was er ff mee opgehouden gister.
nou ben benieuwd hoelang die man het in bed uithoud.
Denk dat hij morgen in pyama de vraag maar raak ook nog doet, zie hem er wel voor aan.
Ja oke ik geloof jequote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zijn hart was er niet mee opgehouden want dan was hij plat gegaan. Zijn hart deed het even niet zoals het het zou moeten doen, maar das heel wat anders! En als ze je binnen 24 uur weer laten lopen is het niet echt heel ernstig, geloof me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |