ach doe niet zo moeilijk, de dame in kwestie zal eerst wel ff geroken hebben eraan, en beetje gevoeld of het vochtig was, anders pakte ze gewoon een droog puntje of draaide de doek om.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongens, godverdomme. Maak het nou niet ranziger dan het al is
Klote Cc
Maar jij hebt daar met een hoerendoek in je klamme grotje staan poeren? Of hoe weet je dit?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
Op een gegeven moment is wel die shower en sing douche er neergezet, maar ook dat duurde even voordat Alsido hem up and running had.
Leuk he? Shockeren?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
Op een gegeven moment is wel die shower en sing douche er neergezet, maar ook dat duurde even voordat Alsido hem up and running had.
Joah, de remmen zijn al los.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach doe niet zo moeilijk, de dame in kwestie zal eerst wel ff geroken hebben eraan, en beetje gevoeld of het vochtig was, anders pakte ze gewoon een droog puntje of draaide de doek om.
Ik gok dat de dame in kwestie gewoon lekker thuis even onder de douche sprong.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach doe niet zo moeilijk, de dame in kwestie zal eerst wel ff geroken hebben eraan, en beetje gevoeld of het vochtig was, anders pakte ze gewoon een droog puntje of draaide de doek om.
Oke, thanks het is me allemaal wat, iedereen in rep en roer.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
In de bleuscreenkamer waar ook Johans 2 persoonsbed staat
Ik woon vlakbij, ben er nooit blijven slapen en heb mijn eigen badkamerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar jij hebt daar met een hoerendoek in je klamme grotje staan poeren? Of hoe weet je dit?
Ja? Die had hij ook niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
En volgens mij nam iedereen een eigen handdoekje mee.
Klamme grotje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef Maanvis het volgende:
gvd ik zit te eten, dus geen verhalen over klamme doeken aub
In die caravan in Weert? Of gewoon niet? Hygiëne staat volgens mij niet in de top tien.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk he? Shockeren?
Maar euh, ik wil het misschien niet eens weten maar waar douchte Johan daarvoor dan?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar er waren dus mensen die daar als het ware vrijwillig met een doekje het schaamvocht gingen wegwissen? Of waren het de deelnemers?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij, ben er nooit blijven slapen en heb mijn eigen badkamer.
Ik heb heel TBO van binnen meegemaakt, vandaar.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
En volgens mij nam iedereen een eigen handdoekje mee.
Genoeg.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
In die caravan in Weert? Of gewoon niet? Hygiëne staat volgens mij niet in de top tien.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef Maanvis het volgende:
gvd ik zit te eten, dus geen verhalen over klamme doeken aub
De deelnemers hadden wel hun douches. Maar tot die shower en sing douchecabine er kwam en het ook nog eens deed, was het daar inderdaad een kwestie van een natte lap erdoorheen halen. Of mij lief aankijken, dan mocht je bij mij douchen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar er waren dus mensen die daar als het ware vrijwillig met een doekje het schaamvocht gingen wegwissen? Of waren het de deelnemers?
Wie doet dat nou?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De deelnemers hadden wel hun douches. Maar tot die shower en sing douchecabine er kwam en het ook nog eens deed, was het daar inderdaad een kwestie van een natte lap erdoorheen halen.
Hé, die handdoek ken ik!quote:
Wat moet je anders, zonder stromend alternatief?quote:
Euh? Naar huis gaan? Zoals jij deed?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat moet je anders, zonder stromend alternatief?
En vanwaar al die hoofdletters?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:29 schreef Toverheks het volgende:
titel volgende Topic.
Mag ik Je Doekje FF lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |