Ja, hij kon de stress niet aan van allemaal onbekende mensen die van alles aan het verplaatsen waren. Hij vond het niet fijn al die mensen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
Ten tijde van TBO 'woonde' Johan volgens mij het merendeel van de tijd in een caravan op zijn terrein in Weert.
OMG!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
Ten tijde van TBO 'woonde' Johan volgens mij het merendeel van de tijd in een caravan op zijn terrein in Weert.
En dus begint ie dit project ...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:15 schreef Stefan het volgende:
Ja, hij kon de stress niet aan van allemaal onbekende mensen die van alles aan het verplaatsen waren. Hij vond het niet fijn al die mensen.
Ah, dan is dit project wel een logische volgende stap!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, hij kon de stress niet aan van allemaal onbekende mensen die van alles aan het verplaatsen waren. Hij vond het niet fijn al die mensen.
Goddamn, godverfuck, aids.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus begint ie dit project ...
Tja.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
Ik ook, ik dacht dat er nog een heel stuk achter zat, bij het gangetje naar de keuken zeg maar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht serieus dat ik minder dan de helft van het pand gezien had
Hij heeft geen woonkamer, rechts van de ingang dat kleine ruimtetje met die spiegel is de woonkamer. Waar Alsido slaapt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
Want waar zat zijn woonkamer dan? In het regiegedeelte?
Juist! Precies daar!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook, ik dacht dat er nog een heel stuk achter zat, bij het gangetje naar de keuken zeg maar.
nee, het enige dat je niet gezien hebt is een klein slaapkamertje in het café, de bluescreen kamers en de zolderquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht serieus dat ik minder dan de helft van het pand gezien had
Waar bij TBO de redactie zat dus.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij heeft geen woonkamer, rechts van de ingang dat kleine ruimtetje met die spiegel is de woonkamer. Waar Alsido slaapt.
Johan en Luxe zijn gezworen vijanden ... witte wel wa da kost?quote:
Ik zat niet de chatten...was daar niet ingelogd..maar las wel mee....ik kwam net op het moment binnen dat hij kermend weg liep..dus wat er gezegd is weet ik niet...maar ik denk niet dat dat de oorzaak zal zijn geweestquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Laysa zat te streamen toen het gebeurde, of ze ook op de chat was weet ik niet.
Da's het probleem, die heb ik dus wel gezien.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, het enige dat je niet gezien hebt is een klein slaapkamertje in het café, de bluescreen kamers en de zolder
ja voor deeltje 3, vond het wel leuk om ziets te zien, mooie omgeving enzo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of een eindje wandelen, naar Rome ofzo.
Nope. Daar zit alleen de trap naar de kelder en toiletruimte. Waar men , bij gebrek aan douches, ook een klamme doek door de schaamstreek haalde.quote:
Maar dat laatste komt door de drank, natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar bij TBO de redactie zat dus.
Lekker knus.![]()
Echt serieus, dit wist ik niet en ik zit met mijn oren te klapperen hier.
Gatverdammequote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Daar zit alleen de trap naar de kelder en toiletruimte. Waar men , bij gebrek aan douches, ook een klamme doek door de schaamstreek haalde.
Ja maar....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Johan en Luxe zijn gezworen vijanden ... witte wel wa da kost?
Bij gebrek aan, er was wel 1 douche toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Daar zit alleen de trap naar de kelder en toiletruimte. Waar men , bij gebrek aan douches, ook een klamme doek door de schaamstreek haalde.
Toch niet alle dames met dezelfde doek hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik word er een beetje ontoepasselijk vanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan, er was wel 1 douche toch?
Kom op, zeg dat er een douche was.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar dat laatste komt door de drank, natuurlijk.
Jongens, godverdomme. Maak het nou niet ranziger dan het al isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Toch niet alle dames met dezelfde doek he
Tita! Doe eens niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Toch niet alle dames met dezelfde doek he
In de bleuscreenkamer waar ook Johans 2 persoonsbed staatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:21 schreef Toverheks het volgende:
in welke kamer staan dan die poppen met lakeikleren en jurken aan, schilden aan de muur zag ik hangen ergens??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |