Daar viel deze fibrillatie van Johan dan ook bij in het niet!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Suzzy vond haar eigen hartaanval belangrijker. Typical
Waarom deed Alsido eigenlijk niks?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus Suzzy heeft hem gewoon laten creperen? Moordenares!
Noem het maar niks! Een arm om de schouder en een glaasje water!quote:
Ik word bijna misselijk van mezelf, maar:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
We zijn het eens
Johan moet idd gewoon lekker schnabbelen, wat ie goed kan en voor geboekt wordt, half uurtje zingen, Skeelerkers en Busje vol met Polen, lekker zo'n geblondeerde mintsigaretten rokende Anita neuken in de bezemkast en daarna naar huis en rusten, geen gezeik met een RLS of wat dan ook. Ga wonen in een echt huis ipv in een bunker/paleis. Verhuur de boel aan Bram die dan TBO2 kan maken en laat de boel lekker de boel.
Hij moet niks maar wonen in een verbouwde kroeg waar Jan en Alleman binnenloopt en je de stress hebt van 24 camera's en waar je niet eens een echte slaapkamer hebt lijkt mij niet gezond.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moet Johan nu ook al verhuizen van jou?
Johan mag z'n handjes dichtknijpen dat Alsido niets deed. Alles wat die gast doet gaat verkeerd.quote:
Hij zat daar toch al langer? Dat was "gewoon" zijn huis. Nu is het open voor mensen maar dat wás niet zo volgens mij.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij moet niks maar wonen in een verbouwde kroeg waar Jan en Alleman binnenloopt en je de stress hebt van 24 camera's en waar je niet eens een echte slaapkamer hebt lijkt mij niet gezond.
Zelfs zonder camera's e.d er hangt niet echt een sfeertje van gezellig woonhuis.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij moet niks maar wonen in een verbouwde kroeg waar Jan en Alleman binnenloopt en je de stress hebt van 24 camera's en waar je niet eens een echte slaapkamer hebt lijkt mij niet gezond.
De ambulancebroeders vroegen ook nog of Johan niet even ergens op een bank kon gaan liggen. Maar ja, de bank staat in de kelderquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij krijgt al meer dan een jaar mensen over de vloer op dagelijkse basis, een jaar terug begon TBO toch zo'n beetje? Toen woonde Johan er ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zat daar toch al langer? Dat was "gewoon" zijn huis. Nu is het open voor mensen maar dat wás niet zo volgens mij.
Doet 'ie ook zelf.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelfs zonder camera's e.d er hangt niet echt een sfeertje van gezellig woonhuis.
Goeie! Daar dacht ik niet aan omdat ik TBO helemaal niet gevolgd heb. Maar is het "privé" gedeelte niet heel erg afgeschermd?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij krijgt al meer dan een jaar mensen over de vloer op dagelijkse basis, een jaar terug begon TBO toch zo'n beetje? Toen woonde Johan er ook.
Het is ook geen woonhuis, het is een kroeg annex partycentrum, Johans bed staat in een grote ruimte waar verkleedkleren en een bluescreen staan en dan slaapt Bram ook nog eens in je bed met prinsesje Recourt. Johan is 50+, een mooie aanleunwoning met thuiszorg en tafeltje-dekje lijkt me beter voor zn gezondheid.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelfs zonder camera's e.d er hangt niet echt een sfeertje van gezellig woonhuis.
Of een eindje wandelen, naar Rome ofzo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef Toverheks het volgende:
Johan moet eerst maar eens goed uitrusten en alles op een rijtje zetten, ondertussen de Toko sluiten en lekker een vakantie ergens ver weg op een mooi zonnig eilandje met palmbomen en lekkere wijffen.
Heel af en toe naar Nederland terug keren, zeg Koningendag en als zijn kids jarig zijn, en gewoon van zijn geld genieten en lekker opmaken want als hij op dit tempo dorgaat kan hij beter vast zijn tentje opslaan op het grasveldje van 1 of andere begraafplaats.
Het is eigenlijk een naargeestig hol.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij na dit faalproject eerst weer even geld moet gaan verdienenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef Toverheks het volgende:
Johan moet eerst maar eens goed uitrusten en alles op een rijtje zetten, ondertussen de Toko sluiten en lekker een vakantie ergens ver weg op een mooi zonnig eilandje met palmbomen en lekkere wijffen.
Heel af en toe naar Nederland terug keren, zeg Koningendag en als zijn kids jarig zijn, en gewoon van zijn geld genieten en lekker opmaken want als hij op dit tempo dorgaat kan hij beter vast zijn tentje opslaan op het grasveldje van 1 of andere begraafplaats.
Nee, er is GEEN privegedeelte. De woonkamer is zon beetje de ruimte van de bar, waar een tv staat en waar Alsido slaapt. Beneden de bunker, achter een kleedkamer/bleuscreenkamer met een 2 persoonsbed en dat is het.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goeie! Daar dacht ik niet aan omdat ik TBO helemaal niet gevolgd heb. Maar is het "privé" gedeelte niet heel erg afgeschermd?
Er is niet echt een privé gedeelte. Alleen z'n slaapkamerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goeie! Daar dacht ik niet aan omdat ik TBO helemaal niet gevolgd heb. Maar is het "privé" gedeelte niet heel erg afgeschermd?
Echt? Ik had gedacht dat er een soort van privé gedeelte in zat waar hij gewoon een huiskamer/badkamer/slaapkamer hadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is ook geen woonhuis, het is een kroeg annex partycentrum, Johans bed staat in een grote ruimte waar verkleedkleren en een bluescreen staan en dan slaapt Bram ook nog eens in je bed met prinsesje Recourt. Johan is 50+, een mooie aanleunwoning met thuiszorg en tafeltje-dekje lijkt me beter voor zn gezondheid.
Slaapt Johan in die kamer waar de vrijwilligers sliepen tijdens TBO?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is ook geen woonhuis, het is een kroeg annex partycentrum, Johans bed staat in een grote ruimte waar verkleedkleren en een bluescreen staan en dan slaapt Bram ook nog eens in je bed met prinsesje Recourt. Johan is 50+, een mooie aanleunwoning met thuiszorg en tafeltje-dekje lijkt me beter voor zn gezondheid.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, er is GEEN privegedeelte. De woonkamer is zon beetje de ruimte van de bar, waar een tv staat en waar Alsido slaapt. Beneden de bunker, achter een kleedkamer/bleuscreenkamer met een 2 persoonsbed en dat is het.
Toen zag ie er veel gelukkiger uit idd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of een eindje wandelen, naar Rome ofzo.
Ik weet hoe je je nu voeltquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaapt Johan in die kamer waar de vrijwilligers sliepen tijdens TBO?
Ik dacht dat ik gewoon een groot deel van het "huis" niet gezien had.
Want waar zat zijn woonkamer dan? In het regiegedeelte?
jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaapt Johan in die kamer waar de vrijwilligers sliepen tijdens TBO?
Deze post had ik even gemist, maar damn!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, er is GEEN privegedeelte. De woonkamer is zon beetje de ruimte van de bar, waar een tv staat en waar Alsido slaapt. Beneden de bunker, achter een kleedkamer/bleuscreenkamer met een 2 persoonsbed en dat is het.
Ja, hij kon de stress niet aan van allemaal onbekende mensen die van alles aan het verplaatsen waren. Hij vond het niet fijn al die mensen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
Ten tijde van TBO 'woonde' Johan volgens mij het merendeel van de tijd in een caravan op zijn terrein in Weert.
OMG!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
Ten tijde van TBO 'woonde' Johan volgens mij het merendeel van de tijd in een caravan op zijn terrein in Weert.
En dus begint ie dit project ...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:15 schreef Stefan het volgende:
Ja, hij kon de stress niet aan van allemaal onbekende mensen die van alles aan het verplaatsen waren. Hij vond het niet fijn al die mensen.
Ah, dan is dit project wel een logische volgende stap!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, hij kon de stress niet aan van allemaal onbekende mensen die van alles aan het verplaatsen waren. Hij vond het niet fijn al die mensen.
Goddamn, godverfuck, aids.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus begint ie dit project ...
Tja.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
Ik ook, ik dacht dat er nog een heel stuk achter zat, bij het gangetje naar de keuken zeg maar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht serieus dat ik minder dan de helft van het pand gezien had
Hij heeft geen woonkamer, rechts van de ingang dat kleine ruimtetje met die spiegel is de woonkamer. Waar Alsido slaapt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
Want waar zat zijn woonkamer dan? In het regiegedeelte?
Juist! Precies daar!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook, ik dacht dat er nog een heel stuk achter zat, bij het gangetje naar de keuken zeg maar.
nee, het enige dat je niet gezien hebt is een klein slaapkamertje in het café, de bluescreen kamers en de zolderquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht serieus dat ik minder dan de helft van het pand gezien had
Waar bij TBO de redactie zat dus.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij heeft geen woonkamer, rechts van de ingang dat kleine ruimtetje met die spiegel is de woonkamer. Waar Alsido slaapt.
Johan en Luxe zijn gezworen vijanden ... witte wel wa da kost?quote:
Ik zat niet de chatten...was daar niet ingelogd..maar las wel mee....ik kwam net op het moment binnen dat hij kermend weg liep..dus wat er gezegd is weet ik niet...maar ik denk niet dat dat de oorzaak zal zijn geweestquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Laysa zat te streamen toen het gebeurde, of ze ook op de chat was weet ik niet.
Da's het probleem, die heb ik dus wel gezien.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, het enige dat je niet gezien hebt is een klein slaapkamertje in het café, de bluescreen kamers en de zolder
ja voor deeltje 3, vond het wel leuk om ziets te zien, mooie omgeving enzo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of een eindje wandelen, naar Rome ofzo.
Nope. Daar zit alleen de trap naar de kelder en toiletruimte. Waar men , bij gebrek aan douches, ook een klamme doek door de schaamstreek haalde.quote:
Maar dat laatste komt door de drank, natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar bij TBO de redactie zat dus.
Lekker knus.![]()
Echt serieus, dit wist ik niet en ik zit met mijn oren te klapperen hier.
Gatverdammequote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Daar zit alleen de trap naar de kelder en toiletruimte. Waar men , bij gebrek aan douches, ook een klamme doek door de schaamstreek haalde.
Ja maar....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Johan en Luxe zijn gezworen vijanden ... witte wel wa da kost?
Bij gebrek aan, er was wel 1 douche toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Daar zit alleen de trap naar de kelder en toiletruimte. Waar men , bij gebrek aan douches, ook een klamme doek door de schaamstreek haalde.
Toch niet alle dames met dezelfde doek hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik word er een beetje ontoepasselijk vanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan, er was wel 1 douche toch?
Kom op, zeg dat er een douche was.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar dat laatste komt door de drank, natuurlijk.
Jongens, godverdomme. Maak het nou niet ranziger dan het al isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Toch niet alle dames met dezelfde doek he
Tita! Doe eens niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Toch niet alle dames met dezelfde doek he
In de bleuscreenkamer waar ook Johans 2 persoonsbed staatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:21 schreef Toverheks het volgende:
in welke kamer staan dan die poppen met lakeikleren en jurken aan, schilden aan de muur zag ik hangen ergens??
ach doe niet zo moeilijk, de dame in kwestie zal eerst wel ff geroken hebben eraan, en beetje gevoeld of het vochtig was, anders pakte ze gewoon een droog puntje of draaide de doek om.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongens, godverdomme. Maak het nou niet ranziger dan het al is
Klote Cc
Maar jij hebt daar met een hoerendoek in je klamme grotje staan poeren? Of hoe weet je dit?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
Op een gegeven moment is wel die shower en sing douche er neergezet, maar ook dat duurde even voordat Alsido hem up and running had.
Leuk he? Shockeren?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
Op een gegeven moment is wel die shower en sing douche er neergezet, maar ook dat duurde even voordat Alsido hem up and running had.
Joah, de remmen zijn al los.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach doe niet zo moeilijk, de dame in kwestie zal eerst wel ff geroken hebben eraan, en beetje gevoeld of het vochtig was, anders pakte ze gewoon een droog puntje of draaide de doek om.
Ik gok dat de dame in kwestie gewoon lekker thuis even onder de douche sprong.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach doe niet zo moeilijk, de dame in kwestie zal eerst wel ff geroken hebben eraan, en beetje gevoeld of het vochtig was, anders pakte ze gewoon een droog puntje of draaide de doek om.
Oke, thanks het is me allemaal wat, iedereen in rep en roer.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
In de bleuscreenkamer waar ook Johans 2 persoonsbed staat
Ik woon vlakbij, ben er nooit blijven slapen en heb mijn eigen badkamerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar jij hebt daar met een hoerendoek in je klamme grotje staan poeren? Of hoe weet je dit?
Ja? Die had hij ook niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
En volgens mij nam iedereen een eigen handdoekje mee.
Klamme grotje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef Maanvis het volgende:
gvd ik zit te eten, dus geen verhalen over klamme doeken aub
In die caravan in Weert? Of gewoon niet? Hygiëne staat volgens mij niet in de top tien.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk he? Shockeren?
Maar euh, ik wil het misschien niet eens weten maar waar douchte Johan daarvoor dan?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |