Zie je het zelf ook?quote:
Correct, en het enige dat overblijft zijn die zielige ja-knikkers die al eerder genoemd werden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezegd: Met de beste bedoelingen maakt hij de grootste fouten.
En dat komt ook door zijn arrogante instelling. Hij luistert niet naar andere mensen die hem wijzen op zijn tekortkomingn. Op deze manier verliest ie iedereen om hem heen, van de vrijwiligers die gillend weglopen, tot de media die hem niet meer serieus neemt, tot zijn kinderen.
laten we het zo stellen, jij maakt onderdeel uit van die jaknikkers waar Vlemmix zich graag mee omringtquote:
Nou, mijn insteek was meer dat ik het zieliger en kleiner vond dan jullie het voor deden komen.quote:
Laten we het zo stellen: ik hoop dat hij vandaag nog de stekker uit dit faalproject trekt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
laten we het zo stellen, jij maakt onderdeel uit van die jaknikkers waar Vlemmix zich graag mee omringt
Mijn persoonlijke mening gebaseerd op wat ik over de streams heb meegekregen: Hij is té fucking egoïstisch.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb ook wel sympathie voor Johan. Ik heb altijd het idee dat hij zichzelf verschrikkelijk in de weg zit maar het is geen slecht mens volgens mij.
Jij hebt meermalen gezegd dat je nooit meer aandacht aan SV zou schenken, dat heb je nu weer gedaan. Je liegt en bedriegt keihard stefan, met al je jaknikkers om je heen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat heeft ie letterlijk tegen me gezegd aan de telefoon, popje. In meerdere gesprekken.
Ik denk niet dat dat een fibrillatie was, want dan kun je echt niets meer.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een hartfibrillatie is niet altijd permanent. Het hart kan ook uit zichzelf weer gaan kloppen. Een collega van mij heeft dat ook gehad, reed ie met z'n vrouw over de snelweg, zag ie ineens niets meer.. Dus mbv z'n vrouw de auto langs de kant gezet, maar z'n hart ging weer normaal kloppen voordat de ambulance gearriveerd was.
Pak 'm, Pjotr!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij hebt meermalen gezegd dat je nooit meer aandacht aan SV zou schenken, dat heb je nu weer gedaan. Je liegt en bedriegt keihard stefan, met al je jaknikkers om je heen.
Klopt, maar ergens ook heel zielig.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening gebaseerd op wat ik over de streams heb meegekregen: Hij is té fucking egoïstisch.
Het één sluit het ander niet uit, imho.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, maar ergens ook heel zielig.
Neuh, tegen die plaat is niet te praten. Al tig keer tegen gebotst.quote:
Ja, maar dit is gewoon goede aandacht voor FOK!, met views enzoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij hebt meermalen gezegd dat je nooit meer aandacht aan SV zou schenken, dat heb je nu weer gedaan. Je liegt en bedriegt keihard stefan, met al je jaknikkers om je heen.
Dan zou ie toch echt eens in een ander hospitaal (om de hoek bij SV) moeten kijken, want dat is nog meer denial dan jij en D. bij elkaarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, mijn insteek was meer dat ik het zieliger en kleiner vond dan jullie het voor deden komen.
Hij DENKT dat hij dingen echt niet gezegd heeft. Hij DENKT dat hij bijvoorbeeld met watergate wegkomt.
Maar het backfired allemaal, en het resultaat is dat hij nu in het ziekenhuis ligt.
quote:
Juist, en dat maakt het voornamelijk "zielig" en niet gemeen als in liegen en bedriegen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zou ie toch echt eens in een ander hospitaal (om de hoek bij SV) moeten kijken, want dat is nog meer denial dan jij en D. bij elkaar.
Zielig en niet bijster snugger.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Juist, en dat maakt het voornamelijk "zielig" en niet gemeen als in liegen en bedriegen.
Het is een dwangneurose. Maar dat heeft Vlemmix ook wel toe, hij geilt op camera's en aandacht. Heb ik nog wel ergens op tape staan volgens mij.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:52 schreef Copycat het volgende:
Het is ook sneu allemaal. Die niet-aflatende en toch redelijk kansloze zucht naar aandacht. Met alles. En niks.
Het komt voornamelijk omdat hij veel te snel genoegen neemt met niet eens half-klaar ideeën. Als hij nou 's wat meer tijd in één project zou stoppen zou hij daarna kunnen zeggen: Mwoah, niet geslaagd, blijkbaar kan ik dit beter laten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:52 schreef Copycat het volgende:
Het is ook sneu allemaal. Die niet-aflatende en toch redelijk kansloze zucht naar aandacht. Met alles. En niks.
Was Johan de chat aan het lezen toen het gebeurde?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was gewoon een doelbewuste poging van de chatters om Johan dood te vermoorden.
Hij zat vragen te beantwoorden van de chatters, als ik het goed begrepen heb.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Was Johan de chat aan het lezen toen het gebeurde?
Het probleem is dat hij geen geduld heeft. Hij begint ergens aan maar zn spanningsboog is niet langer dan 3 minuten en dan begint ie ergens anders aan. En hij luistert naar niemand. Hij wil geen kritiek en input, alleen zn eigen ideeen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het komt voornamelijk omdat hij veel te snel genoegen neemt met niet eens half-klaar ideeën.
Ik chat nooit, wie zat er op dat moment op?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zat vragen te beantwoorden van de chatters, als ik het goed begrepen heb.
Helemaal met je eens. En in de shitstorm die hij daarmee creëert sleurt hij mensen mee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij geen geduld heeft. Hij begint ergens aan maar zn spanningsboog is niet langer dan 3 minuten en dan begint ie ergens anders aan. En hij luistert naar niemand. Hij wil geen kritiek en input, alleen zn eigen ideeen.
Hoe de fuck moet ik dat nou weten?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik chat nooit, wie zat er op dat moment op?
Allemaal kut-chatters.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik chat nooit, wie zat er op dat moment op?
En zijn eigen ideeën lopen doorgaans ook niet over van inzicht.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij geen geduld heeft. Hij begint ergens aan maar zn spanningsboog is niet langer dan 3 minuten en dan begint ie ergens anders aan. En hij luistert naar niemand. Hij wil geen kritiek en input, alleen zn eigen ideeen.
Zelfs als je een hartaanval hebt hoef je niet "out" te gaan. Heb het meegemaakt met een vriendin.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jups maar Johan is niet out gegaan....niet dat ik dus niet geloof dat ie hartproblemen heeft hoor....ik denk dat ie er tegenaanzit...plus zn hoge bloeddruk is niet jofel...vandaar ook zn hoofdpijn
Ja halloquote:
Nouja, tot op een bepaalde hoogte. Hij weet mensen enthousiast te krijgen, maar zodra ze niet meer bruikbaar zijn of kritiek leveren (al dan niet opbouwend) of geld vragen dumpt ie ze net zo hard weer. Alleen parasieten als Peter Nuninga of Herman die over zijn rug om bekendheid willen krijgen blijven om hem heenhangen. Want met welke echte BN'ers werkt Vlemmix nu samen. Met niemand.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. En in de shitstorm die hij daarmee creëert sleurt hij mensen mee.
Moordenaars!!!quote:
Daarom, stekker d'r uit, klaar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:00 schreef Gert het volgende:
Johan is gewoon een dromer. Leuk een gezellig tv-zendertje met gezellige artiesten uit z'n kennissenkring. Politiek partijtje erbij. Doen we gewoon jongen, als het niet lukt hebben we het tenminste geprobéérd.
Maar het punt is: op een gegeven moment kom je er dan achter dat er heel veel voorbereding nodig is, heel veel know how, heel veel geld en keihard werken. En dat het dan misschién lukt. Geen garanties. En dan treedt het chagrijn en de stress in. En wordt er druk naar externe oorzaken gezocht waar het falen op kan worden geschoven.
Je zou nog kunnen zeggen: blijkbaar kan Johan het zich veroorloven om z'n tijd in zulk amateurisme te steken, dus wat geeft het dan, als hij maar lol heeft. Maar hij hééft er geen lol meer in. Zodra de zeepbel uiteenspat is de lol er vanaf. Een zeepbel waar vrijwel iedereen al lang doorheen keek trouwens, ondanks pogingen als watergate om nog langer pretenties te kunnen volhouden.
Veganisten!quote:
Ik weet niet, maar geduld lijkt in mijn ogen te negatief. Alsof hij er iets aan kan veranderen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
"Hij heeft geen geduld" vind ik anders de perfecte omschrijving.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar geduld lijkt in mijn ogen te negatief. Alsof hij er iets aan kan veranderen.
"hij kan zich niet concentreren" vind ik beter verwoord.
Dus Suzzy heeft hem gewoon laten creperen? Moordenares!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk wel dat Hansie nu hoofdmoderator gaat worden, hij heeft een ambulance gebeld.
We zijn het eensquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom, stekker d'r uit, klaar.
Weer af en toe een kutliedje maken en hopen dat het aanslaat.
Suzzy vond haar eigen hartaanval belangrijker. Typicalquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus Suzzy heeft hem gewoon laten creperen? Moordenares!
Moet Johan nu ook al verhuizen van jou?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:04 schreef Stefan het volgende:
Ga wonen in een echt huis ipv in een bunker/paleis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |