Xenofoob!quote:
Ja, maar deze hilarisch 112 grap moest toch even in een verneukte TT gemaakt worden door de Grote Wandelende Anus©quote:
Jij?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:53 schreef Stefan het volgende:
Surfiance viets wordt ook wakker, 12 uur later reageren op een persbericht, wie heeft die overigens egschreve?
Ik verdenk jou.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:53 schreef Stefan het volgende:
Surfiance viets wordt ook wakker, 12 uur later reageren op een persbericht, wie heeft die overigens egschreve?
Ik onbetaald werk doen voor miljonair Vlemmix, dacht t nietquote:
Dan zal het Alsido wel zijn geweest.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:54 schreef Stefan het volgende:
Ik onbetaald werk doen voor miljonair Vlemmix, dacht t niet
Heb je mijn post gelezen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik onbetaald werk doen voor miljonair Vlemmix, dacht t niet
Nee, dat wordt hier pas tussen 1 en 2 bezorgd. En bij jou?quote:
Bweehehehequote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, dat wordt hier pas tussen 1 en 2 bezorgd. En bij jou?
Flauw zeg. Aandachtvrager.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, dat wordt hier pas tussen 1 en 2 bezorgd. En bij jou?
Ja! En toen zag ik dat het vorige 111 was en toen was ik zo vanquote:
At first I was likequote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! En toen zag ik dat het vorige 111 was en toen was ik zo van.
Ik denk Liesbeth.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
De 51-jarige , zanger ...
Woning annex Studio Vlemmix
Vele kijkers () , fans (
)
Ja, dat is Alsido. Of Liesbeth.
Nou, wat meer nieuws zou onderhand welkom zijn, Vlemmix wil een 24/7 soap, dan mag je na 13 uur best met nieuws komen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niks mis met een beetje geduld, stefan.
Het gaat erom dat je het topic opent terwijl je de lapo niet hebt, kwabje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, wat meer nieuws zou onderhand welkom zijn, Vlemmix wil een 24/7 soap, dan mag je na 13 uur best met nieuws komen.
Man ik ken die hele regel niet. Stel je niet zo aan zeg, klapjosti. Zeuren over een fucking topic omdat iemand 1 tiende seconde eerder een laatste post maakt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je het topic opent terwijl je de lapo niet hebt, kwabje.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Man ik ken die hele regel niet. Stel je niet zo aan zeg. Zeuren over een fucking topic omdat iemand 1 tiende seconde eerder een laatste post maakt.
Misschien helpt het als je hier wat vaker komt en net als wij de gewoonten leert kennen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Man ik ken die hele regel niet. Stel je niet zo aan zeg. Zeuren over een fucking topic omdat iemand 1 tiende seconde eerder een laatste post maakt.
Misschien helpt het minder te zeuren en te bedenken dat je hiervoor 111 topics kom openen en hierna ook nog zeker 380.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je hier wat vaker komt en net als wij de gewoonten leert kennen.
Ga jij even langs de Grote Beek vanmiddag en een bloemetje aanbieden namens onsquote:
Hebben ze daar ook hartbewaking? Hij zal wel in het Cathrien liggen. Hebben ze wel de betere maaltijden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:10 schreef Stefan het volgende:
Ga jij even langs de Grote Beek vanmiddag en een bloemetje aanbieden namens ons
ja, jij kunt het verschil weten natuurlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Hij zal wel in het Cathrien liggen. Hebben ze wel de betere maaltijden.
Ze hebben bewaking met een dwangbuis.quote:Hebben ze daar ook hartbewaking
Hardbewaking!quote:
DGK had de camera's in het ziekenhuis opgehangenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:23 schreef akveor het volgende:
Een live hartaanval..? Zo ver ging DGK geeneens.
Zou het dan toch nog wat worden met SV?
Het fragment op de FP wordt afgdaan als acteren en alles voor de kijkcijfers en is niet meer dan 300 keer bekeken op youtube.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:23 schreef akveor het volgende:
Een live hartaanval..? Zo ver ging DGK geeneens.
Zou het dan toch nog wat worden met SV?
Bedankt voor de update, Heks.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:40 schreef Toverheks het volgende:
Johan heeft nu bloedverdunners er zat een *storing* ze doen nu testen met hem, hij moet veel stappen terug nemen. Hij kan nergens naar toe, ja in een hotel zegt peter.
Knal gewoon die stream eruit en laat Johan ff bijkomen lijkt mij.
Zoals ik al zei, dat is de vage aantrekkingskracht die de "bekendheid" van Johan heeft op zielige mensen die zichzelf een deel van het geheel voelen door hem op die manier lastig te vallen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:50 schreef Toverheks het volgende:
bv. Liesbeth heeft zender uit hup iemand belt Johan erover op
volgens peter had ie idd een hartfibrillatie... En hij zal het wel wetenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef Gert het volgende:
Maar wat hád hij nou eigenlijk, of is dat niet bekend?
Een hartaanval of fibrilatie ziet er wel heftig uit hoor, dan lig je voor dood op de grond, dus dat zal het niet geweest zijn.
Ik hoop dat die testen beter uitpakken dan wanneer Alsido dat doet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:40 schreef Toverheks het volgende:
Johan heeft nu bloedverdunners er zat een *storing* ze doen nu testen met hem,
Maar je zou het wel willen hè, geef maar toe Ian_Nick!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja leuk, ik loop niet te bellen en niet te smssen.
Sterker nog, ik zou het kunnen als ik het zou willen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar je zou het wel willen hè, geef maar toe Ian_Nick!
Je speelt 'hard to get' met johan. Tactisch!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zou het kunnen als ik het zou willen.
Ik laat die man gewoon met rust. Niets mee te maken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je speelt 'hard to get' met johan. Tactisch!
Nou daar ga ik niet voetstoots vanuit.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
volgens peter had ie idd een hartfibrillatie... En hij zal het wel weten
Een hartfibrillatie is niet altijd permanent. Het hart kan ook uit zichzelf weer gaan kloppen. Een collega van mij heeft dat ook gehad, reed ie met z'n vrouw over de snelweg, zag ie ineens niets meer.. Dus mbv z'n vrouw de auto langs de kant gezet, maar z'n hart ging weer normaal kloppen voordat de ambulance gearriveerd was.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou daar ga ik niet voetstoots vanuit.
Bij een hartfibrillatie wordt het bloed niet meer het lichaam rondgepompt. Je hersenen krijgen dus ook geen zuurstof meer. Je hoeft geen genie te zijn om te beseffen dat het in zo'n toestand niet mogelijk is om ambulancebroeders te woord te staan.
Dat heeft ie allemaal zelf voor elkaar gekregen hoor. Hij liegt, bedriegt en verdraait feiten voor zn eigen aandacht en nu krijgt ie aandacht en ligt het ineens aan zielige mensenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat is de vage aantrekkingskracht die de "bekendheid" van Johan heeft op zielige mensen
Ja ja ja, we weten het nou wel, gast.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat heeft ie allemaal zelf voor elkaar gekregen hoor. Hij liegt, bedriegt en verdraait feiten voor zn eigen aandacht en nu krijgt ie aandacht en ligt het ineens aan zielige mensen
Lastig je als andere mensen gelijk hebben en jij nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja ja ja, we weten het nou wel, gast.
Sure, want jij kent 'em zoooo goed en je weet altijd preciés wat er speelt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat heeft ie allemaal zelf voor elkaar gekregen hoor. Hij liegt, bedriegt en verdraait feiten voor zn eigen aandacht en nu krijgt ie aandacht en ligt het ineens aan zielige mensen
Ja, gelukkig is dat nu niet het geval.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lastig je als andere mensen gelijk hebben en jij niet
Je snapt de woordspeling nietquote:
Vlemmix leeft voor de aandacht, hij is de zelfbenoemde mediahoer, waarbij liegen zijn eerste natuur is. Hij omringt zich met jaknikkers, heeft geen zelfkritiek en bemoeit zich met alles. Datn trekt een soort mensen aan die je nu niet de schuld kan geven dat ze hem nog steeds aandacht geven die hij altijd zo graag zoekt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sure, want jij kent 'em zoooo goed en je weet altijd preciés wat er speelt.
Dat kan ik beamenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef Gert het volgende:
Maar wat hád hij nou eigenlijk, of is dat niet bekend?
Een hartaanval of fibrilatie ziet er wel heftig uit hoor, dan lig je voor dood op de grond, dus dat zal het niet geweest zijn.
Jups maar Johan is niet out gegaan....niet dat ik dus niet geloof dat ie hartproblemen heeft hoor....ik denk dat ie er tegenaanzit...plus zn hoge bloeddruk is niet jofel...vandaar ook zn hoofdpijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een hartfibrillatie is niet altijd permanent. Het hart kan ook uit zichzelf weer gaan kloppen. Een collega van mij heeft dat ook gehad, reed ie met z'n vrouw over de snelweg, zag ie ineens niets meer.. Dus mbv z'n vrouw de auto langs de kant gezet, maar z'n hart ging weer normaal kloppen voordat de ambulance gearriveerd was.
Ik denk dat ze hem beter snapt dan jij doet.quote:
Owquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem beter snapt dan jij doet.
Ja nee johan faked ditquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vlemmix leeft voor de aandacht, hij is de zelfbenoemde mediahoer, waarbij liegen zijn eerste natuur is. Hij omringt zich met jaknikkers, heeft geen zelfkritiek en bemoeit zich met alles. Datn trekt een soort mensen aan die je nu niet de schuld kan geven dat ze hem nog steeds aandacht geven die hij altijd zo graag zoekt.
Fixed that for yaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alles beter snapt dan jij doet.
Kon jij ook niet weten.quote:
Neuh, want op sommige punten heeft Stefan imo wel gelijk. Min of meer.quote:
Ik zeg niet dat ie dit faket maar hij liegt zovaak aantoonbaar dat mensen m nu ineens niet geloven. Ken je dit sprookje?quote:
Heeft hij ook, maar da's minder leuk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, want op sommige punten heeft Stefan imo wel gelijk. Min of meer.
Lul toch niet zo dom man......Ik heb het gezien...ik geloof het...wat heeft dat nou in godsnaam te maken met al het anderen....jij bent de enige die dr zo over denkt....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie dit faket maar hij liegt zovaak aantoonbaar dat mensen m nu ineens niet geloven. Ken je dit sprookje?
[ afbeelding ]
Zo iets dus....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind "liegen en bedriegen" ook wel wat ver gaan.
Ik zou gaan voor: "in zijn naïeve enthousiasme gigantisch overdrijven".
nee hoor, lees anders hier eensquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:26 schreef Laysa het volgende:
jij bent de enige die dr zo over denkt....
Hij liegt om er zelf beter uit te komen, niet allen de waterschade maar gisteren ook weer waar hij beweert niet eens bij het interview van de VARA gids aanwezig te zijn geweest.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Neuh.......ik hoef niet met jou te wellussen/nietussenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
nee hoor, lees anders hier eens
[Upd] Vlemmix aan hartbewaking
Hoe kwam hij beter uit die waterschade dan? Daar is alleen maar gezeik over geweest, heeft hij geen voordeel van gehad. En als je als een chaoot door het leven rent en alles tegelijk doet kan ik me best voorstellen dat je dingen door de war haalt, dat praat het overigens niet goed. Helemaal niet. Maar ik kan me wel voorstellen dat hij ECHT denkt dat dat verhaal niet klopt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij liegt om er zelf beter uit te komen, niet allen de waterschade maar gisteren ook weer waar hij beweert niet eens bij het interview van de VARA gids aanwezig te zijn geweest.
Dat is het ook weer niet. Als iemand hem aanvalt of er iets gebeurt dat hem niet uitkomt dan ontkent ie dingen die ie gedaan of gezegd heeft, dus dan overdrijft ie niets. Maar er is geen kwaaie zin bij denk ik, gewoon heel veel onzekerheid en misschien een vleugje pseudologica fantasticaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Jo, helemaal juist.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is het ook weer niet. Als iemand hem aanvalt of er iets gebeurt dat hem niet uitkomt dan ontkent ie dingen die ie gedaan of gezegd heeft, dus dan overdrijft ie niets. Maar er is geen kwaaie zin bij denk ik, gewoon heel veel onzekerheid en misschien een vleugje pseudologica fantastica.
Hij pochte dat alles klaarstond en alles klaar was voor de kickoff, dat was niet zo dus kon hij Bram de schuld geven een waterleiding te hebben aanegsloten met plakband. Want er was niks klaar, zelfs toen alles het diezelfde avond weer deed en alles was teruggezet kwam er geen SV, dat kwam pas 2,5e maand later.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe kwam hij beter uit die waterschade dan?
Dat wij er van uit gingen dat hij met "alles klaar" bedoelde dat er onmiddellijk een volle programmering was wil niet zeggen dat hij dat ook bedoelde. Hij vindt volgens mij dat zoals het nu loopt het ook gewoon "loopt" terwijl ik een tv zender zonder programma's zie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij pochte dat alles klaarstond en alles klaar was voor de kickoff, dat was niet zo dus kon hij Bram de schuld geven een waterleiding te hebben aanegsloten met plakband. Want er was niks klaar, zelfs toen alles het diezelfde avond weer deed en alles was teruggezet kwam er geen SV, dat kwam pas 2,5e maand later.
1 maand toch? 1 december zijn volgens mij de streams begonnen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij pochte dat alles klaarstond en alles klaar was voor de kickoff, dat was niet zo dus kon hij Bram de schuld geven een waterleiding te hebben aanegsloten met plakband. Want er was niks klaar, zelfs toen alles het diezelfde avond weer deed en alles was teruggezet kwam er geen SV, dat kwam pas 2,5e maand later.
Dat heeft ie letterlijk tegen me gezegd aan de telefoon, popje. In meerdere gesprekken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat wij er van uit gingen dat hij met "alles klaar" bedoelde dat er onmiddellijk een volle programmering was wil niet zeggen dat hij dat ook bedoelde.
Dat was echt zo overduidelijk een enorme smoes. Niks was klaar en er was wellicht wel een klein lekje, maar zo desastreus als het werd gebracht (alles is verwoest) was het bij lange na niet. Er lagen allemaal concepten op de plank, programmamakers stonden te popelen en opeens was er helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe kwam hij beter uit die waterschade dan?
Misschien lieg en bedrieg jij nu welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat heeft ie letterlijk tegen me gezegd aan de telefoon, popje. In meerdere gesprekken.
Ik heb al eens gezegd: Met de beste bedoelingen maakt hij de grootste fouten.quote:
Zie je het zelf ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |