quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef Disana het volgende:
Johan: [..] wat een stelletje mongólen dat er op de chat zitten. Wat ik vind is dat ze gewoon óp moeten rotten als ze alleen maar kritiek hebben. Ga maar weg! Er zit daar zo'n stelletje zeikerds op die chat, get a life. Ik sodeflikker ze er straks allemaal af. Als ze alleen maar kritiek hebben: rot op!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Suzzy vindt dat het gezeur moet stoppen op de chat. Tja Suzzy, jij hebt niet zoveel meer te willen
aangezien je het van de week prima vond dat Peter N met verschillende nicknames los ging op Vanmootje.
Ze zat iedereen zowat elke avond te vervelen met het verhaal dat ze Alsido's pielemuis per ongeluk had gezien toen ze daar bleef slapen, dat is al. Alleen bracht ze het met zoveel emotie dat je haast ging geloven dat ze het over de wederopstanding van Elvis had oid.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:17 schreef Copycat het volgende:
Wat dan? Vertel! Want ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Lelebel/vanmootje niets meer los gaat laten.
Wat wel dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
Dat was toch niet het meest boeiende uit de vorige COS?
Duik achter je PS3.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Hihi, ik had Vanmootje zomaar ineens achter me aan
Johan ging alle klagers de chat afgooien want ze moeten oprottenquote:
Inmiddels is de woede over en komt hij er al op terugquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Johan ging alle klagers de chat afgooien want ze moeten oprotten
Chat mod Suzzy slaapt weinig door haar werk, thuis, prive, chatmod bezighedenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze begreep me niet toen ik enkel nog reageerde met "/care"
Dat is niet voor het eerst dat de kijkers moeten oprotten. Logisch ook want zowel Liebeth als Alsido zijn er van overtuigd dat ze die programma's in eerste instantie voor zichzelf maken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Johan ging alle klagers de chat afgooien want ze moeten oprotten
Ik heb die mod niet nodig om van zo'n mongeaul af te komen hoor, lief Fluitertjequote:Op donderdag 11 maart 2010 15:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Chat mod Suzzy slaapt door haar werk, thuis, chatmod bezigheden al die 22 tattoeages die ze bij zichzelf zet,
maar 3 , 4 uren per nacht, je kan dan een beetje van het padje afraken.
Het is haar trouwens wél.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:49 schreef Toverheks het volgende:Tuinfluiter.
En kom niet aan Lieke want dan kom je aan mijen PB
of andersom mag ook![]()
Liesbeth kwam het netjes vertellen, en gefeli met je geldprijsquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Storing. Alsido is weer aan het "testen".
Dat testen is gewoon een verkapte streamlock, rijke stinkerd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Storing. Alsido is weer aan het "testen".
Gingen ze fappen!?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat testen is gewoon een verkapte streamlock.
Wat ze doen weet ik niet, maar dat dit BS is weet ik wel zeker. Waarom een stream testen die prima loopt.?quote:
Nee, we weten allemaal dat jouw hart bij Peter ligt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ze doen weet ik niet, maar dat dit BS is weet ik wel zeker. Waarom een stream testen die prima loopt.?
Ik zit trouwens niet te wachten op een fappende Alsido.
het idee alquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ze doen weet ik niet, maar dat dit BS is weet ik wel zeker. Waarom een stream testen die prima loopt.?
Ik zit trouwens niet te wachten op een fappende Alsido.
Zeau is dat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, we weten allemaal dat jouw hart bij Peter ligt.
Wellicht zijn ze andere mogelijkheden aan het proberen ivm het terugtrekken van de sponsor van de stream?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom een stream testen die prima loopt.?
Die had zich toch niet teruggetrokken?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wellicht zijn ze andere mogelijkheden aan het proberen ivm het terugtrekken van de sponsor van de stream?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
ivm het terugtrekken van de sponsor van de stream?
Sorry!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gadverdamme moeten we zo ranzig het hoogtepunt van 141.350 posts halen?
[ afbeelding ]
Ik denk dat Johan gewoon even een half uurtje aan het neuken is.quote:
Daar heeft-ie voorlopig even geen geld voor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat Johan gewoon even een half uurtje aan het neuken is.
Heeft Vlemmix geen groupies dan? Of loopt ie elke avond met Alsido even naar het Baekelandplein, is maar 4 minuten tippelen.quote:
Johan ik heel geraffineerd in wat wij wel en niet van hem mogen zien. Hij leeft af en toe zo'n beetje op z'n slaapkamer, daar heeft hij hele nachten gezeten om Fok! en de chat uit te pluizen zonder dat iemand dat in de gaten had. Ook schijnt hij te roken en is hij daarin slechts één keer betrapt door een chatter die voorbij fietste en hem zag staan roken buiten voor de deur.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heeft Vlemmix geen groupies dan? Of loopt ie elke avond met Alsido even naar het Baekelandplein, is maar 4 minuten tippelen.
Dat hij af en toe rookt was redelijk bekend.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan ik heel geraffineerd in wat wij wel en niet van hem mogen zien. Hij leeft af en toe zo'n beetje op z'n slaapkamer, daar heeft hij hele nachten gezeten om Fok! en de chat uit te pluizen zonder dat iemand dat in de gaten had. Ook schijnt hij te roken en is hij daarin slechts één keer betrapt door een chatter die voorbij fietste en hem zag staan roken buiten voor de deur.
Anouk en Peter en die blonde roken dus nog steeds niet hebben vanmiddag nieuwe naaldjes in hun oor gekregen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:45 schreef tuinfluiter het volgende:
Vandaag is het groepje "stoppen met roken" alweer 1 week bezig om van het
roken af te komen. En was het doel om er vandaag nog twee accu naalden bij
te plaatsen. Liesbeth is weer met roken begonnen, Johan stond in de slaapkamer te roken
en wilde sowieso die naalden niet in zijn oor dat vond hij eng. Dus hoe is het met Peter
Anouk , ilona en Blondie ?
Lukt het een beetje met stoppen van het roken? Hopelijk meer hierover.
Het is geen kunst om ergens aan te beginnen maar om het af te maken zei mijn vader tegen mij.
Oh, niet? Ja ik ben niet zo op de hoogte de laatste dagen. Leukere dingen te doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had zich toch niet teruggetrokken?
Gelijk heb je!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh, niet? Ja ik ben niet zo op de hoogte de laatste dagen. Leukere dingen te doen
Goed zo. Jacqhassel , bedankt voor het doorgeven in de RLS-COS.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:52 schreef jacqhassel het volgende:
Anouk en Peter en die blonde roken dus nog steeds niet hebben vanmiddag
nieuwe naaldjes in hun oor gekregen.
Dus wordt vervolgd
Er werd stug onkent dat hij stond te roken(door Jasper). Ze stonden beide buiten en zag toch echt een sigaret in Johan zijn handen. Ik was nogal verbaasd, dacht dat hij niet rookte. Was trouwens niet op de fiets.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat hij af en toe rookt was redelijk bekend.
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh, niet? Ja ik ben niet zo op de hoogte de laatste dagen. Leukere dingen te doen
Dat wist ik dus echt niet hè, maar waarom ontkent Jasper het als ik het vraag? Zeg het dan eerlijk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Bij deze dan, Johan rookt af en toe wel 's een peuk!
Weet ik niet, misschien is het niet bekend dat het bekend is? Mera heeft het hier in de COS ook wel 's gepost toen het ging over stoppen met roken, dat Johan af en toe een peukje doetquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat wist ik dus echt niet hè, maar waarom ontkent Jasper het als ik het vraag? Zeg het dan eerlijk.
Contract loopt tot 1 april volgens Johanquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had zich toch niet teruggetrokken?
Als ik die bar zie weet ik dat het goed isquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je kunt bijna niet meer zonder hè, wat moeten we toch zonder die oude, vertrouwde bar
Geintje!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Contract loopt tot 1 april volgens Johan
Of juist niet.quote:
Peter is vrij entosjast over de naalden, hoop dat hij het volhoud.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:45 schreef tuinfluiter het volgende:
Vandaag is het groepje "stoppen met roken" alweer 1 week bezig om van het
roken af te komen. En was het doel om er vandaag nog twee accu naalden bij
te plaatsen. Liesbeth is weer met roken begonnen, Johan stond in de slaapkamer te roken
en wilde sowieso die naalden niet in zijn oor dat vond hij eng. Dus hoe is het met Peter
Anouk , ilona en Blondie ?
Lukt het een beetje met stoppen van het roken? Hopelijk meer hierover.
Het is geen kunst om ergens aan te beginnen maar om het af te maken zei mijn vader tegen mij.
Tests kunnen ook heel erg mislukken. Mislukken is Johan's middle name.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, want juist de opties zonder die goochems zijn ze aan het testen, gok ik zo
Daarom zit Alsido het te doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tests kunnen ook heel erg mislukken. Mislukken is Johan's middle name.
Alsido's middle name is disaster.quote:
Weet niet hoe goed hij Johan kent? Wellicht geeft 'ie z'n mond ook maar een dauw.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat wist ik dus echt niet hè, maar waarom ontkent Jasper het als ik het vraag? Zeg het dan eerlijk.
Ik las hier van de week een paar keer dat Johan een paar optredens gaat doen in ruil voor sponsoring. Als je met 'done' de stream tenminste bedoelt.quote:
Geen slecht idee, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las hier van de week een paar keer dat Johan een paar optredens gaat doen in ruil voor sponsoring.
Af en toe een peuk is natuurlijk ook iets heel anders dan echt "roken"quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Weet niet hoe goed hij Johan kent? Wellicht geeft 'ie z'n mond ook maar een dauw.
Want als je Johan vraagt of hij rookt zegt hij ook nee.
Snap het nu pas, moet er af en toe even inkomen, want ik lees niet op de chat,quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb die mod niet nodig om van zo'n mongeaul af te komen hoor, lief Fluitertje
Ik klik gewoon de chat weg, klááár!![]()
En dat gaat definitief worden begrijp ik?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij Mera thuis ja, Mera zelf is werken.
Dat ging toch alleen om zijn in de prak gereden mercedes?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las hier van de week een paar keer dat Johan een paar optredens gaat doen in ruil voor sponsoring. Als je met 'done' de stream tenminste bedoelt.
ja, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las hier van de week een paar keer dat Johan een paar optredens gaat doen in ruil voor sponsoring. Als je met 'done' de stream tenminste bedoelt.
Normale prijs is 1000 euro voor een half uurtje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, dat bedoelde ik![]()
Wat leveren die optredens van Johan op? Een appel en een ei dat ie nodig heeft voor de manager?
Voor Johanquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Normale prijs is 1000 euro voor een half uurtje.
Nou, dat ik thuis zit terwijl Mera aan het werk is nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En dat gaat definitief worden begrijp ik?
Yep. Maar gaat nog wel eea vanaf hè.quote:
Nee dat begrijp ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, dat ik thuis zit terwijl Mera aan het werk is niet
zo zeg, vind dat belachelijk veel voor een half uurtje, was het nu Froger of Borsato maar een Johan Vlemmix what`s in a name (is engels he ik ga met sprongen vooruit vind ik zelfquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Normale prijs is 1000 euro voor een half uurtje.
Ik denk dat je dan echt niet wilt weten wat Froger en Borsato kosten voor een half uurtjequote:Op donderdag 11 maart 2010 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo zeg, vind dat belachelijk veel voor een half uurtje, was het nu Froger of Borsato maar een Johan Vlemmix what`s in a name (is engels he ik ga met sprongen vooruit vind ik zelf)
Een serieuze sessiemuzikant vangt 600 euro voor een avond.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan echt niet wilt weten wat Froger en Borsato kosten voor een half uurtje![]()
Kloptquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan echt niet wilt weten wat Froger en Borsato kosten voor een half uurtje![]()
Ik moet mensen altijd betalen zodat ze naar me luisterenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een serieuze sessiemuzikant vangt 600 euro voor een avond.
Dan doet hij serieus iets niet goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een serieuze sessiemuzikant vangt 600 euro voor een avond.
Kom je zaterdag op de meet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:48 schreef Toverheks het volgende:
nou, vind het belachelijk veel voor een half uurtje optreden, ik laat zo mijn blote kont zien voor de helft
Dat ligt aan wat je met je muziek wilt. Als je geld wil verdienen en er weinig voor wilt doen moet je bekend worden met wat dan ook en vervolgens alleen maar in discotheken gaan optreden. Daar is geld te halen. Culturele podia hebben veel minder uit te geven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan doet hij serieus iets niet goed
Of juist wel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan doet hij serieus iets niet goed
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom je zaterdag op de meet?
En wat doe je voor een tientje?
nee, maar heb beloofd dit jaar op een andere meet, als laysa en kally ook komen natuurlijk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom je zaterdag op de meet?
En wat doe je voor een tientje?
24 uur live tv makenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:08 schreef Dementor het volgende:
Grappige filmpjes.
Wat heeft hij niet gedaan?
Peter is dus lekker bezig, knap van hem.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:08 schreef Toverheks het volgende:
Peter is vrij entosjast over de naalden, hoop dat hij het volhoud.![]()
en zal Joyce nog ff bellen om te vertellen dat haar platiek tassie plus inhoud gevonden is.
Oh wat heb ik gelachen erom vanmiddag op de chat:+
Ja spreek dan wel af als ik de kinderen niet hebquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, maar heb beloofd dit jaar op een andere meet, als laysa en kally ook komen natuurlijk.
Dank je Tuinfluiterquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Peter is dus lekker bezig, knap van hem.
En wie is Joyce en wat zat er in dat tassie?
Jij ook succes Toverheks , ik vind je een doorzetter.![]()
Joyce was gisteren bij Jaap, zij is de buurvrouw in de serie Gooise Meiden. In de tas zat een Tshirt een cd en nog iets.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Peter is dus lekker bezig, knap van hem.
En wie is Joyce en wat zat er in dat tassie?
Jij ook succes Toverheks , ik vind je een doorzetter.![]()
Het is 19.02 dus ik denk niemand.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie zit er vanavond in Vraag maar Raak?
Is het de moeite om er mijn muziek voor af te zetten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:03 schreef Toverheks het volgende:
oh herstel daar is Johan vraag je raak
hij eet wel door ondertussen.
Dat is moeilijk voor een ander te beslissen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is het de moeite om er mijn muziek voor af te zetten?
Ik heb zelf ook al besloten muziek te blijven luisterenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is moeilijk voor een ander te beslissen.
johan praat weer over zn problemen. . . .quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook al besloten muziek te blijven luisteren
Ja, ben weer helemaal bij, ik had haar naam gisteren niet gehoord. Dank je Chanel5 en Toverheks .quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:01 schreef Chanel5 het volgende:
Joyce was gisteren bij Jaap, zij is de buurvrouw in de serie Gooise Meiden.
In de tas zat een Tshirt een cd en nog iets.
De tas was was Chris, 1 van de mannen die daar ook was.
Waar zou het anders over moeten gaan? Johan die uitlegt waaromm Nietsche wordt onderschat of Peter die vertelt dat hij elke keer in tranen uitbarst bij het zien van de opera Carmen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een treurnis, het gaat weer alleen maar over fora, kutzooi, ruzies, DGK, afzeiken, etc etc etc.
Ik stel een sabatical van 10 jaar voor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat geeft je nog geen reden om hem stelselmatig ieder uur van de dag, 7 dagen in de week voor nietsnut uit te maken. Het is gewoon zielig, hij gaat eraan onderdoor.
zie je mijn goede posts over het hoofd?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een treurnis, het gaat weer alleen maar over fora, kutzooi, ruzies, DGK, afzeiken, etc etc etc.
Ik had 't over de stream, waar Johan over praatquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
zie je mijn goede posts over het hoofd?
Wat kunnen die mensen klagen zeg. En blijkbaar seinen ze elkaar in, Sly was er ineens ook. Allemaal zagen ze een kans de 'zeikerds' eens flink te verraden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gaat lekker los op de chat. Nowlive is weer binnen. Ik heb er geen zin aan en geen tijd voor, gelukkig
Johan wil opeens ook weer graag weten wie de chatters zijn en daagt ze uit hem toe te voegen op Hyves.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:53 schreef Jian het volgende:
Tis hommeles op de chat en er zitten meteen 55 users binnen. Het is wel duidelijk waar de voorkeur naar uitgaat
Het is allemaal familie van elkaar, denk ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat kunnen die mensen klagen zeg. En blijkbaar seinen ze elkaar in, Sly was er ineens ook. Allemaal zagen ze een kans de 'zeikerds' eens flink te verraden.
Dat ligt aan het type mensen. Je zag het met Palma gisteravond en vanmiddag ook: sommige mensen kruipen bij elkaar en delen alles.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is allemaal familie van elkaar, denk ik.
Dat niveau op die chat, ik trek het echt niet meer hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Komen op Nowlive en kwamen in het cafe van Palma.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zei van de week op de chat dat Puty een zoon is van Sly en een Russische immigrante die zich vanwege haar gebrekkige kennis van de Nederlandse taal al gauw thuis voelde op nowlive. Duhcon vond dat niet leuk van mij, ze vergat zelfs haar gebruikelijke overmaat aan h's.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ligt aan het type mensen. Je zag het met Palma gisteravond en vanmiddag ook: sommige mensen kruipen bij elkaar en delen alles.
Hahaha.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zei van de week op de chat dat Puty een zoon is van Sly en een Russische immigrante die zich vanwege haar gebrekkige kennis van de Nederlandse taal al gauw thuis voelde op nowlive. Duhcon vond dat niet leuk van mij, ze vergat zelfs haar gebruikelijke overmaat aan h's.
Dat bedoel ik, een beetje humor van niveau kunnen ze niet waarderen ........ of ze begrijpen het niet ...quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zei van de week op de chat dat Puty een zoon is van Sly en een Russische immigrante die zich vanwege haar gebrekkige kennis van de Nederlandse taal al gauw thuis voelde op nowlive. Duhcon vond dat niet leuk van mij, ze vergat zelfs haar gebruikelijke overmaat aan h's.
Spijker op z'n kop. Ontevreden, boze mensenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahaha.
Het zijn allemaal kleine verongelijkte mensen die weinig in de melk te brokkelen hebben in het dagelijks leven. Dus die kruipen bij elkaar.
Ik twijfelde nog of ik het voor haar moest verduidelijken met wat extra spaties tussen de woorden maar dat was me teveel werk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, een beetje humor van niveau kunnen ze niet waarderen ........ of ze begrijpen het niet ...
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Kreeg je het daar niet benauwd van? Ik zou het bijvoorbeeld geen dag uithouden op nowlive, je krijgt er gewoon geen lucht zo dicht als mensen op elkaar zitten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik woonde in de Jordaan in Amsterdam, daar zag je dat ook wel.
Mijn werk had ik daar niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:11 schreef Disana het volgende:
Kreeg je het daar niet benauwd van? Ik zou het bijvoorbeeld geen dag uithouden op nowlive, je krijgt er gewoon geen lucht zo dicht als mensen op elkaar zitten.
Daar ben ik geboren, maar dat is toch een ander slag als dat spul wat elkaar op NL allemaal loopt te bedreigen hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik woonde in de Jordaan in Amsterdam, daar zag je dat ook wel.
Bah, zijn ze op de chat aan het bedreigen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:14 schreef Jian het volgende:
Daar ben ik geboren, maar dat is toch een ander slag als dat spul wat elkaar
op NL allemaal loopt te bedreigen hoor.
Och, nowlive (das Sly) liep net weer te blaten over boekjes over bepaalde mensen open doen, je wordt er zo moe van af en toequote:Op donderdag 11 maart 2010 20:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bah zijn ze op de chat aan het bedreigen.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:18 schreef Jian het volgende:
Och, nowlive (das Sly) liep net weer te blaten over boekjes over bepaalde mensen open doen, je wordt er zo moe van af en toe
Morgenochtend Annemarie met Aqua Aura, weet alleen niet precies hoe laat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heel jammer .
Tot dinsdag open podium, woensdag Jaap is er dus niet te veel verwachten op de stream,
komen nog wel camera's in de keuken, dan kunnen we Els zien koken.
Kantoorgedeeltje is weggevallen.
Zonde van TV-studio Vlemmix.
myyyyyyyyyyyy goodnesssssssquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft er dan ook miljoenen ingepompt. Maar hou dat nog maar even voor je.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zonder hem was er geen TBO geweest, vergeet dat niet.
Is geheimquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij heeft er dan ook miljoenen ingepompt. Maar hou dat nog maar even voor je.
- oquote:
Graag gedaan.quote:
Trek jij je daar nog iets van aan dan?? Die uitspraken horen we nu al jaren en wat komt er? Njente, nada, helemaal niets! Gos, die Sly zou ik weleens een gesprek mee willen hebben. wordt echt lachen dan!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, nowlive (das Sly) liep net weer te blaten over boekjes over bepaalde mensen open doen, je wordt er zo moe van af en toe
Nou laat hij dat maar snel doen dan, zijn we van die droeftoeter verlost!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Het moet nu toch niet veel gekker worden...
Die bolle plofkop van Lowlife loopt op de chat Jan en Alleman te stalken met anonieme PM's en gaat bij Johan uithuilen dat zijn Ustream-id's (gewoon openbare informatie) bekend worden gemaakt.
Plofkop is er weer helemaal klaar mee en dreigde per telefoon net weer om alle banden met SV te verbreken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja en dan krijgen we geloof ik een gratis cursusje aura's zien. We moesten deze week al oefenen met het kijken naar een boom. Alleen was het hier zo verdomde koud dat ik geen zin had om buiten een tijd naar een plek boven een boom te gaan zitten staren. Bovendien waaide het zo hard dat ik me niet kon concentreren op die plek boven een boom, zag steeds maar die boom bewegen! Dus ik hoop dat Annemarie morgen ook iets heeft voor mensen die de pest hebben aan kou!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Morgenochtend Annemarie met Aqua Aura, weet alleen niet precies hoe laat.
Even opgezocht: 10.30 uur.
Ik dacht ge maakt een geintje, maar tis echt waor!quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan zit achter zijn desk en beantwoordt vragen van de chatters, als hij ineens van pijn in elkaar krimpt. Steken in de borststreek en gevoel van misselijkheid. Alsido helpt hem naar achteren, maar na een aantal minuten komt hij half van de wereld wee naar zijn desk gestrompeld.
Alsido blijft opmerkelijk koelbloedig, maar op de chat breekt paniek uit. 112 schijnt gebeld te zijn.
geen geintje hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik dacht ge maakt een geintje, maar tis echt waor!
PS: Wie is die vrouw telkens in jouw icoon
Ik weet niet, maar ik zie haar wel eens in de spiegelquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik dacht ge maakt een geintje, maar tis echt waor!
PS: Wie is die vrouw telkens in jouw icoon
O ik dacht dat is weer 1 van de meiden van wie je fan bentquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik zie haar wel eens in de spiegel
Gelukkig is snetje er welquote:
Ik weet niet of dat wel zo kies is. Ik heb het ook opgenomen, maar ik voel er eerlijk gezegd weinig voor om het op het web te knallen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig is snetje er wel.
Hidi, heb jij wellicht het filmpje vanaf het moment dat ie onwel wordt? Dan kan er bijv. een nieuwsitem op FOK! aan gewijd worden..
eerst maar even afwachten....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel zo kies is. Ik heb het ook opgenomen, maar ik voel er eerlijk gezegd weinig voor om het op het web te knallen.
Mja, het heeft wel veel nieuwswaarde, zo sta ik er iig in.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel zo kies is. Ik heb het ook opgenomen, maar ik voel er eerlijk gezegd weinig voor om het op het web te knallen.
En terwijl PB zich afvraagt of het wel zo kies is om een filmpje van het onwel worden van Johan op het web te knallen, zijn de herhalingen van het moment voor vannacht al gestartquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of straks SV actueel vanuit een ziekenhuisbed met de mobiele cam.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:38 schreef Jian het volgende:
Ik heb nu deze in beeld op de stream, en er klinkt lang zal ie leven uit de speakers (echt), dus ik ga er maar vanuit dat ie er morgenochtend gewoon weer is![]()
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook. Hij zal wel rust moeten houden en de stress die hij van SV krijgt, helpt daar niet aan mee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat het nu heel snel gedaan is met SV.
Wat zijn we het toch weer walchelijk eensch.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Hij zal wel rust moeten houden en de stress die hij van SV krijgt, helpt daar niet aan mee.
En hij is niet dood hè, Pietje.
Niet door dit voorval denk ik. Hij neemt zich voor om rustig aan te doen en twee dagen later stuitert hij alweer door het hele land.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat het nu heel snel gedaan is met SV.
Heeft hij toch gedaan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:47 schreef Disana het volgende:
Ik zit bij Heidi de herhaling te kijken. De reactie van Alsido verbaast me wel, een beetje meelopen, een armpje eromheen, en dat is alles. Mannen van middelbare leeftijd met pijn in de borst, dan bel je toch een dokter?
Johan zegt dat het een kijker was die belde.quote:
Okee, even gemistquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Johan zegt dat het een kijker was die belde.
Dat kan, want dat was op mijn telefoon.quote:
Nou ik zit die hele herhaling te kijken en je ziet of hoort Alsido echt niet bellen. Ik hoorde of las dat ex-mod hansie2010 112 had gebeld.quote:
Heb jij even geluk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:53 schreef Copycat het volgende:
Extraspeciaal voor mij? Als het maar wel met curry en niet met ketchup is.
Ah, great.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat kan, want dat was op mijn telefoon.
Mjah, laten we het relativeren van het gezeik op "het is maar interwebs" rustig doortrekken net zolang ie wel dood is. En dan heeft ie 't vervolgens wel aan zichzelf te danken, aldus de tjettersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:17 schreef Copycat het volgende:
Dat denk ik ook. Hij zal wel rust moeten houden en de stress die hij van SV krijgt, helpt daar niet aan mee.
En hij is niet dood hè, Pietje.
Wat lul je nou?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ja ik overdrijf, maar er is weer een grens overschreden.
Pietje, zonder de chat was het ook wel gebeurd uiteindelijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mjah, laten we het relativeren van het gezeik op "het is maar interwebs" rustig doortrekken net zolang ie wel dood is. En dan heeft ie 't vervolgens wel aan zichzelf te danken, aldus de tjetters.
oei ze doen niet wat JIJ wil sly...en weer gaan dreigen....dat je alles van vlem verwijderd...dombo ben jequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Het moet nu toch niet veel gekker worden...
Die bolle plofkop van Lowlife loopt op de chat Jan en Alleman te stalken met anonieme PM's en gaat bij Johan uithuilen dat zijn Ustream-id's (gewoon openbare informatie) bekend worden gemaakt.
Plofkop is er weer helemaal klaar mee en dreigde per telefoon net weer om alle banden met SV te verbreken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat eindelijk duidelijk is wat voor zielige klootmongool Sly isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:07 schreef whiper het volgende:
[..]
oei ze doen niet wat JIJ wil sly...en weer gaan dreigen....dat je alles van vlem verwijderd...dombo ben je
Welke grens is door wie overschreden?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mjah, laten we het relativeren van het gezeik op "het is maar interwebs" rustig doortrekken net zolang ie wel dood is. En dan heeft ie 't vervolgens wel aan zichzelf te danken, aldus de tjetters.
Je bent een soort van geweldig.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:08 schreef Disana het volgende:
Wat Peter vertelde: [SV Updates #1] Vlemmix op de rails.
Hij zal wel bedoelen dat we live iemand onwel zagen worden ofzo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke grens is door wie overschreden?
Wie zijn die enorme sukkels die hem dan nog gaan bellen dan wel sms-en?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:08 schreef Disana het volgende:
Ha.quote:
Hier loopt 'ie smooth as ever.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:12 schreef Disana het volgende:
Die stream doet raar, de browser wordt om de paar minuten gesloten.
Tommy Cooper stierf voor de camera's.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij zal wel bedoelen dat we live iemand onwel zagen worden ofzo.
Laatst was er een relletje op de sjet en is Johan 50x gebeld. Kan 't een probleem zijn op zhe interwebz, tegen die constante stroom gezeik kan niemand. M'n punt: het hele gezeik in RLSland neemt steeds extremere vormen aan en dat is een treurig gegeven.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke grens is door wie overschreden?
Godver, daar wou ik naar gaan verwijzen als Piet een reactie gaf.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tommy Cooper stierf voor de camera's.
Kom op zeg. Je overdrijft echt enorm.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laatst was er een relletje op de sjet en is Johan 50x gebeld. Kan 't een probleem zijn op zhe interwebz, tegen die constante stroom gezeik kan niemand. M'n punt: het hele gezeik in RLSland neemt steeds extremere vormen aan en dat is een treurig gegeven.
Om 't dan weg te relativeren met "hij is nog niet dood".
Join the immer groter wordende club.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Godver, daar wou ik naar gaan verwijzen als Piet een reactie gaf.
Ik haat je vanaf nu.
Gedraag je dan ook 's. Ambetante struimeid!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Join the immer groter wordende club.
*zucht...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:24 schreef spuitje het volgende:
weer nadrukkelijk vragen of mensen Johan niet willen bellen of sms-en,
Dat is inderdaad typisch. Lijkt me niet dat een mobieltje daar aan mag.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:24 schreef spuitje het volgende:
weer nadrukkelijk vragen of mensen Johan niet willen bellen of sms-en, maar hij heeft dus nog steeds zijn telefoon(s) bij zich en aanstaan? Op de hartbewaking?
Peter zegt net dat Johan zijn telefoon heeft moeten afgeven omdat dat niet mag op de hartbewaking. Johan belt vanaf de ziekenhuislijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:24 schreef spuitje het volgende:
weer nadrukkelijk vragen of mensen Johan niet willen bellen of sms-en, maar hij heeft dus nog steeds zijn telefoon(s) bij zich en aanstaan? Op de hartbewaking?
Juist.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Het probleem is niet de chat, het probleem is een bepaalde groep mensen die, aangetrokken blijkbaar door de "bekendheid" van De Vlem, van mening is ontzettend krampachtig contact te moeten blijven houden en hem dan gaan lopen lastigvallen over de meest triviale shit.
Hij heeft technisch gezien genoeg aan zijn kop en die armzalige "groupies" (niet het juiste woord) moeten hem met rust laten.
Nee hoor, Annemarie staat al klaarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou het niet vreemd vinden als ze gedurende deze "down-time" van Johan de stream er ook gewoon vanaf pleuren.
Ik wou zeggen "The Show Must Go On"...quote:
Tragikomedie?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou zeggen "The Show Must Go On"...
Maar het woord Show is niet echt op z'n plaats hier, geloof ik.
Peter zei dat Johan 1 telefoon heeft moeten afgeven en aangezien Johan er meerdere heeft durf ik hem er nog wel van verdenken dat hij stiekem nog 1 bij zich heeft. Waarom anders steeds vragen of mensen niet willen bellen of sms-en?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter zegt net dat Johan zijn telefoon heeft moeten afgeven omdat dat niet mag op de hartbewaking. Johan belt vanaf de ziekenhuislijn.
Peter blijft de hele dag in SV.
Kan toch zijn dat Johan voordat hij zijn mobieltje af gaf ontzettend veel telefoontjes en smssjes binnen kreeg, dat door heeft gegeven en ze daarom zeggen dat mensen dat niet moeten doen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Peter zei dat Johan 1 telefoon heeft moeten afgeven en aangezien Johan er meerdere heeft durf ik hem er nog wel van verdenken dat hij stiekem nog 1 bij zich heeft. Waarom anders steeds vragen of mensen niet willen bellen of sms-en?
Inderdaad, dat kan ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan toch zijn dat Johan voordat hij zijn mobieltje af gaf ontzettend veel telefoontjes en smssjes binnen kreeg, dat door heeft gegeven en ze daarom zeggen dat mensen dat niet moeten doen?
quote:
Oh jee!quote:
Ik heb ook die stream maar even aangezet. Ik geloofde het haast nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:47 schreef Disana het volgende:
[..]
En vervolgens trekt ze een kaart met doodskisten. Ze is ook zo tactvol hè.
Mevrouwtje 'Ik gooi met algemeenheden en schenk er een mystiek sausje over'.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:50 schreef Toverheks het volgende:
volgens Anne komt het weer goed met Johan als hij maar rust neemt.
LOL dat is ook de grap van dat programma: het hangt van wazige uitspraken aan elkaar. Je hoeft het niet te doen hoor, en trouwens, we moeten naarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:53 schreef Toverheks het volgende:
Ze wil best een paar dagen **minder voelen** maar ja, het is niet anders.![]()
Komt nu een man,een consult ICter als beroep, hij is tegelijkertijd overgevoelig en pikt meer op als zijn mede collega`s.
Hij krijgt prikkels van computersystemen, eind van de dag wordt zijn systeem moe.
hahahaha ik snap het niet meer DISANA wil best af en toe wat neer zetten maar waar hebben ze het over hahaa
Ook al, eerst Agnes Kant nu Wouter pppfftt waar moet het heen met ons land. Ma Flodder in de stoperaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:55 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL dat is ook de grap van dat programma: het hangt van wazige uitspraken aan elkaar. Je hoeft het niet te doen hoor, en trouwens, we moeten naar
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
kijken want Wouter Bos schijnt ervandoor te gaan.
En Eurlings ook hè. Ik ga daar even naar kijken, is toch een stuk belangrijker dan die spirimuts.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ook al, eerst Agnes Kant nu Wouter pppfftt waar moet het heen met ons land. Ma Flodder in de stopera
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:55 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL dat is ook de grap van dat programma: het hangt van wazige uitspraken aan elkaar. Je hoeft het niet te doen hoor, en trouwens, we moeten naar
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
kijken want Wouter Bos schijnt ervandoor te gaan.
Wat dacht je van Diederik Samson?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze maar niet met Hamer op de proppen komen
Samson is zeker wel ok, net als Job Cohen overigensquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat dacht je van Diederik Samson?
Ik denk dat niemand nu nog naar de spirimuts kijkt. Hier is trouwens ook een topic voor.
Ik werp een blik op de chat en zie dat het er daar ook over gaat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:03 schreef Toverheks het volgende:
Kijk al Disana naar Wouter, ben gelijk maar aan filmscript aan werken, Wouter heeft stiekume verhouding met Agnes kant en gaan er vandoor een soort lovestory, en laten ons landje diep zinken, we staan aan de afgrond maar kleuteren weer boven.
Ik heb wel een lap tekstquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Stop er dan mee voordat je aura zwart kleurt!
De enige grens die overschreden wordt is door Vlemmix zelf die alles doet om in de aandacht te komen, van een clownspak aantrekken tot een cd speler kapotgooien. Die man wil 24/7 op tv, wil alles doen om kijkers te trekken. Echt idioot dat je dit nu op de kijkers afschuift, Vlemmix HOEFT NIET 24/7 met zn kop op het internet, vlemmix HOEFT NIET aan iedereen zn 06 te geven en 4x in een minuut te sms'en en de telefoon op te nemen, Vlemmix hoeft niet elke maand een single uit te brengen. Hij wil het.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jawel, jawel, jawel!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb wel een lap tekst
Maar ik denk dat het niet echt StreamVerslag waardig is
Laat ons dat maar beoordelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb wel een lap tekst
Maar ik denk dat het niet echt StreamVerslag waardig is
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo dan, lieve Fokkertjes!
Ik zal eensch een dappere poging doen een soort van verslag te schrijven!
knip
quote:Er is een gast en die heet Sim! Geloof ik! Net als het spelletje.
Hij heeft niet zo'n groene diamant boven zijn hoofd, uw verslaggevert is licht teleurgesteld.
Ik had het daar bij moeten laten.quote:
Kan ik me levendig voorstellen. Maar nu zie je zelf hoe grappig het is als je die uitspraken gewoon neerkwakt. Goed gedaan hoor, hoop dat je het ook nog even in Updates plaatstquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had het daar bij moeten laten.
Disaan, ik had het graag gedaan maar deze meuk hou ik echt niet vol.
Ik geef er nogal zware energieën van af, geloof ik.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:23 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
IAN leuk gedaan, heb hardop zitten lachen hier.
Jawel! Helemaal tot het einde. Maar hier moest ik het hardst om lachen, vooral omdat het eventjes duurde voordat het kwartje van de diamant viel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Verder ben je niet gekomen hè? Geef maar toe
En gisteren Camiel Eurlingsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ook al, eerst Agnes Kant nu Wouter pppfftt waar moet het heen met ons land. Ma Flodder in de stopera
Als ze daarna maar wel haar handen wast.quote:
thanx Disana voor de updatequote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:08 schreef Disana het volgende:
Er is nog niet meer bekend dan wat er nu in Updates staat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:43 schreef Stefan het volgende:
Maar Johan heeft dus nog niks laten weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |