24 uur live tv makenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:08 schreef Dementor het volgende:
Grappige filmpjes.
Wat heeft hij niet gedaan?
Peter is dus lekker bezig, knap van hem.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:08 schreef Toverheks het volgende:
Peter is vrij entosjast over de naalden, hoop dat hij het volhoud.![]()
en zal Joyce nog ff bellen om te vertellen dat haar platiek tassie plus inhoud gevonden is.
Oh wat heb ik gelachen erom vanmiddag op de chat:+
Ja spreek dan wel af als ik de kinderen niet hebquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, maar heb beloofd dit jaar op een andere meet, als laysa en kally ook komen natuurlijk.
Dank je Tuinfluiterquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Peter is dus lekker bezig, knap van hem.
En wie is Joyce en wat zat er in dat tassie?
Jij ook succes Toverheks , ik vind je een doorzetter.![]()
Joyce was gisteren bij Jaap, zij is de buurvrouw in de serie Gooise Meiden. In de tas zat een Tshirt een cd en nog iets.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Peter is dus lekker bezig, knap van hem.
En wie is Joyce en wat zat er in dat tassie?
Jij ook succes Toverheks , ik vind je een doorzetter.![]()
Het is 19.02 dus ik denk niemand.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie zit er vanavond in Vraag maar Raak?
Is het de moeite om er mijn muziek voor af te zetten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:03 schreef Toverheks het volgende:
oh herstel daar is Johan vraag je raak
hij eet wel door ondertussen.
Dat is moeilijk voor een ander te beslissen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is het de moeite om er mijn muziek voor af te zetten?
Ik heb zelf ook al besloten muziek te blijven luisterenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is moeilijk voor een ander te beslissen.
johan praat weer over zn problemen. . . .quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook al besloten muziek te blijven luisteren
Ja, ben weer helemaal bij, ik had haar naam gisteren niet gehoord. Dank je Chanel5 en Toverheks .quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:01 schreef Chanel5 het volgende:
Joyce was gisteren bij Jaap, zij is de buurvrouw in de serie Gooise Meiden.
In de tas zat een Tshirt een cd en nog iets.
De tas was was Chris, 1 van de mannen die daar ook was.
Waar zou het anders over moeten gaan? Johan die uitlegt waaromm Nietsche wordt onderschat of Peter die vertelt dat hij elke keer in tranen uitbarst bij het zien van de opera Carmen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een treurnis, het gaat weer alleen maar over fora, kutzooi, ruzies, DGK, afzeiken, etc etc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |