Ik wou zeggen "The Show Must Go On"...quote:
Tragikomedie?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou zeggen "The Show Must Go On"...
Maar het woord Show is niet echt op z'n plaats hier, geloof ik.
Peter zei dat Johan 1 telefoon heeft moeten afgeven en aangezien Johan er meerdere heeft durf ik hem er nog wel van verdenken dat hij stiekem nog 1 bij zich heeft. Waarom anders steeds vragen of mensen niet willen bellen of sms-en?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter zegt net dat Johan zijn telefoon heeft moeten afgeven omdat dat niet mag op de hartbewaking. Johan belt vanaf de ziekenhuislijn.
Peter blijft de hele dag in SV.
Kan toch zijn dat Johan voordat hij zijn mobieltje af gaf ontzettend veel telefoontjes en smssjes binnen kreeg, dat door heeft gegeven en ze daarom zeggen dat mensen dat niet moeten doen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Peter zei dat Johan 1 telefoon heeft moeten afgeven en aangezien Johan er meerdere heeft durf ik hem er nog wel van verdenken dat hij stiekem nog 1 bij zich heeft. Waarom anders steeds vragen of mensen niet willen bellen of sms-en?
Inderdaad, dat kan ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan toch zijn dat Johan voordat hij zijn mobieltje af gaf ontzettend veel telefoontjes en smssjes binnen kreeg, dat door heeft gegeven en ze daarom zeggen dat mensen dat niet moeten doen?
Oh jee!quote:
Ik heb ook die stream maar even aangezet. Ik geloofde het haast nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:47 schreef Disana het volgende:
[..]
En vervolgens trekt ze een kaart met doodskisten. Ze is ook zo tactvol hè.
Mevrouwtje 'Ik gooi met algemeenheden en schenk er een mystiek sausje over'.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:50 schreef Toverheks het volgende:
volgens Anne komt het weer goed met Johan als hij maar rust neemt.
LOL dat is ook de grap van dat programma: het hangt van wazige uitspraken aan elkaar. Je hoeft het niet te doen hoor, en trouwens, we moeten naarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:53 schreef Toverheks het volgende:
Ze wil best een paar dagen **minder voelen** maar ja, het is niet anders.![]()
Komt nu een man,een consult ICter als beroep, hij is tegelijkertijd overgevoelig en pikt meer op als zijn mede collega`s.
Hij krijgt prikkels van computersystemen, eind van de dag wordt zijn systeem moe.
hahahaha ik snap het niet meer DISANA wil best af en toe wat neer zetten maar waar hebben ze het over hahaa
Ook al, eerst Agnes Kant nu Wouter pppfftt waar moet het heen met ons land. Ma Flodder in de stoperaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:55 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL dat is ook de grap van dat programma: het hangt van wazige uitspraken aan elkaar. Je hoeft het niet te doen hoor, en trouwens, we moeten naar
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
kijken want Wouter Bos schijnt ervandoor te gaan.
En Eurlings ook hè. Ik ga daar even naar kijken, is toch een stuk belangrijker dan die spirimuts.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ook al, eerst Agnes Kant nu Wouter pppfftt waar moet het heen met ons land. Ma Flodder in de stopera
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:55 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL dat is ook de grap van dat programma: het hangt van wazige uitspraken aan elkaar. Je hoeft het niet te doen hoor, en trouwens, we moeten naar
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
kijken want Wouter Bos schijnt ervandoor te gaan.
Wat dacht je van Diederik Samson?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze maar niet met Hamer op de proppen komen
Samson is zeker wel ok, net als Job Cohen overigensquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat dacht je van Diederik Samson?
Ik denk dat niemand nu nog naar de spirimuts kijkt. Hier is trouwens ook een topic voor.
Ik werp een blik op de chat en zie dat het er daar ook over gaat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:03 schreef Toverheks het volgende:
Kijk al Disana naar Wouter, ben gelijk maar aan filmscript aan werken, Wouter heeft stiekume verhouding met Agnes kant en gaan er vandoor een soort lovestory, en laten ons landje diep zinken, we staan aan de afgrond maar kleuteren weer boven.
Ik heb wel een lap tekstquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Stop er dan mee voordat je aura zwart kleurt!
De enige grens die overschreden wordt is door Vlemmix zelf die alles doet om in de aandacht te komen, van een clownspak aantrekken tot een cd speler kapotgooien. Die man wil 24/7 op tv, wil alles doen om kijkers te trekken. Echt idioot dat je dit nu op de kijkers afschuift, Vlemmix HOEFT NIET 24/7 met zn kop op het internet, vlemmix HOEFT NIET aan iedereen zn 06 te geven en 4x in een minuut te sms'en en de telefoon op te nemen, Vlemmix hoeft niet elke maand een single uit te brengen. Hij wil het.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ja ik overdrijf, maar er is weer een grens overschreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |