quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:18 schreef Jian het volgende:
Och, nowlive (das Sly) liep net weer te blaten over boekjes over bepaalde mensen open doen, je wordt er zo moe van af en toe
Morgenochtend Annemarie met Aqua Aura, weet alleen niet precies hoe laat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heel jammer .
Tot dinsdag open podium, woensdag Jaap is er dus niet te veel verwachten op de stream,
komen nog wel camera's in de keuken, dan kunnen we Els zien koken.
Kantoorgedeeltje is weggevallen.
Zonde van TV-studio Vlemmix.
myyyyyyyyyyyy goodnesssssssquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zei van de week op de chat dat Puty een zoon is van Sly en een Russische immigrante die zich vanwege haar gebrekkige kennis van de Nederlandse taal al gauw thuis voelde op nowlive. Duhcon vond dat niet leuk van mij, ze vergat zelfs haar gebruikelijke overmaat aan h's.
Hij heeft er dan ook miljoenen ingepompt. Maar hou dat nog maar even voor je.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zonder hem was er geen TBO geweest, vergeet dat niet.
Is geheimquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij heeft er dan ook miljoenen ingepompt. Maar hou dat nog maar even voor je.
- oquote:
Graag gedaan.quote:
Trek jij je daar nog iets van aan dan?? Die uitspraken horen we nu al jaren en wat komt er? Njente, nada, helemaal niets! Gos, die Sly zou ik weleens een gesprek mee willen hebben. wordt echt lachen dan!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, nowlive (das Sly) liep net weer te blaten over boekjes over bepaalde mensen open doen, je wordt er zo moe van af en toe
Nou laat hij dat maar snel doen dan, zijn we van die droeftoeter verlost!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Het moet nu toch niet veel gekker worden...
Die bolle plofkop van Lowlife loopt op de chat Jan en Alleman te stalken met anonieme PM's en gaat bij Johan uithuilen dat zijn Ustream-id's (gewoon openbare informatie) bekend worden gemaakt.
Plofkop is er weer helemaal klaar mee en dreigde per telefoon net weer om alle banden met SV te verbreken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja en dan krijgen we geloof ik een gratis cursusje aura's zien. We moesten deze week al oefenen met het kijken naar een boom. Alleen was het hier zo verdomde koud dat ik geen zin had om buiten een tijd naar een plek boven een boom te gaan zitten staren. Bovendien waaide het zo hard dat ik me niet kon concentreren op die plek boven een boom, zag steeds maar die boom bewegen! Dus ik hoop dat Annemarie morgen ook iets heeft voor mensen die de pest hebben aan kou!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Morgenochtend Annemarie met Aqua Aura, weet alleen niet precies hoe laat.
Even opgezocht: 10.30 uur.
Ik dacht ge maakt een geintje, maar tis echt waor!quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan zit achter zijn desk en beantwoordt vragen van de chatters, als hij ineens van pijn in elkaar krimpt. Steken in de borststreek en gevoel van misselijkheid. Alsido helpt hem naar achteren, maar na een aantal minuten komt hij half van de wereld wee naar zijn desk gestrompeld.
Alsido blijft opmerkelijk koelbloedig, maar op de chat breekt paniek uit. 112 schijnt gebeld te zijn.
geen geintje hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik dacht ge maakt een geintje, maar tis echt waor!
PS: Wie is die vrouw telkens in jouw icoon
Ik weet niet, maar ik zie haar wel eens in de spiegelquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik dacht ge maakt een geintje, maar tis echt waor!
PS: Wie is die vrouw telkens in jouw icoon
O ik dacht dat is weer 1 van de meiden van wie je fan bentquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik zie haar wel eens in de spiegel
Gelukkig is snetje er welquote:
Ik weet niet of dat wel zo kies is. Ik heb het ook opgenomen, maar ik voel er eerlijk gezegd weinig voor om het op het web te knallen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig is snetje er wel.
Hidi, heb jij wellicht het filmpje vanaf het moment dat ie onwel wordt? Dan kan er bijv. een nieuwsitem op FOK! aan gewijd worden..
eerst maar even afwachten....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel zo kies is. Ik heb het ook opgenomen, maar ik voel er eerlijk gezegd weinig voor om het op het web te knallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |