Mja, het heeft wel veel nieuwswaarde, zo sta ik er iig in.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel zo kies is. Ik heb het ook opgenomen, maar ik voel er eerlijk gezegd weinig voor om het op het web te knallen.
En terwijl PB zich afvraagt of het wel zo kies is om een filmpje van het onwel worden van Johan op het web te knallen, zijn de herhalingen van het moment voor vannacht al gestartquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel zo kies is. Ik heb het ook opgenomen, maar ik voel er eerlijk gezegd weinig voor om het op het web te knallen.
Of straks SV actueel vanuit een ziekenhuisbed met de mobiele cam.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:38 schreef Jian het volgende:
Ik heb nu deze in beeld op de stream, en er klinkt lang zal ie leven uit de speakers (echt), dus ik ga er maar vanuit dat ie er morgenochtend gewoon weer is![]()
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook. Hij zal wel rust moeten houden en de stress die hij van SV krijgt, helpt daar niet aan mee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat het nu heel snel gedaan is met SV.
Wat zijn we het toch weer walchelijk eensch.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Hij zal wel rust moeten houden en de stress die hij van SV krijgt, helpt daar niet aan mee.
En hij is niet dood hè, Pietje.
Niet door dit voorval denk ik. Hij neemt zich voor om rustig aan te doen en twee dagen later stuitert hij alweer door het hele land.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat het nu heel snel gedaan is met SV.
Heeft hij toch gedaan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:47 schreef Disana het volgende:
Ik zit bij Heidi de herhaling te kijken. De reactie van Alsido verbaast me wel, een beetje meelopen, een armpje eromheen, en dat is alles. Mannen van middelbare leeftijd met pijn in de borst, dan bel je toch een dokter?
Johan zegt dat het een kijker was die belde.quote:
Okee, even gemistquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Johan zegt dat het een kijker was die belde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |