quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef Disana het volgende:
Johan: [..] wat een stelletje mongólen dat er op de chat zitten. Wat ik vind is dat ze gewoon óp moeten rotten als ze alleen maar kritiek hebben. Ga maar weg! Er zit daar zo'n stelletje zeikerds op die chat, get a life. Ik sodeflikker ze er straks allemaal af. Als ze alleen maar kritiek hebben: rot op!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Suzzy vindt dat het gezeur moet stoppen op de chat. Tja Suzzy, jij hebt niet zoveel meer te willen
aangezien je het van de week prima vond dat Peter N met verschillende nicknames los ging op Vanmootje.
Ze zat iedereen zowat elke avond te vervelen met het verhaal dat ze Alsido's pielemuis per ongeluk had gezien toen ze daar bleef slapen, dat is al. Alleen bracht ze het met zoveel emotie dat je haast ging geloven dat ze het over de wederopstanding van Elvis had oid.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:17 schreef Copycat het volgende:
Wat dan? Vertel! Want ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Lelebel/vanmootje niets meer los gaat laten.
Wat wel dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
Dat was toch niet het meest boeiende uit de vorige COS?
Duik achter je PS3.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Hihi, ik had Vanmootje zomaar ineens achter me aan
Johan ging alle klagers de chat afgooien want ze moeten oprottenquote:
Inmiddels is de woede over en komt hij er al op terugquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Johan ging alle klagers de chat afgooien want ze moeten oprotten
Chat mod Suzzy slaapt weinig door haar werk, thuis, prive, chatmod bezighedenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze begreep me niet toen ik enkel nog reageerde met "/care"
Dat is niet voor het eerst dat de kijkers moeten oprotten. Logisch ook want zowel Liebeth als Alsido zijn er van overtuigd dat ze die programma's in eerste instantie voor zichzelf maken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Johan ging alle klagers de chat afgooien want ze moeten oprotten
Ik heb die mod niet nodig om van zo'n mongeaul af te komen hoor, lief Fluitertjequote:Op donderdag 11 maart 2010 15:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Chat mod Suzzy slaapt door haar werk, thuis, chatmod bezigheden al die 22 tattoeages die ze bij zichzelf zet,
maar 3 , 4 uren per nacht, je kan dan een beetje van het padje afraken.
Het is haar trouwens wél.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:49 schreef Toverheks het volgende:Tuinfluiter.
En kom niet aan Lieke want dan kom je aan mijen PB
of andersom mag ook![]()
Liesbeth kwam het netjes vertellen, en gefeli met je geldprijsquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Storing. Alsido is weer aan het "testen".
Dat testen is gewoon een verkapte streamlock, rijke stinkerd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Storing. Alsido is weer aan het "testen".
Gingen ze fappen!?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat testen is gewoon een verkapte streamlock.
Wat ze doen weet ik niet, maar dat dit BS is weet ik wel zeker. Waarom een stream testen die prima loopt.?quote:
Nee, we weten allemaal dat jouw hart bij Peter ligt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ze doen weet ik niet, maar dat dit BS is weet ik wel zeker. Waarom een stream testen die prima loopt.?
Ik zit trouwens niet te wachten op een fappende Alsido.
het idee alquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ze doen weet ik niet, maar dat dit BS is weet ik wel zeker. Waarom een stream testen die prima loopt.?
Ik zit trouwens niet te wachten op een fappende Alsido.
Zeau is dat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, we weten allemaal dat jouw hart bij Peter ligt.
Wellicht zijn ze andere mogelijkheden aan het proberen ivm het terugtrekken van de sponsor van de stream?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom een stream testen die prima loopt.?
Die had zich toch niet teruggetrokken?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wellicht zijn ze andere mogelijkheden aan het proberen ivm het terugtrekken van de sponsor van de stream?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
ivm het terugtrekken van de sponsor van de stream?
Sorry!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gadverdamme moeten we zo ranzig het hoogtepunt van 141.350 posts halen?
[ afbeelding ]
Ik denk dat Johan gewoon even een half uurtje aan het neuken is.quote:
Daar heeft-ie voorlopig even geen geld voor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat Johan gewoon even een half uurtje aan het neuken is.
Heeft Vlemmix geen groupies dan? Of loopt ie elke avond met Alsido even naar het Baekelandplein, is maar 4 minuten tippelen.quote:
Johan ik heel geraffineerd in wat wij wel en niet van hem mogen zien. Hij leeft af en toe zo'n beetje op z'n slaapkamer, daar heeft hij hele nachten gezeten om Fok! en de chat uit te pluizen zonder dat iemand dat in de gaten had. Ook schijnt hij te roken en is hij daarin slechts één keer betrapt door een chatter die voorbij fietste en hem zag staan roken buiten voor de deur.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heeft Vlemmix geen groupies dan? Of loopt ie elke avond met Alsido even naar het Baekelandplein, is maar 4 minuten tippelen.
Dat hij af en toe rookt was redelijk bekend.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan ik heel geraffineerd in wat wij wel en niet van hem mogen zien. Hij leeft af en toe zo'n beetje op z'n slaapkamer, daar heeft hij hele nachten gezeten om Fok! en de chat uit te pluizen zonder dat iemand dat in de gaten had. Ook schijnt hij te roken en is hij daarin slechts één keer betrapt door een chatter die voorbij fietste en hem zag staan roken buiten voor de deur.
Anouk en Peter en die blonde roken dus nog steeds niet hebben vanmiddag nieuwe naaldjes in hun oor gekregen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:45 schreef tuinfluiter het volgende:
Vandaag is het groepje "stoppen met roken" alweer 1 week bezig om van het
roken af te komen. En was het doel om er vandaag nog twee accu naalden bij
te plaatsen. Liesbeth is weer met roken begonnen, Johan stond in de slaapkamer te roken
en wilde sowieso die naalden niet in zijn oor dat vond hij eng. Dus hoe is het met Peter
Anouk , ilona en Blondie ?
Lukt het een beetje met stoppen van het roken? Hopelijk meer hierover.
Het is geen kunst om ergens aan te beginnen maar om het af te maken zei mijn vader tegen mij.
Oh, niet? Ja ik ben niet zo op de hoogte de laatste dagen. Leukere dingen te doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had zich toch niet teruggetrokken?
Gelijk heb je!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh, niet? Ja ik ben niet zo op de hoogte de laatste dagen. Leukere dingen te doen
Goed zo. Jacqhassel , bedankt voor het doorgeven in de RLS-COS.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:52 schreef jacqhassel het volgende:
Anouk en Peter en die blonde roken dus nog steeds niet hebben vanmiddag
nieuwe naaldjes in hun oor gekregen.
Dus wordt vervolgd
Er werd stug onkent dat hij stond te roken(door Jasper). Ze stonden beide buiten en zag toch echt een sigaret in Johan zijn handen. Ik was nogal verbaasd, dacht dat hij niet rookte. Was trouwens niet op de fiets.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat hij af en toe rookt was redelijk bekend.
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh, niet? Ja ik ben niet zo op de hoogte de laatste dagen. Leukere dingen te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |