quote:Er is een gast en die heet Sim! Geloof ik! Net als het spelletje.
Hij heeft niet zo'n groene diamant boven zijn hoofd, uw verslaggevert is licht teleurgesteld.
Ik had het daar bij moeten laten.quote:
Kan ik me levendig voorstellen. Maar nu zie je zelf hoe grappig het is als je die uitspraken gewoon neerkwakt. Goed gedaan hoor, hoop dat je het ook nog even in Updates plaatstquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had het daar bij moeten laten.
Disaan, ik had het graag gedaan maar deze meuk hou ik echt niet vol.
Ik geef er nogal zware energieën van af, geloof ik.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:23 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
IAN leuk gedaan, heb hardop zitten lachen hier.
Jawel! Helemaal tot het einde. Maar hier moest ik het hardst om lachen, vooral omdat het eventjes duurde voordat het kwartje van de diamant viel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Verder ben je niet gekomen hè? Geef maar toe
En gisteren Camiel Eurlingsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ook al, eerst Agnes Kant nu Wouter pppfftt waar moet het heen met ons land. Ma Flodder in de stopera
Als ze daarna maar wel haar handen wast.quote:
thanx Disana voor de updatequote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:08 schreef Disana het volgende:
Wat Peter vertelde: [SV Updates #1] Vlemmix op de rails.
Er is nog niet meer bekend dan wat er nu in Updates staat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:43 schreef Stefan het volgende:
Maar Johan heeft dus nog niks laten weten?
Eensch met de klacht.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is nog niet meer bekend dan wat er nu in Updates staat.
Klacht: mensen die het niet volgen die hier een schreeuwtopic openen uren na de gebeurtenis als iedereen het al weet.
Die wil ik niet!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:51 schreef Copycat het volgende:
Ach, zo lezen ook andere mensen het die hier niet posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |