Toch niet alle dames met dezelfde doek hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Daar zit alleen de trap naar de kelder en toiletruimte. Waar men , bij gebrek aan douches, ook een klamme doek door de schaamstreek haalde.
Ik word er een beetje ontoepasselijk vanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan, er was wel 1 douche toch?
Kom op, zeg dat er een douche was.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar dat laatste komt door de drank, natuurlijk.
Jongens, godverdomme. Maak het nou niet ranziger dan het al isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Toch niet alle dames met dezelfde doek he
Tita! Doe eens niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Toch niet alle dames met dezelfde doek he
In de bleuscreenkamer waar ook Johans 2 persoonsbed staatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:21 schreef Toverheks het volgende:
in welke kamer staan dan die poppen met lakeikleren en jurken aan, schilden aan de muur zag ik hangen ergens??
ach doe niet zo moeilijk, de dame in kwestie zal eerst wel ff geroken hebben eraan, en beetje gevoeld of het vochtig was, anders pakte ze gewoon een droog puntje of draaide de doek om.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongens, godverdomme. Maak het nou niet ranziger dan het al is
Klote Cc
Maar jij hebt daar met een hoerendoek in je klamme grotje staan poeren? Of hoe weet je dit?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
Op een gegeven moment is wel die shower en sing douche er neergezet, maar ook dat duurde even voordat Alsido hem up and running had.
Leuk he? Shockeren?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
Op een gegeven moment is wel die shower en sing douche er neergezet, maar ook dat duurde even voordat Alsido hem up and running had.
Joah, de remmen zijn al los.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach doe niet zo moeilijk, de dame in kwestie zal eerst wel ff geroken hebben eraan, en beetje gevoeld of het vochtig was, anders pakte ze gewoon een droog puntje of draaide de doek om.
Ik gok dat de dame in kwestie gewoon lekker thuis even onder de douche sprong.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach doe niet zo moeilijk, de dame in kwestie zal eerst wel ff geroken hebben eraan, en beetje gevoeld of het vochtig was, anders pakte ze gewoon een droog puntje of draaide de doek om.
Oke, thanks het is me allemaal wat, iedereen in rep en roer.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
In de bleuscreenkamer waar ook Johans 2 persoonsbed staat
Ik woon vlakbij, ben er nooit blijven slapen en heb mijn eigen badkamerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar jij hebt daar met een hoerendoek in je klamme grotje staan poeren? Of hoe weet je dit?
Ja? Die had hij ook niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
En volgens mij nam iedereen een eigen handdoekje mee.
Klamme grotje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef Maanvis het volgende:
gvd ik zit te eten, dus geen verhalen over klamme doeken aub
In die caravan in Weert? Of gewoon niet? Hygiëne staat volgens mij niet in de top tien.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk he? Shockeren?
Maar euh, ik wil het misschien niet eens weten maar waar douchte Johan daarvoor dan?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar er waren dus mensen die daar als het ware vrijwillig met een doekje het schaamvocht gingen wegwissen? Of waren het de deelnemers?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij, ben er nooit blijven slapen en heb mijn eigen badkamer.
Ik heb heel TBO van binnen meegemaakt, vandaar.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
En volgens mij nam iedereen een eigen handdoekje mee.
Genoeg.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
In die caravan in Weert? Of gewoon niet? Hygiëne staat volgens mij niet in de top tien.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef Maanvis het volgende:
gvd ik zit te eten, dus geen verhalen over klamme doeken aub
De deelnemers hadden wel hun douches. Maar tot die shower en sing douchecabine er kwam en het ook nog eens deed, was het daar inderdaad een kwestie van een natte lap erdoorheen halen. Of mij lief aankijken, dan mocht je bij mij douchen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar er waren dus mensen die daar als het ware vrijwillig met een doekje het schaamvocht gingen wegwissen? Of waren het de deelnemers?
Wie doet dat nou?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De deelnemers hadden wel hun douches. Maar tot die shower en sing douchecabine er kwam en het ook nog eens deed, was het daar inderdaad een kwestie van een natte lap erdoorheen halen.
Hé, die handdoek ken ik!quote:
Wat moet je anders, zonder stromend alternatief?quote:
Euh? Naar huis gaan? Zoals jij deed?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat moet je anders, zonder stromend alternatief?
En vanwaar al die hoofdletters?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:29 schreef Toverheks het volgende:
titel volgende Topic.
Mag ik Je Doekje FF lenen
Als huis Leiden is? Of Bussum?quote:
Jij vraagt, ik dacht.quote:
Ben ik de enige die bij dit beeld johannes vermeerassociaties heeft?quote:
Mera kan er misschien ook nog wel over meepraten. Of die was er pas toen de cabine al stond.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:31 schreef Maanvis het volgende:
Ben ik de enige die bij dit beeld johannes vermeerassociaties heeft?
Skattie, als is huis Klundert, ik ga daar echt niet langer dan 2 dagen rond paraderen zonder behoorlijke douchequote:
Ik zie Mona Lisa.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat Mera en jij even serieus moeten praten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Skattie, als is huis Klundert, ik ga daar echt niet langer dan 2 dagen rond paraderen zonder behoorlijke douche
Het is niet alsof je er geld voor krijgt
Het meisje met zonder Parelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Of stating the obvious ...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fotografisch geheugen
Nee, daarvoor gebruikten ze de trui van Alsido.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:33 schreef Stefan het volgende:
Werd die handdoek ook gebruikt door de mannen na het masturberen?
Tenzij de persoon die voor jou het doekje gebruikte alle schaamhaar netjes weg had geschorenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Joah, de remmen zijn al los.
Bovendien kan je de doek controleren op schaamhaar.
Ook een indicatie van of je de eerste bent die de lippen mag flossen
Yep.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:35 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, we kunnen stellen dat Vlemmix nul privacy heeft in PS2 en nul hygiene?
Ho! Hij heeft nu de shower & sing douchecabine en die zal ie heus wel eens gebruiken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:35 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, we kunnen stellen dat Vlemmix nul privacy heeft in PS2 en nul hygiene?
Alle theehuizen met de vlag halfstok. Cohen zal wel een gemis zijn voor A'dam.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik durf niet meer, ik ben burgemeester-loos. Totale anarchie hier nu in Amsterdam.
Absoluut, maar ook de aangewezen m-p voor een progressief-liberaal kabinet, imho. Hoop doet leven.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:44 schreef Copycat het volgende:
Cohen zal wel een gemis zijn voor A'dam.
Hij's weer fijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar er waren dus mensen die daar als het ware vrijwillig met een doekje het schaamvocht gingen wegwissen? Of waren het de deelnemers?
True. Job is een goeie voor de job.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Absoluut, maar ook de aangewezen m-p voor een progressief-liberaal kabinet, imho. Hoop doet leven.
Verder dan Omroep Brabant is het nieuws niet gekomen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:50 schreef Gert het volgende:
En dan tóch proberen om nog wat publiciteit te poeren uit z'n hartkloppinkje hè.
Helaas, ik zie het nog steeds niet op de pagina van Wilma Nanninga staan.
Verkeerd gekekenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:50 schreef Gert het volgende:
En dan tóch proberen om nog wat publiciteit te poeren uit z'n hartkloppinkje hè. Met dat persbericht.
Helaas, ik zie het nog steeds niet op de pagina van Wilma Nanninga staan.
Niet opnieúw gekeken. Dat artikel is pas om 13:02 geplaatst.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Verkeerd gekeken
http://www.telegraaf.nl/p(...)_hartbewaking__.html
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaapt Johan in die kamer waar de vrijwilligers sliepen tijdens TBO?
Ik dacht dat ik gewoon een groot deel van het "huis" niet gezien had.
Want waar zat zijn woonkamer dan? In het regiegedeelte?
Toch wekt hij wel die indruk. Ik kan me nog goed herinneren hoe hij Alsido de mantel stond uit te vegen vanwege een achtergebleven handdoek in de douche.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
In die caravan in Weert? Of gewoon niet? Hygiëne staat volgens mij niet in de top tien.
Heeft hij dan al JA gezegt tegen het Ministerschap?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik durf niet meer, ik ben burgemeester-loos. Totale anarchie hier nu in Amsterdam.
Dat was omdat die handdoek zelf bezig was de douche uit te lopen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Toch wekt hij wel die indruk. Ik kan me nog goed herinneren hoe hij Alsido de mantel stond uit te vegen vanwege een achtergebleven handdoek in de douche.
Hij is burgemeester af en wil premier worden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:46 schreef Toverheks het volgende:
Heeft hij dan al JA gezegt tegen het Ministerschap?
De laatste keer dat ik keek stond Amsterdam gewoon nog op de kaart, hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:46 schreef Toverheks het volgende:
Ik zal me wel kanidaat stellen als de nieuwe burgermeester, en zal Amsterdam weer op de kaart zetten.![]()
Nee ik maak er weer een echt Amsterdam van.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek stond Amsterdam gewoon nog op de kaart, hoor.
Thanks Cc ze noemen al Guusje terhorst al opvolger, pppfftt nou laat ik me er maar niet mee bemoeien maar weer allemaal Pvdaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is burgemeester af en wil premier worden.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)_premier_worden.html
Ja, en hij heeft met onmiddelijke ingang het burgemeesterschap opgegeven. Dus ja, Amsterdam is burgemeesterloos en nu dus reddeloos verlorenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heeft hij dan al JA gezegt tegen het Ministerschap?
Ik zal me wel kanidaat stellen als de nieuwe burgermeester, en zal Amsterdam weer op de kaart zetten.![]()
Ik kom ze redden!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft met onmiddelijke ingang het burgemeesterschap opgegeven. Dus ja, Amsterdam is burgemeesterloos en nu dus reddeloos verloren
En ik denk dat ie gehaaider en sluwer is dan menigeen denkt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb ook wel sympathie voor Johan. Ik heb altijd het idee dat hij zichzelf verschrikkelijk in de weg zit maar het is geen slecht mens volgens mij.
MONORAIL.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee ik maak er weer een echt Amsterdam van.
Koningennacht komt terug met stalletjes, de carnavals optocht voor de subsidie ( buurthuizen en vereningen) de huur van clubhuizen omlaag, de Noord-Zuidlijn gooi ik dicht, en vooral die lelijke bollen geloof blauw bij rokin en richting centraal laat ik verwijderen, ik zorg voor mooie huizen die gebouwd worden her en der, en niet die lelijke flatdingen van 10 hoog en hoger, en ik zorg dat het Jordaanfestival gewoon weer op de palmgracht komt.
Ach als ik het voor het zeggen had.
En ik begrijp nu waarom, ik dacht het al eerder, maar ik weet het nu zeker, hij is er niet tegen bestand. Hij kan het niet aan. Het nekt hem.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij geen geduld heeft. Hij begint ergens aan maar zn spanningsboog is niet langer dan 3 minuten en dan begint ie ergens anders aan. En hij luistert naar niemand. Hij wil geen kritiek en input, alleen zn eigen ideeen.
Morgen?? Ik denk straks om 7 uur al! Wedje?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:24 schreef Toverheks het volgende:
Johan mag naar huis, hij moet het rustig aan doen en zijn hart was er ff mee opgehouden gister.
nou ben benieuwd hoelang die man het in bed uithoud.
Denk dat hij morgen in pyama de vraag maar raak ook nog doet, zie hem er wel voor aan.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:24 schreef Toverheks het volgende:
zijn hart was er ff mee opgehouden gister.
Zijn hart was er niet mee opgehouden want dan was hij plat gegaan. Zijn hart deed het even niet zoals het het zou moeten doen, maar das heel wat anders! En als ze je binnen 24 uur weer laten lopen is het niet echt heel ernstig, geloof me.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:24 schreef Toverheks het volgende:
Johan mag naar huis, hij moet het rustig aan doen en zijn hart was er ff mee opgehouden gister.
nou ben benieuwd hoelang die man het in bed uithoud.
Denk dat hij morgen in pyama de vraag maar raak ook nog doet, zie hem er wel voor aan.
Ja oke ik geloof jequote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zijn hart was er niet mee opgehouden want dan was hij plat gegaan. Zijn hart deed het even niet zoals het het zou moeten doen, maar das heel wat anders! En als ze je binnen 24 uur weer laten lopen is het niet echt heel ernstig, geloof me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |